abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26222324
Het is geen CSI, wel redelijk serie. Maar geen ingewikkelde plot ofzo, een beetje typische Amerikaanse highschool serie. De huid van Kirsten Bell ziet er akelig strak uit! Heeft waarschijnlijk geen botox meer nodig tot haar 70ste.

[ Bericht 1% gewijzigd door Joana op 14-04-2005 16:46:53 (dit bedoelde ik eigenlijk) ]
  donderdag 14 april 2005 @ 16:34:11 #62
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26224935
Denk je dat ze botox heeft gehad?
Ze is gewoon erg jong en erg mager...

Begrijp ik het nu goed en zat die lerares achter die bommelding?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26225348
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Denk je dat ze botox heeft gehad?
Ze is gewoon erg jong en erg mager...

Begrijp ik het nu goed en zat die lerares achter die bommelding?
Ach, twee lengtes ouwer maar dan ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 april 2005 @ 16:53:57 #64
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26225462
Ah oke dat dacht ik eerst ook, maar waarom zagen we die lerares lachen toen ze het lokaal uit wandelde na ontslagen te zijn.... ?

Spoilers lijken me niet echt nodig hoor, hier komen alleen mensen die de aflevering al gezien hebben..
pi_26226165
Dat met die lerares op het eind snapte ik ook niet helemaal. Ze lachte nogal voldaan alsof ze iets goeds(?) had gedaan, maar begreep het niet echt.
pi_26230160
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Ah oke dat dacht ik eerst ook, maar waarom zagen we die lerares lachen toen ze het lokaal uit wandelde na ontslagen te zijn.... ?
Ze lachte volgens mij omdat ze Veronica op de achtergrond al hoorde regelen hoe en wat er in de krant moest komen. Deed haar onverwachts journalistieke hart goed waarschijnlijk, dat er iemand was om de lijn door te trekken.

Even los daarvan..
Typische Amerikaanse high school serie? Zei iemand dat nou?
De eerste keer dat ik deze serie zo beschreven zie worden. Iedereen heeft het er juist over dat het geen typisch Amerikaanse high school serie is.
Maar goed, na 1 aflevering is dat misschien de indruk die het achter zou kunnen laten.
pi_26231436
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:19 schreef Bigs het volgende:
Dat met die lerares op het eind snapte ik ook niet helemaal. Ze lachte nogal voldaan alsof ze iets goeds(?) had gedaan, maar begreep het niet echt.
Je hoorde haar denken aan de good times van vroeger (Kom op mensen, we gaan er tegen aan) Ze zit een beetje te mijmeren, omdat ze ontslagen is als een lerares. Dat heeft niets te maken met de bommelding imo.
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Even los daarvan..
Typische Amerikaanse high school serie? Zei iemand dat nou?
De eerste keer dat ik deze serie zo beschreven zie worden. Iedereen heeft het er juist over dat het geen typisch Amerikaanse high school serie is.
Maar goed, na 1 aflevering is dat misschien de indruk die het achter zou kunnen laten.
Nou ik zie hoofdpersoon met een standaard excuusneger als haar beste vriend, de sfeer vond ik gewoon typisch highschool, bijdehandse opmerkingen maken, stereotyperingen als de nerd, de slimme meid, de sfeer van de pauzes. Ik vond de serie niet zo bijzonder en als een detective ook niet zo spannend. Evaluatie aan de hand van een aflevering: Wel redelijk, niet bijzonder.
pi_26378367
zow, dat was een gave episode.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love it when a plan comes together !
pi_26386124
Jezus! Dit was misschien wel 1 van de beste episodes tot nu toe.

Die Shawshank Redemption opmerking van Weevil over een J-Lo poster en een sikkel.
Veronica's kick ass speech tegen die idioot met zijn domme grap.
Aaron die die gast het leven uit slaat, en met die muziek eronder, hilarisch!
En Veronica en Logan zijn nog steeds okee om te zien samen.

Ik geef het op, ik heb nu officieel geen idee meer wie de moord gepleegd heeft. Bijna iedereen is nu verdacht, wat volgens tv-regels zou moeten betekenen dat ze het allemaal niet gedaan hebben.
  donderdag 21 april 2005 @ 00:07:14 #70
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26391961
Wie het gedaan heeft durf ik ook niet meer te stellen
Ze maken het er niet gemakkelijk op voor de kijker....

Dat stukje waarin die vader die eikel afrosde was echt gaaf, zat zowat te juichen hier joh
  donderdag 21 april 2005 @ 00:32:44 #71
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26392618
Viel het jullie ook op dat de laptop van Veronica gewoon op de passagierstoel van haar cabrio lagen en ze gewoon uitstapte zonder hem weg te bergen?
Dat moet je in Amsterdam niet doen...
pi_26392952
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:32 schreef HarigeKerel het volgende:
Viel het jullie ook op dat de laptop van Veronica gewoon op de passagierstoel van haar cabrio lagen en ze gewoon uitstapte zonder hem weg te bergen?
Dat moet je in Amsterdam niet doen...
Hier in Wassenaar kun je dat gerust doen, hoor.
En Neptune doet volgens mij niet onder voor Wassenaar.

Het wordt trouwens eens tijd dat ze deze serie uit gaan zenden in Nederland.
Krijgen we misschien ook eens wat meer feedback in dit topic. Nu zijn er maar 5 of 6 FOK!kers die de serie trouw lijken te volgen.
pi_26546715
Hmm.. zou Logan het echt gedaan hebben? Ik ben trouwens ook nog steeds benieuwd naar de uitslag van die DNA test.
  donderdag 28 april 2005 @ 01:24:45 #74
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26559979
Als hij het gedaan heeft ben ik wel een beetje teleurgesteld... ze leken best een leuk paartje

Wel leuk dat ze in deze serie een vrouwelijke jonge hoofdpersoon hebben gestopt die best sex wil hebben en er helemaal niet zo moeilijk over doet, dat zie je niet veel meer in Amerikaanse series.

Op Ebay ben ik trouwens nog geen paspoort tegen gekomen.
pi_26588418
Logan zal haar niet verkracht hebben, maar het leveren van de drug zal wel zijn verantwoordelijkheid zijn denk ik, en dat zal wel wat druk op een eventuele relatie zetten, dunkt me zo.
pi_26601438
Dat zal inderdaad wel ja.. en ik denk ook niet dat Duncan Lily vermoord heeft. Daar werken ze nu namelijk wel naartoe (nogal doorzichtig), dus ik verwacht een zeer grote plot twist op het eind
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:26:56 #77
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26602039
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 04:24 schreef Lamon het volgende:
Logan zal haar niet verkracht hebben, maar het leveren van de drug zal wel zijn verantwoordelijkheid zijn denk ik, en dat zal wel wat druk op een eventuele relatie zetten, dunkt me zo.
Dan zou hij wellicht wel de indentiteit van de dader kennen.... spannend!
  maandag 2 mei 2005 @ 22:29:16 #78
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_26679899
Weevil had haar toch verkracht dacht dat het in 1 van de eerste afleveringen was gezegd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Radeon_NL op 02-05-2005 22:37:05 ]
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_26722347
K dan... 1 mystery solved. Die opname is wel een beetje lullig (als het ding ook echt aan stond), valt me tegen van Logan.
pi_26724204
Ik zat me af te vragen waarom Veronica zich op liet halen door Weevil aan het eind.. misschien heeft ze wel iets op die videoband gezien. Bijvoorbeeld hoe Logan Lily vermoord omdat hij haar verhouding met Weevil heeft ontdekt Who know's
pi_26770770
Beste aflevering ooit!

(tot volgende week althans)

Ik kan me niet voorstellen dat die camera echt van Logan was, ik vind het meer iets voor zijn vader. Veronica heeft Logan al een keer onterecht veroordeeld, dit zou de tweede keer kunnen zijn.

En volgende week weten we echt wie de moord heeft gepleegd, ik ben nu al hyped. En dat enkel voor een tv-serie..
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:51:54 #82
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26770915
Nou ik ben het helemaal met je eens hoor! heb hier met open mond zitten kijken!
Dat ze zoveel kwaliteit in zo'n korte tijd kunnen proppen, ik kijk nu al rijkhalzend uit naar de volgende aflevering.

Veronica Mars is wat mij betreft de beste niet SF serie van de laatste paar jaar.
pi_26772719
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:09 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die camera echt van Logan was, ik vind het meer iets voor zijn vader.
Sterker nog... Ik denk dat Logans vader Lilly vermoord heeft.
pi_26773221
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Veronica Mars is wat mij betreft de beste niet SF serie van de laatste paar jaar.
De beste van alle series gaat m.i. wat te ver, maar hij scoort wel hoog in m'n (lange) lijst van bekeken series. Eén ding is zeker: VM is een serie die veel meer kijkers verdient!
pi_26853980
Mochten julliie het nog niet spannend genoeg vinden, dan moet je ff de preview van de komende aflevering kijken

http://www.upn.com/shows/veronica_mars_tmpl/index.shtml
(is wel RealPlayer trouwens)
pi_26919475
OMG!!! Op een schaal van 1 tot 10 zeg ik: 11!
pi_26920872
jeez. dat was serieus goed
pi_26929124
SPOILER
pi_26932223
Ik heb zojuist genoten van de season finale.
SPOILER
pi_26932401
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb zojuist genoten van de season finale.
SPOILER
SPOILER
pi_26933436
Wat betreft de moordenaar, helaas waren er al spoilers bekend op internet en waren er op verschillende plekken mensen die dit niet voor zich konden houden, dus helaas was dit geen verrassing meer.
Niettemin wel een bevredigende uitkomst.

De rest van de episode; fantastisch! Zelfs geen tijd voor de theme-song, zo vol zat de episode.
De band tussen vader en dochter, ontroerend. De moeder, verbaast me niets, de eerste keer dat we haar met Veronica zagen sprak wat mij betreft boekdelen.

Wie er voor Veronica's deur staat? Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt. Ikzelf denk Weevil, maar wie het ook is, behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ik denk dat ze het volgende seizoen niet voor een Logan-Veronica relatie gaan, omdat die een beetje overhyped is. Wallace is teveel een 'BFF' geworden, dus Weevil en Duncun zijn wat mij betreft de genomineerden voor een potentiele relatie.

Had ik al gezegd dat deze aflevering ULTIEM GOED!!!!!!! was?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:02:38 #92
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_27008887
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 00:36 schreef Bigs het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_27008908
okey, stom vraagje, ik heb niet het hele topic gelezen, maar is dit ook op de NL of B tv?
-
pi_27008994
Nog niet.. is ook nog niks over bekend.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:19:15 #95
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27009191
Zelf had ik geen idee dat dit de dader zou zijn, spoilers lezen daar doe ik niet aan.
Alleen vraag ik mij nu wel enigzins af hoe ze het tweede seizoen gaan invullen, stoppen op het hoogtepunt zou ook een idee kunnen zijn... maar de schrijvers hebben zich kundig getoond dus ik ga met goede moed het volgende seizoen tegemoet
pi_27009617
Ik vraag me af of het vorige seizoen gaat voortborduren op dit, of dat het begint met een nieuwe grote gebeurtenis (zoals de dood van Lily dit seizoen). Er zijn nog wel een hoop open eindes, het zal wel een combinatie van de twee worden denk ik. Maar ik vertrouw inderdaad ook wel op de schrijvers
pi_27441066
Volgend seizoen in Amerika verhuist naar de woensdag trouwens.

Voordeel, het komt direct achter America's Next Top Model, het meest succesvolle UPN programma, dus iedereen die te lui is om te zappen, kan kennismaken met de beste tv-serie van dit moment.
Nadeel, Lost komt op hetzelfde tijdstip, is al razend populair, en kan kijkers wegtrekken.

Ik denk dat het wel goed gaat uitpakken. Aangezien Lost alleen maar slechter schijnt te worden met de tijd, en de concurrentie op het oude tijdstip minstens net zo moordend was.

Grappig, misschien is VM over 5 jaar wel een begrip in tv-land, terwijl het nu nog maar tot een enkeling geschonken is.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 01:51:06 #98
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_28612318
Ik ben net begonnen met kijken maar wat een leuke serie is dit
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:29:13 #99
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29054658
Nieuws over het tweede seizoen:
quote:
Charisma Carpenter ("Angel") and Steve Guttenberg ("The Poseidon Adventure") have joined the cast of UPN's VERONICA MARS, beginning with the critically acclaimed drama's second season premiere.
SPOILER
pi_29269571
Heb vannacht de laatste 3 epi's gekeken. Wow, 21/22 steken echt overal bovenuit. Het heeft alles wat ik mis in andere series!!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:54:00 #101
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29511368
Veronica Mars Seizoen 2 begint 21 September
pi_29516936
niet. begint 28 september, UPN heeft het opggeschoven om ruimte te maken voor een 2hour opener van Top Model oid.
pi_29705834
Aangezien het tweede seizoen binnenkort van start gaat, dacht ik weer aan hoe aardig het zou zijn als ze nu in nederland eens met het eerste seizoen zouden beginnen zodat meer mensen de serie zouden kunnen ontdekken.

Voor wie daar ook interesse in heeft, ik heb een mailtje naar Net5 gestuurd aangezien deze zender een redelijk fatsoenlijke reputatie heeft in het uitzenden van dit soort series.
Dus mocht iemand zich geroepen voelen..des te meer mailtjes, des te eerder ze zich verleid voelen de serie aan te kopen.
pi_29751539
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Aangezien het tweede seizoen binnenkort van start gaat, dacht ik weer aan hoe aardig het zou zijn als ze nu in nederland eens met het eerste seizoen zouden beginnen zodat meer mensen de serie zouden kunnen ontdekken.

Voor wie daar ook interesse in heeft, ik heb een mailtje naar Net5 gestuurd aangezien deze zender een redelijk fatsoenlijke reputatie heeft in het uitzenden van dit soort series.
Dus mocht iemand zich geroepen voelen..des te meer mailtjes, des te eerder ze zich verleid voelen de serie aan te kopen.
Ik ben ook begonnen met de serie kijken, wát een leuke serie. Zit nu halverwege het seizoen, ben benieuwd naar de ontknoping.

Tussen het kijken van de afleveringen was ik op zoek gegaan naar wat meer informatie over de serie en zo belandde ik o.a. op de site van Rob Thomas, de producer van de serie. Op die site is te lezen dat de serie is verkocht aan de meeste Europese landen (ik kan het helaas niet quoten, de site is in Flash), dus vast ook wel aan Nederland. Ben benieuwd welke zender eigenlijk, Net5 zou inderdaad wel aardig zijn. Nadeel van die zender is dat ze vol enthousiasme beginnen aan een nieuwe serie, die halverwege het seizoen van de buis halen en daarna wegpromoveren naar de meeste ongelegen tijdstippen. Het zou zonde zijn als een topserie als Veronica Mars een zelfde lot zou zijn beschoren.
And there was much rejoicing.
pi_29757796
de makers van de site van Rob Thomas zijn Nederlanders, die zouden we eens op moeten sporen, als ze hier al niet zitten
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 03:09:25 #106
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29772423
Terug naar de inhoud...
Rob Thomas heeft al duidelijk gezegd dat het niet anders kan dat Duncan of Logan voor de deur staat en dat ze in het nieuwe seizoen date met een 09er...

Ik hoop op Logan , maar gok toch echt op Wallace..
pi_29772476
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Terug naar de inhoud...
Rob Thomas heeft al duidelijk gezegd dat het niet anders kan dat Duncan of Logan voor de deur staat en dat ze in het nieuwe seizoen date met een 09er...

Ik hoop op Logan , maar gok toch echt op Wallace..
Grappig genoeg (ondanks dat het de grote trekker voor het volgende seizoen moet zijn) maakt het me eigenlijk weinig uit. Bij een beetje serie betekent zo'n begin juist dat in de loop van het seizoen er juist een hele andere relatie opduikt, dus veel zegt het verder niet.
En ondanks dat ik de Logan/Veronica relatie wel kan waarderen, is het tekenend voor de kwaliteit van de serie dat het "soap"-gedeelte niet de grootste prioriteit is, om met anticipatie naar het volgende seizoen uit te kijken.

Alhoewel ik wel erg benieuwd ben naar de ontwikkeling tussen Veronica en haar vader. Da's dan ook wel weer soapy op zich.
pi_29773007
SPOILER
pi_29800721
Supersiem: Ik vind het anders totaal geen serie voor Net5.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:59:31 #110
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29801055
Eigenlijk mij weinig uit of ze het in NL uitzenden, nu zijn wij fijn exclusief
Alhoewel de kans dat het blijft voortbestaan natuurlijk wel wat groter is als ze de serie in het buitenland goed verkopen...
pi_29803052
Wat een geweldige serie zeg! De laatste aflevering was super spannend Kan niet wachten op seizoen 2
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:42:07 #112
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29803134
Ben ik hier de enige die Charisma Carpenter echt afschuwelijk vind?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:04:33 #113
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29818836
Hier is de "nieuwe" versie v/d DVD box

zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:09:46 #114
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29818976
En wou even mn desktop laten zien
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:29:44 #115
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29840103
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik hier de enige die Charisma Carpenter echt afschuwelijk vind?
Ja.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:31:16 #116
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29840151
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:29 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Ja.
Mooi
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:56:49 #117
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29848271
Charisma is best leuk ze is wel enorm uitgezakt de laatste jaren, tenminste in die film waar ik haar onlangs in zag.
Enfin ze is wat mij betreft welkom maar ze moet geen grote rol krijgen.
Wij willen Veronica zien
pi_29855914
vanwege de bikiniscenes die ze moet gaan doen is ze bruut aan het trainen geslagen, dat komt vast goed.
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:09:09 #119
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29856397

Zoiets dus ?
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:56:41 #120
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29857285

Ze denkt er nog ff over na

Ze is sooooo cute
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')