quote:Op donderdag 2 december 2004 15:24 schreef Ultravolt het volgende:
Jij bent één van de overtuigendste argumenten tegen democratie.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:26 schreef HiZ het volgende:
Ik snap trouwens niet waar die 'tegenstrevers' nog mee bezig zijn. De kans dat Turkije op 17 december niet wordt uitgenodigd voor het starten van besprekingen is nagenoeg 0. Er zou een staatsgreep nodig moeten zijn in Turkije om het project uit de rails te krijgen. Zelfs de Cyprioten hebben zich kennelijk als doel gesteld om Turkije in de EU te krijgen, gelet op de verklaring van hun minister van buitenlandse zaken dat 17 december voor hun niet per se de datum is waarop hun regering formeel erkend moet zijn door Turkije en dat ze mee willen werken aan een Turks lidmaatschap.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef Monidique het volgende:
Wat versta je onder boetedoen? Erkenning is iderdaad vereist, naar mijn mening.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:47 schreef Ultravolt het volgende:
[..]
Op dezelfde manier waarop Duitsland datgedaan heeft wat betreft de jodenvervolging. Niet meer, en zeker niet minder.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:51 schreef Ultravolt het volgende:
Turkije moet dit ook doen n.a.v. Armenië, Cyprus en Griekenland.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:43 schreef aryan8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er is wat informatie bekend over het armeense wedervaren met sommige turken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:09 schreef ClioSporT het volgende:
Het armeense gedoe is OFFTOPIC als het om eu toetreding gaat. Doe daar eens wat aan aangezien je toch niks anders te doen hebt ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
Het is wel offtopic. Nergens staat dat je genocide's moet erkennen om de eu in te mogen. Dat jij er dan beter van kan slapen is een heel ander verhaal. Ook al zou er zo'n regel zijn dan nog is er niets aan de hand want er was geen genocide, oorlogje voeren heet dat.
quote:
En dat je er een stap verder mee komt op het gebied van de mensenrechten snap ik al helemaal niet.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga eens wat geschiedenis leren. :')
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja die is er niet echt he, anders hadden we er niet over gediscussieerd en had heel de wereld de genocide erkent.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:09 schreef ClioSporT het volgende:
Wel toevallig dat je altijd opduikt wanneer je mij weer eens kan betrappen op een zeer ernstig delict. 100000 x hetzelfde onderwerp aanhalen is niet irritant wilde je zeggen ?
Haal dan lekker die smilies weg zodat niemand ze meer kan gebruiken indien je je eraan irriteert
Het armeense gedoe is OFFTOPIC als het om eu toetreding gaat. Doe daar eens wat aan aangezien je toch niks anders te doen hebt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |