Een van de Amerikaanse commerciele tv-stations. Maar daar is internet voor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 07:30 schreef Fixxxer het volgende:
k ken heel die zender niet, denk ook niet dat we dat hier kunnen ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik trouwens al gezegd dat Kristen Bell best lekker is?![]()
Dat klinkt als het plot van de derde aflevering.quote:Op maandag 21 februari 2005 03:03 schreef danni het volgende:
Weetnietzeker. maar heb mischien een heel klein stukje gezien van de pilot.
Gaat over meisje dat dan zg. de vader gaat zoeken van een klasgenoot die
haar leuk vindt enz?
En dat lijkt me in jouw geval ook heel verstandig. Ik heb zo'n vermoeden dat deze serie sowieso niet echt op jouw doelgroep gericht is..quote:kijk ik nog liever alias.
Deze serie moet je eigenlijk wel vanaf het begin kijken en dan ook op volgorde. In elke aflevering zitten wel een aantal losse verhalen, maar er is ook 1 lijn die door de hele serie loopt en het is leuker als je die vanaf het begin meekrijgt in plaats van er midden in te vallen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:30 schreef SuperSiem het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar deze serie, maar de eerste afleveringen zijn erg lastig te vinden. Kan ik met een gerust hart nu beginnen met kijken, of is er net zoals bij bijv. Buffy en Angel een seizoenlange, overkoepelende verhaallijn waar ik nu dus al meer de helft van heb gemist?
Nee, je moet echt vanaf aflevering 1 kijken inderdaad. Er is namelijk niet 1 overkoepelende verhaallijn, er zijn er sowieso al drie en misschien wel meer. Zelfs Buffy seizoen 5 en Angel seizoen 4 waren nog relatief makkelijk te volgen vanaf latere momenten in het seizoen denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:30 schreef SuperSiem het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar deze serie, maar de eerste afleveringen zijn erg lastig te vinden. Kan ik met een gerust hart nu beginnen met kijken, of is er net zoals bij bijv. Buffy en Angel een seizoenlange, overkoepelende verhaallijn waar ik nu dus al meer de helft van heb gemist?
Mijn interpretatie zou zijn, dat ze hem heerlijk ongecompliceerd vindt. Ze leeft in een wereld waar ze misbruikt is, waar ze uitgestoten is, waar ze verstrengeld is geraakt in een web van leugens en bedreigingen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:59 schreef Bigs het volgende:
Het enige wat ik alleen niet snap is wat ze in die deputy zietZe spetteren niet echt van het scherm samen
Dat klinkt echt heel erg goed, maar helaas voor mij wordt het dus nog even wachten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, je moet echt vanaf aflevering 1 kijken inderdaad. Er is namelijk niet 1 overkoepelende verhaallijn, er zijn er sowieso al drie en misschien wel meer. Zelfs Buffy seizoen 5 en Angel seizoen 4 waren nog relatief makkelijk te volgen vanaf latere momenten in het seizoen denk ik.
Als je nu zou beginnen, zou er veel te veel aan je voorbij gaan.
Het is een serie waarin details belangrijk zijn en meerdere verhaallijnen door elkaar lopen. In de laatste aflevering waren er 4 verschillende verhaallijnen, die overigens allemaal in dezelfde aflevering tot een climax of oplossing kwamen.
quote:How Veronica Mars Became a Girl, but Not a Hit
(Tuesday, March 15 02:39 PM)
By Daniel Fienberg
LOS ANGELES (Zap2it.com) Not to question the infinite and apparently universal appeal of men who like to wear diapers, starving children or deceased Sherlock Holmes fans, but there's something disconcerting about the fact that nearly 11 times more people watch CBS' "CSI: Crime Scene Investigation" on a weekly basis than tune in to UPN's "Veronica Mars." The viewership gap between television's most popular crime drama and one of its most criminally neglected is some 24 million folks per week, a statistic that would never come to mind looking around the crowded Directors Guild of America Theatre during Monday (March 14) night's session of the William S. Paley Television Festival.
"This is about the size of our viewing audience," executive producer Joel Silver noted.
Despite the ever-present awareness that it may take a minor miracle for "Veronica Mars" to return next season, optimism was still in the air at Monday's event. Rob Thomas, the show's creator, told the crowd that he had spent the day with his writing staff breaking stories for a possible second season and moderator Cynthia Littleton ended the panel discussion by telling the crowd to swamp Les Moonves with letters of support, going so far as to give the Viacom bigwig's address.
Rather than dwelling on negligible Nielsens and a foggy future, the evening's discussion mostly centered how a show about a teenage gumshoe with traumatic backstory made it on television in the first place. In the beginning, Thomas explained, "Veronica Mars" was conceived as a young adult novel focusing on a male protagonist. That project went nowhere. Thomas, whose credits include "Cupid" and a stint writing for "Dawson's Creek," wanted to create a primetime soap, but in the wake of the early cancellation of "Freaks and Geeks," he realized that a genre hook might be necessary to get networks interests. Even after the detective aspects were enhanced and the hero underwent a sexual reassignment, the "Veronica Mars" script languished in Thomas' desk until a basic meeting with UPN execs revealed that the netlet was hoping to rebrand with a focus on young female viewers. Thomas figured his show, which he describes as "teen life through a noir lens," would be perfect. The 21st Century Nancy Drew got an extra boost with the casting of Bell, a relatively unknown actress.
"I never read any Nancy Drew," Bell admits. "I wish I had been obsessed with Nancy Drew growing up. It would have been great for the show."
What Bell, one of the small screen's unsung heroes, responded to was the mixture of toughness and vulnerability in Veronica, as well as a unique overall voice that mixed hard-boiled crime fiction with the always emotional, frequently sarcastic, but rarely glib cadences of genuine high schoolers, specifically teen girls.
"That voice is him," cracks Silver, looking over at Thomas. "He's the young girl voice."
Thomas, who spent five years as a high school journalism teacher offers both his own defense and a bit of advice for the tin-eared purveyors of teen dialogue.
"If you want to write teenage girls, advise a high school yearbook for five years," he says.
Merely capturing the battle for status and security in a high school that combines a volatile mixture of races and economic classes would have been enough of a challenge and tossing in a crime-of-the-week genre format has occasionally seemed complicated matters. But what has endeared "Veronica Mars" to its tiny, but passionate following, is the complex mythology that involves the murder of Veronica's best friend, the unexplained departure of her mother and her date rape.
"It's a bitch," Thomas admits. "It takes us nearly as long to break an episode as to write it."
Thomas has promised all season that many of the show's most important mysteries will be solved by the season finale. That episode will drop the crime-of-the-week structure and concentrate entirely on lingering questions in the death of Lilly Kane. The season's penultimate episode will provide some answers regarding Veronica's date rape. That episode will feature some flashback footage to the aftermath of the rape that was shot for the original pilot, but had to be edited out because of fears that the material might be too intense or dark for uninitiated viewers. The season will reach a climax that Thomas claims he's been building two from the beginning.
"I knew the ending from before the series was ordered and I had a vague idea when I was writing the pilot," he says.
The fate of "Veronica Mars" won't be sealed until UPN makes its upfront presentation to advertisers in May, but until that time, producers will keep doing everything possible to stir up new viewers.
"We're just trying to keep people knowing that the show's there," Silver says.
BRON: ZAP2IT.COM
Dat zou best invloed kunnen hebben, ja. Aan de andere kant ben ik blij dat het niet op een zender als FOX komt, dan had de serie bij aflevering 3 of 4 al de doodsteek gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Het is op het kanaal "UPN" waar ook "Star Trek" op is, wat ook niet draait.
Dat komt wellicht omdat UPN een kanaal is wat meer gericht is op "negers" misschien...
Och, zo ver zou ik niet gaan. Dit was vast al een flink tijdje terug geschreven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja ik ben het geheel met je eens hoor Lamon, deze aflevering miste "het" gewoon... welicht hebben de schrijvers al de handdoek in de ring gesmeten.
heb je daar ook een bron bij? tvguide, futoncritic en ap2it hebben er niks over (tenzij ik er overheen lees...)quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:18 schreef Lamon het volgende:
Veronica Mars krijgt een tweede seizoen ondanks de matige kijkcijfers!
Mooi zo, kwaliteit boven kwantiteit. That's a first.
Eigenlijk indirect van Rob Thomas zelf (de creator).quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:27 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
heb je daar ook een bron bij? tvguide, futoncritic en ap2it hebben er niks over (tenzij ik er overheen lees...)
Och, misschien niet vast, maar ik heb er wel vertrouwen in. Dit schreef Rob Thomas zojuist;quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:58 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
zolang het netwerk geen officiele press-statement heeft uitgedaan, staat er niks vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. Veronica zag er weer goed uit![]()
Ach, twee lengtes ouwer maar dan ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Denk je dat ze botox heeft gehad?
Ze is gewoon erg jong en erg mager...
Begrijp ik het nu goed en zat die lerares achter die bommelding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lachte volgens mij omdat ze Veronica op de achtergrond al hoorde regelen hoe en wat er in de krant moest komen. Deed haar onverwachts journalistieke hart goed waarschijnlijk, dat er iemand was om de lijn door te trekken.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Ah oke dat dacht ik eerst ook, maar waarom zagen we die lerares lachen toen ze het lokaal uit wandelde na ontslagen te zijn.... ?
Je hoorde haar denken aan de good times van vroeger (Kom op mensen, we gaan er tegen aan) Ze zit een beetje te mijmeren, omdat ze ontslagen is als een lerares. Dat heeft niets te maken met de bommelding imo.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:19 schreef Bigs het volgende:
Dat met die lerares op het eind snapte ik ook niet helemaal. Ze lachte nogal voldaan alsof ze iets goeds(?) had gedaan, maar begreep het niet echt.
Nou ik zie hoofdpersoon met een standaard excuusneger als haar beste vriend, de sfeer vond ik gewoon typisch highschool, bijdehandse opmerkingen maken, stereotyperingen als de nerd, de slimme meid, de sfeer van de pauzes. Ik vond de serie niet zo bijzonder en als een detective ook niet zo spannend. Evaluatie aan de hand van een aflevering: Wel redelijk, niet bijzonder.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Even los daarvan..
Typische Amerikaanse high school serie? Zei iemand dat nou?
De eerste keer dat ik deze serie zo beschreven zie worden. Iedereen heeft het er juist over dat het geen typisch Amerikaanse high school serie is.
Maar goed, na 1 aflevering is dat misschien de indruk die het achter zou kunnen laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Hier in Wassenaar kun je dat gerust doen, hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:32 schreef HarigeKerel het volgende:
Viel het jullie ook op dat de laptop van Veronica gewoon op de passagierstoel van haar cabrio lagen en ze gewoon uitstapte zonder hem weg te bergen?
Dat moet je in Amsterdam niet doen...
Dan zou hij wellicht wel de indentiteit van de dader kennen.... spannend!quote:Op vrijdag 29 april 2005 04:24 schreef Lamon het volgende:
Logan zal haar niet verkracht hebben, maar het leveren van de drug zal wel zijn verantwoordelijkheid zijn denk ik, en dat zal wel wat druk op een eventuele relatie zetten, dunkt me zo.
Sterker nog... Ik denk dat Logans vader Lilly vermoord heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:09 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die camera echt van Logan was, ik vind het meer iets voor zijn vader.
De beste van alle series gaat m.i. wat te ver, maar hij scoort wel hoog in m'n (lange) lijst van bekeken series. Eén ding is zeker: VM is een serie die veel meer kijkers verdient!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Veronica Mars is wat mij betreft de beste niet SF serie van de laatste paar jaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb zojuist genoten van de season finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:36 schreef Bigs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
quote:Charisma Carpenter ("Angel") and Steve Guttenberg ("The Poseidon Adventure") have joined the cast of UPN's VERONICA MARS, beginning with the critically acclaimed drama's second season premiere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik ben ook begonnen met de serie kijken, wát een leuke serie. Zit nu halverwege het seizoen, ben benieuwd naar de ontknoping.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Aangezien het tweede seizoen binnenkort van start gaat, dacht ik weer aan hoe aardig het zou zijn als ze nu in nederland eens met het eerste seizoen zouden beginnen zodat meer mensen de serie zouden kunnen ontdekken.
Voor wie daar ook interesse in heeft, ik heb een mailtje naar Net5 gestuurd aangezien deze zender een redelijk fatsoenlijke reputatie heeft in het uitzenden van dit soort series.
Dus mocht iemand zich geroepen voelen..des te meer mailtjes, des te eerder ze zich verleid voelen de serie aan te kopen.![]()
Grappig genoeg (ondanks dat het de grote trekker voor het volgende seizoen moet zijn) maakt het me eigenlijk weinig uit. Bij een beetje serie betekent zo'n begin juist dat in de loop van het seizoen er juist een hele andere relatie opduikt, dus veel zegt het verder niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Terug naar de inhoud...
Rob Thomas heeft al duidelijk gezegd dat het niet anders kan dat Duncan of Logan voor de deur staat en dat ze in het nieuwe seizoen date met een 09er...
Ik hoop op Logan , maar gok toch echt op Wallace..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik hier de enige die Charisma Carpenter echt afschuwelijk vind?
Mooiquote:
Ze is er voor gevraagdquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef Lamon het volgende:
Pijnlijk optreden zeg. Waarom kunnen acteurs en actrices nou nooit de bescheidenheid opbrengen om zich te beperken tot hun werk, en niet te vallen voor die beschamende showbizz side gigs?
Ze kan nee zeggen natuurlijk.quote:
Als het er voor zorgt dat er meer mensen naar VM kijken en we daardoor een 3e seizoen krijgen..had ze wat mij betreft een nipplegate mogen doen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze kan nee zeggen natuurlijk.
Nou ja, zolang ze maar geen politieke meningen gaat spuien in het openbaar, valt het allemaal nog wel mee.
Daar ben ik het dan stiekem wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als het er voor zorgt dat er meer mensen naar VM kijken en we daardoor een 3e seizoen krijgen..had ze wat mij betreft een nipplegate mogen doen..![]()
Och, ze hoeven het niet eens te redden t.o. Lost, als de kijkcijfers maar een stijgende lijn laten zien, is UPN waarschijnlijk al tevreden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de cijfers van de herhalingen op CBS zeiden genoeg..hopelijk redden ze het tegenover LOST.
Ik verwacht dat VM snel naar de dinsdagavond zal schuiven op de plek waar nu ANTM word herhaald...
[ Bericht 22% gewijzigd door Bigs op 29-09-2005 11:58:45 ]
Heb je geen newsgroupserver?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:26 schreef jmac het volgende:
zit pas op 31.7%Dat wordt tot morgen wachten helaas...
Dat citaat had ik helaas al gehoord in de preview, dus ik kende de grap al maar het blijft leuk.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
Wow, goed begin zeg!
Het is echt een prestatie hoe ze zoveel dingen in 1 episode weten te proppen, en tegelijkertijd nog tijd over hebben voor talloze goede one-liners en grappen.
Ook knap om het verhaal in verschillende tijdlijnen te vertellen en ze toch naatloos op elkaar aan te laten sluiten.
"Just when I thought I was out, they pull me back in!", kreeg van mij een staande ovatie en en grote "Yeah, baby!" schalkend door de huiskamer, dat mag best geweten worden.
Oh, ze hadden mij ook te pakken met dat vriendgedoe. Eerst dacht ik dat het zou worden, wat het nu uiteindelijk ook geworden is. Maar door die ene flashback dacht ik idd dat ze me op het verkeerde been hadden gezet, toen nog niet wetende dat ze me juist op dat moment pas op het verkeerde been zette. Slimme gasten, die programmamakers.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Dat citaat had ik helaas al gehoord in de preview, dus ik kende de grap al maar het blijft leuk.En inderdaad erg knap hoe ze door die flashbacks alle gebeurtenissen van de zomer uitlegden en hoe ze de kijker (mij in ieder geval wel) telkens op het verkeerde been over wie haar vriendje was.
Verder is volgens mij het kleurfilter voor de flashbacks ook aangepast, waar het in seizoen 1 nogal groenig was, is het nu eerder blauw geloof ikj. Erg gaaf, dat soort details.
Zo ging het bij mij ook ongeveer. En ik lette er nog extra op, omdat ze in de eerste paar minuten al een paar keer haar 'boyfriend' noemden, maar hem dan buiten beeld lieten. Erg slimme gasten dus.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, ze hadden mij ook te pakken met dat vriendgedoe. Eerst dacht ik dat het zou worden, wat het nu uiteindelijk ook geworden is. Maar door die ene flashback dacht ik idd dat ze me op het verkeerde been hadden gezet, toen nog niet wetende dat ze me juist op dat moment pas op het verkeerde been zette. Slimme gasten, die programmamakers.
Okay, tot zover deze cursus "zelfdiscipline voor beginners".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef SuperSiem het volgende:
Hmm, ik wacht wel tot zaterdag (zondag dus) dan, ik ben tegenwoordig zo gewend aan die hdtv-dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..And there was much rejoicing.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:16 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Okay, tot zover deze cursus "zelfdiscipline voor beginners".Prima aflevering,
Nou dat was toch bijna 5,5 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..anders!
Ja, maar er werd gevraagd om alles over deze aflevering in tags te zetten, voor mensen die wél het geduld kunnen opbrengen te wachten op een goede versie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:25 schreef jmac het volgende:
nou siem, dat noem ik niet echt een spoiler hoor
Ik vind nog helemaal geen T-rent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:02 schreef Bigs het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
Hehe idd. Heb net 2 gekeken en pfff. 't gaat lekker in die town.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:27 schreef CeeJee het volgende:
Ze doen niet kinderachtig in seizoen 2, Neptune is bijna nog dodelijker voor de tienerbevolking dan Sunnydale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit vond ik een beetje nep trouwens;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Hertog_Martin op 13-10-2005 15:31:34 ]
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef hp22 het volgende:
Wat ik alleen wel irritant vind is dat er steeds meer gebruikt wordt gemaakt van slechte voice-overs, zou het zo vaak misgaan tijdens de orginele opname?
Misschien is dat niet het goede woord maar bij sommige scenes is het duidelijk te horen dat de gesprekken naderhand opnieuw zijn ingesprokenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:12 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?Dat je Veronica als voiceover hoort, of iets anders?
Spoiler voor vanavond/morgenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:02 schreef SuperSiem het volgende:
Morgen eindelijk weer een nieuwe aflevering gelukkig. Hierna waarschijnlijk nog vier nieuwe en dan pas weer in januari.Ik ben ondertussen wel redelijk gewend aan dat Amerikaanse uitzendsysteem, maar het blijft irritant dat er af en toe van die lange pauzes tussen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Wallace is met zn vader mee naar Chicago en reageert niet op de mailtjes van Veronica...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef jmac het volgende:
Wat is er nou met Wallace gebeurd? Ik begrijp het misschien niet goed. Zag hem wegrijden de vorige keer maar hij komt dus niet terug of? *moet Veronica misschien niet telkens om 2 uur 's nachts bekijken*
Hier kun je het commentaar alsnog downloaden als mp3 en dan afspelen tijdens de ep...Rob Thomas baalt er zelf ook van!quote:Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef Bigs het volgende:
Inderdaad R1. Helaas zit er geen commentaar bij. Ik meen iets gelezen te hebben over dat ze deze box snel willen releasen om extra seizoen 2 kijkers te trekken, waardoor ze niet veel extra's kunnen doen. De deleted scens die erop staan zijn wel ok trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Weer een weekje wachten helaas.
And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het nummer op het eind was trouwens 'Run' van Air voor degenen die het zich afvroegen.
[ Bericht 60% gewijzigd door Bigs op 18-11-2005 00:03:55 ]
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:59 schreef Bigs het volgende:Thnx! Ik zocht al naar het nummer..gave ep! Was die coltrui ook om een zuigzoen te verbergen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het nummer op het eind was trouwens 'Run' van Air voor degenen die het zich afvroegen.En ik hoop dat Wallace snel terug komt want ik mis m..en Jackie ook
Preview van 2x08 Ahoy Mateys!
Openingsscene van 2x08 Ahoy Mateys!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interview met Charisma Carpenter( Kendall) en Jason Dohring (Logan) KIJK UIT SPOILERS!
[ Bericht 28% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 18-11-2005 02:36:44 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Full stopquote:Op maandag 28 november 2005 14:11 schreef 5th_Ave het volgende:
Ziet Veronica er niet om op te eten uit
Nice!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://television.aol.com/feature/veronica_mars_tvquote:UPN will present a shocking alternate ending to the Wed. Nov. 30 episode of its critically acclaimed drama VERONICA MARS, featuring star Kristen Bell, that will be seen exclusively on AOL.com (http://www.aol.com) for one week, alongside the episode's original televised ending. Afterwards, fans will be able to vote online for which ending was their favorite, through 9:00 AM, ET on Dec. 7. The winning ending will be revealed on AOL and announced on UPN during the East Coast airing of the Dec. 7 episode of the series.
A video recap, synopsis, and the original televised ending and the alternate ending of "My Mother, The Fiend" will be accessible through AOL.com and AOL Television (http://www.aol.com/veronicamars) immediately following the East Coast telecast of VERONICA MARS, Wed., Nov. 30 (9:00-10:00 PM, ET) through Dec. 7.
The following day on Thursday, Dec. 1, VERONICA MARS creator/executive producer Rob Thomas will be taking calls from fans on a live Internet talk show webcast on upn.com (3:00 PM ET/12:00 PM PT). The live talk show compliments a wide array of VERONICA MARS content on upn.com, including exclusive interviews with the cast and photo galleries.
[ Bericht 5% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 01-12-2005 04:22:29 ]You know when you close your eyes and wish for something?
[ Bericht 13% gewijzigd door Bigs op 01-12-2005 21:15:30 ]
EN BEDANKT VOOR DE GIGA SPOILERquote:Op donderdag 1 december 2005 17:46 schreef Bigs het volgende:
*knip*
Sorry.. even niet opgeletquote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
EN BEDANKT VOOR DE GIGA SPOILER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Absoluut geweldig.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef CeeJee het volgende:
Geweldig hoe ze een stuk of 8 verschillende plots allemaal in leven weten te houden en ook nog ruimte hebben om bijvoorbeeld Van Clemmons even te laten schitteren met zijn Machiavelliaanse plot. Het maakt het onmogelijk te voorspellen wat er gaat komen, elke bijrolspeler kan opeens een cruciale rol spelen.
Lucy Lawless(Xena) gaat meespelen en schrijft ook mee
[ Bericht 38% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 05-12-2005 00:12:37 ]You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wachten tot 18 januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Synopsis voor 2e aflevering van 2006 op 25 januari.
Geregisseerd door Rob Thomas zelf ..
You know when you close your eyes and wish for something?
Dat zou mooi zijn!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*fluister*
bij Ned 3 zijn ze lyrisch over VM en zijn ze aan t kijken of ze de serie kunnen aankopen
Gaaf! Hopen dat ze het op een mooie tijd uitzenden.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*fluister*
bij Ned 3 zijn ze lyrisch over VM en zijn ze aan t kijken of ze de serie kunnen aankopen
Kreeg het via via toegefluisterdquote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Gaaf! Hopen dat ze het op een mooie tijd uitzenden.Gelukkig hoeven ze het niet na tienen uit te zenden, zoals de Sopranos, want dan kijkt er waarschijnlijk bijna niemand en dat zou zonde zijn voor zo'n goede serie.
Maar hoe kom je aan die informatie?
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Bron? Want "bij ned 3" is natuurlijk onzin aangezien we met omroepverenigingen werken en niet met ned1/2/3..quote:Op zondag 22 januari 2006 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*fluister*
De zendercöordinator was iig erg tevreden..waarschijnlijk willen ze het bij de NPS plaatsenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef jmac het volgende:
[..]
Bron? Want "bij ned 3" is natuurlijk onzin aangezien we met omroepverenigingen werken en niet met ned1/2/3..
[ Bericht 59% gewijzigd door Bigs op 24-01-2006 00:56:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You want people to treat you with respect? Demand it!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:01 schreef CharismaQueen het volgende:
HoiIk ben Nienke, en nieuw hier op het fok forum. Ik vind Veronica Mars ook echt geweldig. En ben bezig een nederlandse VM fansite te maken. www.veronicamars.nl
Ik kan niet wachten op de volgende aflevering. Ik ben echt heel benieuwd hoe het nu verder gaat met die baby van Meg..Nou met z'n allen: HOOIIIIII NienkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de fora van televisionwithoutpity gaan de users er vrijwel zonder uitzondering vanuit dat de fusie tussen beide zenders goed uitpakt voor Veronica Mars. Ze denken dat een derde seizoen zeker is en hebben het over een verdubbeling van het aantal kijkers. Ik hoop dat ze gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
UPN en TheWB worden The CW
Laten we hopen dat VM een beter plekje krijgt op CWTN
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Op de fora van televisionwithoutpity gaan de users er vrijwel zonder uitzondering vanuit dat de fusie tussen beide zenders goed uitpakt voor Veronica Mars. Ze denken dat een derde seizoen zeker is en hebben het over een verdubbeling van het aantal kijkers. Ik hoop dat ze gelijk krijgen.
En morgen eindelijk een nieuwe aflevering.![]()
quote:Ausiello: You know that whole Gilmore Girls-Veronica Mars Tuesday block I hinted at earlier? Well, I just e-mailed the idea to Rob Thomas and he wrote back, "That's the exact pitch my agent gave." (And Matt Roush, too!) Great minds… anyway, I truly believe in my heart that Mars will be back next year. In fact, UPN prez Dawn Ostroff — who will serve as president of CW when it launches next fall — was very optimistic about the show's future when I spoke to her last week at press tour. "We really love the show. And the show's doing better this year than it was last year, so that's a big plus. I feel very hopeful. I can't say it'll definitely [be back], but we love the show and we're doing everything we can to bring more viewers in."
quote:Ausiello: I actually have some major Mars prattle — and it concerns the show's third season. At press tour, Rob Thomas told me exclusively (at least I think it was exclusive) that not only does he already have next season's overriding mystery figured out, but he's introducing it (wait for it… wait for it) this season! "We know what we want to do next year as our big 'Who Killed Lilly Kane/Who sent the bus off the cliff?' mystery," he says. "In fact, we're going to hint at it in an episode this year." Rob adds that the story will have a "completely different" flavor than the two previous mysteries. "There will be a criminal at play rather than a crime that happened that we're trying to solve. It'll be a crime that is ongoing, so it'll have a sense of urgency." (POSSIBLE SPOILER:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is definately 1 van de beste afleveringen tot nu toe!
[ Bericht 33% gewijzigd door Bigs op 26-01-2006 13:42:38 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar volgende week! Aan de titel van de aflevering te zien gaan we dan verder met Wallace' verhaallijn.
Het was geloof ik ook nog eens zijn regiedebuut.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rob Thomas had deze niet moeten regisseren, de camerastijl etc was too much in combinatie met de al supervolle verhaallijn.
wolfrolf, we volgen dezelfde seriesquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef wolfrolf het volgende:![]()
Waanzinnige aflevering
(2x11)
I love this show
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:01 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
het appartement waar Duncan tijdelijk zat had het nummer 108
Op Desperate Housewives na, geloof ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:29 schreef phileine het volgende:
wolfrolf, we volgen dezelfde series
Dat zijn de mysterieuze numbers uit Lostquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef Bigs het volgende:
* Bigs = n00b
Wat is er met die getallen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |