Met de Crips en the Bloods......Timmeh!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:24 schreef kadoter het volgende:
Heb vandaag 'Krazy Kripples' gekeken, wat een vette aflevering, vooral hoe die negers lopen
"If you don't like it paps, you can pass the blunt to the nigger on the left"quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:14 schreef Stretto het volgende:
[..]
Met de Crips en the Bloods......Timmeh!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:51 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Ik ken 'm nog uit m'n hoofd van een paar jaar geleden, aardig verassend wie nou de vader is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
ja die aflevering is goedquote:Op donderdag 4 november 2004 00:35 schreef Shagster het volgende:
Even tussendoor, maar heeft iemand die Jeffersons aflevering gezien, met die enorme leuke steekjes naar Micheal Jackson toe? En dan vooral dat interview waarin die constant zei "That's just ignorance"?
Geniale episode. Ik ga hem zodirect nog eens kijken. Bij verre de leukste van dit seizoen
Geen standaard hoesjequote:Op donderdag 4 november 2004 19:25 schreef Zapper het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er bijzonder is aan deze DVD uitgave?
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=video&u=dvdfilms&ID=203922
van achteren gezien is de hoes breder?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:25 schreef Zapper het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er bijzonder is aan deze DVD uitgave?
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=video&u=dvdfilms&ID=203922
Ja, dat sloeg ook helemaal nergens opquote:Op donderdag 4 november 2004 21:47 schreef Shagster het volgende:
Leuke aflevering.. Het leukste vond ik nog Cartman met z'n viool.![]()
die matrix-like gozer was idd goedquote:Op donderdag 4 november 2004 21:47 schreef Shagster het volgende:
Dat Matrix stukje was inderdaad geinig, en die militair met dat morse code deed me sterk aan Independance Day denken.. Was dat bewust zo gedaan?
Leuke aflevering.. Het leukste vond ik nog Cartman met z'n viool.![]()
Check eens of je het droog houdt bij de aflevering waarin Kenny 'echt' sterft....quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Vraagje: Ben je vreemd als je het liedje the lonly jew gevoelig vind ?.
Die was zoooo zielig.quote:Op zondag 7 november 2004 00:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Check eens of je het droog houdt bij de aflevering waarin Kenny 'echt' sterft....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:18 schreef Skwish het volgende:
810 - Pre-School
[afbeelding]Die lijkt me vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:18 schreef Skwish het volgende:
810 - Pre-School
[afbeelding]Die lijkt me echt kicken, ik ben heel benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mijn torrentje lurken magquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:07 schreef patty het volgende:
11november is de dag...
Nee joh. Geweldig seizoen tot nu toe. The Passion of The Jew en OWSOME-O waren echt super. Alleen de episode 7 viel een beetje tegen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop dat die leuker is dan die Wall Mart aflevering, want daar vond ik echt niks aan. Vind zowiezo het 8e seizoen minder (op de Jeffersons na dan!)
Ik ga AWSOME-O meteen downloaden, want die heb ik nog niet gezien. Episode 7 is trouwens de Jefferson aflevering, die is juist heel tof! (IMHO)quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee joh. Geweldig seizoen tot nu toe. The Passion of The Jew en OWSOME-O waren echt super. Alleen de episode 7 viel een beetje tegen.
Ep.7 is met de Aliens/Goobacks. Ep. 6 is degene met "The Jeffersons"quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik ga AWSOME-O meteen downloaden, want die heb ik nog niet gezien. Episode 7 is trouwens de Jefferson aflevering, die is juist heel tof! (IMHO)
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 11 november 2004 13:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou 810 was één van de beste sinds tijden, zo niet ooit. Echt -->EEN geweldige aflevering
Haha inderdaad.. Geweldig hoe hij dat.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:17 schreef prinsrob het volgende:
Vond het vooral gaaf hoe Cartman voordeed hoe je moest slijmen bij je moeder.
Geweldige Star Trek referentie idd.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:12 schreef Aurelium het volgende:! FUCKING HILARIOUS! Eindelijk weer een echte southpark zonder politieke verwijzingen enzo en vol ontzettend goede humor
en dat wijf in die rolstoel
-Beep- -Beep-
Ja, daar kwam Seborik nog mee aanzetten, dat dat mens in die stoel van Star Trek afkomstig is. Hoe cool is datquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geweldige Star Trek referentie idd.
Hehe, zo leer je als niet Star Trek kijker nog 's wat. Al was het zonder die verwijzing te herkennen óók al hilarischquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geweldige Star Trek referentie idd.
Ja, leuke ep.
Wat een fantastisch stuk was dat ja! Toen moest ik echt hardop lachen. Lekkere eigen interpretatie van die agentquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:36 schreef Erwtensoep het volgende:
*beep* *beep*
YES YES!
Beste grap van de afleveringquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:36 schreef Erwtensoep het volgende:
*beep* *beep*
YES YES!
*snif* hijs echt zielig....quote:Op maandag 15 november 2004 10:41 schreef Thetallguy het volgende:
Kenny dies
quote:811 - QUEST FOR RATINGS
The boys of South Park produce their own morning news show on the school's closed-circuit television station and are immediately caught up in the intense competition for ratings.
Mmm, het idee doet in eerste instrantie erg denken aan 'A Mexican starring frog from Sri Lanka'. Hoop maar dat het wat is. (Is dat plaatje trouwens niet van Douche vs Turd?)quote:Op woensdag 17 november 2004 16:16 schreef patty het volgende:
Volgende aflevering:
(vandaag uitgezonden op Comedy Central)
[..]
Als dat maar niet weer zo'n politiek correcte aflevering wordquote:Op woensdag 17 november 2004 16:16 schreef patty het volgende:
Volgende aflevering:
(vandaag uitgezonden op Comedy Central)
[..]
"Would you like a butterscotch candy perhaps?"quote:Op woensdag 17 november 2004 16:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mmm, het idee doet in eerste instrantie erg denken aan 'A Mexican starring frog from Sri Lanka'. Hoop maar dat het wat is. (Is dat plaatje trouwens niet van Douche vs Turd?)
Die is inderdaad geweldigquote:Op donderdag 18 november 2004 09:41 schreef fratsman het volgende:
EH! Soldierboy! Me loving you long time! Suckiesuckie 10dollah!![]()
Ik vond hem wel vermakelijk, meer niet. Heb leukere gezien dit seizoenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:31 schreef Evil_Jur het volgende:
811 was zeer sterk moet ik zeggen, heel leuk gedaan!
...wearing hats!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:10 schreef prinsrob het volgende:
Kids wanna see animals........close up.......with a wide angle lense!!!
En dan dat propellorpetjequote:Op donderdag 18 november 2004 14:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
...wearing hats!
Van gisteren bedoel je.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:38 schreef super-muffin het volgende:
die van vandaag was geweldig
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Chewbacca is a wookie from the planet Kashyyyk. But Chewbacca lives on the planet Endor. Now think about that; that does not make sense. Why would a wookie, an 8 foot tall wookie, want to live on Endor with a bunch of two foot tall ewoks? That does not make sense! But more importantly, you have to ask yourself, ‘what does that have to do with this case?' Nothing. Ladies and Gentlemen, it has nothing to do with this case. It does not make sense!
[afbeelding]
Volkomen mee eensquote:Op donderdag 18 november 2004 23:13 schreef Pretoriaan het volgende:
Panda bear madness minute kicks ass...dat wil ik voortaan in ELK programma!!
Komende woensdag is er geen, daarna pas weerquote:Op zondag 21 november 2004 02:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daarnet weer wat afleveringen zitten kijken. Heb me echt kapotgelachen met A.W.E.S.O.M.O en Cartman als gehandicapte. Schitterend.
Hopelijk is die van komende woensdag weer ouderwets grappig. Met de laatste paar afleveringen zijn absoluut weer op de goede weg.
Bijna ouderwets leukquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:34 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
De laatste afleveringen zijn weer veel beter dan de voorgaande! Bijna weer ouderwets southpark. Bijna.
quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef Mannekino het volgende:
Episode 11 van S8 was echt geweldig, ik vind het de beste EP tot nu toe denk ik. Ook zo lollig op het einde (19:26) zie je Cartman zo op de achtergrond autoritair kijken enzoecht geweldig
.
Oke naam?quote:Op zondag 7 november 2004 01:06 schreef Shagster het volgende:
Het vijfde.. Hij's echt zielig hoor.
Kenny Diesquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Oke naam?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:52 schreef _bigmac_ het volgende:
En ga zo 811 kijken is die een beetje de moeite waard?
Hij was leuk met dat vreemde kapsel en Stan die gaat trippen. :')quote:Op woensdag 24 november 2004 01:31 schreef mr.marcus het volgende:
[..]![]()
Butters die naakt gaat lopen over straat.quote:Op woensdag 24 november 2004 08:11 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hij was leuk met dat vreemde kapsel en Stan die gaat trippen. :')
Hoe Token praat nadat Cartman tegen hem zei dat ie niet als een Afro-American moest pratenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:21 schreef Skwish het volgende:
[..]
Butters die naakt gaat lopen over straat.![]()
wat? 1 december, er wordt gewoon weer een weekje overgeslagen.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:13 schreef Aurelium het volgende:
wtf?812 - Unknown
Airdate: 2004-12-01
nope.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Gaat kenny niet meer elke keer dood in siezoen 8?
Nou af en toe nog wel zoals in The Jeffersons, maar het is geen vaste regel meerquote:Op woensdag 24 november 2004 20:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Gaat kenny niet meer elke keer dood in siezoen 8?
Thanksgiving.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:27 schreef HuubTuub het volgende:
Er zal wel weer wat speciaals op US tv zijn, want "Lost" slaat deze week ook over.
Dat was dan ook een geniale dood!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:14 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nou af en toe nog wel zoals in The Jeffersons, maar het is geen vaste regel meer
GEWOON!?!?! you call that gewoon!!!? Argghh!! Must see southparkquote:Op woensdag 24 november 2004 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat? 1 december, er wordt gewoon weer een weekje overgeslagen.
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:09 schreef Smoonshine het volgende:
Cartman: "Hey everybody! look at the prostitutes!"
prostituees: "Hey Chulo, where are you looking at, why don't you take a pi(E)cture?"
Cartman: "Okay, kliiiiiieeeeeeeeek"
"This snake is more scared of us then we of him"quote:Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef fratsman het volgende:
[..]Ik bestierf het zo onderhand, bij dat stukje!
"Thats a bad snake!"
Geweldige aflevering inderdaad. Heb echt dubbel gelegen.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
"This snake is more scared of us then we of him"
*hap hap*
"O yeaaaah that snake is really scared of us"
*pets pets*
"bad snake"
AAAAH
Leuk leuk :').
Hehe Mephesto is veel cooler!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:57 schreef Frenkel het volgende:
Ook een stille kracht uit South Park
[afbeelding]
[afbeelding]
KEVIN!!
Kevin valt onder de groep van mr.Hanky Jezus enzo ze zijn uber cool zo lang ze niet te vaak in beeld zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 18:57 schreef Frenkel het volgende:
Ook een stille kracht uit South Park
[afbeelding]
[afbeelding]
KEVIN!!
215. Spooky Fishquote:Op donderdag 25 november 2004 21:49 schreef Steve-O het volgende:
hoe heet die episode die laatst op tv was met cartman ze dubbelganger enzo
That godamn Loch Ness monster!quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:36 schreef L_auteur het volgende:
Vanavond weer een topaflevering: The Succubus
'I need about threefiddy'
Gatver Mr. Slave die vind ik zo ranzigquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:32 schreef Mr.Cola het volgende:
Dis mijn eerste post op Fok, dus gelijk maar ff in het topic over m'n favoriete serie.
maareh, heb ff wat info over de nieuwe episode :
According to the Digital Spy, the creators of South Park, Trey Parker and Matt Stone, have been inspired by Paris Hilton and her sex tape antics.
Paris will be given the standard South Park treatment when she visits the town's school to compete in a "whore-off," according to the New York Post.
"Proving she's the best at her craft, this blond celebrity comes to South Park to compete in a `Whore-Off' to the delight of her young fans," a spokesperson for the show said.
Hier staat nog een trailer : http://www.mrhankey.net/812.avi
Waar je al geen aanstoot aan kan nemenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gatver Mr. Slave die vind ik zo ranzig![]()
inderdaad, volgens mijn HD is het aflevering 15quote:Op maandag 29 november 2004 18:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Biggest douche of the universe, volgens mij seizoen 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Skwish op 30-11-2004 17:41:35 ]
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:22 schreef Skwish het volgende:
[afbeelding]
Stupid Spoiled Whore Video PlaysetKrijgen we dan naakte WendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Krijgen we dan naakte Wendy![]()
[afbeelding]
Stupid Spoiled Whore Video PlaysetBen benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drie maal raden welke vinger ik nu als Craig fan opsteekquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Craig is een pussy de enige die erger is was dat vriendje van Wendy in southpark the movie
Haha serieus ik snap het als jequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Drie maal raden welke vinger ik nu als Craig fan opsteek
Dat kan best Cartman is een beetje overrated.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef prinsrob het volgende:
Ik snap niet dat je iemand anders dan Cartman de leukste character vindt.
Mijn top 3quote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef prinsrob het volgende:
Mmm dat verhaal is niet helemaal correct, Garrison was toen al uit de kast gekomen dus kon hij het gewoon roepen. Toen ging het hele cafe het ook roepen maar werden ze weggebliept BEHALVE uncle Jimbo.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:06 schreef Shagster het volgende:
Ik vind Mr Garrison altijd heel leuk.. Vooral dat homophobe gedoe in de vroegere seizoenen...
Ik kan me nog een aflevering herinneren waarin elke keer het woord 'fag' werd weggepiept, behalve als homo's het zeggen.. En toen zei hij het ook, en werd het niet weggepiept. Die verdwaasde blikken!
Da's inderdaad ook voor mij onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef prinsrob het volgende:
Verdraaid. In mijn herinnering ging dat dus weer heel anders.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mmm dat verhaal is niet helemaal correct, Garrison was toen al uit de kast gekomen dus kon hij het gewoon roepen. Toen ging het hele cafe het ook roepen maar werden ze weggebliept BEHALVE uncle Jimbo.
Tja kan gebeuren, is een teken dat jij wel een leven hebt!!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:52 schreef Shagster het volgende:
[..]
Verdraaid. In mijn herinnering ging dat dus weer heel anders.![]()
[afbeelding]
Stupid Spoiled Whore Video Playsetoverbodig om te zeggen, maar dat zal dus wel over Paris Hilton gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja als ze die implants krijgt, hoe die operatie ging ookquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou ze die silliconen nog hebben ?
[afbeelding]![]()
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:58 schreef Clyde_Frog het volgende:
Vanaf volgende week komt het weer om 18.05
En volgende week woensdag zendt Veronica South Park: Bigger, Longer & Uncut uit, om 20.30
Inderdaad, hopen dat ze het een beetje leuk doen want het interesseert me niet echt veel.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:36 schreef BdR het volgende:
[..]
overbodig om te zeggen, maar dat zal dus wel over Paris Hilton gaan..
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:36 schreef Erwtensoep het volgende:
HEEE PANDA BEAR! We don't take kindly of your type around here...
Now now Skeeter he aint hurting nobody
Jupiler is goed
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:08 schreef Aurelium het volgende:
HILARISCH!
Ik heb me echt kapot gelachen
Ik bedenk me eigelijk nu pas dat de 4 kids er nauwelijks inzaten.. kheb ze niet eens gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was inderdaad wel grappig. Butters met zijn ouders was weer geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha serieus ik snap het als je
Kenny
Stan
Kyle
Erik
Timmy
Jimmy
Butters
Chef
Mr Hanky
Ike
Satan
enz leuk kan vinden maar Craig![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:40 schreef CMC het volgende:
Stukkie met Cartman dat ze m niet vragen en dat ie met zn gekamde haren langskomt was errug lachen!!
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:59 schreef BJB het volgende:
"Look at that! A bear.... mining for coal."
"Well! I never..."
LOL!
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:09 schreef Eek het volgende:
"Well, that's the darndest thing I ever saw..."
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:19 schreef AntiChrist het volgende:
Deze aflevering was wel zeer vermakelijk ja
[afbeelding]
Vooral buttersdie op onderzoek gaat onder het rokje
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:19 schreef AntiChrist het volgende:
Vooral buttersdie op onderzoek gaat onder het rokje
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha ik kijk nu 802 Jimmy die ze vriendin lam slaat en Cartman verkleed als mongool
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:10 schreef Heliospan het volgende:
Wordt een beetje weinig gebruik gemaakt van de spoilertags. Lijkt me wel zo handig
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:01 schreef spacemangraig het volgende:
Valt me trouwens wel op dat Matt en Trey een obsessie voor het anale hebben ..![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:33 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb gister ook nog season 2 van the simple life gekeken
De vergelijking is zo treffend.
Koopt ze in de laatste aflevering een koe omdat ze het zo zielig vond dat die koe geslacht zou worden. Is ze weer thuis, wordt die koe bezorgt, hoeft ze em niet meer
"I don't want him... I hate him..."
As subtle as a kick in the bollocksquote:Op vrijdag 3 december 2004 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
subtiele aflevering
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
heerlijk subtiele aflevering die met Paris Hilton
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:07 schreef Georges het volgende:
[..]
![]()
In die aflevering op Veronica zat geen Paris Hilton volgens mij. Is het ook nog op een andere zender?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:07 schreef Georges het volgende:
[..]
![]()
In die aflevering op Veronica zat geen Paris Hilton volgens mij. Is het ook nog op een andere zender?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:25 schreef Georges het volgende:
[..]
Comedy Central zit waarschijnljk niet op de kabel. Heb je daar een apart abonnement voor nodig?
Of hebben sommigen het via de bekende alternatieve kanalen?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Toch vreemd Wendy die ooit siliconen heeft laten inzetten heeft het nu opeens tegen sletjes ...
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Was die rage in het echt ook maar aan de gang:P
Haha mooi werk!!quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:50 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
In de VS is ie al een paar jaar bezig, sinds Clinton vinden kinderen pijpen al de gewoonste zaak van de wereld.
het wordt steeds erger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cartman![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 01:29 schreef Skwish het volgende:
813 - Cartman's Incredible Gift
[afbeelding]Klinkt een beetje Minority Report-achtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cartman![]()
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |