quote:De Outlander is in Europa een succes met bijna 17.000 verkopen in de afgelopen twaalf maanden. Het succes van deze cross-over krijgt een extra impuls met de komst van de turbo-uitvoering. Het kloppend hart van de auto is een teruggetunede versie van de motor uit de vermaarde Lancer Evo VIII. De tweeliter viercilinder met zestien kleppen, turbo en intercooler is goed voor 202 pk en een koppel van 303 Nm. De resultaten: de topsnelheid van de Outlander Turbo bedraagt 220 kilometer per uur en in 7,7 seconde sprint hij van nul naar honderd. De bestuurder kan deze kwaliteiten maximaal benutten dankzij een relatief laag zwaartepunt, permanente vierwielaandrijving, schijfremmen rondom, multi-link achterwielophanging en 215/55R17-banden.
Details als ronde mistlampen voor, een luchtinlaat op de motorkap en bumpers en zijstrips in carrosseriekleur completeren het voorkomen van de Outlander Turbo. In het interieur zorgt de exclusieve bekleding van zwart leer / alcantara voor de finishing touch.
* PeuRac spreekt z'n connectie's aanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
en nu wil ik weten wie DeLeugen is!
hmmz dacht ik vraag het eve voor de zekerheidquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:19 schreef PeuRac het volgende:
@ TF, ik ben zo moe, dat ik er dan waarschijnlijk niks van merk
jawel, maar ik ben helemaal dood, voordat ik in de auto zit, ben ik ergens in de buurt van de eetkamer of keuken in slaap gevallenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
Peu... was't niet leuk zondag
en TF
ik ben ik en voor de rest gaat het je geen hol aan, gesnopenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
en nu wil ik weten wie DeLeugen is!
nou dan is het maar een saaie kutbak.. post es iets fatoenlijksquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:25 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
ik ben ik en voor de rest gaat het je geen hol aan, gesnopen
eensquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:28 schreef Ultimora het volgende:
[..]
nou dan is het maar een saaie kutbak.. post es iets fatoenlijks![]()
yupzquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:32 schreef BoJo het volgende:![]()
ey lul ken ik jou ?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:34 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
yupz![]()
nog slippend over kruisingen heen geweest dan de laatste tijd![]()
ja meneerquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:25 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
ik ben ik en voor de rest gaat het je geen hol aan, gesnopen
de EVO is cool hèquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:30 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
eens![]()
voornamelijk gepost vanwege de motor die erin zit![]()
kutmodquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:33 schreef MutZ het volgende:
kuttopic...
zekers, vooral dat deze is teruggetuned, zal die ook wel makkelijk op te tunen zijnquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:38 schreef Ultimora het volgende:
[..]
de EVO is cool hè
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:38 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
kutmod
testa di culoquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
gaat weer lekker vriendelijk hiero zeg
zei begint tochquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
gaat weer lekker vriendelijk hiero zeg
erg scherp...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
303? We zitten al op 304 hoor...
konthoofdquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
testa di culo
dan was het testa di cazzoquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
konthoofd![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
303? We zitten al op 304 hoor...
het is zijquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:41 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
zei begint toch![]()
boeiendquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
het is zij
hij was op de meetquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil weten wie die bitch is
neuh waarom?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
tt change naar 304nm, tenzij iemand een nieuw topic maakt
Ik eet gewoon teveel spinaziequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:51 schreef BoJo het volgende:
handvat van mijn fiesta eraf.. door d-devil![]()
![]()
non me ne frega un cazzoquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
neuh waarom?
cuuuuuuuuuuuuuuuuuuulo![]()
Ik weet wie t is!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij was op de meet![]()
Dacht dat ik gisteren vroeg ging slapen om 10 uurquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet wie t is!![]()
en ik ga maffen:
![]()
krat bier voor de gene die het zeker weet op de volgende meet, bewijs noodzakelijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet wie t is!![]()
en ik ga maffen:
![]()
ik spreek je morgen wel aan op schoolquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:10 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
krat bier voor de gene die het zeker weet op de volgende meet, bewijs noodzakelijk
Dat is inderdaad wel zonde jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:11 schreef PeuRac het volgende:
ik heb nogal veel slaap in te halen, en ik heb volgende week tentamens, waarvoor ik morgen toch wel voor moet gaan leren, want als ik ze verneuk, heb ik ruim 3jr school weggepleurt
zie je het aan je voorbij vliegen???quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik spreek je morgen wel aan op school
ik ga zo ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:09 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dacht dat ik gisteren vroeg ging slapen om 10 uur.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:16 schreef PeuRac het volgende:
ik zie wel
* hermandeperman is *OUT*
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:24 schreef Ballebek het volgende:
Aanrijding gehad voorkant an puin...
KUTZOOI
meer detailsquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:24 schreef Ballebek het volgende:
KUTZOOI
toen ik nog geen stage liep was het eerder 3 uur dan 12 uur... maar nu moet ik dagelijks om 6u op dus dan wordt het wat lastiger allemaal...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:26 schreef D-Devil het volgende:
damn, vroeg allemaal. Meestal is het na 12 uur, soms ook wel eens niet en als ik bezoek heb dan meestal een uurtje of 3 denk ik
.
met de 307quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:24 schreef Ballebek het volgende:
KUTZOOI
Mooi toch? Ik zie het probleem niet !quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:33 schreef BoJo het volgende:
ik kan norton niet installeren![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij dat ik een 307 hebquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:31 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
met de 307
met jou wel alles ok dan?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:47 schreef Ballebek het volgende:
ZE
Voorkant is zo goed al verrot (linkerkoplamp zit los, daardoor mag ik niet meer in het donker rijden kwam ik net achter) morgen ff naar de garage en zal ook foto's maken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:53 schreef D-Devil het volgende:
[..]. verklaart veel
. Gelukkig heb je niets!
Hoe is het met de auto gesteld? Geen foto's ?
Damn, dat is balen hoor ik neem aan dat het zo goed als niets is om te herstellen voor de garage, denk ook niet dat je het zult blijven zien nadat het gefixed is. Dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Voorkant is zo goed al verrot (linkerkoplamp zit los, daardoor mag ik niet meer in het donker rijden kwam ik net achter) morgen ff naar de garage en zal ook foto's maken.
Was begin van de avond toen het gebeurde en camera niet bij me (wel cam in foon maar ja...)
ach, jou schuld tog niet, verzekering lapt welquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een 307 heb
Alles oke, stond bij Leiden centraal stil om iemand af te zetten en het persoon voor mij reed opeens achteruit, claxoneerde nog maar ze reed gewoon door KRAAAAK
Je mag mijn Caliber competiton compo kopenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach, jou schuld tog niet, verzekering lapt wel
* D-Devil gaat pitten![]()
ps: als iemand nog leuke speakertjes ofzo ziet staan, schroom niet mij op de hoogte te brengen
ik ga denk ik micro precision 3.16 compo halenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:33 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je mag mijn Caliber competiton compo kopen.
Klant mode: Alles niet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:44 schreef D-Devil het volgende:
Wat werkt er dan nu niet?
Ik haat Norton / Symantec producten, alelen Ghost haalt het bij mij.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Klant mode: Alles niet.
Nerd mode: De installatie is voltooid maar na een herstart, start Norton uitgeschakelt op, en alleen in de taakbalk. Er gebeurd niks als je het probeerd te starten. Kan aan 3 dingen liggen :
1. SP2
2. Staat op D: schijf geinstalleerd
3. Minder legale versie![]()
(4. kut product)
ik haat met je meequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik haat Norton / Symantec producten, alelen Ghost haalt het bij mij.
Antivirus vreet veelste veel processor tijd + geheugen; heb sinds een maand McAfee Antivirus Pro 8 en dat is echt wel beter...
Richtprijs voor je 300D ? ( ik lees het morgenvroeg wel )quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:56 schreef Alfisti het volgende:
@BoJo: nog twee maandjesgaat de 300D ruimte maken voor een 20D
Alleen de body voor pakweg 500 euriquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:02 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Richtprijs voor je 300D ? ( ik lees het morgenvroeg wel )
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:56 schreef Alfisti het volgende:
@BoJo: nog twee maandjesgaat de 300D ruimte maken voor een 20D
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:09 schreef BoJo het volgende:
ik ben weer lekker terug in m'n windows 2000
ik vond XP zo sloom, maar dat kwam omdat m'n muis veel sneller is afgestelt in win2k![]()
solly , zit naar xbox ombouw meuk te kijkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:23 schreef BazzoS het volgende:
Shit, de SC is dood, *reanimeert:
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:01 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen![]()
tering druk weer en bagger moe![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:01 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen![]()
tering druk weer en bagger moe![]()
Je kan vragen of iedereen in PTA een steentje wilt bijdragenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:26 schreef BoJo het volgende:
@Hugster, ik vind die xbox ombouw wel een mooi kerstkadootje voor mezelf![]()
moet nog teveel andere dingen kopen![]()
tell them johnnyquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:38 schreef ook_gek het volgende:
down? Ja lekker is dat. Dat is precies wanneer ik weer rustig kan fokken![]()
Gaan ze down![]()
Alsof ze anders altijd zo lekker up zijn...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:38 schreef ook_gek het volgende:
down? Ja lekker is dat. Dat is precies wanneer ik weer rustig kan fokken![]()
Gaan ze down![]()
mogguhquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:39 schreef Thermo het volgende:
morning
jij bent altijd welkom om te stortenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan vragen of iedereen in PTA een steentje wilt bijdragen![]()
nee....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:44 schreef Thermo het volgende:
Het is wel bagger laatste tijd ja.
Hij stort niets...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent altijd welkom om te storten![]()
Moet je nagaan hoe erg het in de studio was... Wij kwamen soms echt niet meer bij...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:50 schreef Tjabbo het volgende:
Ik lach me nu ff ziek om die Fok!Radio uitzending
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:00 schreef PeuRac het volgende:
Moguhkom ik op school voor een inhaal les, ben ik te laat
ze die klootzak de les om 8.30, ipv 10,10 zoals onze les normaal begint
jij en je school, gaat nooit goedquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:00 schreef PeuRac het volgende:
Moguhkom ik op school voor een inhaal les, ben ik te laat
ze die klootzak de les om 8.30, ipv 10,10 zoals onze les normaal begint
wat was er dan zo leukquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:50 schreef Tjabbo het volgende:
Ik lach me nu ff ziek om die Fok!Radio uitzending
tikje? auto? rug? aaauquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:03 schreef Ballebek het volgende:
Gloeiende teringtyvuscholera;
Was maar een klein tikje gisteren maar heb toch echt iets verkeerds gedaan; pijn in me onderrug...
Straks naar de garage voor taxatie; in het licht ziet het er best wel zielig uit
Zelfoverschatting?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat was er dan zo leukHet enige stukje dat ik geweldig vond was met Yvonne over mij
![]()
Opnemen gaat moeilijk met een mobiel... We hadden het wel kunnen doen...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat was er dan zo leukHet enige stukje dat ik geweldig vond was met Yvonne over mij
![]()
Het mooiste is nog overgens dat toen ze down waren ik nog PeuRac gebelt heb. Ik bel annoniem neemt hij op . MARKJE? Dus ik JA? HEEEEEEJ stukje later zegt hij heel droog. Hmmm wel minder dat je anoniem belt![]()
Dus ik hang op. Denk ik opeens van.straks hebben ze het opgenomen
![]()
Maar gelukkig niet dus![]()
Wie is WIJ Je gaat me toch niet vertellen dat iedereen mij gehoord hebtquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Opnemen gaat moeilijk met een mobiel... We hadden het wel kunnen doen...Maar het klonk erg droog... Wij lagen ondertussen helemaal in een deuk...
Iedereen had door dat jij het was en lag in een deuk... We konden (jammergenoeg) maar weinig verstaan...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie is WIJ Je gaat me toch niet vertellen dat iedereen mij gehoord hebt![]()
Ik praat vrij duidelijk tochquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Iedereen had door dat jij het was en lag in een deuk... We konden (jammergenoeg) maar weinig verstaan...
We konden t niet opnemen omdat ze bezig waren met t op nemen van t intervieuw met Veerboot, anders had ik t wel geprobeertquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
![]()
Het mooiste is nog overgens dat toen ze down waren ik nog PeuRac gebelt heb. Ik bel annoniem neemt hij op . MARKJE? Dus ik JA? HEEEEEEJ stukje later zegt hij heel droog. Hmmm wel minder dat je anoniem belt![]()
Dus ik hang op. Denk ik opeens van.straks hebben ze het opgenomen
![]()
Maar gelukkig niet dus![]()
don't be such a babyquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik praat vrij duidelijk toch
Maar goed ik stond dus niet op een speaker of zo he![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:06 schreef MutZ het volgende:
Wel flink balen Ballebek...
Maar ik zou wel ff voorzichtig zijn met je rug... Kleine tikjes kunnen soms grote gevolgen hebben...
Apple OSX Server Advanced bla bla bla bla tralalala (weet niet hoe het verder heet).quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:27 schreef Sjoewe het volgende:
examen alsch?
osx? coolquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Apple OSX Server Advanced bla bla bla bla tralalala (weet niet hoe het verder heet).
Moek hebben ivm certificatie; anders wordt werken een stuk moeilijker
jij weet niet wat ik gezegt hebquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:22 schreef Thermo het volgende:
[..]
don't be such a baby
btw, je vergeet nog dat er een memo recorder in mn telefoon zit, deze neemt automatisch al mn gesprekken opquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij weet niet wat ik gezegt heb![]()
Dat serververhaal kan ik echt dromen maar kan niet echt mijn aandacht erbij houden als ik een lap tekst in het engels op mijn scherm zie en dan nog is verschillende opties moet kiezen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
osx? cool
Daar heb je helemaal gelijk in,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:06 schreef MutZ het volgende:
Wel flink balen Ballebek...
Maar ik zou wel ff voorzichtig zijn met je rug... Kleine tikjes kunnen soms grote gevolgen hebben...
En tegelijk te fokken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:33 schreef BoJo het volgende:
zit gewoon een half uur te small talken met een vrouw hier![]()
wat?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En tegelijk te fokken?
Houd je aandacht er eens bij!
via de telefoon of niet ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat?
ja , gezellig johquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
via de telefoon of niet ?
Van die kansloze wijven die een helpdeskbellen omdat dat goedkoper is dan een sekslijnquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van die kansloze wijven die een helpdeskbellen omdat dat goedkoper is dan een sekslijn![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
btw, je vergeet nog dat er een memo recorder in mn telefoon zit, deze neemt automatisch al mn gesprekken op
nee, eerder kansloos. Maar wel beter dan werkenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja , gezellig joh![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van die kansloze wijven die een helpdeskbellen omdat dat goedkoper is dan een sekslijn![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:42 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac je hebt mail![]()
wat heeft jou dat gekost?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:38 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb tot 11;50 geen les, en zit nu in een leraren hokje te internetten, met radio erbijniemand die me zal storen
![]()
Het openleercentrum was vol en toen zij de lieve dame achter de balie dat ik hier mocht gaan zitten![]()
likje hier, likje daarquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat heeft jou dat gekost?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
smeekbedes helpen niet
vandaar dat ze steeds vraagt of ze hem erin moet doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een glimlachquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat heeft jou dat gekost?
ik zie het probleem niet ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, m'n ouders beginnen nu echt aan te dringen.
"Sieuwe, nog twee weken dan word je twintig, en wij vinden dat je nu toch wel rijles moet nemen."
En het ergste is, ze hebben nog gelijk ook
quote:Gozer,
Vertel eens WTF is er allemaal gebeurt bij Fok radioIs m,n imago
nu naar de kloteIk lees dat meer mensen mij gehoord hebben
ERG
fout denk ik
Maar goed vertel eens alles
Gr,
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee....
......
.....
het is....
......
......
fok!
ja dus ? autorijde doe je zittend hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:47 schreef Sjoewe het volgende:
Dat ik een luie zak hooi ben.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, m'n ouders beginnen nu echt aan te dringen.
"Sieuwe, nog twee weken dan word je twintig, en wij vinden dat je nu toch wel rijles moet nemen."
En het ergste is, ze hebben nog gelijk ook
Goh, van wie zou die toch zijn??quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:47 schreef PeuRac het volgende:
een mailtje wat ik van iemand kreeg:
[..]![]()
![]()
en wat zeg jij dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
vandaar dat ze steeds vraagt of ze hem erin moet doen.
die persoon is wel kansloos zeg. Hij gebruikt fok smilies in z,n mailquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:47 schreef PeuRac het volgende:
een mailtje wat ik van iemand kreeg:
[..]![]()
![]()
nou u haalt het pastiekje er vanafquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en wat zeg jij dan?![]()
Spellingscontrole...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die persoon is wel kansloos zeg. Hij gebruikt fok smilies in z,n mail![]()
Hij is niet van mij want ik zie geen spelfouten
![]()
peurac en zijn gespleten persoonlijkheid, zal wel veel lol hebben alstie alleen is danquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:55 schreef D-Devil het volgende:
Hij heeft zichzelf gemaild.
.
Ja, wat een jostiequote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die persoon is wel kansloos zeg. Hij gebruikt fok smilies in z,n mail![]()
Hij is niet van mij want ik zie geen spelfouten
![]()
Mietjequote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Mwoehaha.
Ja rijles is ook leuk. Ik begrijp ook eigenlijk niet van mezelf waarom ik het uitstel...
Zou hij zich met links rukken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
peurac en zijn gespleten persoonlijkheid, zal wel veel lol hebben alstie alleen is dan![]()
LOL daaraan kun je zien dan ik t niet wasquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja, wat een jostie
en m,n ipv m'n is geen fout?
ja en dan er in, er uit en er in , en er uit en er in en er uit en er in en er uit en er in en er uitquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou u haalt het pastiekje er vanaf
houdt uw lade open
duwt hem erin
zoiets bo ?
wil ik niet over nadenken, maar nog altijd beter dan handvaatjes rukken ehquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zou hij zich met links rukken?.
Ik weet het, ik weet het...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:59 schreef Sjoewe het volgende:
Shalalalalalala.
*ping* Niveau 0, Damesondergoed, slechte grappen, kutusers.
*ping* niveau -1, luie stoelen voor luie usersquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:59 schreef Sjoewe het volgende:
Shalalalalalala.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL daaraan kun je zien dan ik t niet wasik doe dat nl nooit
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:59 schreef Sjoewe het volgende:
Shalalalalalala.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
*ping* niveau -1, luie stoelen voor luie users
best triest ehquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:17 schreef BazzoS het volgende:
ninja achtig iemand met shirt over zijn hoofd
geschiedenis.. zei je he?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:23 schreef Sjoewe het volgende:Niet zo onaardig doen
Jullie zijn gewoon jaloers op m'n 1337 ninja skills
* Thermo gaat nu echt aan z'n paper schrijven
zondag naar Auto Moto Italiaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:22 schreef PeuRac het volgende:
neem volgende week vrijdag vrij, kom je kijken hoe 180 kneuzen over zandvoort met brikjes van 100-200 euro gaan jagen
Ga jij er heen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:22 schreef PeuRac het volgende:
neem volgende week vrijdag vrij, kom je kijken hoe 180 kneuzen over zandvoort met brikjes van 100-200 euro gaan jagen
zag je nsb en dacht snel ingrijpen voordat die in feedback gaat bitchenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:20 schreef Tjabbo het volgende:
Hey hey.
Lekker snelle actie dat slotje!
whehe straks kun je geld gaan vragen om hier te postenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:29 schreef Tjabbo het volgende:
Trouwens, ff die uitzending geluisterd van afgelopen maandag.
Wel leuk, wordt ik nog een aantal keer genoemd ook.
* ThaFreak nog beroemd wordt
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehe straks kun je geld gaan vragen om hier te posten![]()
gaat niet op dat blok geloof ik.....de 7M-GTE is niet zo heel erg sterk als ik me niet vergis....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
Superdupermegaturbo!
cool, lok ik tjabbo wel weg, ga jij eve aan de slag met de hamerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
"Met een hamer past alles"
fotos ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:31 schreef BazzoS het volgende:de zus van een vriend van me is vanochtend tegen een grote puincontainer aangereden, ze heeft nu een mooie hoek van precies 90 graden in de rechterkoplamp/motorcompartiment staan
Heb ik niet, ik heb het maar heel even gezien, en toen moest ik naar school.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
fotos ?
slijptol ook even mee denk ikquote:
Daar gaat je gezichtsveld. Daar gaat het konijntje van de burenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
Boven de motorkap uitlaten steken is zo 2005
niet van die auto, van da wijffie natuurlijk sjaakquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik heb het maar heel even gezien, en toen moest ik naar school.
Het lullige is, dat de hele rechter voorkant ontzet is, en dat ze een maand geleden dr ogen heeft laten laseren, ik zei al voor de gein dat dat misschien niet helemaal goed was gegaan ofzo.
En, de container stond nog geen 100 meter van hun huis vandaan
wil je niet, echt niet..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet van die auto, van da wijffie natuurlijk sjaak
Dan zal ze vast niet geschrokken zijn van een lelijk persoonquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wil je niet, echt niet..
Het was donker, en de container stond op de wegquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:34 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Dan zal ze vast niet geschrokken zijn van een lelijk persoon
Eerder beginnenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:47 schreef Bond het volgende:
Middag mensen.
* Sjoewe het echt gehad hebben met leren en hij moet nog 5 hoodstukken![]()
waarover gaat het?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eerder beginnen
Mijn paper schiet al goed op, en wordt zowaar nog best interessant
Albert Einstein interesseert me niet echt, maar dat komt omdat ik me er nooit in verdiept heb denk ikquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:37 schreef Sjoewe het volgende:
"Heeft Albert Einstein zijn invloed in exil gebruikt ten behoeve van een Joodse staat?"
Niet echt aansprekende stelling, maar het is zowaar nog best interessant, die oude knar heeft zich overal tegenaanbemoeid, en hij heeft een leuke stijl van schrijven in z'n brieven.
<, <, \/, \/, L1, A. Heus niet nu ben ik namelijk onzichtbaar.quote:
Ja dat is zo, alleen is dit zo'n droog vakquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eerder beginnen
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
<, <, \/, \/, L1, A. Heus niet nu ben ik namelijk onzichtbaar.![]()
Ja nu ben je wel klaar met lachen, je bent al een kwartier (bijna) bezigquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wat grappig, je maakte het zelfde grapje gister of eergister ookquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:06 schreef Bond het volgende:
[..]
Ja nu ben je wel klaar met lachen, je bent al een kwartier (bijna) bezig![]()
![]()
nee jij bent de leukste thuisquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wat grappig, je maakte het zelfde grapje gister of eergister ook
Klopt ik wil het topic levend houdenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wat grappig, je maakte het zelfde grapje gister of eergister ook
Zei ik dat dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee jij bent de leukste thuis
Ik wel, home alonequote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee jij bent de leukste thuis
Pas maar opquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wel, home alone![]()
Correctie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gaat niet op dat blok geloof ik.....de 7M-GTE is niet zo heel erg sterk als ik me niet vergis....
Wat is jou uiteindelijke doel?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Correctie.
Gaat wél, maar dan moet eerst de koppakking worden vervangen door een dikkere, nieuwe koppakking met bouten aangedraaid op een hogere Nm sterkte dan origineel staat voorgeschreven. Het blok is wel goed.
(in NL rijdt wel een supra met een 7M blok met 450pk.)
Liefst nog wat meer onderdelen gechecked of gereviseerd aangezien veel blokken al tegen de 2 ton gedraaid hebben, terwijl er niet altijd zachtzinnig is omgegaan waarschijnlijk
Leuke naam voor een autozaakquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:29 schreef Fugie het volgende:
ik ga weer naar huis![]()
nog ff langs de autozaak om kabeltjes
hehquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Leuke naam voor een autozaak
In eerste instantie moet de auto betrouwbaar zijn. Dat eerst.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wat is jou uiteindelijke doel?
300 PK is okequote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
In eerste instantie moet de auto betrouwbaar zijn. Dat eerst.
Dus het doel is dan continuiteit en een goede basis om te starten.
Daarna wil ik de auto body goed krijgen (roest weg, stoel reparatie e.d.)
Uiteindelijk, als alles goed blijft gaan en de auto in mijn bezit blijft wil ik naar de 300pk grens, dat lijkt me met BPU upgrades wel te halen. (heb nu 235 ongeveer)
Dus mijn uiteindelijke doel is in een snelle auto te rijden waarvan ook optische staat goed te noemen is.
Wensen blijven er altijd natuurlijk.
t is de demo, maar wel netjes.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:53 schreef BazzoS het volgende:
Juiced
Die zoek ik al een tijdje, een klasgenoot zei dat dat spel niet meer uit zou komen omdat de maker ervan failliet was gegaan ofzo?
duuh, Ik ben mede-organisator en 2e wedstrijdleider.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ga jij er heen?
Hoe moet ik dat weten danquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
duuh, Ik ben mede-organisator en 2e wedstrijdleider.![]()
Dus die zafira komt met steenslag terug?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:31 schreef PeuRac het volgende:
Als organisatie heb ik daar geen tijd voor, maar in de pauze rag ik nog ff een volle Zafira een paar rondjes over Zandvoort. Ik de pauze mag de organisatie met hun eigenvervoer er ff op. Dan gaat t ook wat rustiger, tijdens de race's zelf wordt nl (tegen de regels) nogal wat gebeukt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:36 schreef PeuRac het volgende:
De zafira is toch al afgeragd![]()
ik maak zelf geen foto's (geen tijd) maar ik zal eens kijken of ik foto's kan regelen. (die Circuitdag zelf is pas 12 november)
stuur me ff een mailquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waar heb je die Juiced Demo vandaan?
Dat is ook die vrijdag.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]wat is er vrijdag te doen dan, ik dacht dat vrijdag die dag was waar Ulti aan mee deed
gecondoleerdquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
middag
Mijn broertje is geslaagd voor zijn rijbewijs
dankje... ik gok op 2 weken voor de eerste deuk/ongelukquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerd
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dankje... ik gok op 2 weken voor de eerste deuk/ongeluk![]()
jij weet niet hoe onhandig en nonchalant die kerel is....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Idd, en dat wil ik zo houdenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij weet niet hoe onhandig en nonchalant die kerel is....![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Idd, en dat wil ik zo houden
wat heb ik nou weer gedaanquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:47 schreef Fugie het volgende:
hoi hoi hoi waren we weer
bojo, does niet zo dom joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |