Ja, 180 gradenquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:19 schreef Petomaan het volgende:
Verandert dit de situatie volgens jullie?
Fraaie manier om hier mee om te gaan is uiteraard daten met een ander.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:19 schreef Petomaan het volgende:
Thanx voor de reacties![]()
Ik ben iets vergeten te vertellen: ze heeft bij mij aangegeven dat het niet goed gaat met haar huidige relatie. Haar vriend is namelijk een stuk ouder dan haar en daar heeft ze nogal problemen mee
Nee, het is en blijft een onbetrouwbare slet.quote:Dit ben ik vergeten te vertellen! Verandert dit de situatie volgens jullie?
Mooi...quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:22 schreef Kaalhei het volgende:
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Dat zijn een boel dieren in 1 zinquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:29 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik zou er niet teveel achter zoeken.
Ze zoekt gewoon iemand om tegenaan te lullen.
Mare kijk de kat uit de boom en verkoop de huid niet voor de beer geschoten is, anders maak je jezelf blij met een dooie mus.
Dan zit je sowieso al foutquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:39 schreef fayakill het volgende:
jij bent als een broertje voor haar![]()
Ik ben ook met haar de stad in geweest en uit eten geweest en hele diepgaande gesprekken gehad. Ze stelde vragen die je zou kunnen verwachten van iemand die verliefd op je is. Daarnaast had ik daarvoor ook al bepaalde signalen opgevangen die me deden vermoeden dat ze me wel mocht. Het gaat nu te ver om ze allemaal op te noemen, maar het feit dat ze het een date noemde is absoluut niet de enige hint geweest die ik heb gekregen!quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:45 schreef imago het volgende:
Thuis afspreken vind ik dan zelfs wat veiliger overkomen, als je in de stad iets gaat drinken krijgt het juist meer weg van een afspraakje dan wanneer je thuis op de bank hangt.
en dat is nou waarom ik geen hoogte kan krijgen van vrouwenquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:45 schreef imago het volgende:
Volgens mij is de enige "hint" die je hebt gehad dat je bij haar thuis hebt afgesproken en dat zij dat een date noemde.
Nou heb ik ook een vriend, en daar ben ik heel gelukkig mee, en ik kan natuurlijk best een vent hier uitnodigen zonder dat ik daar verdere bedoelingen bij heb. Thuis afspreken vind ik dan zelfs wat veiliger overkomen, als je in de stad iets gaat drinken krijgt het juist meer weg van een afspraakje dan wanneer je thuis op de bank hangt.
Ik noem trouwens zoveel afspraken een "date" zonder dat ik daar iets mee bedoel. Met m'n vriendinnen heb ik een "date" als we een keer samen gaan eten, maar ook met vrienden of mannelijke kennisen roep ik wel eens "dat is dan een date!" als we een afspraak hebben gepland, zonder dat ik bedoel dat we dan ook daadwerkelijk romantisch gaan daten.
Geen hoogte kan krijgen van vrouwen? Vrouwen zijn zo gemakkelijk, ze doen zich alleen wat ingewikkelder voor dan dat ze zijn. Gewoon even doorheen prikken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:50 schreef Vampz het volgende:
[..]
en dat is nou waarom ik geen hoogte kan krijgen van vrouwen![]()
aaaaaaaaaaah ok, kzal d'r aan denkenquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Geen hoogte kan krijgen van vrouwen? Vrouwen zijn zo gemakkelijk, ze doen zich alleen wat ingewikkelder voor dan dat ze zijn. Gewoon even doorheen prikken.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Geen hoogte kan krijgen van vrouwen? Vrouwen zijn zo gemakkelijk, ze doen zich alleen wat ingewikkelder voor dan dat ze zijn. Gewoon even doorheen prikken.
Laten we vooral wat gaan veralgemenen. Het hoeft echt niet altijd zo te gaan. Soms gebeurt het gewoon dat je dan in de juiste relatie terechtkomt...quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:18 schreef Kaalhei het volgende:
Als je zelf een relatie met haar krijgt dan kan je verwachten hoe ze zich zal gaan gedragen.
Wat voor een vragen zijn dat dan? Van het kaliber "Wil je verkering met me" ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:48 schreef Petomaan het volgende:
Ze stelde vragen die je zou kunnen verwachten van iemand die verliefd op je is.
Ach, ieder heeft wel wat; haar mogelijke nieuwe vriend heeft problemen met het gebruik van 'haar' en 'zij' ...quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:19 schreef Petomaan het volgende:
Thanx voor de reacties![]()
Ik ben iets vergeten te vertellen: ze heeft bij mij aangegeven dat het niet goed gaat met haar huidige relatie. Haar vriend is namelijk een stuk ouder dan haar en daar heeft ze nogal problemen mee. Dit ben ik vergeten te vertellen! Verandert dit de situatie volgens jullie?
Uh... of ik ben nog niet helemaal wakker... mar volgens mij is het in dit zinsverband toch echt zij.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:05 schreef Bright het volgende:
[..]
Ach, ieder heeft wel wat; haar mogelijke nieuwe vriend heeft problemen met het gebruik van 'haar' en 'zij' ...
Het hoeft ook niet altijd zo te gaan...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:05 schreef Bright het volgende:
[..]
Maar als ze op het moment dat ze stopt direct met jou in zee gaat, dan zal vaarschijnlijk later blijken dat ze 'nog niet helemaal over haar oude relatie heen is,' zoals ze dat dan zo mooi zeggen.
Precies, daarom mijn opmerkingquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uh... of ik ben nog niet helemaal wakker... mar volgens mij is het in dit zinsverband toch echt zij.
Stuk ouder dan zij (is...) .
Hmm ... nee, maar daar kom je dan wel wat laat achter. Soms hoor je zoiets pas na een jaar en voel je je wellicht een jaar lang gebruikt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd zo te gaan...![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:47 schreef Bright het volgende:
Precies, daarom mijn opmerking
Ikzelf ben van de ene relatie in de andere gestapt. Ondertussen ben ik met mijn vriend bijna 17 maand samen (tijd gaat echt vlugquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:47 schreef Bright het volgende:
Hmm ... nee, maar daar kom je dan wel wat laat achter. Soms hoor je zoiets pas na een jaar en voel je je wellicht een jaar lang gebruikt.
TS kan uiteraard ook de gok wagen, als hij maar niet lekker asociaal het spel 'vriendinnetje inpikken' gaat spelen, maar rustig wacht totdat ze zelf een punt achter haar huidige relatie zet.
Hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk, maar de kans bestaat...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:58 schreef Ripley het volgende:
Waarom ga je er vanuit dat hete en romantische date was? Als een meisje veel over haar vriend praat en verder niks met je doet dan praten, lijkt me dat ze je gewoon ziet als vriend.
ikzelf zou de kans dat ze je als vriend ziet, veel groter inschattenquote:Hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk, maar de kans bestaat...
Dat lijkt mij dus ook, gebaseerd op de OP. Maar misschien is er iets extra's waardoor hij anders vermoedt (opmerkingen, manier van doen etc.). Dat vraag ik me dus af.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ikzelf zou de kans dat ze je als vriend ziet, veel groter inschatten
dan dat ze je als toekomstig speelkameraadjeziet..
puur gebaseerd op wat jezelf schrijft hoe zij doet.
Vrouwen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:53 schreef Kluupkluup het volgende:
Afgelopen donderdag stond ik in een aangeschoten bui met een meisje te dansen/betastten.. Totdat ze na een uur zei dat d'r vriend naast d'r stond en me wilde slaan als ik door zou gaan![]()
Ik vindt DIT WALGELIJK van bovenal dat meisje.. maar dat jij er in mee gaat is net zo erg....quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:07 schreef Petomaan het volgende:
Hallo Fokkers!
Op mijn werk heb ik een meisje leren kennen, die al een vriend heeft. Toch heb ik het gevoel dat ze mij ook leuk vind, ik vind haar zeker leuk. Afgelopen donderdag heb ik een date met haar gehad bij haar thuis. Haar vriend woont in een andere stad dus daar hadden we geen last van. Er is die avond niks gebeurd, maar dat was ook niet mijn bedoeling. Ik wil namelijk niet te hard van stapel lopen, maar wil haar wat tijd gunnen. Daarnaast is er natuurlijk ook altijd de mogelijkheid dat ze me wel leuk vind, maar niet op die manier die ik graag wil
Ik zit nu dus met een aantal vraagjes, waarvan ik hoop dat met name de vrouwelijke fokkers hun mening over kunnen geven.
1. Ze heeft al een vriend. Toch wil ze graag met me daten (zo noemde ze het overigens zelf). Hoe groot is de kans dat ze dat doet terwijl ze niks in me ziet?
2. Ze heeft het vrij vaak over haar vriend. Moet ik daar wat uit opmaken, of is dat heel normaal voor een meid om het altijd over haar vriend te hebben?
3. Afgelopen donderdag is ze met mij uitgeweest, maar dit weekend was ze gewoon weer bij haar vriend. En ze zei dat dit heel gezellig was!![]()
4. Hoe nu verder? Moet ik de schone schijn maar ophouden of haar met mijn eigen gevoelens confronteren?
5. Zo ja,. wanneer kan ik dat dan het beste doen? Moet ik haar nog de tijd geven, of haar juist een beetje onder druk zetten?
6. Is er een kans dat ze een zogenaamde 'overgangsperiode' nodig heeft? Dat wil zeggen, stel ze krijgt wat met me, dat ze dan een tijdje twee vriendjes heeft? Onder het motto 'koop nooit nieuwe schoenen als de oude nog niet versleten zijn'?
Dit zijn een beetje de vragen waar ik nu mee rondloop. Het is dus niet zo dat ik radeloos ben ofzo, maar ben benieuwd wat jullie allemaal hier over denken. Misschien hebben jullie hetzelfde eens een keer meegemaakt en kunnen jullie mij raad geven. En vrouwen, kunnen jullie op basis van bovenstaande informatie je misschien een beetje in de dame in kwestie inleven en mij van goede raad voorzien?
Gaarne alleen serieuze reacties, bij voorbaat dank voor jullie tijd en antwoorden![]()
Edit: Ik ben iets vergeten te vertellen: ze heeft bij mij aangegeven dat het niet goed gaat met haar huidige relatie. Haar vriend is namelijk een stuk ouder dan haar en daar heeft ze nogal problemen mee. Dit ben ik vergeten te vertellen! Verandert dit de situatie volgens jullie?
wat hij zei....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:38 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Ik vindt DIT WALGELIJK van bovenal dat meisje.. maar dat jij er in mee gaat is net zo erg....
Die meid is die jongen niet waard...
En wil jij een meid die dit soort dingen doet? Als je sexs met haar wil OK maar als je een relatie wil kan jij hetzelfde verwachten als zijn nu doet bij hem
eens... als t je wel lukt heb je waarschijnlijk een slet gescoord...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:38 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Ik vindt DIT WALGELIJK van bovenal dat meisje.. maar dat jij er in mee gaat is net zo erg....
En wil jij een meid die dit soort dingen doet? Als je sexs met haar wil OK maar als je een relatie wil kan jij hetzelfde verwachten als zijn nu doet bij hem
slettenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:24 schreef I_need_Techno het volgende:
[..]
eens... als t je wel lukt heb je waarschijnlijk een slet gescoord...
Je maakt misbruik van de situatie.. Zoek iemand die wel vrijgezel is!quote:Edit: Ik ben iets vergeten te vertellen: ze heeft bij mij aangegeven dat het niet goed gaat met haar huidige relatie. Haar vriend is namelijk een stuk ouder dan haar en daar heeft ze nogal problemen mee. Dit ben ik vergeten te vertellen! Verandert dit de situatie volgens jullie?
Bingo.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:39 schreef fayakill het volgende:
jij bent als een broertje voor haar![]()
Een vriendelijke tip:quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:19 schreef Petomaan het volgende:
Ik ben iets vergeten te vertellen: ze heeft bij mij aangegeven dat het niet goed gaat met haar huidige relatie. Haar vriend is namelijk een stuk ouder dan haar en daar heeft ze nogal problemen mee.
Ik vind het eigenlijk nogal degoutant hoe de mensen hier afgeschilderd worden als ze een relatie verbreken omdat ze iemand anders vinden die beter bij hen past etc. Zo'n relatie moet niet altijd afgeschilderd worden als 'gedoemd om te mislukken'...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
één grote veralgemening
leuk voor je meid, maar ik heb niemand 'afgeschilderd'; Ik heb enkel een feit voorgelegd en dat is dat je heel erg op moet passen om aan een relatie te beginnen voordat de andere persoon een eventuele bestaande relatie heeft afgerond.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal degoutant hoe de mensen hier afgeschilderd worden als ze een relatie verbreken omdat ze iemand anders vinden die beter bij hen past etc. Zo'n relatie moet niet altijd afgeschilderd worden als 'gedoemd om te mislukken'...
Je klinkt zo vaak zo belerend. Ik vind dat mensen beter op hun gevoel kunnen afgaan ipv statistieken er op na te gaan van hoe iets meestal afloopt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
leuk voor je meid, maar ik heb niemand 'afgeschilderd'; Ik heb enkel een feit voorgelegd en dat is dat je heel erg op moet passen om aan een relatie te beginnen voordat de andere persoon een eventuele bestaande relatie heeft afgerond.
en ja, ik erger me erg aan kleine domme meisjes die mn post maar half lezen en het dan al verwerpen als ware het een 'algemenisering', waarschijnlijk omdat er dingen gezegd worden die ze liever niet _willen_ horen..
Dus nooit, en dan ook nooit wel leuk aan de gang gaan met iemand die aangeeft misschien ontevreden te zijn in dr relatie ... maar deze niet verbreekt.
Juist doordat dat meisje dat duidelijk maakt, wordt de andere persoon al snel in de rol gedrongen van 'rivaal' voor de vriend. Waarbij het meisje sterk openlaat of ze alsnog teruggewonnen kan worden door haar vriend, ze wil enkel wat 'concurrentie' tussen beide liefhebbers.
Zodra je daar in mee gaat als verliefde jongen (of meisje) plaats je jezelf in een zwakke situatie waarin er enkel misbruik van je gemaakt _kan_ worden, en als die mogelijkheid bestaat, is de kans verdomd groot dat dat ook exact is wat zal gaan gebeuren.
Het feit dat je zelf aangaf dat er twee mogelijkheden zijn lijkt mij toch enorm sterk op een veralgemening. Ik zit namelijk in geen één van uw twee mogelijkheden en toch veralgemeen je niet.. lijkt mij enorm vreemd.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:11 schreef RM-rf het volgende:
er zijn dan nl. twee mogelijkheden:
1.) je wordt de 'goede vriend' bij wie ze uit kan huilen vanwege liefdesverdriet ... dan is de kans dat tussen jullie twee nog iets amoreus ontwikkeld ongeveer geminimaliseerd tot 0,5%.
2.) Er ontwikkeld wel een relatie, zij gaat vreemd met jou, er ontstaat een status quo waar zij eigenlijk handelen naar haar vriend en het nemen van beslissingen zal uitstellen en ze zal zolang mogelijk proberen mensen aan het lijntje te houden, er ontstaat nooit een onderlinge vertrouwdheid en de leugens worden steeds erger, totdat de relatie tussen jullie op een negatieve wijze verbroken wordt.
Idd, wie niet waagt, niet wint...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:29 schreef Nuek het volgende:
[..]
Je klinkt zo vaak zo belerend. Ik vind dat mensen beter op hun gevoel kunnen afgaan ipv statistieken er op na te gaan van hoe iets meestal afloopt.
je kunt ook een revolver met slechts 1 kogel erin tegen je kop aanzetten, het magazijn een rol geven en afdrukken, hardstikke romantisch en genoeg situaties dat het wel goed is gegaan ...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:32 schreef leonieke het volgende:
Idd, wie niet waagt, niet wint...
Maar moet je daarom het risico lopen dat je jouw geluk ontloopt? Daar wringt bij mij het schoentje, misschien is die vriend van dat meisje niet de juiste partner en is TS dat wel...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:53 schreef RM-rf het volgende:
en dat 'risico' an sich is geen garantie dat dat ook gebeurt, wat het inderdaad een algemenisering zou maken, enkel gebeurt het soms/vaak dus wel, en heeft het zin zoiets op voorhand te pogen te voorkomen.
je ontloopt geen geluk als je niet als een blinde idioot je helemaal in die relatie stort, maar in plaats daarvan juist op het punt van haar andere relatie een grens legt ..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar moet je daarom het risico lopen dat je jouw geluk ontloopt? Daar wringt bij mij het schoentje, misschien is die vriend van dat meisje niet de juiste partner en is TS dat wel...
Nu is het natuurlijk wel zo dat iedereen zichzelf een betere partner vind dat diegeen waarmee de begeerde nu een relatie heeft.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar moet je daarom het risico lopen dat je jouw geluk ontloopt? Daar wringt bij mij het schoentje, misschien is die vriend van dat meisje niet de juiste partner en is TS dat wel...
Ik heb inderdaad zelf de stap gezet om mijn vorige relatie af te breken omdat ik merkte dat het nergens op uitdraaide als je dat bedoelt. Betekent daarom niet dat mijn huidige vriend mijn vorige vriend constant heeft afgebroken, integendeel zelfs. Ik beweer ook niet dat TS de andere kerel moet gaan afbreken, ik zeg enkel dat hij haar niet moet laten schieten. Het meisje zal toch ooit zelf de beslissing moeten nemen hoor: zet ze haar relatie verder of zet ze er een punt achter. Het is enkel haar keuze, niet de keuze van haar vriend of van TS.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:56 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk wel zo dat iedereen zichzelf een betere partner vind dat diegeen waarmee de begeerde nu een relatie heeft.
En daarbij wordt het over het algemeen niet als erg netjes beschouwd om in iemand z'n relatie te gaan wroeten teneinde die persoon af te pakken. Dat jij hier minder zwaar aan tilt komt ws ook omdat jij degene bent die is 'afgepakt', in plaats van degene die iemand is kwijtgeraakt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zelf de stap gezet om mijn vorige relatie af te breken omdat ik merkte dat het nergens op uitdraaide als je dat bedoelt. Betekent daarom niet dat mijn huidige vriend mijn vorige vriend constant heeft afgebroken, integendeel zelfs. Ik beweer ook niet dat TS de andere kerel moet gaan afbreken, ik zeg enkel dat hij haar niet moet laten schieten. Het meisje zal toch ooit zelf de beslissing moeten nemen hoor: zet ze haar relatie verder of zet ze er een punt achter. Het is enkel haar keuze, niet de keuze van haar vriend of van TS.
Ik zie niet wat daar mis mee is. Veel leuke meisjes hebben een vriend, als je laat weten dat je geinteresseerd in ze bent hebben ze een keuzequote:En hoe debiel ben je als je achter een meid aan gaat die al een vriend heeft?!
Mjah is ook wel zo, maar toch.. Meid die al een vriend heeft en bezet is: afblijven! Off Limits!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 02:10 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar mis mee is. Veel leuke meisjes hebben een vriend, als je laat weten dat je geinteresseerd in ze bent hebben ze een keuze. En als die relatie goed is zal die keuze niet zo moeilijk zijn lijkt me.
En toen roste je die gast met een barkruk de hele tent door om vervolgens aan de dame in kwestie te vragen of ze ook wou?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:53 schreef Kluupkluup het volgende:
Afgelopen donderdag stond ik in een aangeschoten bui met een meisje te dansen/betastten.. Totdat ze na een uur zei dat d'r vriend naast d'r stond en me wilde slaan als ik door zou gaan![]()
Het is ook een wedstrijdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 02:16 schreef DaRKoNe het volgende:
[..]
Mjah is ook wel zo, maar toch.. Meid die al een vriend heeft en bezet is: afblijven! Off Limits!!![]()
Tenminste, zo denk ik erover. Waarom zou je t een meid moeilijk gaan maken? En haar aanleiding geven om te gaan twijfelen over haar huidige relatie? Lijkt dan wel alsof t een wedstrijd is ofzo, kijken of t je lukt om de vriendin van een ander af te pakken.![]()
zo denk ik er ook over, is ook gewoon een stukje respect naar de vriend toequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 02:16 schreef DaRKoNe het volgende:
[..]
Mjah is ook wel zo, maar toch.. Meid die al een vriend heeft en bezet is: afblijven! Off Limits!!![]()
Tenminste, zo denk ik erover. Waarom zou je t een meid moeilijk gaan maken? En haar aanleiding geven om te gaan twijfelen over haar huidige relatie? Lijkt dan wel alsof t een wedstrijd is ofzo, kijken of t je lukt om de vriendin van een ander af te pakken.![]()
respect? je kent die gozer niet en wat denk je dat hij zou doen als hij in jouw positie stond? waarschijnlijk ging hij er ook gewoon voor...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:45 schreef Vampz het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over, is ook gewoon een stukje respect naar de vriend toe
zo kijk jij er tegenaan ja, ik vind je gaat niet rotzooien met een meid als die een vriend heeft, klaar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
respect? je kent die gozer niet en wat denk je dat hij zou doen als hij in jouw positie stond? waarschijnlijk ging hij er ook gewoon voor...
dat heet arrogantie egoÏsme (tis al laat hé), alleen maar doen wat het beste voor jou isquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:12 schreef SilentChaos het volgende:
je moet ook niet rotzooien, je moet flirten, daarna mag ze het uitmaken en iets met jou beginnen.....je moet zorgen dat ze niet daadwerkelijk vreemdgaat, want dan ben jij de lul...je moet zorgen dat ze gaat inzien dat haar relatie nix voorstelt en dat ze beter met jou af is
Hoogstens egoisme, maar daar is dus w.m.b. niets mis mee hier.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:19 schreef Vampz het volgende:
[..]
dat heet arrogantie, alleen maar doen wat het beste voor jou is
Helemaal mee eens,quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 04:36 schreef Plaagske het volgende:
mwa.. al die reacties hier over respect & shit..
my ass..
die meid is niet te vertrouwen ten eerste.
ik zou haar gewoon onvoorwaardelijke seks aanbieden in een zatte bui (wss wilt ze wel),
en het daarbij houden, de kans bestaat dat ze zwijg t in alle talen tegen haar vriendje en gewoon verder gaat met haar relatie dat zegt genoeg.
niet te braaf zijn bij dat soort typetjes
een goede vorm van egoïsme in dit geval vind ikquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:19 schreef Vampz het volgende:
[..]
dat heet arrogantie egoÏsme (tis al laat hé), alleen maar doen wat het beste voor jou is
En waarom nooit een relatie mee beginnen? Misschien is ze niet zo slecht als je wel denkt..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 04:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
nooit een relatie mee beginnen is mijn advies (naaien is optioneel). Ik zou gewoon het spelletje meespelen en flirten, zonder al te hoge verwachtingen te hebben.
Een hele simpele redenatie: als TS haar af kan pakken van haar huidige vriend, staat ze tijdens relaties open voor avances van andere jongens en is de kans ook groot dat iemand anders haar weer van TS kan afpakken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waarom nooit een relatie mee beginnen? Misschien is ze niet zo slecht als je wel denkt..
Dus als je een vriend hebt, mag je niet met een andere jongen afspreken? Dit vind ik dus nergens op slaan. Je weet niet eens hoe dat meisje met haat vriend omgaat, dus kan je ook niet zeggen dat ze die jongen niet waard is. Elke relatie is anders.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:38 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Mja, zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:06 schreef Vieske het volgende:
Dus als je een vriend hebt, mag je niet met een andere jongen afspreken? Dit vind ik dus nergens op slaan. Je weet niet eens hoe dat meisje met haat vriend omgaat, dus kan je ook niet zeggen dat ze die jongen niet waard is. Elke relatie is anders.
Waarschijnlijk ziet zij het gewoon als een gezellige 'date' met een vriend. Dat moet toch kunnen. Als er niks is gebeurd, vind ik haar dus ook niet een slet.
...maar: this doesn't say shitquote:Dat ze het vaak over haar vriend heeft, zegt volgens mij ook al wel genoeg.
En dat ze het gezellig heeft met haar vriend.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:09 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Mja, zit wel een kern van waarheid in.
[..]
...maar: this doesn't say shit
Gezellig... ik heb 't ook gezellig met m'n vrienden...quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:12 schreef Vieske het volgende:
[..]
En dat ze het gezellig heeft met haar vriend.
Tuurlijk niet, maar ik denk niet dat ze dat zomaar zegt. Als TS het nou gewoon aan haar vraagt ipv onbekende mensen vragen die haar en de situatie niet eens kennen...quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:18 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Gezellig... ik heb 't ook gezellig met m'n vrienden...
Draait je relatie om gezelligheid?
je durft gewoon nietquote:Op zondag 31 oktober 2004 01:41 schreef cerror het volgende:
Vandaag flirte er een meisje met me die al een vriend had
Ze is erg knap moet ik zeggen, maar ik doe niks uiteraard...
Zo braaf ben ik dan weer
Nee ik denk met mijn hoofd, en niet mijn lulquote:Op zondag 31 oktober 2004 01:42 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
je durft gewoon niet![]()
En dat is grote onzin. Het hoeft niet altijd zo te zijn. Net zoals iemand die nog nooit ontrouw geweest is het opeens ook kan zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:28 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Een hele simpele redenatie: als TS haar af kan pakken van haar huidige vriend, staat ze tijdens relaties open voor avances van andere jongens en is de kans ook groot dat iemand anders haar weer van TS kan afpakken.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:28 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Een hele simpele redenatie: als TS haar af kan pakken van haar huidige vriend, staat ze tijdens relaties open voor avances van andere jongens en is de kans ook groot dat iemand anders haar weer van TS kan afpakken.
Ik zeg nergens dat TS een relatiehopper is, ik sluit me aan bij Henry Hill's algemenere stelling. Met het verhaal van TS kan ik weinig. Nee jij kent natuurlijk geen relatiehoppers, kom je weleens buiten? Ze wonen niet specifiek ergens ofzo, vooral typisch is de dwangmatige neiging van het zoeken naar aandacht van de andere sexe en het niet alleen kunnen zijn. Vaak is het meer een afspiegeling van hun eigen onzekerheid dan van een sterke persoonlijkheid. Ze hebben immers altijd andermans ' goedkeuring' nodig.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:18 schreef Nuek het volgende:
Beetje zielig al die aannames hier. Ik vind niet dat de TS enorm veel info geeft. Zij flirt met hem, praat met hem (ook over haar vriend). En wat maakt haar nou gelijk een relatiehopper, iemand die vreemdgaat en weet ik wat allemaal nog meer...?
Ik ken trouwens geen enkele vrouwelijke relatiejumper, Tranceptor.
Zelf heb ik tussen mijn huidige en vorige relatie zo'n 3 jaar lekker als vrijgezellig geleefd. Verklaar je daarom eens nader, 'ze' zullen dan ook wel in bepaalde wijken wonen, bepaalde opleidingen hebben genoten e.d. Of zijn dat ook verkeerde aannames?
Dan zijn alle 'aannames' in dit topic dus offtopic.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat TS een relatiehopper is, ik sluit me aan bij Henry Hill's algemenere stelling. Met het verhaal van TS kan ik weinig. Nee jij kent natuurlijk geen relatiehoppers, kom je weleens buiten? Ze wonen niet specifiek ergens ofzo, vooral typisch is de dwangmatige neiging van het zoeken naar aandacht van de andere sexe en het niet alleen kunnen zijn. Vaak is het meer een afspiegeling van hun eigen onzekerheid dan van een sterke persoonlijkheid. Ze hebben immers altijd andermans ' goedkeuring' nodig.
Stoffige oude doos, je moet eens zelf naar buiten gaan in plaats van tafeltje-dekje te bestellen...quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:28 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dan zijn alle 'aannames' in dit topic dus offtopic.
Misschien ben ik wel te oud om relatiehoppers te kennen dan![]()
Erhmz... het is een aanname van je dat ik nooit buiten zou komen. Aannames zijn niet ok.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stoffige oude doos, je moet eens zelf naar buiten gaan in plaats van tafeltje-dekje te bestellen...
Jouw aanname dat alles wat ik hier zeg per se serieus moet zijn is ook een aanname. Dat jij dingen die je hier leest aanneemt voor waar is ook een aanname.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:34 schreef Nuek het volgende:
[..]
Erhmz... het is een aanname van je dat ik nooit buiten zou komen. Aannames zijn niet ok.
Hehequote:Op zondag 31 oktober 2004 10:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jouw aanname dat alles wat ik hier zeg per se serieus moet zijn is ook een aanname. Dat jij dingen die je hier leest aanneemt voor waar is ook een aanname.
Gezien de hevigheid van je reactie denk ik dat er onbedoeld toch een kern van waarheid in mijn aanname zit.
Het hoeft ook niet altijd zo te zijn... en ik weet dat jij je nu ook persoonlijk aangevallen voeltquote:Op zondag 31 oktober 2004 09:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dat is grote onzin. Het hoeft niet altijd zo te zijn. Net zoals iemand die nog nooit ontrouw geweest is het opeens ook kan zijn.
Nee, maar het is wel aannemelijker.quote:Het is niet omdat ze zich in één relatie niet goed voelt dat ze da daarom bij elke relatie denkt...
Maar jij vergelijkt iemand die één keer een relatie heeft opgegeven voor iemand anders onmiddellijk met een player.Vind je dat nu zelf niet een beetje overdreven?!? Soit als je zo natuurlijk jouw gelijk kunt halen en je voelt je er goed bij.. doe vooral zo verder. Je zal het ver schoppen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd zo te zijn... en ik weet dat jij je nu ook persoonlijk aangevallen voelt
[..]
Nee, maar het is wel aannemelijker.
Zelfde reden als waarom jij niet met een player zou daten. Kijk, de kans bestaat dat hij zo weg van je is dat hij opeens zijn stijl aanpast, vanaf nu echt trouw is en echt niet meer met andere meiden zal rotzooien...
Maar dat is niet erg aannemelijk, wel?
ff offtopic,,quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:48 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Zo, mijn laatste opmerking viel niet zo goed he?quote:Op maandag 1 november 2004 09:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar jij vergelijkt iemand die één keer een relatie heeft opgegeven voor iemand anders onmiddellijk met een player.Vind je dat nu zelf niet een beetje overdreven?!? Soit als je zo natuurlijk jouw gelijk kunt halen en je voelt je er goed bij.. doe vooral zo verder. Je zal het ver schoppen.
Ik hoop gewoon dat jij ooit eens de vrouw van je leven tegenkomt en dat ze een relatie heeft. Dan zou ik graag eens zien hoe jij zou reageren. Of je ook nog die brave kerel zou zijn die er lekker met zijn handen van blijft en haar laat vallen als een steen...
Ik ben eerder van mening dat als je er zo over denkt of als dat stemmetje echt constant zit te zeuren in jouw achterhoofd je er gewoon beter niet aan begint. Dat is net hetzelfde als je bv bedrogen bent en je keert terug naar die persoon je hem/haar achteraf ook geen verwijten meer moet maken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En toch.. toch zeurt er in je achterhoofd dat stemmetje, dat zegt dat je het niet moet doen omdat jij net zohard het volgende slachtoffer kunt zijn...
Eens, BEEN THERE, DONE THAT.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:38 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Haha, nou dat is de kat in 't bakkie! Proficiat met je aanstaande vriendinnetje!quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:07 schreef Petomaan het volgende:
Ik ben iets vergeten te vertellen: ze heeft bij mij aangegeven dat het niet goed gaat met haar huidige relatie. Haar vriend is namelijk een stuk ouder dan haar en daar heeft ze nogal problemen mee. Dit ben ik vergeten te vertellen! Verandert dit de situatie volgens jullie?
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 08:23 schreef imago het volgende:
Gut, en heeft ze het ook al uitgemaakt met die ander?
Grote onzin?quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dat is grote onzin. Het hoeft niet altijd zo te zijn. Net zoals iemand die nog nooit ontrouw geweest is het opeens ook kan zijn.
Het is niet omdat ze zich in één relatie niet goed voelt dat ze da daarom bij elke relatie denkt...
Hoe zou je vinden als ze op deze manier besluit om bij jou weg te gaan? Eerst achter je rug om met andere jongens flirten, totdat ze er één gevonden heeft en het vervolgens onverwacht uitmaakt met jou.quote:Op dinsdag 30 november 2004 03:27 schreef Petomaan het volgende:
[...] Wat ik zo van haar gehoord heb, is het ook eigenlijk al die tijd een relatie van niks geweest. Dat het nog zo lang geduurd heeft tussen ons is omdat ze niet precies wist wat ze precies aan me had. [...]
Welkom in de wereld die 'vrouw' heetquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:36 schreef Tarot het volgende:
[..]
Hoe zou je vinden als ze op deze manier besluit om bij jou weg te gaan? Eerst achter je rug om met andere jongens flirten, totdat ze er één gevonden heeft en het vervolgens onverwacht uitmaakt met jou.
net of mannen een haar beter zijn?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:58 schreef My_Way het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die 'vrouw' heet![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind de reacties nog al een beetje raar hier...Iedereen maakt wel is een fout in zijn/haar leven...Maar als zij zich dus 1 keer in iemand vergist heeft mag ze de rest van haar leven nooit meer iets met een jongen krijgen omdat de kans bestaat dat zij hetzelfde doet bij hem? beetje onlogisch, dan zou bijna iedereen vrijgezel blijven namelijk! Je moet eerst enkele smaken geproefd hebben voordat je de lekkerste hebt ontdekt!
En mocht ze een betere jongen vinden, tja lullig, zie het als een ervaring
Bijna goed. Het gaat niet om de "vergissing" ofzo, het gaat om het fatsoen. Natuurlijk wisselt iedereen wel eens van partner, je vind niet meteen de ware. Maar een mens is niet als een auto, je rijdt niet rond in de oude totdat je een nieuwe hebt gevonden. Ik vind dat simpelweg niet kunnen, lekker respectvol voor de partner.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind de reacties nog al een beetje raar hier...Iedereen maakt wel is een fout in zijn/haar leven...Maar als zij zich dus 1 keer in iemand vergist heeft mag ze de rest van haar leven nooit meer iets met een jongen krijgen omdat de kans bestaat dat zij hetzelfde doet bij hem? beetje onlogisch, dan zou bijna iedereen vrijgezel blijven namelijk! Je moet eerst enkele smaken geproefd hebben voordat je de lekkerste hebt ontdekt!
En mocht ze een betere jongen vinden, tja lullig, zie het als een ervaring
Idd, het zegt wel iets over hoe je met mensen omgaat.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:36 schreef Tarot het volgende:
[..]
Hoe zou je vinden als ze op deze manier besluit om bij jou weg te gaan? Eerst achter je rug om met andere jongens flirten, totdat ze er één gevonden heeft en het vervolgens onverwacht uitmaakt met jou.
ten 1equote:Op maandag 25 oktober 2004 23:48 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Ik ben ook met haar de stad in geweest en uit eten geweest en hele diepgaande gesprekken gehad. Ze stelde vragen die je zou kunnen verwachten van iemand die verliefd op je is. Daarnaast had ik daarvoor ook al bepaalde signalen opgevangen die me deden vermoeden dat ze me wel mocht. Het gaat nu te ver om ze allemaal op te noemen, maar het feit dat ze het een date noemde is absoluut niet de enige hint geweest die ik heb gekregen!
In beide gevallen mocht het niet zo wezen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:09 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Idd, het zegt wel iets over hoe je met mensen omgaat.
Ik kan iig een stuk beter leven met het idee dat "zij het niet meer zag zitten tussen ons", dan met het idee "dat we misschien nog bij elkaar waren geweest als die eikel er niet tussen was gekomen". 't Voelt volgens mij alsof iemand anders iets onder je neus vandaan jat, terwijl je er zelf niks aan kan / mag doen.
Jij hebt het nu over denken, maar het vervelende met dit soort situaties is dat het o.a. een gevoel van onmacht, en misschien zelfs wel een stukje territorium-drang* geeft. En gevoelens houden zich niet aan rationeel denken. In het ene geval wordt de oorzaak over 2 personen verdeeld, in het andere geval over 3. Raad eens op wie je al je emoties concentreert...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:02 schreef Bombie het volgende:
[..]
In beide gevallen mocht het niet zo wezen.
<snip>
Tja ieder z'n eigen opvatting.....ik vind het ook niet respectvol om tijdens je relatie met anderen wat aan te pappen....maar aan de andere kant...altijd op zoek zijn naar wat beters is geen slechte eigenschap, zeker niet als het al slecht gaat in je huidige relatie. Als jij dan toevallig steun en troost kan vinden bij iemand anders, omdat die persoon jou meer bevalt...so be it... Ik begrijp wel precies wat je bedoelt, maar het hangt allemaal een beetje van de omstandigheden af en hoe het gaat denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:00 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Bijna goed. Het gaat niet om de "vergissing" ofzo, het gaat om het fatsoen. Natuurlijk wisselt iedereen wel eens van partner, je vind niet meteen de ware. Maar een mens is niet als een auto, je rijdt niet rond in de oude totdat je een nieuwe hebt gevonden. Ik vind dat simpelweg niet kunnen, lekker respectvol voor de partner.
Ik vind dat een relatie iets is tussen 2 personen, zijn er problemen, dan worden die uitgewerkt tussen die 2 personen zonder geflirt met een 3e. Lukt de relatie niet, dan kap je die simpelweg af en ga daarna maar zoeken.
Maar goed, dat ik zo'n meisje *nooit* meer zou vertrouwen betekent niet dat de TS dat niet meer hoeft te doen, ik wens em dan ook veel plezier met zn relatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |