Daar zit vast een clausule aan vast (een ban). Je mag namelijk wel reklame kijken en geld genereren, maar geen kritiek hebben op het fok! personeel omdat ze hun zaakjes niet op orde hebbenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:20 schreef Drugshond het volgende:
Als ze het geld hadden dan hadden ze op een backup systeem de gehele migratie kunnen uitvoeren en testen. Maar als ik de logs van breuls zie, dan staat gewoon de oude versie van de database software (v1.3) te draaien. Ik denk dat er de komende tijd nog flink gemonitoord moet worden wat nu eigenlijk de winst is van deze overzetting/migratie. Want de snelheid is er niet beter op geworden. En over de bedrijfszekerheid (up versus downtime) zet ik ook de nodige vraagtekens.
Maar goed, we kunnen de knuppels weer uit het vet halen, en de personen bashen die ons niet aanstaan.
Aha.....doet me denken aan het communistische systeem. Je mag geen kritiek hebben op de leiders.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Daar zit vast een clausule aan vast (een ban). Je mag namelijk wel reklame kijken en geld genereren, maar geen kritiek hebben op het fok! personeel omdat ze hun zaakjes niet op orde hebben
Wat doen al die rechtse sufferds hier dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aha.....doet me denken aan het communistische systeem. Je mag geen kritiek hebben op de leiders.
Maatschappelijke vernieuwing ?, weg met de cultuur van gedogen en pappen en nathouden.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat doen al die rechtse sufferds hier dan?
Doet de playstation het niet meer dan ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maatschappelijke vernieuwing ?, weg met de cultuur van gedogen en pappen en nathouden.
hahahahahh.....quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Doet de playstation het niet meer dan ?
Ik zie de volgende vacature al op het bord.quote:Personeel Albert Heijn verwondt opnieuw winkeldief
Uitgegeven: 28 oktober 2004 13:04
AMSTERDAM - Medewerkers van de Albert Heijn in de Eerste van Swindenstraat in Amsterdam raakten woensdagavond opnieuw betrokken bij een ruzie met een winkeldief. De 40-jarige man wilde een fles wijn uit de supermarkt stelen, maar werd tegengehouden door het personeel.
De dief kwam later echter terug en dreigde met een mes. Daarop gooiden de medewerkers een steen naar zijn hoofd, die een kleine hoofdwond veroorzaakte.
De politie liet donderdag weten het incident niet te vergelijken met eerdere gebeurtenissen in de supermarkt van vorig jaar en het jaar ervoor, waarbij winkelmedewerkers dieven tot drie keer toe hardhandig mishandelden. De politie heeft de wijndief aangehouden en onderzoekt de zaak. Onder het personeel verrichtte ze geen arrestaties.
bron: telegraafquote:Brinkhorst uitgeschakeld na ongeval
DEN HAAG - Minister Brinkhorst van Economische Zaken is minstens een week uitgeschakeld, nadat hij woensdagavond een ongeval heeft gehad met zijn fiets. Dit heeft een woordvoerster van het ministerie van Economische Zaken donderdag meegedeeld.
Brinkhorst uitgeschakeld na ongeval
De minister heeft hoogstwaarschijnlijk een hersenschudding. Hij was donderdagmorgen nog in het ziekenhuis.
Minister Zalm van Financiën en staatssecretaris Van Gennip van Economische Zaken nemen de werkzaamheden over.
Het ongeluk gebeurde woensdagavond rond acht uur op de Bezuidenhoutseweg in Den Haag. De 67-jarige Brinkhorst werd ingehaald door een 33-jarige fietser uit Leidschendam en vermoedelijk raakten de sturen van de fietsen elkaar, aldus de politie. Brinkhorst kwam ten val en werd naar een ziekenhuis vervoerd.
Als een 'bestuurder' niet eens zijn fiets machtig is ...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:57 schreef Sidekick het volgende:
Mooi, Brinkhorst is uitgeschakeld, en Fok! is weer up.
Hij is in botsing gekomen met een moslim, denk ik.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als een 'bestuurder' niet eens zijn fiets machtig is ...![]()
fiin je weer te zien, broeder-leider Buttersquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:38 schreef George-Butters het volgende:Eindelijk weer online
![]()
He dat komt uit Steenwijk dat is vlak bijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb weer 200 paginas zinloos database geleuter bestudeerd, telt dat?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:05 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft er iemand nog iets meegemaakt vandaag ?
vertel mij wat, de wekker gaat de komende 2 dagen ook weer om 5 uur en dan moet ik tussendoor ook nog tijd vrij maken om bier te drinken. Wat is het studentenleven toch zwaar.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:36 schreef du_ke het volgende:
Ik heb 200 pagina's vrij zinnig ruimtelijke ordening geleuter bestudeerd (nog 500 te gaan voor maandag).
En ik heb gewerkt van 7 tot 13. 7 uur is best vroeg op zich![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |