hey mate!! wat denk je, gaat het je lukken om in 9 maanden af te kicken van Fok! ?!?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:01 schreef Svensational het volgende:
***SPAM***
http://svendownunder.web-log.nl/
Probeer je video-codecs eens te updaten. Dit avi-bestand heeft het XVID-formaat.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:01 schreef Orginial het volgende:
Doet et niet![]()
Doe'z liev tegah Iris en mij.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
NIET WEER EEN IRIS TOPIC
beetje late reactie maar dank je wel!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:27 schreef soapie het volgende:
samenvatting 25/10
Wat wil je met dit amateurforum?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:57 schreef babette21 het volgende:
beetje late reactie maar dank je wel!!![]()
En ze slapen beiden als een os, want als Psycho Dad binnenkomt heeft niemand het in de gaten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:36 schreef pberends het volgende:
Die foto
Maar wat heb je nou aan een kamer als je er met z'n tweeen op moet bivakeren?
Hij probeerde bij Marnix nog een bruine arm te halen, maar schoot wat ver door.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:51 schreef bar_rel het volgende:
Heeft Chris een zonnebank genomen ofzo![]()
:')quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij probeerde bij Marnix nog een bruine arm te halen, maar schoot wat ver door.
Shirina lag toch bijna met Bram te vrijen in diezelfde kamer... lekker handig als Iris opeens binnenkomt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En ze slapen beiden als een os, want als Psycho Dad binnenkomt heeft niemand het in de gaten.
Volgens mij zaten ze toen nog in de kamer van Joost en Lizzy. Lagen ze bijna in hun bed te krikken...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Shirina lag toch bijna met Bram te vrijen in diezelfde kamer... lekker handig als Iris opeens binnenkomt.
Niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahahahahaha! Die Frommel. Wat moet die vrouw zich nou een hoer voelen, zeg!
Wat een klompmuil had die SVV (Sexueel Vrije Vrouw). In het AZB komt ze niet terug. Goed zo! Houdt een SOA buiten de deur.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
Niet meer dan terecht.
late reactie van mezelf bedoelde ik...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat wil je met dit amateurforum?
idd. En ze kwam niet echt slim over, ofzo. Geen wonder dat Chris neerbuigend tegen/over haar deed. Ik snap trouwens niet dat zo'n achterlijk wijf zoveel kerels in bed krijgtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat een klompmuil had die SVV (Sexueel Vrije Vrouw). In het AZB komt ze niet terug. Goed zo! Houdt een SOA buiten de deur.
Ach joh, moet kunnen.... Tara en Tonnie hebben 't daar toch ook gedaan?!?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:15 schreef soapie het volgende:
Volgens mij zaten ze toen nog in de kamer van Joost en Lizzy. Lagen ze bijna in hun bed te krikken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |