inderdaad, volgens mijn HD is het aflevering 15quote:Op maandag 29 november 2004 18:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Biggest douche of the universe, volgens mij seizoen 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Skwish op 30-11-2004 17:41:35 ]
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:22 schreef Skwish het volgende:
[afbeelding]
Stupid Spoiled Whore Video PlaysetKrijgen we dan naakte WendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Krijgen we dan naakte Wendy![]()
[afbeelding]
Stupid Spoiled Whore Video PlaysetBen benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drie maal raden welke vinger ik nu als Craig fan opsteekquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Craig is een pussy de enige die erger is was dat vriendje van Wendy in southpark the movie
Haha serieus ik snap het als jequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Drie maal raden welke vinger ik nu als Craig fan opsteek
Dat kan best Cartman is een beetje overrated.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef prinsrob het volgende:
Ik snap niet dat je iemand anders dan Cartman de leukste character vindt.
Mijn top 3quote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef prinsrob het volgende:
Mmm dat verhaal is niet helemaal correct, Garrison was toen al uit de kast gekomen dus kon hij het gewoon roepen. Toen ging het hele cafe het ook roepen maar werden ze weggebliept BEHALVE uncle Jimbo.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:06 schreef Shagster het volgende:
Ik vind Mr Garrison altijd heel leuk.. Vooral dat homophobe gedoe in de vroegere seizoenen...
Ik kan me nog een aflevering herinneren waarin elke keer het woord 'fag' werd weggepiept, behalve als homo's het zeggen.. En toen zei hij het ook, en werd het niet weggepiept. Die verdwaasde blikken!
Da's inderdaad ook voor mij onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef prinsrob het volgende:
Verdraaid. In mijn herinnering ging dat dus weer heel anders.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mmm dat verhaal is niet helemaal correct, Garrison was toen al uit de kast gekomen dus kon hij het gewoon roepen. Toen ging het hele cafe het ook roepen maar werden ze weggebliept BEHALVE uncle Jimbo.
Tja kan gebeuren, is een teken dat jij wel een leven hebt!!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:52 schreef Shagster het volgende:
[..]
Verdraaid. In mijn herinnering ging dat dus weer heel anders.![]()
[afbeelding]
Stupid Spoiled Whore Video Playsetoverbodig om te zeggen, maar dat zal dus wel over Paris Hilton gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja als ze die implants krijgt, hoe die operatie ging ookquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou ze die silliconen nog hebben ?
[afbeelding]![]()
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:58 schreef Clyde_Frog het volgende:
Vanaf volgende week komt het weer om 18.05
En volgende week woensdag zendt Veronica South Park: Bigger, Longer & Uncut uit, om 20.30
Inderdaad, hopen dat ze het een beetje leuk doen want het interesseert me niet echt veel.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:36 schreef BdR het volgende:
[..]
overbodig om te zeggen, maar dat zal dus wel over Paris Hilton gaan..
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:36 schreef Erwtensoep het volgende:
HEEE PANDA BEAR! We don't take kindly of your type around here...
Now now Skeeter he aint hurting nobody
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupiler is goed
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:08 schreef Aurelium het volgende:
HILARISCH!
Ik heb me echt kapot gelachen
Ik bedenk me eigelijk nu pas dat de 4 kids er nauwelijks inzaten.. kheb ze niet eens gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was inderdaad wel grappig. Butters met zijn ouders was weer geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha serieus ik snap het als je
Kenny
Stan
Kyle
Erik
Timmy
Jimmy
Butters
Chef
Mr Hanky
Ike
Satan
enz leuk kan vinden maar Craig![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:40 schreef CMC het volgende:
Stukkie met Cartman dat ze m niet vragen en dat ie met zn gekamde haren langskomt was errug lachen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |