Maak jij dan wat beters. Zorg er maar voor dat jij eerder dan ik bent.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:21 schreef pberends het volgende:
Die Iris deeltje zoveel kennen we nu wel, echt grappig zeg
M.a.w.: ik bash 't toch?quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:25 schreef dunn0w het volgende:
Ik kreeg de kans niet eens...
Nja.. maakt het ook uit.
Is weer erg verrassend ja!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:21 schreef pberends het volgende:
Die Iris deeltje zoveel kennen we nu wel, echt grappig zeg
Wat?quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
M.a.w.: ik bash 't toch?
't Topic.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:28 schreef dunn0w het volgende:
Wat?
Ja hoor... ga gerust je gang..quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
't Topic.
Het Uur Van De Wolf op NL 3 heeft een mooie documentaire over Rex Gildo.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:36 schreef dunn0w het volgende:
Ja hoor... ga gerust je gang..
Ik weet eigenlijk ook niets beters op het moment..![]()
Seks in Japan.. (BNN @ Work)quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het Uur Van De Wolf op NL 3 heeft een mooie documentaire over Rex Gildo.
Andersomliggend?quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:39 schreef dunn0w het volgende:
Seks in Japan.. (BNN @ Work).
Maar dat is anders..quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Andersomliggend?
Iris mag best voor Joost met de verzekering frauderen. Joost staat ook voor haar paraat.
Ja, wat stond die vandaag weer vreselijk te mutsen. Als ze niet zo lekker was dan zou ik haar uit de serie wensen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:27 schreef dunn0w het volgende:
Maar dat is anders..
Maargoed Lizzie met haar overnatuurlijk rechtvaardigheidsgevoel staat dat natuurlijk niet toe.
Die ontmaagding!quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Seks in Japan.. (BNN @ Work).
aaaah wat lief!!!quote:Ik zou wel willen maar ik zou niet weten hoe???? Heb geen dvd-writer in mijn compie!!!! Maarre ik wil m wel naar je opsturen hoor..... Kan je je uitleven!!!! (© soapie)
Tonnie laat zijn auto repareren door twee criminelen. Ze doen het op een voorwaarden en dat is dat Tonnie een pakketje drugs ergens afleverd. Tonnie heeft er moeite mee, maar wil dat de auto wordt gemaakt, dus hij gaat akkoord.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:56 schreef babette21 het volgende:
wat heb ik gisteren allemaal gemist?!
quote:MA. 01-11-2004
Iris en Ilyas bedenken een gevaarlijk plan om Hillard uit z'n tent te lokken. Chris geeft af op Kyra. Hij vindt dat meelevende gedoe maar aanstellerij.
DI. 02-11-2004
Tonnie bekent Ilyas wat er gebeurd is in de rampnacht en wat zijn aandeel is in de ellende van Doris. Joyce verhuist, maar heeft geen tijd meer voor Marnix.
WO. 03-11-2004
Bettina moet de jury van een prestigieuze Europese prijs rondleiden in het AZB en eist van Ellen dat alles perfect geregeld is.
DO. 04-11-2004
Marnix eist een verklaring van Iris en Ilyas, voordat hij naar de politie stapt. Joyce en Marnix worden door Bettina betrapt tijdens een romantisch dineetje.
VR. 05-11-2004
Op het moment dat Niels Claire de vraag van zijn leven stelt, krijgt Iris te horen dat de politie eindelijk bewijzen tegen Hillard gevonden heeft. Maar kun je iemand die in coma ligt wel opsluiten?
Een van die twee criminelen heette Pim.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:27 schreef soapie het volgende:
Tonnie laat zijn auto repareren door twee criminelen.
Hoe kan ik daar nou nee tegen zeggen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:55 schreef babette21 het volgende:
aaaah wat lief!!!![]()
maar helaas, ik kan ook geen screenshots maken...
misschien kan Iwan er iets mee? leuk filmpje maken ofzo.....
* Babetje kijkt Iwan liefjes aan, met enorme bambi-ogen....![]()
Doet et nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar nou nee tegen zeggen?
Ik wil best screenshots en/of een kopietje maken. Ik heb zelf nog een kopie van aflevering 343 (08-11-1995) op de harde schijf staan.Leader afl. 343 (3,91MB)
hey mate!! wat denk je, gaat het je lukken om in 9 maanden af te kicken van Fok! ?!?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:01 schreef Svensational het volgende:
***SPAM***
http://svendownunder.web-log.nl/
Probeer je video-codecs eens te updaten. Dit avi-bestand heeft het XVID-formaat.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:01 schreef Orginial het volgende:
Doet et niet![]()
Doe'z liev tegah Iris en mij.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
NIET WEER EEN IRIS TOPIC
beetje late reactie maar dank je wel!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:27 schreef soapie het volgende:
samenvatting 25/10
Wat wil je met dit amateurforum?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:57 schreef babette21 het volgende:
beetje late reactie maar dank je wel!!![]()
En ze slapen beiden als een os, want als Psycho Dad binnenkomt heeft niemand het in de gaten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:36 schreef pberends het volgende:
Die foto
Maar wat heb je nou aan een kamer als je er met z'n tweeen op moet bivakeren?
Hij probeerde bij Marnix nog een bruine arm te halen, maar schoot wat ver door.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:51 schreef bar_rel het volgende:
Heeft Chris een zonnebank genomen ofzo![]()
:')quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij probeerde bij Marnix nog een bruine arm te halen, maar schoot wat ver door.
Shirina lag toch bijna met Bram te vrijen in diezelfde kamer... lekker handig als Iris opeens binnenkomt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En ze slapen beiden als een os, want als Psycho Dad binnenkomt heeft niemand het in de gaten.
Volgens mij zaten ze toen nog in de kamer van Joost en Lizzy. Lagen ze bijna in hun bed te krikken...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Shirina lag toch bijna met Bram te vrijen in diezelfde kamer... lekker handig als Iris opeens binnenkomt.
Niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahahahahaha! Die Frommel. Wat moet die vrouw zich nou een hoer voelen, zeg!
Wat een klompmuil had die SVV (Sexueel Vrije Vrouw). In het AZB komt ze niet terug. Goed zo! Houdt een SOA buiten de deur.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
Niet meer dan terecht.
late reactie van mezelf bedoelde ik...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat wil je met dit amateurforum?
idd. En ze kwam niet echt slim over, ofzo. Geen wonder dat Chris neerbuigend tegen/over haar deed. Ik snap trouwens niet dat zo'n achterlijk wijf zoveel kerels in bed krijgtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat een klompmuil had die SVV (Sexueel Vrije Vrouw). In het AZB komt ze niet terug. Goed zo! Houdt een SOA buiten de deur.
Ach joh, moet kunnen.... Tara en Tonnie hebben 't daar toch ook gedaan?!?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:15 schreef soapie het volgende:
Volgens mij zaten ze toen nog in de kamer van Joost en Lizzy. Lagen ze bijna in hun bed te krikken...
he Viking jou zocht ik al een tijdje....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:44 schreef Viking84 het volgende:
idd. En ze kwam niet echt slim over, ofzo. Geen wonder dat Chris neerbuigend tegen/over haar deed. Ik snap trouwens niet dat zo'n achterlijk wijf zoveel kerels in bed krijgtDie lui hebben geen smaak
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat leuk. Op een band van een paar maanden geleden ontmoet Tara Tara.
hehe, ja ik stem gewoon op Lizzyquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
he Viking jou zocht ik al een tijdje....
Je hebt in de Top10 op Lizzy en op Joyce gestemd,
aub van beiden even aangeven of je actrice 1 of 2 bedoeld!!
Ouwe Frommelmans bedreef vriendjespolitiek met Tuur. In ruil voor een stageplaats werd bepaalde medische apparatuur tegen een dumpprijs geleverd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:56 schreef Orginial het volgende:
Hoe kwam Chris eigenlijk de serie in.Ik keek toen niet![]()
ehm.. *graaft in geheugen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:56 schreef Orginial het volgende:
Hoe kwam Chris eigenlijk de serie in.Ik keek toen niet![]()
oh ja, zo zat het.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ouwe Frommelmans bedreef vriendjespolitiek met Tuur. In ruil voor een stageplaats werd bepaalde medische apparatuur tegen een dumpprijs geleverd.
niks 'helaas'.... Kyra is duf dus 't was mooi hoe ze op haar nr werd gezet!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Helaas werd hij een beetje (erg) arrogant van zijn goede resultaten en wist hij Kyra's plek als assistent in te pikken bij Hugo.
Zeker weten?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat leuk. Op een band van een paar maanden geleden ontmoet Tara Tara.
Ja, dat was een moment dat jij niet hebt gecapt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Zeker weten?
Wtfquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:36 schreef dunn0w het volgende:
Wat raar het was me toen helemaal niet opgevallen.
Da's onmogelijk... In welke aflevering en in welke minuut heeft de ontmoeting tussen de beide Tara's plaatsgevonden?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, dat was een moment dat jij niet hebt gecapt.
Het was in de 81e minuut vlak voordat de aflevering werd gestaakt toen de twee Tarae elkaar ontmoetten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:50 schreef Iwan1976 het volgende:
in welke minuut heeft de ontmoeting tussen de beide Tara's plaatsgevonden?
als dat een poging is om Wup terug te lokken zijn ze op de goede weg:)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:25 schreef Orginial het volgende:
In de eerste week van November is de begravenis van Claire en een oude bekende keert terug namelijk
Daphne Simons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie de televisiegids
Tis waar kijk maar in Tvfilm gidsquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:25 schreef Wup het volgende:
[..]
als dat een poging is om Wup terug te lokken zijn ze op de goede weg:)
ow daar twijfelde ik ook niet aan hoor, mij kan je altijd alles wijsmaken...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:20 schreef Orginial het volgende:
Tis waar kijk maar in Tvfilm gids
ik zag het ja! maar ik vind het zo moeilijk kiezen... tot wanneer heb ik?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:42 schreef babette21 het volgende:
@ Lemijn: al gestemd?! (zie hieronder)![]()
Toch?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:32 schreef Wup het volgende:
ow daar twijfelde ik ook niet aan hoor, mij kan je altijd alles wijsmaken...
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Doe'z liev tegah Iris en mij.
Daphnequote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:25 schreef Orginial het volgende:
In de eerste week van November vertrekken Bram en Ellen naar Frankrijk met Doris en is de begravenis van Claire en een oude bekend keert terug namelijk
Daphne Simons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie de televisiegids
Daphne ligt dan overhoop met de Couwenbergjesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Daphne.
ik zou zeggen grijp je kans, pleur hilly uit z'n huis en ga er wonenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heeft die Hillard een prachtig uitzicht op Iris' kamer.
Met Victor Couwenberg lag Daphne regelmatig "overhoop".quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:45 schreef Orginial het volgende:
Daphne ligt dan overhoop met de Couwenbergjes
Wat zei hij? "Dat iemand jou nog iets heeft kunnen bijbrengen is een Godswonder!" ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik zou zeggen grijp je kans, pleur hilly uit z'n huis en ga er wonen![]()
P.s. ik moest je de groeten doen en je hartelijk danken namens mijn docent Nederlands
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met Victor Couwenberg lag Daphne regelmatig "overhoop".
Hebben we het over dezelfde Daphne?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:43 schreef dunn0w het volgende:
![]()
Met dat hotel enzo.. en met Sid... leuke tijd!![]()
Je weet toch dat ik alles voor je doe!?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hoe weet je dat???? ohja en ik neem alle stomme dingen die ik heb gezegt over Iris terug dankjewel schatje voor die foto![]()
![]()
Ja...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde Daphne?
ja ik weet hetquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alles voor je doe!?
Tegen Tonny dan zeker????quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zag net een promo voor ONM op RTL4 met een betraande Ellen die zegt: "Jij was het?!"
Ik denk het wel... maar je kon alleen Ellen zien.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:21 schreef soapie het volgende:
Tegen Tonny dan zeker????
Nee idd.. dat was echt TE ongeloofwaardig!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is die slotenmaker voor een lul? Je geeft iemand toch niet zomaar een sleutel?
Hij zal z'n bloedbroeder niet aangeven denk ik......quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo Ilyas! Geef die stomme lul aan!
begrafenisquote:begravenis![]()
Tegenover Hillard en Iris / Lizzy acteert iedereen slecht. Maar gelukkig kun jij 't beter.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:10 schreef dunn0w het volgende:
Jasmine acteerde erg slecht in die scene met Hillard.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:25 schreef Orginial het volgende:
de begravenis van Claire
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
Iris is niet de slimste zeg, pfff..
HEB HET GORE LEF OM DAT NOGEENS TE ZEGGEN!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
Iris is niet de slimste zeg, pfff..
Jij vond het een slimme actie?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
HEB HET GORE LEF OM DAT NOGEENS TE ZEGGEN!!!!!!!!!
Hillard gaat Iris in het ziekenhuis lastigvallen. De beveiliging heeft de opdracht gekregen om Hilly niet meer binnen te laten. Hij glipt er echter doorheen. Claire is van de situatie op de hoogte en probeert 'm tegen te houden. Daarvan is Hilly niet gediend en daarom steekt hij Claire dood.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik las ergens dat Claire vermoord wordt door Hillard??![]()
Wie ziet de link tussen die twee?
Jij weet niets van vrouwen. Ze doen alsof ze stom zijn om zo toch hun zin te krijgen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
Jij vond het een slimme actie?
Ze is wel lief, maar niet slim..
Zij moest mee naar het bureau en niet Hillard, dus haar zin heeft ze niet gehadquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij weet niets van vrouwen. Ze doen alsof ze stom zijn om zo toch hun zin te krijgen.
Om daar samen met de politie bewijzen tegen Hilly te vinden en om over Esther van Eck te lullen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
Zij moest mee naar het bureau en niet Hillard, dus haar zin heeft ze niet gehad.
ow hoezo waarom?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:45 schreef Orginial het volgende:
Ook daar is ze dood. Aan de stroom blijven plakken!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:25 schreef Wup het volgende:
en waarom is Kim Pieters niet in de nieuwe Essent spot ?
nu heb je t voor iedereen verpestquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hillard gaat Iris in het ziekenhuis lastigvallen. De beveiliging heeft de opdracht gekregen om Hilly niet meer binnen te laten. Hij glipt er echter doorheen. Claire is van de situatie op de hoogte en probeert 'm tegen te houden. Daarvan is Hilly niet gediend en daarom steekt hij Claire dood.
a. het verhaaltje is verzonnenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:43 schreef Viking84 het volgende:
nu heb je t voor iedereen verpestik werd laatst gebanned, omdat ik geen spoilertags had gebruikt
Hier bij ONM kennen we geen spoilertags.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:43 schreef Viking84 het volgende:
nu heb je t voor iedereen verpestik werd laatst gebanned, omdat ik geen spoilertags had gebruikt
Klikken mag ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:47 schreef Wup het volgende:
ps:
Iwan ... druk ?
BRON: www.doodeind.nlquote:Een groep van zeven vrienden worden, op weg naar hun vakantiebestemming, in de bossen geconfronteerd met dodelijke wilde honden. Ternauwernood aan de beesten ontsnapt vluchten ze een tijdelijke schuilplaats binnen, een oud vervallen huis. Nog maar net van de schrik bekomen worden ze geconfronteerd met een nieuwe dodelijke situatie.
De vermoedelijk tijdelijke schuilplaats kent geen weg naar buiten, kamers verschuiven en gesloten deuren zijn onoverkomelijke obstakels. Getergd door paniek, vermoeidheid en conflicten met elkaar, zoeken ze een weg naar buiten. Vechtend tegen de toenemende kou en de dodelijke gangen en kamers van het huis, vallen er telkens meer slachtoffers onder de vriendengroep.
Zoekend naar een uitweg en een oplossing voor het duivelse kat en muis spel dat met hen gespeeld wordt, vechten de overlevenden met de middelen die zij voor handen hebben voor hun levens en ontdekken ze de geschiedenis van het huis.
Er valt wel iets te regelen...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:45 schreef Lemijn het volgende:
en iwan, is er iets te regelen voor die hele aflevering?
oww, nog beter, Daphne verleidt Marnixquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:45 schreef Orginial het volgende:
nee is geen verzinselquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Komt Daphne echt terug of is dit weer een leuk verzinsel van weet_ik_veel ???
Maar ik vrees dat de terugkeer maar van korte duur zal zijn... begrafenis... ruzie maken... bijleggen... terug naar Italië.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:49 schreef Wup het volgende:
nee is geen verzinsel
dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar ik vrees dat de terugkeer maar van korte duur zal zijn... begrafenis... ruzie maken... bijleggen... terug naar Italië.![]()
Het is geen verzinsel van mij en de dood van Claire en Hilly's aandeel daarin ook niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Komt Daphne echt terug of is dit weer een leuk verzinsel van weet_ik_veel ???
volgens de verhaaltjes raakt Hillard in coma en zal dus om die reden wel langs de bewaking komen:)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is geen verzinsel van mij en de dood van Claire en Hilly's aandeel daarin ook niet.
Hilly raakt in coma door klappen van Iris en Ilyas, nadat hij het teveel aan Claire's vruchtwater heeft laten weglopen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:23 schreef Wup het volgende:
volgens de verhaaltjes raakt Hillard in coma en zal dus om die reden wel langs de bewaking komen![]()
Waar slaat dat nu op?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 01:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tegenover Hillard en Iris / Lizzy acteert iedereen slecht. Maar gelukkig kun jij 't beter.
Het wordt minder slecht?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:56 schreef The_dark_one het volgende:
ik bennieuw hier....
Ik vind ONM steeds leuker worden
Zwaar zeiken en zelf niet kunnen acteren. Geef er dan ook niet zo op af.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:30 schreef dunn0w het volgende:
Waar slaat dat nu op?
Acteren is toch ook niet mijn vak?
Hoe weet je trouwens dat ik niet kan acteren?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zwaar zeiken en zelf niet kunnen acteren. Geef er dan ook niet zo op af.
Je kunt niet eens jezelf zijn!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:41 schreef dunn0w het volgende:
Hoe weet je trouwens dat ik niet kan acteren?![]()
Bij acteren gaat het ook om 'spelen'quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je kunt niet eens jezelf zijn!![]()
Sprak hij uit ervaring????quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij weet niets van vrouwen. Ze doen alsof ze stom zijn om zo toch hun zin te krijgen.
Kom jij eens ff online, dan veeg ik je de mantel uit!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:03 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Sprak hij uit ervaring????
Sta je alleen bij mij gereed of ook als anderen offtopic zijn? Kijk maar eens goed om je heen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
Kappen en maar weer ontopique!![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aram van de Rest in 'Die Wache'
BRON: Aram van de Rest Fanclub
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blijkbaar houdt hij van sm?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:35 schreef pberends het volgende:
Hilly: "Zie je wel dat je van me houdt"
Dan had hij moeten zeggen: "Zie je wel dat je van me houdt, sm-prinsesje van me"quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Blijkbaar houdt hij van sm?
Is dat de lul achter in de auto van de sul?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
Danny de Kok op de aftiteling... Iwan explain.....
Dat was die op de achterbank ja...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:17 schreef soapie het volgende:
Speelde hij niet Michael in Fort Alpha?????
ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:17 schreef soapie het volgende:
Speelde hij niet Michael in Fort Alpha?????
En??????? Meer details graag.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joyce was net bij Ivo Niehe.
Het ging niet over ONM.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:46 schreef soapie het volgende:
En??????? Meer details graag.....![]()
Annemieke Verdoorn speelde jarenlang de rol van zuster Ingrid in de TROS ziekenhuisserie 'Medisch Centrum West'.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:46 schreef soapie het volgende:
En??????? Meer details graag.....![]()
Bij Ivo vond ik haar er idd beter uitzien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan, vind jij ook dat Annemiek er in andere programma's veel leuker uitziet?
10 seizoenen Baantjer kijken heeft z'n vruchten afgeworpen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
Ik weet niet wat die seriekillers (schrijvers) met Annemiek voor hebben, maar wat minder make up in ONM zou haar niet misstaan. Less is more, you know ...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij Ivo vond ik haar er idd beter uitzien.![]()
dat geldt niet alleen voor haar hoor, al die dames worden ernstig mishandeld daar,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik weet niet wat die seriekillers (schrijvers) met Annemiek voor hebben, maar wat minder make up in ONM zou haar niet misstaan. Less is more, you know ...
Iris ziet er perfect uit en ik vind dat een vrouw haar schoonheid met anderen moet delen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:48 schreef Wup het volgende:
dat geldt niet alleen voor haar hoor, al die dames worden ernstig mishandeld daar
Dat komt door het feit dat de caps van inferieure kwaliteit zijn.quote:ik vind haar er trouwens op die tros pics helemaal niet beter uitzien dan in ONM, integendeel zelfs
Jawel. Zelfs Nikkie ziet er met minder make up beter uit. Less is more.quote:en dat minder make-up verhaal gaat ook al niet op
excuses voor de onduidelijkheid, ik ben het namelijk helemaal met je eensquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel. Zelfs Nikkie ziet er met minder make up beter uit. Less is more.
ik denk dat je dat microfoon noemt..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Voudje:
Tijdens die scène met Bettina en Chris kwam er rechts een puntig en langwerpig object in beeld, dat na enkele seconden weer op miraculeuze wijze verdween.
Het was precies op het moment dat Bettina zei: "Da's niet grappig bedoeld hoor, Vroman."
Bespeur ik hier lekkerheidsjaloezie?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:12 schreef Wup het volgende:
ik bedoelde dat mevrouw Verdoorn niet echt bescheiden was omgegaan met de make-up doos in die Tros uitzending...
Microfoons komen doorgaan altijd van bovenaf in beeld. Deze kwam van opzij. Het is denk ik een uitsteeksel van een camera.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:15 schreef Wup het volgende:
ik denk dat je dat microfoon noemt..
dat gebeurt zo vaak......
Een dopedealende hoerenkoteigenaar, net als die Appelsien, of Francien of hoe ze dan ook heet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie is de mysterieuze sigaar rokende man in Club 32?
Of een van de losse flodders, waarvan er afgelopen seizoen vele zijn afgeschoten.quote:Misschien de nieuwe kwade genius van ONM?
Danny de Kok toch??quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie is de mysterieuze sigaar rokende man in Club 32?
Misschien de nieuwe kwade genius van ONM?
Dat is het niet. Dok heeft al een kok: Wessel de kok.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
Danny de Kok toch??
wil natuurlijk geen vaste rol
Joyce_en_Roxysnuffeltje zal je dit niet in dank afnemen. Tegen mij roept ze dan steeds "Fuck you!!!" en dan moet ik me bukken, wil ik geen klap in mijn muil ontvangen. Dan ga ik even naar buiten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:12 schreef Wup het volgende:
tis toch net een uitgepoepte erwt hier .....
Dat dacht ik in eerste instantie ook... maar hoe langer ik er over nadenk... Volgens mij is het iemand anders. Danny de Kok vind ik meer het type dat een handlanger speelt. Ik vond het ook raar dat de mysterieuze man geen woord zei tegen Nathalie... Misschien is het iemand die we kennen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
Danny de Kok toch??
Je vergeet Ellen van der Koogh te noemen, zij speelde vorig seizoen ook in ONM,quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:07 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW:
Afgelopen week was de film 'Swingers' op Canal+ 16/9 te zien met.... Danny de Kok, Nienke Brinkhuis en Joep Sertons. Ik heb 'm op opgenomen en moet 'm nog kijken... Dus binnenkort volgen nog een paar caps.
als je maar lang genoeg om Arthur blijft roepen komt ie vanzelf wel een keerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat dacht ik in eerste instantie ook... maar hoe langer ik er over nadenk... Volgens mij is het iemand anders. Danny de Kok vind ik meer het type dat een handlanger speelt. Ik vond het ook raar dat de mysterieuze man geen woord zei tegen Nathalie... Misschien is het iemand die we kennen..
Joost en Lizzy zijn zo naïef en stom dat ze koren op de molen van Club 32 gooien. Eer Joost met zijn docudrama klaar is, staat De Apotheker al lang voor de hemelpoort. Dopedealers hebben de onzalige eigenschap zich niet ongestraft in de wieken te laten schieten. Die "Francine" is gewoon een kotmadam die ook met drugs heeft te maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
als je maar lang genoeg om Arthur blijft roepen komt ie vanzelf wel een keer![]()
Waar?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:55 schreef Wup het volgende:
oeps foutje
Misschien is Hillard wel een welgestelde weduwnaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: heeft die Hillard de gehele dag de tijd om Iris te bespieden? Moet die lul niet werken?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:12 schreef Wup het volgende:
[..]
excuses voor de onduidelijkheid, ik ben het namelijk helemaal met je eens
[wow......pretty scary:)]
ik bedoelde dat mevrouw Verdoorn niet echt bescheiden was omgegaan met de make-up doos in die Tros uitzending...
[afbeelding]
tis toch net een uitgepoepte erwt hier .....
sinds wanneer ben je bang voor mij????quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxysnuffeltje zal je dit niet in dank afnemen. Tegen mij roept ze dan steeds "Fuck you!!!" en dan moet ik me bukken, wil ik geen klap in mijn muil ontvangen. Dan ga ik even naar buiten.
Da's een sterk argument...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:38 schreef babette21 het volgende:
Tot slot nog ff over die Danny de Kok: volgens mij was hij óók die gozer in de club!
Denk alleen al aan die enorme rookwolk en z'n "mag ik roken" in de taxi....![]()
Ben erg benieuwd waar dat lijntje heengaat....
mja zo kan je iemand nog wel 2 maanden in een soap houden,quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:38 schreef babette21 het volgende:
Ik vind 't wel sneu dat we wéten dat Claire 't slachtoffer gaat worden,
dit haar laaste weken zijn en zijn echt nul te doen krijgt
(behalve happy zijn en lief doen tegen Ellen, wat allebei erg on-Claire is...)
nee wat dat betreft kunnen ze haar maar beter snel uit haar lijden verlossen....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:04 schreef Wup het volgende:
mja zo kan je iemand nog wel 2 maanden in een soap houden,
met een halve scene per week die ook nog eens nergens over gaat
en dan een exit in een verhaallijntje van notabene een gastrol....
tja wie 't kleine niet eert.......quote:mini-comeback van Daphne is wel een hele schrale troost
ik denk niet dat ik ze dit ooit ga vergeven
yeps, het had gewoon veel eerder moeten gebeuren,quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:06 schreef babette21 het volgende:
nee wat dat betreft kunnen ze haar maar beter snel uit haar lijden verlossen....
maar sneu is 't wel... ook niet bepaald loyaal van de schrijvers...
neuh, ik eer momenteel echt niets meer in ONMquote:tja wie 't kleine niet eert.......
ojaaaaa wil je me hier tijdig waarschuwen????quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:55 schreef babette21 het volgende:
we moeten ook vooral 't verhaaltje van Sven niet vergeten dat Kim laatst nog bij de studio's is gesignaleerd!!!
Misschien komt ze à la Ed Couwenberg nog even terug als droomverschijning voor Niels, die na haar dood aan de drank is gegaan, in (boks)zak en as zit en bovendien suicidaal is geworden... maar dan is daar La Claire en alles komt toch nog goed op kerstavond.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:55 schreef babette21 het volgende:
we moeten ook vooral 't verhaaltje van Sven niet vergeten dat Kim laatst nog bij de studio's is gesignaleerd!!!
maar natuurlijk....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:58 schreef Wup het volgende:
ojaaaaa wil je me hier tijdig waarschuwen????
* Wup zoekt kotssmileyquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien komt ze à la Ed Couwenberg nog even terug als droomverschijning voor Niels, die na haar dood aan de drank is gegaan, in (boks)zak en as zit en bovendien suicidaal is geworden... maar dan is daar La Claire en alles komt toch nog goed op kerstavond.![]()
La Claire kom toch zeker als de (Kerst)Duivel terug.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:35 schreef babette21 het volgende:
ach ja een kerstengel... net als in die foute gtst-film, waarin Sylvia ineens vleugeltjes had en Frits zijn leven moest beteren....
laat Claire dan maar als onruststokend kerstduiveltje terugkomen....
Kim Pieters heeft in haar rol aardig wat gas terug moeten nemen... en dat voor iemand die in een reclame speelt van Essent.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:04 schreef Wup het volgende:
mja zo kan je iemand nog wel 2 maanden in een soap houden,
met een halve scene per week die ook nog eens nergens over gaat
en dan een exit in een verhaallijntje van notabene een gastrol....
en daar mag ze ook al niet meer in meedoen:(quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Kim Pieters heeft in haar rol aardig wat gas terug moeten nemen... en dat voor iemand die in een reclame speelt van Essent.![]()
mja en vergeet de eeuwige Wup-adoratie trofee nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:24 schreef babette21 het volgende:
maar ze is wél op de tweede plaats geëindigd!
als ze dat op haar cv zet krijgt ze vast snel een nieuwe job
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:27 schreef Wup het volgende:
mja en vergeet de eeuwige Wup-adoratie trofee niet
ze gaan er vast een onvergetelijk weekje van maken;)quote:Donderdag 4 november
Chris sjouwt met zijn potje ochtendurine stad en land af op weg naar de afdeling Geslachtsziekten.
Chris is leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:05 schreef Wup het volgende:
LOL, volgende week heeft Chris een druiper
* Wup snottert nu al....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:13 schreef babette21 het volgende:
vrijdag gaat Niels aan Claire vragen of ze met 'm wil![]()
wordt ze op diezelfde dag ook afgeslacht?!?
ik heb zomaar 'n vermoeden dat ik 't volgende week niet droog ga houden....![]()
jawellus hoor, vrijdag is dat stoeipartijtjequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:20 schreef babette21 het volgende:
* Bet geeft Wup een zakdoekje
tja 't is niet zeker he, dat ze op dezelfde dag wordt afgeslacht...
volgens mij stond er zoiets als: "op de dag dat de politie bewijs tegen Hilly vind vraagt Niels Claire" ofzo...
er stond niet bij: vervolgens wordt Claire naar het hiernamaals (snik snik) geholpen...
Precies!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:27 schreef Wup het volgende:
[..]
ONM needs bad guys & bitches
en dan geen gastrolletjes
maar betere acteurs in de vaste cast.....
vergeet de psycho's niet!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:48 schreef dunn0w het volgende:
Precies!.
Ik nooit!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
vergeet de psycho's niet!!!
Ja, lekker, die Apolonia van Veen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:01 schreef soapie het volgende:
Leuk Babette die oude foto's!!!!!
Dacht dat Ilyas niks meer met Tonny te maken wilde hebben???quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Dinsdag 2 november
Tonnie bekent aan Ilyas wat er in de rampnacht is gebeurd en wat zijn aandeel is aan de ellende van Doris.
Das dan ook van lange duur???!!!quote:Joyce verhuist, maar heeft direkt al geen tijd om dat feestelijk met Marnix te vieren. Als Marnix onredelijk reageert, stapt Joyce op.
quote:Donderdag 4 november
Chris sjouwt met zijn potje ochtendurine stad en land af op weg naar de afdeling Geslachtsziekten.
Shit exit Hilly....quote:Vrijdag 5 november
Op het moment dat Niels Claire de vraag van zijn leven stelt, krijgt Iris te horen dat de politie eindelijk bewijzen tegen Hillard heeft gevonden. Maar kun je iemand die in coma ligt opsluiten?
Hij gaat met Ellen naar Frankrijk..... Wat een verrassing!!!!quote:Bram benut het afspraakje met Shirina om haar zijn ware gevoelens te vertellen.
Comapatiënten kunnen op de meest onverwachte momenten wakker worden... een slachtoffer maken... en weer in coma raken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:24 schreef soapie het volgende:
Shit exit Hilly....Maar nog niet van Claire denk ik, iemand die in coma ligt kan niet met een mes gaan zwaaien!!!!!!
Nee, hij gaat er voor uitkomen dat hij een flikker is. Compleet ongeïnteresseerd in vrouwen. Waarom was hij nooit bij Ellen en Doris? Right! Omdat hij stiekem bij zijn vriend was.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:24 schreef soapie het volgende:
Hij gaat met Ellen naar Frankrijk..... Wat een verrassing!!!!
Yeah sure!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weet je trouwens dat irl Robin Rienstra zijn minnaar is?
Mens, dat zie je toch zo al!? Bovendien heeft Robin 't ooit in het Veronicaprogramma "MaXimaal" toegegeven.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:32 schreef soapie het volgende:
Yeah sure!!!!
Zo das ook uit de grijze oudheid!!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mens, dat zie je toch zo al!? Bovendien heeft Robin 't ooit in het Veronicaprogramma "Maximaal" toegegeven.
Dacht ik eens wat leuks te hebben....quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die foto's heb ik zelf al gescand, uit de Telegraaf.
Neems eens met Hilly Crown contact op. Hij heeft zeldzame foto's van Petra Kagchelpook.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:07 schreef soapie het volgende:
Dacht ik eens wat leuks te hebben....
Ehhhhhhh, jij bent hier de Iris-fan toch??????quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Neems eens met Hilly Crown contact op. Hij heeft zeldzame foto's van Petra Kagchelpook.
Het verschil tussen Hillard en ik is dat ik geen psychopaat en ook geen peeping Tom ben. Derhalve heb ik geen illegale foto's van Iris Overbeek.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:19 schreef soapie het volgende:
Ehhhhhhh, jij bent hier de Iris-fan toch??????![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! En nu stoppen met die slowchat, want anders heb ik hier straks weer de FOK!Politie in mijn nek.
Heeft Roxyknuffeltje bij je gezanikt? Ze schijnt nogal close met jou te zijn.quote:
Jaloers schatje??quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heeft Roxyknuffeltje bij je gezanikt? Ze schijnt nogal close met jou te zijn.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Maar Dunn0w ik dacht dat je me zo aardig vond
Sorry voor Duiveltje, maar kerels mogen niet op of in mij "schieten"!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:00 schreef dunn0w het volgende:
Ik bedoelde het ook voor Duiveltje..
Hij trok zijn "geweer".. maar van mij maggie ook wel schieten
He vervelend..quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sorry voor Duiveltje, maar kerels mogen niet op of in mij "schieten"!
Gelukkig nu kan ik weer goed slapenquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:01 schreef dunn0w het volgende:
+
Ik vind je ook aardig hoor
Dat verpest wel weer voor je als ik vannacht moet plassen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Gelukkig nu kan ik weer goed slapen![]()
ja over plassen gesproken, ik vind het prima dat je blijft slapen maar lig eens stilquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat verpest wel weer voor je als ik vannacht moet plassen.
Zeg Duiveltje.... doe es wat aan die slowchat!
quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heeft Roxyknuffeltje bij je gezanikt? Ze schijnt nogal close met jou te zijn.
Zou ik in jouw geval ook doen.... eens op de kop krabben....quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:39 schreef Duiveltja het volgende:
Volgens mij heette ze Marlou (gespeeld door Esperanza Denswil).quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom moet Frommel volgende week met een pispotje stad en land aflopen? Ik lag me dood als hij Chlamidyadingeses van Sanne of Malou heeft opgelopen. Dan is hij zowel letterlijk als figuurlijk de lul!
En dan had je nog Marijke Bakker. Zij was Mama Lou.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij heette ze Marlou (gespeeld door Esperanza Denswil).
Hero Muller (Cor de Zeeuw) heeft nog meegespeeld in die nieuwe Pipo film.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan had je nog Marijke Bakker. Zij was Mama Lou.
Als de kat van huis is....quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:44 schreef BVO het volgende:
Dan moet je er wel voor zorgen dat dit topic dicht is voordat w_i_v hier alleen is..
Ik hoop op z'n minst een korte terugkeer à la Daphne (Manouk van der Meulen). Volgen WIV is Hidde Maas vanwege te hoge salariseisen eruit geschreven... maar zelf denk ik dat hij vanwege verschillende filmrollen is gestopt met ONM.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:51 schreef BVO het volgende:
Ik denk het niet eigenlijk.. waarom is 'ie eigenlijk gestopt met ONM?
Arthur moet nog een knaller van een afscheid krijgen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:56 schreef BVO het volgende:
Het zou erg mooi zijn als 'ie terugkwam, ik vond dit afscheid Arthur-onwaardig..
De terugkeer van Daphne, hoe kort dan ook, is welnatuurlijk.
.
Ze hebben nog een contract voor een 13e (quote:Op maandag 1 november 2004 00:00 schreef BVO het volgende:
Is er al wat bekend over de toekomst? Gaat het nog door volgend jaar?
Is dit het 12e seizoen?quote:Op maandag 1 november 2004 00:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze hebben nog een contract voor een 13e () seizoen, maar daarna is de toekomst onzeker.
Yep... al weer het 12e seizoen... de tijd gaat snel...quote:Op maandag 1 november 2004 00:03 schreef BVO het volgende:
Is dit het 12e seizoen?
Volgens mij dachten ze dat bij ONM ook... dit seizoen is gedeeltelijk gekopiëerd van seizoen 1.quote:Op maandag 1 november 2004 00:12 schreef BVO het volgende:
Ook nooit gezien..
Ach ja, vroeger was alles beter he..
quote:Op maandag 1 november 2004 00:12 schreef BVO het volgende:
Je mag in de tussentijd wel even naar m'n sig kijken..[/sub]
En Sven ook.quote:Op maandag 1 november 2004 00:23 schreef Svensational het volgende:
Cor moet terugen Daphne ook
Hoest down under?quote:Op maandag 1 november 2004 00:27 schreef Svensational het volgende:
Nee, nog niet echt last van neeWel FOK! afkickverschijnselen
quote:Al op jonge leeftijd wist hij dat hij acteur wilde worden en deed na zijn HAVO en militaire dienst auditie op de Toneelacademie Maastricht. Hij studeerde aan de toneelschool in Maastricht en volgde de opleiding 'De Trap' in Amsterdam. Hij speelde in meerdere toneelstukken en had diverse rollen in film en televisieseries zoals 'Bureau Kruislaan' 'Blauw Blauw' en 'Fort Alpha'.
Sinds 1994 werkt hij regelmatig als trainingsacteur in diverse bedrijfstrainingen. In 1999 heeft hij een opleiding tot scenarioschrijver gedaan bij het Colofon in Amsterdam en is op dit moment bezig met twee speelfilms. Ook was hij te zien in de BNN serie 'finals'.
quote:Er bestaan twee verschillende soorten slaap: diepe en REM-slaap. Deze laatste is zo genoemd vanwege het voorkomen van de snelle oogbewegingen die tijdens deze slaap achter gesloten oogleden voorkomen (Engels: rapid eye movements ). De diepe slaap, waarbij geen snelle oogbewegingen voorkomen, wordt ook wel NREM-slaap (afkorting van non rapid eye movements ) genoemd. Tijdens de REM-slaap vertonen de hersenen een hoog niveau van activiteit. Indien overdag veel ervaringen worden opgedaan, bijv. door leren of spelen, is de activiteit van de hersenen tijdens de REM-slaap sterk verhoogd. Er zijn aanwijzingen dat tijdens de REM-slaap in de hersenen veranderingen optreden die het lange-termijn **geheugen beïnvloeden. Als mensen tijdens de REM-slaap worden gewekt dan herinneren zij zich bijna altijd een droom, terwijl dit bij de NREM (niet-REM) veel minder vaak het geval is. Vandaar dat men aanneemt dat de REM-slaap samenvalt met dromen. De REM-slaap wordt daarom ook wel droomslaap genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |