wel door je mond blijven ademen hoor !!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:26 schreef Bluezz het volgende:
*neus dichthoud*
En daar kom je na 21 minuten mee!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel door je mond blijven ademen hoor !!!!!
Dat zijn de ergste...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:28 schreef pfaf het volgende:
Ook maar een bierscheet laat.
snap het niet......heb gewoon [ url=www.jarig ] tekst[ / url ]quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
De link naar de verjaardagskalender klopt niet![]()
Iig vandaag jarig:
Glenn Hoddle (1957)
Mike Zonneveld (1980)
Ben Haverkort (1961)
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:47 schreef Bjoro het volgende:
wel door je mond blijven ademen hoor !!!!!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:34 schreef pfaf het volgende:
Moet ook http:// voor Bjoro.
Weer een leuke Spakenburg-IJsselmeervogels in de VI deze week. Ben blij dat ze eindelijk weer eens wat meer ruimte aan de amateurs besteden.
gewijzigdquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:34 schreef pfaf het volgende:
Moet ook http:// voor Bjoro.
Weer een leuke Spakenburg-IJsselmeervogels in de VI deze week. Ben blij dat ze eindelijk weer eens wat meer ruimte aan de amateurs besteden.
quote:In Spakenburg weten ze wel hoe ze de supporters moeten scheiden: de tactiek is overweldigend van eenvoud. Men neme een megafoon en roepe: 'Er is gratis bier in de eigen kantine.'
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:47 schreef pfaf het volgende:![]()
Daar drinken we er eentje op Rubbereend.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:55 schreef pfaf het volgende:
uit de VI:
[..]
En Linkse bomenknuffelaar FrankyMcG ook!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:18 schreef pfaf het volgende:
Heet wijf in Hools!
En Heatwave ook!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:26 schreef DIGGER het volgende:
En Linkse bomenknuffelaar FrankyMcG ook!
Opgegroeid in een links nest?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het is mijn vader die momenteel FNV propaganda staat uit te delen in Almere.
Gelukkig geldt dat niet altijd, anders zou je telkens bij je laatste ex terugkomenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:27 schreef HeatWave het volgende:
je moet doorgaan waarmee je geeindigd bent zeggen ze.
Franky is nog immer aan het puberen en afzetten, denk dat ie kan fluiten naar z'n erfenis.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Opgegroeid in een links nest?
Verklaard je huidige afkeer natuurlijk.
Goed puntquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gelukkig geldt dat niet altijd, anders zou je telkens bij je laatste ex terugkomen![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Ik zie de pa van Franky op zaterdag al samen met Franky's vriendin spandoeken spuiten tegen de Betuwelijn in de schuur.
FNVquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Het is mijn vader die momenteel FNV propaganda staat uit te delen in Almere.
Kaas chorizo aubquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef pfaf het volgende:
Tosti erbij? Nu ik toch bezig ben....
Goed plan! Ik ga ook tosti's makenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef pfaf het volgende:
Tosti erbij? Nu ik toch bezig ben....
Ik heb het ook niet zo op de FNV, maar beter de FNV dan de meeste figuren van het huidge kabinetquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
FNV
Sorry, kon het niet binnenhouden.
Oneens, maar over politiek en godsdienst moet je met vrienden niet discussiëren heb ik wel eens gehoordquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op de FNV, maar beter de FNV dan de meeste figuren van het huidge kabinet
Noordeinde zit geen S in dus..........quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:10 schreef golfer het volgende:
SCHoestdijk?
Gaat ons SCHeetje bij Bernhard op visite?
Je Pa wordt 50?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:24 schreef pfaf het volgende:
Ik ga zo de laatste hand leggen aan de pop, spandoek en borden die m'n vader morgen in de tuin heeft staan.
Wat een rare manier om tegen de Betuwelijn te protesterenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:24 schreef pfaf het volgende:
Ik ga zo de laatste hand leggen aan de pop, spandoek en borden die m'n vader morgen in de tuin heeft staan.
Ik kies kabinet. Die kunnen beter rekenen en hebben toekomstvisie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
FNV of kabinet. Kiezen tussen 2 kwaden.
Yup. En als je al een jaar lang klaagt dat je niets in je tuin wilt, vraag je natuurlijk om wat extra's.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je Pa wordt 50?
en dan als hij uit zijn werk komt...dattie eerst nog ff een blokje om rijdt !quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:29 schreef pfaf het volgende:
Yup. En als je al een jaar lang klaagt dat je niets in je tuin wilt, vraag je natuurlijk om wat extra's.
Zeg maar nee, krijg je er twee.
Geloof me, ik ben niet bepaald onder de indruk van de discussiekwaliteiten van minister de Geus. Toch presteert de Waal het om, in mijn ogen, te verliezen van de Geus.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik kies kabinet. Die kunnen beter rekenen en hebben toekomstvisie.
FNV zijn gewoon een stel opgewaardeerde egoïsten.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het echt niet eens met alles wat het kabinet doet. Maar dat gestaak is gewoon zielig gehuil van mensen die zijn vergeten dat nog niet zo heel lang geleden pre-pensioen, vut en al die andere onzin niet eens bestonden en gewoon verschrikkelijke luxe zijn en dat 50 jaar geleden nog op zaterdag werd gewerkt door iedereen. 2 jaartjes meer werken, boehoehoe. Nee, liever de problemen vooruitschuiven, lost de volgende generatie wel op. Vandaar dat ik het egoïsten vind.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben niet bepaald onder de indruk van de discussiekwaliteiten van minister de Geus. Toch presteert de Waal het om, in mijn ogen, te verliezen van de Geus.
Wie wel? (Behalve de kabinetsleden.)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het echt niet eens met alles wat het kabinet doet.
Spijker en kop.quote:Maar dat gestaak is gewoon zielig gehuil van mensen die zijn vergeten dat nog niet zo heel lang geleden pre-pensioen, vut en al die andere onzin niet eens bestonden en gewoon verschrikkelijke luxe zijn en dat 50 jaar geleden nog op zaterdag werd gewerkt door iedereen.
Struisvogel, kop en zand?quote:2 jaartjes meer werken, boehoehoe. Nee, liever de problemen vooruitschuiven, lost de volgende generatie wel op. Vandaar dat ik het egoïsten vind.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:38 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
Wordt een kort forum dagje, las ik net, maar dat weten jullie natuurlijk al lang!
Misschien vanavond maar eens de rest van de gordijnen ophangen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
![]()
k denk dat ik vanavond maar eens wat vrienden ga opzoeken, moet nu toch ineens gaan doen alsof ik een leven heb
Ieksssquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:50 schreef rubbereend het volgende:
moet nu toch ineens gaan doen alsof ik een leven heb
Je gaat een jas kopen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:56 schreef ErikT het volgende:
Ik wilde gaan fietsen, maar t is te koud. Ga nu dus de stad in om daar een oplossing voor te zoeken
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je gaat een jas kopen?
Ben ik even blij dat ik geen tuin heb.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:29 schreef pfaf het volgende:
Yup. En als je al een jaar lang klaagt dat je niets in je tuin wilt, vraag je natuurlijk om wat extra's.
Zeg maar nee, krijg je er twee.
Veel plezier met de haaien en de piranhas.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:18 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen gaat vissen aaien!![]()
voor jullie!
vis aaienquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:18 schreef Blumchen het volgende:
* rubbereend gaat vissen aaien!![]()
voor jullie!
Nee.. Bomen kunnen wel praten.. als ze willen, maar daar hebben ze gewoon geen zin in! Bomen zijn relaxed!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vis aaienpraat je ook met bomen?
bomen zijnquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:25 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee.. Bomen kunnen wel praten.. als ze willen, maar daar hebben ze gewoon geen zin in! Bomen zijn relaxed!!![]()
![]()
Vooral populieren!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:25 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee.. Bomen kunnen wel praten.. als ze willen, maar daar hebben ze gewoon geen zin in! Bomen zijn relaxed!!![]()
![]()
dus...quote:Dit houdt logischerwijs in dat het forum morgen plat moet.
Vanaf een uur of 8 's avonds, misschien wat later, zul je niet op het forum kunnen, en reken er maar op dat het een tijdje gaat duren.
dus kun je in een echte kroeg (je weet wel, zo'n ding waarvoor je eerst je huis uit moet en waar je aan de bar met een barman/-vrouw kunt kletsen die je, tegen betaling(meestal) wat te drinken geeft) een biertje gaan drinken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:35 schreef Bjoro het volgende:
een hoog Theo gehalte hier !!
Hoe laat stoppen we met het forum ??
-edit-
[..]
dus...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:44 schreef Bluezz het volgende:
We duiken met zijn allen vroeg in 1 bed![]()
![]()
Nederlanders met een engelse naamquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:42 schreef Againzender het volgende:
Ik zat mij werkelijk even af te vragen wie 'plaatjesdraaier Thijs' nou weer is
Nee, had je maar muzieksmaak, dat had je nu geen dilemma gehad en het niet jammer gevonden dat je leeftijd en programma het uitje in de weg staat.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:04 schreef Bjoro het volgende:
krijg net te horen dat ik gratis mee kan met een collega naar "plaatjesdraaier Thijs"
Op mijn leeftijd trek ik dat niet meer.....nu mag hij van mij een andere collega meenemen
was ik maar jong en geen voetballer !
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Tijs Verwest... Dat je zonder talent toch zo beroemd kan worden.
je begint nu beroemd en berucht door elkaar te halen.....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je dat nou van trainer ronald koeman zou zeggen.
heb ik net een nieuwe Trui...........quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Nederlanders met een scandinaviSCHe naam![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
je begint nu beroemd en berucht door elkaar te halen.....
dan had ik niet eens getwijfelt bedoel je...had ik meteen NEE gezegdquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:58 schreef DIGGER het volgende:
Nee, had je maar muzieksmaak, dat had je nu geen dilemma gehad en het niet jammer gevonden dat je leeftijd en programma het uitje in de weg staat.
Ik vind "echte" muzikanten toch echt een stukkie beter dan dj'squote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:09 schreef rubbereend het volgende:
maar k blijf t onzin vinden dat dj's niet voor vol worden aangezien
Ja, van je hersencellen, net zo lang tot je bent aanbeland op zijn niveau als je hem te vaak aanhoort.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:
Tiësto zien is een beetje sterven.
Whehehe wat een grap!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar k blijf t onzin vinden dat dj's niet voor vol worden aangezien
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, van je hersencellen, net zo lang tot je bent aanbeland op zijn niveau als je hem te vaak aanhoort.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
Op het niveau zakjes met bloemzaad in bakken doen en verpakken bij Hamerplant.
Zal ik vast een afspraak voor een gehoortiesto voor je maken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:30 schreef rubbereend het volgende:
k ga m voor de 10e keer zien, strax in totaal ongeveer 38 uur naar Tiesto staan luisteren en staan dansen op zn muziek.......
op welk niveau zit ik dan inmiddels?
Nog even en het is niveau kasplantje.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
Op het niveau zakjes met bloemzaad in bakken doen en verpakken bij Hamerplant.
Dat hangt natuurlijk van je uitgangswaarde afquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ga m voor de 10e keer zien, strax in totaal ongeveer 38 uur naar Tiesto staan luisteren en staan dansen op zn muziek.......
op welk niveau zit ik dan inmiddels?
Sebbo!! mijn toekomstige psychodingusquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:37 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nog even en het is niveau kasplantje.
.
Wel een strandbal. Daar doet lieve justme vast niet moeilijk over.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:40 schreef Bluezz het volgende:
Hey gezellig sebbo in Hools , heb je je voetbal bij je?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Nederlanders met een scandinaviSCHe naam![]()
tuurlijk doe ik daar niet moeilijk over Sebboquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:42 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wel een strandbal. Daar doet lieve justme vast niet moeilijk over.
Met de voet of met de handen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:46 schreef just me het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik daar niet moeilijk over Sebbo
zullen we gaan overspelen !
ja wattisser ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
JM??
Met m'n psychodingus.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Met de voet of met de handen?
Overspel is zo 2003.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:46 schreef just me het volgende:
zullen we gaan overspelen !
Ow vertelquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Overspel is zo 2003.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:55 schreef VoreG het volgende:
.
Ow vertel.
Of jij directrice was, omdat je een kind bij je kreeg dat lelijk had gesproken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
ja wattisser ?
Denk eerder dat JM het 'dumphok' als kamer heeft.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of jij directrice was, omdat je een kind bij je kreeg dat lelijk had gesproken.
O dan liep ik al ver voor!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Overspel is zo 2003.
en daar ga je dus de mist in. dat valt vies tegen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar het is ook niet echt knap wat ie doet natuurlijk. Lijkt me dan.
Pionier hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
DIGGER speelde al over toen bigamie nog toegestaan was.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Onze Jaffe??? Cool hoor!
ik ben de administratie-juf maar ik zit samen met Rozemarijn (directeur) op de kamer en ik weet alles wat er op school speeltquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of jij directrice was, omdat je een kind bij je kreeg dat lelijk had gesproken.
V&A is een paar deuren verderop.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:28 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nog een cassettedeck van Denon werkeloos liggen (destijds 1200 gulden). als iemand nog een echt retegoed cassettedeck zoekt (3 koppen, 3 motoren, dual capstan, Dolby B/C HX PRO, demagnetisatiecassette erbij en altijd perfect onderhouden etc. etc. (was destijds de allerduurste in de serie), dan mag ie een goed bod uitbrengen
[afbeelding]
[afbeelding]
het enige nadeel is dat het giga weinig verdiend maar ik ga wel bijna elke dag met plezier naar mijn werkquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
En JM, dat is wel leuk, dicht bij de bron.
Ik heb Jaap wel vaker op de radio gehoord, maar dat was meestal 's nachts en ons SCHeetje heeft al genoeg titels aan zijn broekie hangen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
En Jaap op de radio, titel voor 475?
heerlijke stem om naar te luisterenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb Jaap wel vaker op de radio gehoord, maar dat was meestal 's nachts.
Je valt er van inquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:38 schreef just me het volgende:
heerlijke stem om naar te luisteren![]()
werd tijd dat er een keertje gescoord werd uit een standaard situatie......quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Bjoro pikt vrije trappen, ook een fijne voor 475.
Of gewoon eens een keer untitled.
en dat terwijl hij weet dat Bea al een tijdje droog staatquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:46 schreef tong80 het volgende:
'Dit was Jaap Friso namens de NCRV vanuit Rotterdam.'
'Iemand nog neuken ?'
'Tot de volgende keer.'
Jij grijpt ook elk excuus aan om een biertje te drinken, he?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:21 schreef Vom het volgende:
Ik kom nog eventjes een biertje doen voor de downtime![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij grijpt ook elk excuus aan om een biertje te drinken, he?
Ja, goed hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij grijpt ook elk excuus aan om een biertje te drinken, he?
Bier drinken natuurlijk!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Wat gaan we allemaal doen vanavond als we ons eenmaal kapot vervelen?
niet neuken in ieder gevalquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Jij geeft de moed snel op zeg.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:39 schreef just me het volgende:
[..]
niet neuken in ieder geval![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:43 schreef mat_herben het volgende:
downtime?
Je hebt de moed bij voorbaat al opgegeven?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:39 schreef just me het volgende:
niet neuken in ieder geval![]()
Ik zou zeggen op tweakers maar daar mag ik niet meer komen vanwegen een ban omdat ik te weinig over PC's postte.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we allemaal ergens anders samenSCHOlen,
een soort hoolshangplek
Er wordt gevoetbald vanavond, er zijn vast nog wel kaarten verkrijgbaar.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we allemaal ergens anders samenSCHOlen,
een soort hoolshangplek
ik ga zo badmintonnen, en daarna me ouders uitzwaaien die t/m zaterdag een paar daagjes naar Berlijn zijnquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Hm, ik heb daar nog HK toegang, maar kom er nog zelden. DE laatste keer was volgens mij tijdens de overstap naar Replique omdat Danny daar wat info zat te postenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen op tweakers maar daar mag ik niet meer komen vanwegen een ban omdat ik te weinig over PC's postte.
Downtime wordt verwacht na 20.00 uur en zal misschien wel tot een uur of 3 komende nacht gaan duren.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:49 schreef Suijk het volgende:
Goedenavond, hools nog niet dicht? Het gaat nu wel snel trouwens, kunnen ze het niet gewoon zo laten draaien?
Dat zeiden ze in april 2001 ook.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Downtime wordt verwacht na 20.00 uur en zal misschien wel tot een uur of 3 komende nacht gaan duren.
ik spaar mijn krachtenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de moed bij voorbaat al opgegeven?
Toch wel respect voor die mensen die zo ongeveer al hun vrije tijd opofferen om het 'sociale' leven van een paar duizend man in stand te houden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Downtime wordt verwacht na 20.00 uur en zal misschien wel tot een uur of 3 komende nacht gaan duren.
M'n tas inpakken!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Vlieg je met Basiq Air?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:55 schreef Vom het volgende:
[..]
M'n tas inpakken!![]()
Ik ga vrijdag naar Dublin
Komt me goed uit. Ik moet veel leren vanavond, maar ik kom er maar niet aan toe.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
* FrankyMcG jaloers is!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:55 schreef Vom het volgende:
met omzetting duurde t ook wat langer, maar gelukkig was het toen carnavalquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in april 2001 ook.
3 dagen later konden we weer op Fok!
Nope, AirLingus, vanaf schiphol.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vlieg je met Basiq Air?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
FrankyMcG jaloers is!
Wat leuk!! wat ga je doen daar ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:55 schreef Vom het volgende:
Slim, anders moet je via Rotterdam.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Nope, AirLingus, vanaf schiphol.
Een vriend opzoeken, die loopt stage in het Hilton aldaar!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:01 schreef just me het volgende:
[..]
Wat leuk!! wat ga je doen daar ?
Ik studeer in Rotterdamquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Slim, anders moet je via Rotterdam.
Dublin is wel cool trouwens, kijken of je de hoerenbuurt ook vindt.
kunnen we niet met z´n allen op de chat van ........... bv http://www.vrouwenerotiek.nl/cms/index.php ...... misschien wel eens interessant om daar een (voet)balletje op te gooienquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:57 schreef tong80 het volgende:
Kunnen we geen gezamenlijke MSN-hools café openen ?
Dat gaat zeker lukken!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:06 schreef Suijk het volgende:
Veel plezier in ieder geval, maar dat zal wel lukken! Ben ook wel jaloers!
Op IRC zitten, nieuwsberichten herschrijven, leren, the usual.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef Bluezz het volgende:
wat is IRCquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Op IRC zitten,
jij gaat vast blumchen via msn zitten opgeilenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kunnen we niet met z´n allen op de chat van ........... bv http://www.vrouwenerotiek.nl/cms/index.php ...... misschien wel eens interessant om daar een (voet)balletje op te gooien
Internet Relay Chat.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat is IRC![]()
Ook leukquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:57 schreef tong80 het volgende:
Kunnen we geen gezamenlijke MSN-hools café openen ?
fiets gewoon ff naar haar toe denk ik en dan IRLquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:16 schreef just me het volgende:
jij gaat vast blumchen via msn zitten opgeilen
Voor de liefhebbersquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook leuk
Serveronderhoud woensdag 27 oktoberquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:24 schreef pfaf het volgende:
Downtime? Wat gaat er gebeuren?
Slet!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:29 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers
tong800@hotmail.com
Is het erg stom, om Tong te voegenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Slet!
IRC FAQ [upd 22-09-04]quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:28 schreef Bjoro het volgende:
@LG nooit van gehoord
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is het erg stom, om Tong te voegen.
Dat is waar.... Tong laat je mijn computer heel?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij hackt je gewoon met al zn computerkennis
snap er geen pepernoot vanquote:
En de wat simpelere zielen onder ons?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:35 schreef pfaf het volgende:
Er is een Hools kanaal op IRC![]()
#Hools
Het is allemaal op eigen risico.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is waar.... Tong laat je mijn computer heel?
Afleggen in de zin van een dooie mooi maken ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:34 schreef just me het volgende:
* tong80 gaat even sociaal doen en een bezoekje afleggen!
tot laterz.. tot ooit...
*zich aansluitquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:36 schreef VoreG het volgende:
En de wat simpelere zielen onder ons?
En daar kom je nu mee! Kon je geen waarschuwing in MSN inbouwen voor dit soort gevallen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is allemaal op eigen risico.
Terwijl je Tong op msn hebt!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:43 schreef pfaf het volgende:
http://irc.tweakers.net/ dan een naam invoeren en in 2e vakje #Hools typen
en je kunt chatten met mij en Suijk.
Zeg wat is er mis met mijn naam?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:47 schreef tong80 het volgende:
Suijk toegevoegd al die rare voornamen plots.
Welke was dat ook alweer ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeg wat is er mis met mijn naam?
Aah thanx voor de tip!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:53 schreef rubbereend het volgende:lookinforyou, ga je ook update van t blok kijken?
Nee...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer ?
Suzanne ?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb maanden geleden IRC van mijn PC gesloopt en hou dat voorlopig maar ook zo.
Had geen zin in al die roddelkanalen meer daar.
Zolang het over bier gaat, is veel gezelligquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
IRC is gezellig!
brrrrr dat klinkt wel heel engquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:13 schreef popolon het volgende:
Reken maar op morgenmiddag
Ja, die nick gebruik ik al meer dan 10 jaar, was ook m'n eerste fok accountje, popolon is een kloonquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:14 schreef tong80 het volgende:
Olavski Popolon toegevoegd.
Hier ookquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:22 schreef popolon het volgende:
Je bent de eerste fokker in m'n lijst, een hele eer
daarom blijven we nog even onlinequote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:18 schreef lookinforyou het volgende:
Willem 2 is op weg om Ajax nog een plaats te laten zakken
Deeper and downquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:05 schreef tong80 het volgende:
Status Quo - Down down
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom blijven we nog even online
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deeper and down
GET DOWN !!!
Is er al een MSN chatorgie ergens aan de gèng mannen?
nu moet ik dadelijk over competitievoetbal met mn moeder praten omdat de boel strax down isquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Roda krijgt Whoop Ass!
Miischien weet je ma wel heel veel van competitie voetbal??quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu moet ik dadelijk over competitievoetbal met mn moeder praten omdat de boel strax down is
Golfer zei het alquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Slet!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ik word gek waar ben ik aan begonnen ?
Nodig iederreen uit in 1 gesprekquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ik zal je sparenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:31 schreef tong80 het volgende:
we zakken langzaam weg in t moerasquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:40 schreef Vom het volgende:
Het wordt al wel langzamer
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:45 schreef blupblup69 het volgende:
Zal mijn Ajax vrienden morgen vast de data's doorgeven van de na-competitie !!!
je aapjes lachen wel.....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:47 schreef JaWi het volgende:
Matige grap.
Leuke titel bedacht?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:49 schreef rubbereend het volgende:
k zal de nieuwe hools van klaarzetten
Zou ik ook zeggen, als ik jou wasquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:49 schreef JaWi het volgende:
Die hebben parkinson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |