abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22908151
uhm ik heb gezocht maar vond niets.
hebbn jullie als eens gehoort van john titor?
in 2000/2002 beweerde deze man dat hij door de tijd kon reizen en dat er in 2015 iets zou gebeuren waar ze wereld versteld van zou staan en in 2032 de halve wereld al gebombadeerd was en de halve wereld bevolking dood was en dat dat kwam omdat de russen amerika met atoombommen aanvielen en vise versa.
lees dit maar klikbaar

[ Bericht 8% gewijzigd door Strakkerdepak op 27-10-2004 16:28:08 ]
pi_22908379
Ja, dat is iemand die gebruik maakt van het gemiddelde IQ van een internetbezoeker. Deed ie ook nog best wel aardig, trouwens.
pi_22908458
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:25 schreef Haushofer het volgende:
Ja, dat is iemand die gebruik maakt van het gemiddelde IQ van een internetbezoeker. Deed ie ook nog best wel aardig, trouwens.
als je dat leest begin je wel te twijfelen hooor
pi_22909173
Ik ken dit verhaal al wat langer dankzij een amerikaans forum waar ik regelmatig post, en na lang wikken en wegen ben ik tot de conclusie gekomen dat het inderdaad een hoax is. Maar ergens, heel diep in me wil ik ZO graag geloven dat het waar is...het valt natuurlijk niet helemaal uit te sluiten, en bij het herlezen van zijn verhaal kreeg ik toch wel weer de rillingen..

we zullen het over een dikke 10 jaar weten
I still wave at the dots on the shore
I still beat my head against the wall
I still rage and wage my little war
I'm a shade...and easy to ignore
pi_22909266
Dat is hier nog behoorlijk hot geweest ja:
timetraveling - john titor(vol)
john titor - ontmaskerd
Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
pi_22909301
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:15 schreef Strakkerdepak het volgende:
uhm ik heb gezocht maar vond niets.
Timetravel_0 - John Titor
John Titor - Ontmaskerd?
pi_22921643
Mja. Was ook al eens ter sprake gekomen in een ander topic.
Overigens beweerde hij niet alleen uit de toekomst te komen, maar ook uit een parallel universum. Wat dus betekent dat zijn toekomst niet die van ons hoeft te zijn.
  FOK!fossiel donderdag 28 oktober 2004 @ 21:36:21 #8
8443 cptmarco
it's captain...
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 02:26:45 #9
93483 The_Agency
For King & Country
pi_22926091
quote:
December 13, 2000 12:44

I think Russia is still very likely to attack the United States with nuclear weapons. It's hard to imagine being here to see it.

(62) Russia's enemy in the United States is not you, the average person. Russia's enemy is the United States government.

Does the current relationship between Arabs and Jews have anything to do with the coming war?

(63) Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency.

(64) This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election.

(65) The Jewish population in Israel is not prepared for a true offensive war. They are prepared for the ultimate defense.

(66) Wavering western support for Israel is what gives Israel's neighbors the confidence to attack.

(67) The last resort for a defensive Israel and its offensive Arab neighbors is to use weapons of mass destruction.
quote:
How and why do the Arabs Jews become entangled in the civil war of the U.S.A?

(69) They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
Hoax of niet, deze quotes zijn wel interessant.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 02:28:12 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_22926103
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:36 schreef cptmarco het volgende:
begint het weer?
The more the better.

Wie weet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_22929009
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 02:26 schreef The_Agency het volgende:

[..]

[..]

Hoax of niet, deze quotes zijn wel interessant.
en vrij makkelijk te zien of hij wel of geen gelijk had.. de elections zijn over pak m beet een week, dus....

al kwam hij uit een paralelle wereld, dus heeft hij geen enkel idee wat er precies met ons gaat gebeuren, waardoor hij dus nooit foute "voorspellingen" kan doen..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_22929778
quote:
(63) Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency.
(64) This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election.
(69) They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
Doet me 'n beetje denken aan ander topic hier Bleeding The Dragon, The planned Destruction of America
Alles draait om het destabiliseren van het westen blijkbaar, en dat zal niet echt moeilijk zijn.
Als er serieuse economische problemen zijn, zullen de gevolgen voelbaar zijn op de beurzen, waarna alle westerse landen de gevolgen zullen dragen ...
bah
Mja, ik hou het wel in het oog ... als er serieuse stroompannes beginnen komen in de US, zal het startschot gegeven zijn.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:22:05 #13
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22929806
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 10:33 schreef The_stranger het volgende:

[..]

en vrij makkelijk te zien of hij wel of geen gelijk had.. de elections zijn over pak m beet een week, dus....

al kwam hij uit een paralelle wereld, dus heeft hij geen enkel idee wat er precies met ons gaat gebeuren, waardoor hij dus nooit foute "voorspellingen" kan doen..
Precies, dat is het slimme in zijn verhaal
  FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:48:12 #14
8443 cptmarco
it's captain...
pi_22938108
ach, hij had ook "voorspelt" dat in de aanloop naar de komende verkiezingen een aantal WACO-achtige incidenten zouden plaatsvinden....
pi_22940046
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:29 schreef Strakkerdepak het volgende:

[..]

als je dat leest begin je wel te twijfelen hooor
Eerlijk gezegt.....Niet. Zo iemand is hier ook al es geweest. Mensen willen zoiets graag geloven, en daar maakte hij gebruik van. Ik vond het een erg goed experiment.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:33:10 #16
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_22940225
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:48 schreef cptmarco het volgende:
ach, hij had ook "voorspelt" dat in de aanloop naar de komende verkiezingen een aantal WACO-achtige incidenten zouden plaatsvinden....
volgens mij heeft hij 'voorspelt' dat dat juist vanaf 2005 steeds meer gaat gebeuren met een bepaalde climax in 2008 (maar tis al n tijdje geleden dak et heb gelezen)
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_22951211
Leuke vent, hij meldde dat de halve wereld dood gaat aan Gekke Koeien Ziekte en dat de polen niet smelten.

Wacht gewoon 15 jaar en je weet het zeker of hij de 'real deal' is of niet.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:42:25 #18
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_22955012
Hij heeft een tijdje geleden zelf toegegeven dat het allemaal nep is, zal even de link zoeken.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:49:40 #19
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_22955168
dat was echter iemand anders die zich voordeed als john titor ander ip etc. en de mensen waar john emailcontact mee had (en volges mij ook mee belde?) bevestigden dat die nieuwe john titor niet de echte was
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 15:56:36 #20
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_22955278
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:49 schreef DionysuZ het volgende:
dat was echter iemand anders die zich voordeed als john titor ander ip etc. en de mensen waar john emailcontact mee had (en volges mij ook mee belde?) bevestigden dat die nieuwe john titor niet de echte was
Hier staat het bewijs dat de foto's van zijn 'ruimteschip-tijdreis-auto' nep zijn.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_22959348
Aaaaaah daar is et topic weer.
Ik had het destijds voor het eerst op Fok geintroduceerd en nu verschijnt et om de zoveel weken weer.

Ik heb me er al een paar maanden niet meer in geinterreseerd. Ik volg zo nu en dan deze topics en blijf zo een beetje bij.
Heel vaak komen er mensen die beweren Titor te zijn en verklaren alles als hoax. Dat is wel iets wat ik vaak terug zie komen.

Of ik het geloof of niet heb ik altijd in het midden gelaten. Ik vond het destijds simpelweg wel zeer interresant leesvoer. Nu nog steeds, alleen heb ik nu wat andere zaken aan m'n hoofd zoals school enzo.
pi_22959541
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:48 schreef cptmarco het volgende:
Nee, hij voorspelde onrust in de Amerikaanse samenleving. Die waco's komen pas in 2005. Die onrust is er ook wel degelijk. Ook Israël gaat iets uitvreten begin 2005.
pi_22959560
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:56 schreef Quarks het volgende:

[..]

Hier staat het bewijs dat de foto's van zijn 'ruimteschip-tijdreis-auto' nep zijn.
Dat 'bewijs' is net zo suggestief als die foto zelf. Volgens mij zijn ze nu inmiddels zo wanhopig dat ze geld aan het bieden zijn voor diegene die zijn verhaal kan ontkrachten.
pi_22959618
En wat betreft de gekke koeien ziekte krijgt hij ook langzamerhand gelijk. Doe maar eens een google op het woord CJD en kijk hoeveel aanwijzingen er zijn dat BSE opnieuw de kop op gaat steken na het hele gedoe in Engeland. Alleen ditmaal in Amerika.

Zie voor dagelijks nieuw op: http://www.organicconsumers.org/madcow.htm

[ Bericht 12% gewijzigd door DrWolffenstein op 30-10-2004 19:39:29 ]
pi_22959827
quote:
"JOHN: FEB 25, 2001 - Are you really surprised to find out that Iraq has nukes now or is that just bullshit to whip everyone up into accepting the next war?"
quote:
Bush, Cheney Concede Saddam Had No WMDs

WASHINGTON (AP) - President Bush and his vice president conceded Thursday in the clearest terms yet that Saddam Hussein had no weapons of mass destruction, even as they tried to shift the Iraq war debate to a new issue - whether the invasion was justified because Saddam was abusing a U.N. oil-for-food program.

Ridiculing the Bush administration's evolving rationale for war, Democratic presidential candidate John Kerry shot back: "You don't make up or find reasons to go to war after the fact."
Ik kan dit hele topic wel vullen met correcte voorspellingen. Ook heeft hij voorspeld dat een half jaar na zijn vertrek uit deze tijd, als hij ook daadwerkelijk een tijdreiziger was wat ik betwijfel, CERN bepaalde uitspraken zou doen. Nu komt het vreemde: die uitspraken heeft CERN ook daadwerkelijk gedaan. Hij had dat niet kunnen weten, tenzij hij een medewerker van CERN was. Wat niet logisch is aangezien CERN een europese wetenschappelijke organisatie is. En 'John Titor' een amerikaan zegt te zijn.

Dit dus

[ Bericht 6% gewijzigd door DrWolffenstein op 01-11-2004 01:52:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')