als je dat leest begin je wel te twijfelen hooorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:25 schreef Haushofer het volgende:
Ja, dat is iemand die gebruik maakt van het gemiddelde IQ van een internetbezoeker. Deed ie ook nog best wel aardig, trouwens.
Timetravel_0 - John Titorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:15 schreef Strakkerdepak het volgende:
uhm ik heb gezocht maar vond niets.
quote:December 13, 2000 12:44
I think Russia is still very likely to attack the United States with nuclear weapons. It's hard to imagine being here to see it.
(62) Russia's enemy in the United States is not you, the average person. Russia's enemy is the United States government.
Does the current relationship between Arabs and Jews have anything to do with the coming war?
(63) Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency.
(64) This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election.
(65) The Jewish population in Israel is not prepared for a true offensive war. They are prepared for the ultimate defense.
(66) Wavering western support for Israel is what gives Israel's neighbors the confidence to attack.
(67) The last resort for a defensive Israel and its offensive Arab neighbors is to use weapons of mass destruction.
Hoax of niet, deze quotes zijn wel interessant.quote:How and why do the Arabs Jews become entangled in the civil war of the U.S.A?
(69) They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
The more the better.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:36 schreef cptmarco het volgende:
begint het weer?
en vrij makkelijk te zien of hij wel of geen gelijk had.. de elections zijn over pak m beet een week, dus....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 02:26 schreef The_Agency het volgende:
[..]
[..]
Hoax of niet, deze quotes zijn wel interessant.
Doet me 'n beetje denken aan ander topic hier Bleeding The Dragon, The planned Destruction of Americaquote:(63) Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency.
(64) This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election.
(69) They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
Precies, dat is het slimme in zijn verhaalquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:33 schreef The_stranger het volgende:
[..]
en vrij makkelijk te zien of hij wel of geen gelijk had.. de elections zijn over pak m beet een week, dus....
al kwam hij uit een paralelle wereld, dus heeft hij geen enkel idee wat er precies met ons gaat gebeuren, waardoor hij dus nooit foute "voorspellingen" kan doen..
Eerlijk gezegt.....Niet. Zo iemand is hier ook al es geweest. Mensen willen zoiets graag geloven, en daar maakte hij gebruik van. Ik vond het een erg goed experiment.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:29 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
als je dat leest begin je wel te twijfelen hooor
volgens mij heeft hij 'voorspelt' dat dat juist vanaf 2005 steeds meer gaat gebeuren met een bepaalde climax in 2008 (maar tis al n tijdje geleden dak et heb gelezen)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:48 schreef cptmarco het volgende:
ach, hij had ook "voorspelt" dat in de aanloop naar de komende verkiezingen een aantal WACO-achtige incidenten zouden plaatsvinden....
Hier staat het bewijs dat de foto's van zijn 'ruimteschip-tijdreis-auto' nep zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:49 schreef DionysuZ het volgende:
dat was echter iemand anders die zich voordeed als john titorander ip etc. en de mensen waar john emailcontact mee had (en volges mij ook mee belde?) bevestigden dat die nieuwe john titor niet de echte was
Nee, hij voorspelde onrust in de Amerikaanse samenleving. Die waco's komen pas in 2005. Die onrust is er ook wel degelijk. Ook Israël gaat iets uitvreten begin 2005.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:48 schreef cptmarco het volgende:
ach, hij had ook "voorspelt" dat in de aanloop naar de komende verkiezingen een aantal WACO-achtige incidenten zouden plaatsvinden....
Dat 'bewijs' is net zo suggestief als die foto zelf. Volgens mij zijn ze nu inmiddels zo wanhopig dat ze geld aan het bieden zijn voor diegene die zijn verhaal kan ontkrachten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:56 schreef Quarks het volgende:
[..]
Hier staat het bewijs dat de foto's van zijn 'ruimteschip-tijdreis-auto' nep zijn.
quote:"JOHN: FEB 25, 2001 - Are you really surprised to find out that Iraq has nukes now or is that just bullshit to whip everyone up into accepting the next war?"
Ik kan dit hele topic wel vullen met correcte voorspellingen. Ook heeft hij voorspeld dat een half jaar na zijn vertrek uit deze tijd, als hij ook daadwerkelijk een tijdreiziger was wat ik betwijfel, CERN bepaalde uitspraken zou doen. Nu komt het vreemde: die uitspraken heeft CERN ook daadwerkelijk gedaan. Hij had dat niet kunnen weten, tenzij hij een medewerker van CERN was. Wat niet logisch is aangezien CERN een europese wetenschappelijke organisatie is. En 'John Titor' een amerikaan zegt te zijn.quote:Bush, Cheney Concede Saddam Had No WMDs
WASHINGTON (AP) - President Bush and his vice president conceded Thursday in the clearest terms yet that Saddam Hussein had no weapons of mass destruction, even as they tried to shift the Iraq war debate to a new issue - whether the invasion was justified because Saddam was abusing a U.N. oil-for-food program.
Ridiculing the Bush administration's evolving rationale for war, Democratic presidential candidate John Kerry shot back: "You don't make up or find reasons to go to war after the fact."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |