abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13194748
quote:
although there is debate over the exact date it started, on november 02, 2000, a person calling themselves timetravel_0, and later john titor, started posting on a public forum that he was a time traveler from the year 2036.

one of the first things he did was post pictures of his time machine and its operations manual. as the weeks went by, more and more people began questioning him about why he was here, the physics of time travel and his thoughts about our time. he also posted on other forums including the old art bell site. in his posts john titor entertained, angered, frightened and even belittled those who engaged him in conversation.

on march 24, 2001, john titor told us he would be leaving our time and returning to 2036. after that, he was never heard from again. speculation and investigation about who john titor was and why he was online continues to this day.

het gaat over een man die naar eigen zeggen een timetraveler is uit het jaar 2036.

hij verscheen in november 2000 en vertrok in maart 2001.
in die tijd heeft hij hints gegeven over gebeurtenissen zoals de columbia ramp, 911 en de 2de golfoorlog.

tevens zegt ie dat er tegen 2015 zo'n 3 miljard mensen sterven door een wereldoorlog.

ook legt hij simpel het principe van tijdreizen uit.
al met al wel de moeite waard om te lezen. (ben er zelf net mee begonnen)

http://www.johntitor.com/

pi_13195299
daar gaan we in 2015 achter komen.

ik ben nu al benieuwd.

overigens heb ik al eerder een boek 'gelezen' over het maken van een tijdmachine. het handzame apparaatje was niet al te eenvoudig te maken, en het boek bestond uit schetsen.
je kon het apparaatje ook gebruiken om een conisch schild op te roepen.
weet iemand welk boekje dit was?

als ik de tekeningen op deze site bekijk, wordt er gesproken over 2 singulariteiten.
dat zouden dus 2 zwarte gaten kunnen zijn, die samen genoeg ellende opleveren voor een scheur in de tijd.
volgens einstein's theorieen is dit dus heel goed mogelijk, maar ik zie het nog niet zo 1-2-3 gebeuren, al zijn er wel eens nieuwsberichten geweest over universiteiten die van plan waren om een artificieel zwart gat op te roepen.

ook dit zullen we in de tijd leren, al ben ik bejaard in 2036 (maar volgens dit kut-kabinet nog niet pensioensgerechtigd)

pi_13195383
toch leuk om te lezen, wist helemaal niet van de unix bug.
quote:
earlier you said something was wrong with the unix computer code on your worldline. what's wrong with it?

yes and with yours too. i have to believe there must be a unix expert out there someplace that can confirm that. i'm not exactly sure what the technical issue is but i believe some sort of unix system registry stops in 2038.

maar dat de nasa oude onderdelen zoekt is wel correct, maar omdat ze moeten kiezen; of oude onderdelen hergebruiken en zo veel mogelijk rendement halen uit de bestaande apparatuur, of een nieuw project starten met nieuwe onderdelen en over 20 jaar ofzo weer verder gaan met wat ze nu doen.
quote:
there are 7 other time travelers in my unit.
pi_13195400
kleine stukjes die ik nu lees die in de nabije toekomst zullen gebeuren volgens john titor...

burgeroorlog in de us in 2005 voor zo'n 10 jaar. in 2015 lanceert rusland een aantal nukes richting de us (tegen 1 kant van de burgeroorlog), europa en china.

de eu verdwijnt, china blijft niks meer van over.
omaha nebraska wordt de nieuwe hoofdstad van de vs.
de overwinnende kant van de burgeroorlog in de vs kan het heel goed vinden met rusland en ze worden handelspartners.

er zal nog geen verklaring zijn voor ufo's en aliens.
john denkt dat het tijdreizigers zijn met zeer ver ontwikkelde "distortion units".

etc etc.

pi_13195476
sorry, maar ik zie geen '11 september'-voorspelling, 2e golf-oorlog of columbia.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  maandag 15 september 2003 @ 23:04:51 #6
59198 swenshady
Veritas - Aéquitas
pi_13195689
quote:
op maandag 15 september 2003 22:39 schreef refragmental het volgende:

[..]

tevens zegt ie dat er tegen 2015 zo'n 3 miljard mensen sterven door een wereldoorlog.

3 miljard mensen das dus bijna de hele wereldbevolking
The mother did drugs, hard liquor, cigarettes, and speed The baby came out - disfigured, ligaments indeed it was a seed who would grow up just as crazy as she Don't dare make fun of that baby cause that baby was me
pi_13195809
quote:
op maandag 15 september 2003 23:04 schreef swenshady het volgende:

[..]

3 miljard mensen das dus bijna de hele wereldbevolking

de helft.
pi_13195844
quote:
op maandag 15 september 2003 22:59 schreef tvlxd het volgende:
sorry, maar ik zie geen '11 september'-voorspelling, 2e golf-oorlog of columbia.
jij leest snel zeg!!

klik links op "posts by date" en ga dan alles af.
ben je de nodige uren mee zoet.

pi_13195871
quote:
op maandag 15 september 2003 23:09 schreef refragmental het volgende:

[..]

jij leest snel zeg!!

klik links op "posts by date" en ga dan alles af.
ben je de nodige uren mee zoet.

ik heb de predictions gelezen en ben nu bezig met john's war.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13195890
quote:
op maandag 15 september 2003 23:08 schreef refragmental het volgende:

[..]

de helft.

ietsje minder, maar misschien na de burgeroorlogen wel meer dan de helft.
op het moment lopen we al aardig naar de 7 biljoen.
pi_13195916
omg!
quote:
are you here now to observe the results of the presidential election?

i would use the word "elections" a bit cautiously. perhaps it's easier now to see a civil war in your future?

dit is ten tijde van de verkiezing waarin bush heeft gewonnen.
2005 is volgens mij net na de volgende verkiezing... zal misschien wel het 1 en ander met elkaar te maken hebben.
pi_13195979
laatste olympische spelen in 2004....eerstvolgende dan pas in 2040.
dat zullen we snel weten dan
pi_13195981
quote:
op maandag 15 september 2003 23:10 schreef tvlxd het volgende:

[..]

ik heb de predictions gelezen en ben nu bezig met john's war.

ik heb die voorspellingen trouwens zelf ook niet gelezen.
stond op de startpagina van die site, het zal dus wel ergens staan.
  FOK!fossiel maandag 15 september 2003 @ 23:15:25 #14
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13196027
link staat in mijn favorietenlijstje. als ik van de week een rustig de tijd heb, zal ik wel eens met lezen beginnen. ik ben benieuwd....
  maandag 15 september 2003 @ 23:16:57 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13196073
quote:
op maandag 15 september 2003 22:57 schreef refragmental het volgende:
burgeroorlog in de us in 2005 voor zo'n 10 jaar. in 2015 lanceert rusland een aantal nukes richting de us (tegen 1 kant van de burgeroorlog), europa en china.
hij heeft teveel greg bear-boeken gelezen. ik vind het dan ook klinkklare onzin. 'iemand' op internet beweert dingen, verdwijnt daarna (gek he? hoe kun je nu controleren of zo iemand werkelijk niet meer bestaat? voor 't zelfde geld heeft hij gewoon z'n pc uitgezet of een ander ip genomen ) en iedereen gelooft hem. tja..
dit is ws iemand geweest die bepaalde mensen bewust wil maken van zaken die verkeerd lopen in de wereld en hun gedrag probeert te beinvloeden, maar meer moet je er echt niet achter zoeken.
de foto's van zijn tijdmachine zien er trouwens uit als een verzameling aanelkaar geplakte commodore 64's

[dit bericht is gewijzigd door semtex op 15-09-2003 23:23]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 15 september 2003 @ 23:20:39 #16
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_13196170
maar wanneer is hij geboren dan, dan kunnen we hem misschien nu wel vinden? lijkt me zwaar vaag als je hem vindt en hij is nog een kleuter ofzo en alles klopt.ik wil er wel in geloven, maar 't is moeilijk.ik ga zekers alles lezen
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  maandag 15 september 2003 @ 23:22:57 #17
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_13196230
de unix bug is zeker dit:
http://www.gsp.com/2038/

is niet zo moeilijk tevinden. dat vind ik geen voorspelling.

misschien ga ik die site nog wel lezen.
het is nu laat.

Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_13196249
quote:
op maandag 15 september 2003 23:20 schreef darkinforcer het volgende:
maar wanneer is hij geboren dan, dan kunnen we hem misschien nu wel vinden? lijkt me zwaar vaag als je hem vindt en hij is nog een kleuter ofzo en alles klopt.ik wil er wel in geloven, maar 't is moeilijk.ik ga zekers alles lezen
1998 is ie geboren.

semtex:

ik vind het gewoon leuk leesmateriaal.
we zullen allemaal maar moeten afwachten tot 2005, en als er een burgeroorlog komt dan denk ik dat hij wel de waarheid zegt. tot nu toe gewoon leuk leesvoer.

oh ja.
als die burgeroorlog er komt... dan denk ik dat ik vertrek naar omaha, lijkt me niet zonder reden dat het de nieuwe hoofdstad wordt, zal waarschijnlijk nauwelijks beschadigt uit de strijd komen

maandag 15 september 2003 @ 23:23:57 #19
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_13196260
oops al gevonden

i was born in 1998 so the other "me" is 2 on this worldline. there is a saying where i come from, "every possible thing that can happen or will happen has already happened somewhere".

nu hem nog ffkes vinden, als hij een kleuter is en alles klopt dan zou ik 't toch gaan geloven

We Are Borg, Resistance Is Futile!
  maandag 15 september 2003 @ 23:28:41 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13196404
quote:
op maandag 15 september 2003 23:23 schreef refragmental het volgende:

[..]

1998 is ie geboren.

semtex:

ik vind het gewoon leuk leesmateriaal.
we zullen allemaal maar moeten afwachten tot 2005, en als er een burgeroorlog komt dan denk ik dat hij wel de waarheid zegt. tot nu toe gewoon leuk leesvoer.

oh ja.
als die burgeroorlog er komt... dan denk ik dat ik vertrek naar omaha, lijkt me niet zonder reden dat het de nieuwe hoofdstad wordt, zal waarschijnlijk nauwelijks beschadigt uit de strijd komen

dus je hecht wel enige waarde aan die john titor?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_13196430
quote:
op maandag 15 september 2003 23:28 schreef semtex het volgende:

[..]

dus je hecht wel enige waarde aan die john titor?

entertainment value
pi_13196546
quote:
op maandag 15 september 2003 23:16 schreef semtex het volgende:

[..]

(gek he? hoe kun je nu controleren of zo iemand werkelijk niet meer bestaat? voor 't zelfde geld heeft hij gewoon z'n pc uitgezet of een ander ip genomen )

hey, het is vermakelijk. zie het als een stukkie nostradamus. niemand hecht er waarde aan z'n voorspellingen, maar moet je eens kijken hoeveel schreeuwers er zijn als er iets gebeurt wat een minuscuul klein beetje op 1 van z'n teksten lijkt.
daarnaast is de frequentie van belangrijke wereldgebeurtenissen zo samen te vatten om de 3 maanden. beetje vaag hinten en je hebt zo volgers.
vergeet vooral de 1e wet van de tovenaar niet
quote:
de foto's van zijn tijdmachine zien er trouwens uit als een verzameling aanelkaar geplakte commodore 64's
u is ook in uw 30-er jaren, i presume? het deed mij ook al denken aan een slecht b-film of een oud c64-spelletje.
  maandag 15 september 2003 @ 23:34:24 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13196587
quote:
op maandag 15 september 2003 23:23 schreef darkinforcer het volgende:
oops al gevonden

i was born in 1998 so the other "me" is 2 on this worldline. there is a saying where i come from, "every possible thing that can happen or will happen has already happened somewhere".

nu hem nog ffkes vinden, als hij een kleuter is en alles klopt dan zou ik 't toch gaan geloven

quote:
hello,
i found your site very interesting and provokative. it's one of
the most convincing hoaxes i've seen and i would have sat on the
fence and not outright condemned it. however, surely this clears things
up once and for all...

here

if you haven't seen it, the evidence is that a gurps role playing
game from the mid nineties has an almost identical plot to john's
future - even the dates. the link for the rpg site is down now. but it
seems to confirm beyond reasonable doubt that it is a hoax.

regards

peter

van johntitor.com

[dit bericht is gewijzigd door semtex op 15-09-2003 23:36]

maandag 15 september 2003 @ 23:35:36 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13196620
quote:
op maandag 15 september 2003 23:33 schreef dmace99 het volgende:
u is ook in uw 30-er jaren, i presume? het deed mij ook al denken aan een slecht b-film of een oud c64-spelletje.
ik ben 23
mijn broer had een commodore 64
pi_13196650
quote:
op maandag 15 september 2003 23:23 schreef darkinforcer het volgende:
oops al gevonden

dat nog niemand dat heeft uitgezocht. .

ik krijg hier een twelve monkeys gevoel van. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')