abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 15:40:26 #1
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_13791207
Ik zat te twijvelen of ik nou nog een topic over JT moest openen.
Maar ik wilde dit nog wel even kwijt en aangezien de andere JT-topic gesloten is open ik er toch maar wel één:

Folks,

At this point I have received sufficient information to be able to put the Titor story to rest at least to my own satisfaction.

For the believers (and probably the non-believers) my concluding report will not be very satisfactory. This cannot be helped - it just "is."

As I recently posted the story started out as a game - a joke - and it spun out of the control of the persona behind Titor. As I have posted many times, it was a decent piece of sci-fi even though it was crappy science.

But out of control it did spin. The loss of control reached beyond the boards themselves. Ultimately the way out for Titor was to disappear.

Now for the unsatisfying part: I now have a very clear idea about what was really going on and to some extent how destructive the game became for "Titor" himself.

For me to reveal any specifics about what I have learned, though they may satisfy the prurient interests of the community, would only serve to bring further pain and suffering to Titor, his IRL friends and his family. And so I won't.

And please don't jump to the paranoid conclusion that there is some government cover-up or that I now believe that it was all real or that someone is out to get Titor. It's none of that at all.

It's about a real person who now wishes that he had not done this to himself, his online friends or his offline friends and family.

What's more I have not established Titor's identity. Would I like to speak to him privately and seek his permission to post the entire truth? Sure, I'd love to do that. But it is highly unlikely that that will ever occur.

I've also satisfied myself as to the reason why he never reappeared. We've all wondered at the fact that if it was a hoax how the person behind it could stay quiet so long considering the notoriety. There's a good reason for it. But for me to reveal it publically would only cause further pain. (And no - it isn't because he is a time traveler or dead...he's very much alive and in the "here and now".)

Not very satisfying is it? But that is the answer that we're going to have to live with unless Titor himself decides to tell all.

Over the years I have been the one to protest against being secretive and withholding information about Titor from the Community. In the end it comes down to a matter of ethical responsibility that transcends the interests of the Community.

--------------------
E. W. "Darby" Darbyshire
Moderator - Time Travel Forum
DarbyII@COX.net

anomalies.net

"Novus Ordo Seclorum" ?
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 15:42:34 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_13791269
Wie?
pi_13791288
SLOW IS WISE .....FAST IS NICE
Face your fears Live your dreams
pi_13791348
Tjah, niet zo verwonderlijk.

Wel apart dat er telkens in de "hij" vorm wordt gesproken (hij = John Titor), want als je daar niet zo op let krijg je snel de indruk dat die kerel van anomalies.net John Titor is.

Maar goed, voor mij persoonlijk was wel duidelijk dat het fake was (zie vorige John Titor topic).
Ik bedoel, in het echte leven heb je mensen die denken dat ze meerdere personen zijn - waarom zouden die niet op fora zitten. John Titor is dus zo'n persoon (en wellicht sommige klonen hier op FOK ook ).

pi_13791565
wie is john titor?
explain please
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:01:11 #6
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_13791721
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:54 schreef www.sjunky.nl het volgende:
wie is john titor?
explain please
Kijk eens op John Titor of op johntitor.com
"Novus Ordo Seclorum" ?
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:02:35 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_13791757
Hmmm weinig verrassend. Snap ook niet dat er weer zoveel mensen zijn geweest die achter zoiets zijn aangehold.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:12:12 #8
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_13791975
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hmmm weinig verrassend. Snap ook niet dat er weer zoveel mensen zijn geweest die achter zoiets zijn aangehold.
Nee precies, zo dacht ik dus ook. Wel een goede hoax, moet ik eerlijk zeggen.
Ik denk dat de "plotselinge" verdwijning van John Titor het gevolg is geweest van een, door een "onschuldig" iemand, geplaatste grap, die een beetje groots uitgepakt werd.
Door de schrik daarvan trok hij zich terug van hetgeen hij "aanrichtte".
"Novus Ordo Seclorum" ?
pi_13792045
Wat een onzin...

Net zoiets als die site van zoveel maart ofzoiets.

pi_13792054
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:01 schreef Anti-Dajjal het volgende:

[..]

Kijk eens op John Titor of op johntitor.com

Niet met links smijten, maar leg het zelf eens uit. Het is hier een forum en geen weblog.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:31:13 #11
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_13792455
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:15 schreef MUUS het volgende:

[..]

Niet met links smijten, maar leg het zelf eens uit. Het is hier een forum en geen weblog.

Ik zou graag willen MUUS, maar aangezien het typen op dit moment even moeilijk gaat moet ik het wel even zo doen. Me linker arm zit namelijk in het gips en kan dan dus maar met 1 hand typen.
Als ik dan alles wil gaan uitleggen ipv links, ben ik uren bezig met 1 post
"Novus Ordo Seclorum" ?
pi_13792525
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:31 schreef Anti-Dajjal het volgende:

[..]

Ik zou graag willen MUUS, maar aangezien het typen op dit moment even moeilijk gaat moet ik het wel even zo doen. Me linker arm zit namelijk in het gips en kan dan dus maar met 1 hand typen.
Als ik dan alles wil gaan uitleggen ipv links, ben ik uren bezig met 1 post

Ach gossie. Dat wist ik niet .

Zou iemand anders zo vriendelijk willen zijn om een klein beetje over John Titor te vertellen als hij/zij er wat vanaf weet? Is wel zo leuk voor de mensen die niet weten om wie het gaat.

Anti-Dajjal, sterkte met je arm! .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:39:57 #13
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_13792653
Pas op ! anomalies.net (voorheen TheS4 Database) is overgenomen door een paar militaire kereltjes die het board screenen..er zit ook een database aan die je surf gedrag registreerd.

jasper(-TTT)

[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 10-10-2003 17:33]

vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:44:46 #14
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_13792756
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:34 schreef MUUS het volgende:

[..]

Zou iemand anders zo vriendelijk willen zijn om een klein beetje over John Titor te vertellen als hij/zij er wat vanaf weet? Is wel zo leuk voor de mensen die niet weten om wie het gaat.

Bedankt!

En zodra ik weer kan typen, zal ik er volop gebruik van maken!

"Novus Ordo Seclorum" ?
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:49:15 #15
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_13792869
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:39 schreef merlin693 het volgende:
Pas op ! anomalies.net (voorheen TheS4 Database) is overgenomen door een paar militaire kereltjes die het board screenen..er zit ook een database aan die je surf gedrag registreerd.
Hoe weet jij dat, waar heb je de info vandaan?
Dit zou kunnen betekenen dat de verdwijning van John Titor misschien een ontvoering kan betreffen. Dat deze militaire mannetjes, zoals jij dat noemt, John hebben meegenomen om zijn apparatuur?
(Als John's verhaal op waarheid berust...wat me hoogst onwaarschijnlijk lijkt)
"Novus Ordo Seclorum" ?
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:52:10 #16
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_13792952
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:34 schreef MUUS het volgende:

[..]

Komt er in het kort op neer dat JT een 'tijdreiziger' beweert te zijn, die uit de toekomst is gekomen (weet zo ff niet welk jaar). Hij heeft een website aangelegd en daarop staan dus allemaal voorspellingen mbt de toekomst, plus een beschrijving van zijn wereld in die toekomst.

Bondiger kan volgens mij niet, de verder geïnteresseerden zullen toch echt even op die site moeten kijken.

vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:54:08 #17
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_13793011
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Komt er in het kort op neer dat JT een 'tijdreiziger' beweert te zijn, die uit de toekomst is gekomen (weet zo ff niet welk jaar). Hij heeft een website aangelegd en daarop staan dus allemaal voorspellingen mbt de toekomst, plus een beschrijving van zijn wereld in die toekomst.

Bondiger kan volgens mij niet, de verder geïnteresseerden zullen toch echt even op die site moeten kijken.

2036
"Novus Ordo Seclorum" ?
pi_13793063
Ach jah, er zijn altijd mensen die goed gelovig zijn hé.

Zeker die verdomde Amerikanen...maar jah, wel leuk verzonnen, zeker als je zo'n grote aanhang krijgt.

Tijd voor een nederlandse uitvoering??

pi_13793200
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:39 schreef merlin693 het volgende:
Wat is je bron? Google-watch.org?
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:04:04 #20
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_13793288
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:00 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Nee, mega-chemsprayer.com

Sorry, mag dit soort onderwerpen niet zomaar in het belachelijke trekken.

vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:07:26 #21
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_13793368
**bewaartopic**
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:29:19 #22
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_13793888
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

nee, john titor was een persoon die onder de naam TimeTraveler_0 op verschillende fora postte, bewerend een tijdreiziger te zijn. Hij legde uit hoe de wereld er in zijn tijd en wereldlijn uitziet, hoe de toekomst voor ons waarschijnlijk zal zijn en waarom hij hier is en wat zijn taak is. en hij probeerde zoveel mogelijk de vragen die hij kreeg op de fora te beantwoorden.. postte plaatjes van zijn machine, de theorie achter de werking ervan etc. hij heeft een aantal voorspellingen gedaan zoals een burgeroorlog die uit zal breken in amerika eind 2004, 2005. hij heeft vanaf het begin gezegd dat hij in het voorjaar weer terug zou gaan naar zijn eigen wereldlijn en in maart is hij van het toneel verdwenen.

de posts zijn samengenomen en op johntitor.com gezet, hij heeft dus geen eigen site voor zover ik weet

zelfs al is het een hoax.. het zijn interessante theorien en hij opent veel mensen wel de ogen

□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:36:06 #23
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_13794026
quote:
dan geloof je het niet maakt mij niks uit !! ik heb jaren met deze groep te maken gehad (en kom er nog steeds )
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:46:39 #24
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13794258
Ik vond Titor z'n voorspelling over [vaticaan] de pausen wel opmerkelijk. Dat er tot 2012 nog 2 (na deze) komen.

Wat ik al raar vond, want een paus zit er normaal veel langer. Dus ik vond het redelijke onzinnig.
Maar nu, lees ik dus een paar dagen later het volgende:

Belgische kardinaal Danneels: volgende paus treedt waarschijnlijk af 09-10-2003

De Belgische kardinaal Godfried Danneels, die beschouwd wordt als een belangrijke kandidaat om paus Johannes Paulus ll op te volgen, heeft donderdag in een interview met het weekblad Knack de verwachting uitgesproken dat een toekomstige paus niet meer tot aan zijn dood zal dienen.

Daar leven we tegenwoordig eenvoudig te lang voor. Ik ben tegen een leeftijdsgrens voor het uitoefenen van het pontificaat, maar verwacht wel dat een volgende paus, op een zelf gekozen moment, terugtreedt en plaatsmaakt voor zijn opvolger.

De slechte gezondheidstoestand van de huidige paus heeft binnen de katholieke kerk een debat op gang gebracht over een eventueel aftreden. De laatste paus die vrijwillig terugtrad was paus Coelestinus V in 1294.

De Oostenrijkse kardinaal Christoph Schönborn zei vorige week dat de paus bezig is aan zijn laatste levensfase en dat hij nog hooguit enkele maanden te leven heeft. De paus zelf of leden van zijn staf hebben nog geen enkele keer laten doorschemeren dat een vrijwillig vertrek wordt overwogen in verband met de slechte gezondheid van de kerkvader.

[Copyright 2003, Novum Nieuws / Associated Press]

Niet, dat dit zijn voorspelling waarmaakt. Maar, het is wel opvallend.

vrijdag 10 oktober 2003 @ 18:23:49 #25
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_13795051
quote:
Ik vond Titor z'n voorspelling over [vaticaan] de pausen wel opmerkelijk. Dat er tot 2012 nog 2 (na deze) komen.
mischien komt het wel helemaal niet van John Titor ! zie hier

http://www.goroadachi.com/etemenanki/malachy.txt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')