abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32767189
Geweldig hoe ze een stuk of 8 verschillende plots allemaal in leven weten te houden en ook nog ruimte hebben om bijvoorbeeld Van Clemmons even te laten schitteren met zijn Machiavelliaanse plot. Het maakt het onmogelijk te voorspellen wat er gaat komen, elke bijrolspeler kan opeens een cruciale rol spelen.
pi_32783007
Ik vind het alternatieve einde een beetje té, je kan ook overdrijven zeg..
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_32783550
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef CeeJee het volgende:
Geweldig hoe ze een stuk of 8 verschillende plots allemaal in leven weten te houden en ook nog ruimte hebben om bijvoorbeeld Van Clemmons even te laten schitteren met zijn Machiavelliaanse plot. Het maakt het onmogelijk te voorspellen wat er gaat komen, elke bijrolspeler kan opeens een cruciale rol spelen.
Absoluut geweldig.
Een klein persoonlijk punt voor mij (maar dat is meer een luxe probleem) is dat ik soms een korte termijn geheugen heb wat details in de serie aangaat.
Er gebeurt nu zo ONGELOOFLIJK veel tegelijkertijd in VM, dat ik af en toe het spoor even bijster ben. Vooral als er oude plots opgerakeld of genoemd worden, ben ik vaak allang weer vergeten hoe dat ook alweer in elkaar stak.

Eigenlijk zou ik gewoon een flink aantal afleveringen moeten wachten en ze daarna achter elkaar moeten kijken, maar ja, daar heb ik het geduld weer niet voor.
  zondag 4 december 2005 @ 23:50:01 #254
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32823641
Openingsscene voor aankomende woensdag
Trailer voor aankomende woensdag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Lucy Lawless(Xena) gaat meespelen en schrijft ook mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 38% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 05-12-2005 00:12:37 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32911132
De videorecorder is zeker vastgelopen. Er was gisteren toch echt een nieuwe uitzending, maar ik kan de opname nog niet vinden.
And there was much rejoicing.
pi_32911330
Geduld is een schone zaak, SuperSiem
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_32922195
Toch nog een opname weten te bemachtigen. Ik vond het een ietwat teleurstellende aflevering:
SPOILER
En nu wachten tot 18 januari.
pi_32930077
In vergelijking met de afgelopen 2 afleveringen was deze wat minder inderdaad, maar toch zaten er hier en daar wel wat leuke dingen in.
SPOILER
pi_32931687
SPOILER
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  vrijdag 9 december 2005 @ 02:19:32 #260
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32935782
Ik vond het juist wel weer een sterke episode waarin geshowd werd dat niet elke episode zo erg moet hangen op een verhaallijn rond Veronica zelf..
Kbegin wel de buscrash te missen hoor!
  vrijdag 9 december 2005 @ 02:19:44 #261
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32935785
Beavje..
Mooie ep en RIP Meg.
pi_32944308
Weer leuke aflevering.
En Wallace is weer terug eindelijk
Vraag me af hoe met dat kindje verder gaat, hopelijk niet naar Meg dr ouders of dat adoptiebureau.
pi_32997612
Ik vond het weer een goede aflevering

"I'm so impressed you fit a pony into my room
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:46:56 #264
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33933574
SPOILER
Synopsis voor 2e aflevering van 2006 op 25 januari.
Geregisseerd door Rob Thomas zelf ..
pi_33934317
Op 25 januari is pas de eerste aflevering van 2006 hoor, helaas. Goede nieuws is wel dat er daarna in ieder geval tot eind februari gewoon elke week een nieuwe aflevering te zien is.
pi_34350605
he, ik kijk deze serie al een tijdje,
alleen dan in Curacao...

Nu kom ik volgende maand weer terug in Nederland...
Word het daar ook uitgezonden? Zoja, wel zender,
en welke serie zijn ze ondertussen?
Bedankt!
Weer is wat anders...
pi_34351092
nope, niet op tv hier.
I love it when a plan comes together !
  zondag 22 januari 2006 @ 18:40:13 #268
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34351129
*fluister*
bij Ned 3 zijn ze lyrisch over VM en zijn ze aan t kijken of ze de serie kunnen aankopen
pi_34354709
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*fluister*
bij Ned 3 zijn ze lyrisch over VM en zijn ze aan t kijken of ze de serie kunnen aankopen
Dat zou mooi zijn!
moet ik alleen eerst 1,5 seizoen wachten voordat ik verder kan kijken...
Weer is wat anders...
pi_34356934
quote:
*fluister*
Gaaf! Hopen dat ze het op een mooie tijd uitzenden. Gelukkig hoeven ze het niet na tienen uit te zenden, zoals de Sopranos, want dan kijkt er waarschijnlijk bijna niemand en dat zou zonde zijn voor zo'n goede serie.

Maar hoe kom je aan die informatie?
  zondag 22 januari 2006 @ 21:02:20 #271
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34357002
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Gaaf! Hopen dat ze het op een mooie tijd uitzenden. Gelukkig hoeven ze het niet na tienen uit te zenden, zoals de Sopranos, want dan kijkt er waarschijnlijk bijna niemand en dat zou zonde zijn voor zo'n goede serie.

Maar hoe kom je aan die informatie?
Kreeg het via via toegefluisterd
  maandag 23 januari 2006 @ 02:11:08 #272
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34367272
OMG Die openingscene van woensdag!!!
SPOILER
pi_34375021
SPOILER
I love it when a plan comes together !
  maandag 23 januari 2006 @ 15:22:02 #274
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34379384
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_34395954
quote:
*fluister*
Bron? Want "bij ned 3" is natuurlijk onzin aangezien we met omroepverenigingen werken en niet met ned1/2/3..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')