De NOS. Weggekocht ofzo.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:30 schreef yvonne het volgende:
Is PR weg????
Waarheen dan?????????
Ben je dood?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:30 schreef PrivateRyan het volgende:
Waahaarheeeeen.. waahaaarvoooooor...
Jup. Levenloos lichaam. Het enige dat nog verraadt dat ik ooit leefde is mijn erectie. :').quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je dood?![]()
Jij was nooit leuk, maar je hebt hier nu wel wat te zoeken..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:31 schreef Dirkh het volgende:
Doei PR en nou opzouten, je was leuk en zo, maar je hebt hier niks meer te zoeken
Onzin.. wat een onzin, die erectie stelde nooit wat voorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:32 schreef PrivateRyan het volgende:
Jup. Levenloos lichaam. Het enige dat nog verraadt dat ik ooit leefde is mijn erectie..
Dat jij nou zo uitgerekt bent daaronder, daar kan ik niets aan doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:35 schreef just me het volgende:
[..]
Onzin.. wat een onzin, die erectie stelde nooit wat voor
![]()
Zoiets ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jup. Levenloos lichaam. Het enige dat nog verraadt dat ik ooit leefde is mijn erectie..
DirkH heeft daar overigens geen problemen meequote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat jij nou zo uitgerekt bent daaronder, daar kan ik niets aan doen..
Dat hij nou graag zijn hoofd erin stopt, is zijn ding.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
DirkH heeft daar overigens geen problemen mee
Dat komt omdat PR altijd vlak na mij gaat, dan is ie nog niet terug in de oude vorm.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
DirkH heeft daar overigens geen problemen mee
Whehe, you pig.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:39 schreef Knut het volgende:
kutzooi
Stomme hotlinking altijd :
Zo dan!!!
Ik heb enigzins een zieke geest.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Whehe, you pig..
Maar natuurlijk. Het geeft het begrip loyaldog toch een wat nare nasmaak.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb enigzins een zieke geest.
Maar dat was al bekend toch ?
Wehehe. Tsja. Dat is een ander deel van mijn persoonlijkheidquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Het geeft het begrip loyaldog toch een wat nare nasmaak..
Overigens briljante strips, die strips.
O ja hoor, nu wordt ie in eens grappig.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:42 schreef PrivateRyan het volgende:
Het geeft het begrip loyaldog toch een wat nare nasmaak..
Nu jij nog.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O ja hoor, nu wordt ie in eens grappig.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef Croupouque het volgende:
Heel veel succes, Dirkh!
Al was ik natuurlijk een veel betere kandidaat geweest.
Ik heb het ze nog gezegd, en er op aan gedrongen. Maar niemand wilde Croupouque hebben.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef Croupouque het volgende:
Heel veel succes, Dirkh!
Al was ik natuurlijk een veel betere kandidaat geweest.
Nee, dat kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het ze nog gezegd, en er op aan gedrongen. Maar niemand wilde Croupouque hebben.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:42 schreef PrivateRyan het volgende:
Overigens briljante strips, die strips.
Volgens google was adjeu ook goed.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:10 schreef PrivateRyan het volgende:.
Adieu..
Ik bedoelde je niet te verbeteren. Beiden is prima.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:11 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Volgens google was adjeu ook goed..
quote:"Maybe saving Private Ryan is the one decent thing we'd pull out of this whole god-awful mess."
MEDquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:16 schreef DarkElf het volgende:
zo Dirkh, en wat wordt je derde forum om te modden?
Bye PR!
Is er nu een kans dat wij wat met elkaar krijgen? Dat is waar het mij te doen is geweest.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:18 schreef NiNi het volgende:
Nou, humorloze lamzak, welkom op onz.
Dat je het niveau maar lekker omhoog mag gooien.
Kom vanavond maar langs. Aan Pierre heb ik nu toch niets meer.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is er nu een kans dat wij wat met elkaar krijgen? Dat is waar het mij te doen is geweest.
![]()
Nu is je kans. Recentelijk bleek dat het haar enkel om mijn kleurtje te doen was. Had je toch gelijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is er nu een kans dat wij wat met elkaar krijgen? Dat is waar het mij te doen is geweest.
![]()
KLB? Geen idee waar je het over hebt.... er gaat niet eens een belletje rinkelen. KLB?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Kom vanavond maar langs. Aan Pierre heb ik nu toch niets meer.
Ga je dan wel even weg van KLB dat vind ik niet zo sexy namelijk.
Gelijk met jouw kleurtje verlies ik mijn Goddelijke status?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:30 schreef PrivateRyan het volgende:
Je bent niet echt in de positie om eisen te stellen, ex-Godini..
Neen, gelijk met onze break-up verlies jij je godinnelijke status.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gelijk met jouw kleurtje verlies ik mijn Goddelijke status?
Wat ik handig opvang door meteen dirkh te strikken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Neen, gelijk met onze break-up verlies jij je godinnelijke status..
Dat uitgerekend jij het woord aanhang moet gebruiken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:35 schreef PrivateRyan het volgende:
Vergelijk het met een godsdienst zonder aanhang..
De term Godini is auteursrechtelijk beschermd en in mijn eigendom.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat ik handig opvang door meteen dirkh te strikken.
Status én aanhang.
Ah, je weet al hoe je indruk op haar moet maken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij het woord aanhang moet gebruiken.
NiNi zal er met mij een stuk op vooruit gaan, en dan hangt er helemaal niks!
You sure don't.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:39 schreef PrivateRyan het volgende:
But then again; whatever makes your boat float..
You're kidding right?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
You sure don't.
Ik vaar alleen op blauwe bootjes.
Ik zal voor haar zorgen hoor PR, maak je maar niet ongerust.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
You're kidding right?.
Anyway, vanavond kon toch al niet doorgaan, ik heb teveel tijd verspeeld met dit fok!gemartel.. Misschien volgende week ofzo. Of niet. Zie maar.
Ik ga er iig vandoor. Dag!.
Ik denk dat ie bij Sjunien langsgaat.. Just a hunch hoor,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:51 schreef Dirkh het volgende:
of wat je ook gaat doen.![]()
Er is een klein, maar niet onbelangrijk verschil tussen beide Dirkjes.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:56 schreef veldmuis het volgende:
Een Dirk op onzin, dat hebben jullie een keer eerder geprobeert, ik zou het niet nog een keer doen..
Je gaat nou toch niet mierenneuken om die kut-h van je he?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er is een klein, maar niet onbelangrijk verschil tussen beide Dirkjes.
Hey! Je weet zijn koosnaam!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je gaat nou toch niet mierenneuken om die kut-h van je he?
Net als jij, Bioslockje.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:00 schreef Bioslock het volgende:
Gaan ze allebei dood?
Eh ja, die h is wel een beetje lastig.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je gaat nou toch niet mierenneuken om die kut-h van je he?
Nou ja, zolang je geen happy-homo-filmpjes maakt en online zet, is er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh ja, die h is wel een beetje lastig.
En dan noemt-ie het gellartvquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je geen happy-homo-filmpjes maakt en online zet, is er weinig aan de hand..
Dat is naar gezegd, PR maar halfdood ofzo, dan moet-ie lijden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef Bioslock het volgende:
Oh, die Dirk mag wel een beetje meer dood dan PR..
DAT STAAT ER TOCH NIET!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is naar gezegd, PR maar halfdood ofzo, dan moet-ie lijden.!
DAT STAAT ER WEL MAAR JE BEDOELT ZEKER DAT JE DAT NIET BEDOELDE ZEG DAT DAN OOKquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:07 schreef Bioslock het volgende:
[..]
DAT STAAT ER TOCH NIET!!
!
! !!!12
GOTVER IK BEDOELDE NIET WAT JE NET ZEI EN OOK NIET DAARVOOR OVER DAT MINDER LIJDEN WANT IEDEREEN ZOU EVENVEEL MOETEN DOODGAAN EN LIJDEN MAAR SOMMIGE NET IETS MEER:r :R :R r:r :Rquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
DAT STAAT ER WEL MAAR JE BEDOELT ZEKER DAT JE DAT NIET BEDOELDE ZEG DAT DAN OOK![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:12 schreef Dirkh het volgende:Ruzie maken tijdens de begrafenis van PR.
![]()
Ja! En rap een beetje!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:14 schreef veldmuis het volgende:
Vriendjes, BS?
Hoi kip.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
CONFLICT!!!
zo beterquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zo beter?.
Doe eens je best man, achterlijke mongool!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:33 schreef Meki het volgende:
[..]
zo beter
ik zie geen antwoord![]()
Offtopic: Gefeliciteerd DikH .quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:20 schreef Silmarwen het volgende:
Woei Dirkhje
Go gettum tiger!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Doe eens je best man, achterlijke mongool!.
.
Dag PRquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Offtopic: Gefeliciteerd DikH .
Het kwartje is gevallen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:37 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
de afkorting van je naam![]()
er zijn geen kwartjes meerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het kwartje is gevallen..
Bedankt voor deze terechte opmerking. Dat iedereen het weet.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
er zijn geen kwartjes meer
dankzij de regering kunnen we deze uitspraak in ons 'retro-uitspraken-voor-gevorderden' zetten..![]()
Ik mis alleen de kwartjes zoquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Bedankt voor deze terechte opmerking. Dat iedereen het weet.
*kwartjes heeftquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
er zijn geen kwartjes meer
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:08 schreef stinkie het volgende:
Oke, Dirkh op KLB, best, geen last van. Op ONZ, nou ja, ik accepteer het met moeite en protest, maar voorruit.
Maar bij god of wie dan ook, als ik dat satansgebroed ook maar 1 keer in PTA tegenkom vertrek ik naar de NOS
mooi bewijs trouwens dat ie echt geen leven heeft
2-0 voor hem Hèquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:08 schreef stinkie het volgende:
Oke, Dirkh op KLB, best, geen last van. Op ONZ, nou ja, ik accepteer het met moeite en protest, maar voorruit.
Maar bij god of wie dan ook, als ik dat satansgebroed ook maar 1 keer in PTA tegenkom vertrek ik naar de NOS
mooi bewijs trouwens dat ie echt geen leven heeft
't word vast nog wel een keer 2-1quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
2-0 voor hem Hè
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:57 schreef Robertje het volgende:
Wie heeft Dirkh daarvoor allemaal geneukt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Enkel yvonne..
Dan is ie eindelijk geen maagd meer. Maar succes Dirkh en dat je niet teveel bagger over je hun krijgtquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:58 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Knor, danny en hun hond.
Ik ben niet echt dood hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:13 schreef LiesBitch het volgende:
PR ik zal je missen![]()
maarrePR
en dirkh succes
zodra ie FA word, heeft ie gewonnenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
't word vast nog wel een keer 2-1
of 3-0
Ik gun het 'm best hoor. Dat rode. Al moet ik het zelf bij hem doenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
PR.
En dirkh succes!. Nog effe en je bent rood
.
Lieve Inseau.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:56 schreef Insomaniac het volgende:
Lieve Pjèr.
Samen hebben we de grootste lol gehad in het modden van ONZ. Doorposten na slotjes, users belachelijk maken in topicnotes, elkaars posts wissen..
Ik ga je missen doewd..
.
Ik ga het gewoon doen. Wie gaat me stoppen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:58 schreef Croupouque het volgende:
PR, je blijft gewoon ONZ-mod hoor. Ook al heb je straks geen kleurtje meer. Blijf maar gewoon slotjes zetten en notes geven, niemand zal je tegenhouden. De eeuwige mod.
*snik*quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Lieve Inseau.
Dankzij jou heb ik het veel langer volgehouden dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.
Ik jou ook.,
.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maar ik wil nu wel van dat pokkekleurtje af..
Slarioux nou al weer met die kleurtjes aan het kloten? Vind deze blauw wel wat erg donker hoor...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:08 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
zou bijna een nostalgisch @@@-topic openenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:16 schreef PrivateRyan het volgende:
Dank je, UIO_AMS, dat doet me goed..
[@@@] The one with a black Pierrequote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
zou bijna een nostalgisch @@@-topic openen
bijna hè
Ik moest ze wel het achterste van mijn tong laten voelen, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:03 schreef Nolius het volgende:
Dirkh ONZ-mod... shit man, ik dacht echt dat je het achterste van je tong nu wel had laten zien
Hoe heet ie ook al weer....... PR is zwart. Zo plotseling.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:12 schreef jogy het volgende:
Heb ik wat gemist?
of onzin hem, maar die kans acht ik ietwat kleinquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:28 schreef Maanvis het volgende:
En een aparte afscheidspost voor PR.
PrivateRyan, we zullen je missen!!!!!!!!
Hij is onzin ontstegen
Tuurlijk niet, het zijn de users die het leuk maken, niet de mods.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:17 schreef Djaser het volgende:
Wat een onzin weer zeg. Als PR weg gaat moet onzin eigenlijk ook direct gesloten worden
Sorry, ik dacht even dat ik onzin zatquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het zijn de users die het leuk maken, niet de mods.
Als Balkenende daar eens aandacht aan besteedde in plaats vanquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:08 schreef Stranger het volgende:
Jammer PR, dat je toch weg bent gegaan, de enige onzinmod met humor.
En Dirkh nieuwe mod?
Jij bent hierbij aangenomen als mijn woordvoerder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als Balkenende daar eens aandacht aan besteedde in plaats van
het kabinetsbeleid inzake pre-pensioenen het vechtende EU-parlement
Dat Dirkh mod is geworden! DAT is belangrijk![]()
Wat ben jij makkelijk te paaienquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent hierbij aangenomen als mijn woordvoerder.
Ik ben sprakeloosquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:55 schreef Angst het volgende:
PR
in gedachten zul je altijd bij me zijn
als ik doelloos rondzwerf in de gewelven van fok
je was mijn alles
maar nu ben je niet meer.......
Het doet mij elke stap zo'n pijn
elke keer op fok dan voel ik een brok
in mijn keel door van alles
maar in het hiernamaals zie ik je weer
het leven zonder jouw is onfijn
ik bewaar een altaar met jouw sok
en denk geregeld aan je fallus
dit is het einde van jouw levensdeel![]()
*rent huilend de bune af*
Shirleyquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:35 schreef Shirley het volgende:
Huh? PR weg? Hoezo dat?
Mis je Gelly ook zo erg?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:40 schreef Maanvis het volgende:
PR heeft al een vriendin, Angst.
Pas vannacht weer, om 4:30.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mis je Gelly ook zo erg?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:39 schreef Angst het volgende:
ut kwam door de maaslanderkaas shirley
Chuckie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:39 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Shirley
Dat heb ik even gemistquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:39 schreef Angst het volgende:
ut kwam door de maaslanderkaas shirley
Maaslander kaas, daar doe je echt alles voorquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 03:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist
Aha, dus PR is gestopt omdat ie dan een boterham met Maaslanderkaas van z'n mama zou krijgen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 03:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Maaslander kaas, daar doe je echt alles voor
dat vonden wij ook al jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 03:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aha, dus PR is gestopt omdat ie dan een boterham met Maaslanderkaas van z'n mama zou krijgen?
Vrij kansloos.
Ben jij de conflict van voor de invoering van de nieuwe spelling?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 03:29 schreef konflikt het volgende:
Dirkh? Wat moeten we ermee???
En wat zou wat dan nog?? ik ben konfliktquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 03:32 schreef knowall het volgende:
[..]
Ben jij de conflict van voor de invoering van de nieuwe spelling? :')
Cnowall?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 03:35 schreef konflikt het volgende:
[..]
En wat zou wat dan nog?? ik ben konflikt
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 03:45 schreef Markster het volgende:PR
DIRKH
![]()
wat maakt dat nou uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:40 schreef Maanvis het volgende:
PR heeft al een vriendin, Angst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |