Ach, twee lengtes ouwer maar dan ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Denk je dat ze botox heeft gehad?
Ze is gewoon erg jong en erg mager...
Begrijp ik het nu goed en zat die lerares achter die bommelding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lachte volgens mij omdat ze Veronica op de achtergrond al hoorde regelen hoe en wat er in de krant moest komen. Deed haar onverwachts journalistieke hart goed waarschijnlijk, dat er iemand was om de lijn door te trekken.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Ah oke dat dacht ik eerst ook, maar waarom zagen we die lerares lachen toen ze het lokaal uit wandelde na ontslagen te zijn.... ?
Je hoorde haar denken aan de good times van vroeger (Kom op mensen, we gaan er tegen aan) Ze zit een beetje te mijmeren, omdat ze ontslagen is als een lerares. Dat heeft niets te maken met de bommelding imo.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:19 schreef Bigs het volgende:
Dat met die lerares op het eind snapte ik ook niet helemaal. Ze lachte nogal voldaan alsof ze iets goeds(?) had gedaan, maar begreep het niet echt.
Nou ik zie hoofdpersoon met een standaard excuusneger als haar beste vriend, de sfeer vond ik gewoon typisch highschool, bijdehandse opmerkingen maken, stereotyperingen als de nerd, de slimme meid, de sfeer van de pauzes. Ik vond de serie niet zo bijzonder en als een detective ook niet zo spannend. Evaluatie aan de hand van een aflevering: Wel redelijk, niet bijzonder.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Even los daarvan..
Typische Amerikaanse high school serie? Zei iemand dat nou?
De eerste keer dat ik deze serie zo beschreven zie worden. Iedereen heeft het er juist over dat het geen typisch Amerikaanse high school serie is.
Maar goed, na 1 aflevering is dat misschien de indruk die het achter zou kunnen laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Hier in Wassenaar kun je dat gerust doen, hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:32 schreef HarigeKerel het volgende:
Viel het jullie ook op dat de laptop van Veronica gewoon op de passagierstoel van haar cabrio lagen en ze gewoon uitstapte zonder hem weg te bergen?
Dat moet je in Amsterdam niet doen...
Dan zou hij wellicht wel de indentiteit van de dader kennen.... spannend!quote:Op vrijdag 29 april 2005 04:24 schreef Lamon het volgende:
Logan zal haar niet verkracht hebben, maar het leveren van de drug zal wel zijn verantwoordelijkheid zijn denk ik, en dat zal wel wat druk op een eventuele relatie zetten, dunkt me zo.
Sterker nog... Ik denk dat Logans vader Lilly vermoord heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:09 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die camera echt van Logan was, ik vind het meer iets voor zijn vader.
De beste van alle series gaat m.i. wat te ver, maar hij scoort wel hoog in m'n (lange) lijst van bekeken series. Eén ding is zeker: VM is een serie die veel meer kijkers verdient!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Veronica Mars is wat mij betreft de beste niet SF serie van de laatste paar jaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb zojuist genoten van de season finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:36 schreef Bigs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
quote:Charisma Carpenter ("Angel") and Steve Guttenberg ("The Poseidon Adventure") have joined the cast of UPN's VERONICA MARS, beginning with the critically acclaimed drama's second season premiere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik ben ook begonnen met de serie kijken, wát een leuke serie. Zit nu halverwege het seizoen, ben benieuwd naar de ontknoping.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Aangezien het tweede seizoen binnenkort van start gaat, dacht ik weer aan hoe aardig het zou zijn als ze nu in nederland eens met het eerste seizoen zouden beginnen zodat meer mensen de serie zouden kunnen ontdekken.
Voor wie daar ook interesse in heeft, ik heb een mailtje naar Net5 gestuurd aangezien deze zender een redelijk fatsoenlijke reputatie heeft in het uitzenden van dit soort series.
Dus mocht iemand zich geroepen voelen..des te meer mailtjes, des te eerder ze zich verleid voelen de serie aan te kopen.![]()
Grappig genoeg (ondanks dat het de grote trekker voor het volgende seizoen moet zijn) maakt het me eigenlijk weinig uit. Bij een beetje serie betekent zo'n begin juist dat in de loop van het seizoen er juist een hele andere relatie opduikt, dus veel zegt het verder niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Terug naar de inhoud...
Rob Thomas heeft al duidelijk gezegd dat het niet anders kan dat Duncan of Logan voor de deur staat en dat ze in het nieuwe seizoen date met een 09er...
Ik hoop op Logan , maar gok toch echt op Wallace..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik hier de enige die Charisma Carpenter echt afschuwelijk vind?
Mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |