Vind ik ook jammer, begon net weer een beetje lol in het posten te krijgen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:15 schreef Sugar het volgende:
Leah, jammer... Vind ik echt, ook al zagen we je sowieso niet veel.![]()
Dat is fijn, ik krijg mijn kindertjes ook niet bij het waspoeder, en mijn posts zijn dus ook nooit neerbuigend bedoeld.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:28 schreef phluphy het volgende:
Leah Ik ben het helemaal met Sugar eens. Weliswaar waren we (nog) geen kliekje, maar ik vond je posts altijd zinvol, ik heb er vaak wat aan gehad, ook als ze niet aan mij gericht waren. ("Zinvol" is niet precies het woord wat ik zocht, maar het schiet me even niet te binnen).
Ik zou het jammer vinden als je zou stoppen met posten.
Nee, het gaat niet om jou, het gaat in dit geval om de reactie van Anitra die als een bok op een haverkist springt. Met jou was ik er heus wel uitgekomen, en dat zijn we nu toch ook?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:59 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm Leah, ondanks het feit dat onze fout nu de wereld uit gemaild is, heb ik wel het gevoel alsof ik je iets naars aangedaan heb. Nogmaals ik bedoelde het anders. Ik zou het jammer vinden dat ik iets 'verpest' doordat ik misschien subtieler had moeten antwoorden waardoor er helemaal niks aan de hand was geweest. Maar goed ik ga er maar vanuit dat het hier niet meer omdraait en dat je andere dingen niet oke vindt.
Edit: Ik ben ook wel een mietje zeg; heeft iemand niet meer het gevoel dat ik d'r aangevallen heb, krijg ik zelf het gevpoel dat ik d'r aangevallen hebhormonen
![]()
Klopt, elk kind is anders...quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:14 schreef kozakken het volgende:
Zag trouwens bij het bijlezen een wakker-slaap schema voorbij komen.
Errug handig, maar niet voor onze man. Jonne is een weinig-slaper. 's ochtends drie kwartier (soms ietsje langer), 's middags zo tussen half een/een tot max. half drie en als het echt lukt tussen half vijf en vijf. Niet echt een langslaper dus. Elk kind is weer anders, begreep ik toen ik het eens in de groep gooide.
Ik zie het anders, maar la maar joh, ik slaap er echt niet minder om hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:27 schreef Lois het volgende:
Leah, misschien zie ik het verkeerd maar ik zie toch echt dat Anitra alleen maar probeert de situatie te verduidelijken en/of sussen.
Zou het niet prettiger zijn om de boel even via de mail uit te praten tussen elkaar ipv het hier zo hoog op laten lopen?
Ja.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:10 schreef Leah het volgende:
[..]
Met jou was ik er heus wel uitgekomen, en dat zijn we nu toch ook?
Heeft geen zin Lois. In mijn ogen heb ik niks verkeerds gedaan. dus ga ik maar lekker genieten van mijn slachtofferrol zoal Leah zegt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:27 schreef Lois het volgende:
Leah, misschien zie ik het verkeerd maar ik zie toch echt dat Anitra alleen maar probeert de situatie te verduidelijken en/of sussen.
Zou het niet prettiger zijn om de boel even via de mail uit te praten tussen elkaar ipv het hier zo hoog op laten lopen?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
Heeft geen zin Lois. In mijn ogen heb ik niks verkeerds gedaan. dus ga ik maar lekker genieten van mijn slachtofferrol zoal Leah zegt.
sorry maar ik kan hier niet tegen, jullie moeten het maar zonder mij verder doen
anitra niet gaan hoor! volgens mij is leah degene die nogal overtrokken reageerde...quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
Heeft geen zin Lois. In mijn ogen heb ik niks verkeerds gedaan. dus ga ik maar lekker genieten van mijn slachtofferrol zoal Leah zegt.
sorry maar ik kan hier niet tegen, jullie moeten het maar zonder mij verder doen
Denk dat dit voor Leah de druppel is geweest, alleen een beetje jammer dat het over het hoofd van Anitra moet, vind niet dat zij dit verdientquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:25 schreef Jelief het volgende:
[..]
anitra niet gaan hoor! volgens mij is leah degene die nogal overtrokken reageerde...
en als ik dit niet mag zeggen dan hoor ik het wel...
ja dat bedoel ik dus, de laatste tijd wordt er zo vaak overtrokken gereageerd op elkaarquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:29 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Denk dat dit voor Leah de druppel is geweest, alleen een beetje jammer dat het over het hoofd van Anitra moet, vind niet dat zij dit verdient![]()
edit: Maar eigenlijk moeten we dit bespreken in het moderatietopic...
Eens!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:44 schreef dutchie het volgende:
Bar... *slik*![]()
Soms valt alles gewoon in ene keer op zijn plaats hè?
Zeg dames, ik weet niet wat er gister over sommigen van ons neer gedaald is, maar zullen we discussies over al dan wel of niet blijven in MOD doen of elkaar mailen en uitpraten?
Ik zie niemand graag gaan, maar er wordt wel erg veel zout op de slakken gelegd zeg.
Ach, het zal wel weer gewoon even tijd zijn voor een rel.
Ik zou zeggen, praat het lekker uit met elkaar, dan kunnen we allemaal gewoon weer verder.
![]()
LOLquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:38 schreef pluisje het volgende:
Anitra wordt druk gestalkt, en zal er spoedig achterkomen dat ze ons echt niet kan missen omdat we daar veel te leuk voor zijn
Luchtbel...je sig
Zoiets had ik ook, totdat ik bedacht dat het leven eigenlijk verder niet veranderd, alleen dat we nu met zijn 3'en zijn i.p.v. met zijn 2'en. Met andere woorden: ik probeer alles zo normaal mogelijk te laten gaan (dus M&M's op zaterdagavondquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:34 schreef Sugar het volgende: Weet je, soms betrap ik mezelf erop dat ik aan het wachten ben tot alles weer normaal is! En dan denk ik ineens: Oh nee, dat wordt het nooooooooiiiittt meer!![]()
![]()
![]()
HAAAAAIquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:34 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er weer
Mijn tuthola-bui is over
quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:34 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er weer
Mijn tuthola-bui is over
quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:43 schreef snoopy het volgende:
![]()
![]()
Ik ben net naar de cursus 'trainen na de bevalling' geweest. Ik ben bang dat het nogal pittig gaat wordenHeeeeeeeel veel buikspieren en het is ook nog de bedoeling dat we gaan hardlopen geloof ik
Nou, daar ben ik al helemaal geen ster in
![]()
Jaaaaaah, dat dacht ik dus ook: lekker relaxen op een matje. Mooi niet dusquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:50 schreef piglet het volgende:
![]()
Ik begin volgende week met m'n gym na de bevalling, maar ik had eigenlijk verwacht dat het vooral weer gezellig kletsen zou zijn![]()
Maar als ik het goed begrijp moet je dus ook echt wat doen, be-lach-e-lijk![]()
![]()
Tussen de buikspieroefeningen en het rennen door leer je ook hoe je het beste je kind kan tillen, achter de kinderwagen kan lopen en je leert je bekkenbodem te trainenquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:57 schreef poemojn het volgende:
(ik sport lekker nietik draag Myrthe al)
Ja!quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:16 schreef snoopy het volgende:
Dutchie, spaaaaaaaaaaaannund![]()
Heb je er zin in?
Dat is rot.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:42 schreef Sugar het volgende:
Met mij gaat het niet zó. Voel me erg twijfelachtig over borstvoeding, zit niet lekker in m'n vel en Maria vraagt al dagen erg veel aandacht (huilen, huilen, huilen). Moeilijk hoor, om dan vrolijk te blijven. Voel me vrij waardeloos...![]()
Niet om LB over te halen, dat is haar eigen keus, maar ik wil hier toch even op ingaan..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
en als de artsen elkaar de hand boven het hoofd houden, kun je nog geen kant op, maar heb je wel alles moeten doorstaan voor niks...
Dat snap ik allemaal wel, maar ik ken een verhaal van iemand wie het uiteindelijk niet gelukt is, puur omdat men elkaar het hand boven het hoofd hield. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar ik zeg wel als het gebeurt, dan hakt dat er (is mijn indruk) veel en veel harder in. Als LB het wel zou willen, zou ik haar nooit proberen tegen te houden met dit verhaal, maar ik snap vanuit dit verhaal wél waarom ze voor 'nee' kiest.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:49 schreef poemojn het volgende:
Het is m.i. niet terecht om er zonder meer vanuit te gaan dat artsen (verloskundigen) elkaar wel de hand boven het hoofd zullen houden. Als vk2 LB wil steunen bij een klacht bij het Medisch Regionaal Tuchtcollege staat Luchtbel mi echt heel sterk!
Oei, wordt ik in de gaten gehoudenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:07 schreef phluphy het volgende:
Heeft iemand Snoopy al gezien vandaag? Ging ze weg of zo?
Als jij dat lekker vindt, dan laat je hem toch lekker op je buik slapenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:09 schreef piglet het volgende:
Met mij gaat het vandaag ook niet zo lekker. Ik ben al 2 dagen een beetje somber, voel me super onzeker over alles wat ik rondom Lucas en slapen nou wel/niet moet doen Het is nog steeds lastig, inbakeren lijkt wel te helpen met doorslapen, maar nu is het inslapen nog een probleem. En eigenlijk moet ik hem consequent in gaan bakeren, maar soms zwicht ik voor dat heerlijk slapende babylijfje op m'n buik
Nee, misschien niet... maar die uitspraak van de verpleging: 'Je hebt er zelf voor gekozen in je eentje een kind te krijgen.'quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik denk niet dat het daarom draaide hoor Tan, gewoon zeiken om wat te zeiken te hebben denk ik.
Hmmmm, da's ook wel een goeie! Ik heb van mijn vk ook een printje gekregen met het verslag van mijn bevalling. Het is heel beknopt, maar toch....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:34 schreef Loena-tik- het volgende:
Zou je je medisch dossier/verpleegdossier niet eens in willen lezen om het hele gebeuren rond je bevalling nog eens na te lezen, al is het maar om het voor jezelf op een rijtje te hebben. Je hebt bv recht van copy, dan kunnen ze het eventueel naar je opsturen(aangezien ik denk dat je liever niet meer geconfronteerd wordt met die klootzakken daar)
edit: En als ik eerlijk ben, Loena is ook wel heeel erg nieuwsgierig hoe de verpleging dit alles gerapporteerd heeft(er zijn wel heeeeeel grove fouten gemaakt hoor!!!)
Nee die bedoel ik eigenlijk niet, dat wat Snoop bedoelt is het partusverslag voor de overdracht naar de huisarts en geloof ook voor de verzekering( zijn van die doordrukvelletjes, gele gedeelte heb ik hier thuis trouwens, waar is die van jou dan gebleven?!)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:48 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mij zat dat in de envelop die je meekreeg na de bevalling of niet Loena? Ik heb namelijk wel een verslag gehad, maar ik durf niet te kijken om eerlijk te zijn.
van deze zin werd ik echt super kwaad zoiets zeg je toch niet ...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:32 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee, misschien niet... maar die uitspraak van de verpleging: 'Je hebt er zelf voor gekozen in je eentje een kind te krijgen.'
Oeh, ik was echt uit mijn vel gesprongen![]()
Als Lucas op mijn buik slaapt, dan ben ik wel gewoon wakker hoorquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:13 schreef phluphy het volgende:
Piglet![]()
Wat dat inbakeren betreft: je kan toch best af en toe lekker slapen met Lucas op je buik? Zo lang je maar consequent blijft om hem wel in te bakeren als hij in zijn eigen bedje slaapt?
Dan is het toch een patroon.
En wat ritme betreft, tja dat blijft een lastig iets. En probeer je niet al te druk te maken om alles, Luchtbel zegt altijd dat je rustig moet blijven en vooral op je gevoel afgaan. Die keren dat ik daaraan tot nu toe gehoor heb gegeven bleek dat nog te werken ook![]()
Klopt, ik heb het partusverslag gekregen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:09 schreef Loena-tik- het volgende:
Nee die bedoel ik eigenlijk niet, dat wat Snoop bedoelt is het partusverslag voor de overdracht naar de huisarts en geloof ook voor de verzekering( zijn van die doordrukvelletjes, gele gedeelte heb ik hier thuis trouwens, waar is die van jou dan gebleven?!)
Edit: Moet wat beter lezen, in die envelop moet idd dat partusverslag zitten, hierop staat een klein stukje over de bevalling, dus ontsluitingsduur, kleur vruchtwater, ligging kind, aantal minuten persen, wanneer placenta geboren enz. Voor de rest is het vooral een rijtje met codes...
Hey zeg, ik studeer nog steeds je weet wel waar, die twee dingen gaan echt niet samen hoorquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:16 schreef piglet het volgende:
Luchtbel is best wel wijs voor d'r leeftijd hè![]()
Kan ik me voorstellen hoor Luchtbel, en trouwens mocht je er in de toekomst wel behoefte aan hebben, je hebt nog 10 jaar de mogelijkheid tot inzage in je dossiers, daarna worden ze vernietigd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hey zeg, ik studeer nog steeds je weet wel waar, die twee dingen gaan echt niet samen hoor![]()
Loena, dat heb ik niet en dat wil ik ook niet. Ik wil er niet mee over lezen, denken en zo verder. Ik denk dat ik dan alleen maar in de verleiding zou komen om er steeds aan te denken en dat is niet echt de bedoeling!
komt er nog zo'n bemoeial, dit is ook wat ik dacht LB. Helaas uit ervaring weet ik dat iets achter je laten soms niet zo makkelijk is als je zelf zou willen. Let je wel een beetje op je zelf meid!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:20 schreef Lois het volgende:
Lieve Luchtbel
ik ga nog 1 ding zeggen, omdat ik het moet zeggen voor mijn gevoel. Doe er mee wat je wilt hoor, lees er desnoods keihard overheen.
Alleen omdat jij het weg wilt stoppen wil nog niet zeggen dat het wegblijft. Beloof jezelf dan in ieder geval dat als blijkt dat het niet zo makkelijk wegstoppen is dat je hulp zoekt om een goeie toekomst voor jezelf op te bouwen.
Ja dat vind ik ook echt te erg, en 1 iemand die ik er wel bijgevraagd had, was niet bij het gesprek aanwezig. Daar had ze geen behoefte aanquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:55 schreef dutchie het volgende:
En nog even vrolijk natrappen ook.
Kozakken, de bekkenklachten uitten zich bij mij in eerste instantie ook in pijn in mijn stuitje, idd ook bij lang zitten en als je dan opstaat auwiequote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:51 schreef kozakken het volgende:
Vraagje van een iets ander kaliber: Ik heb zoooo'n last van mijn stuitje. Echt waar, als ik te lang zit dan doet 'ie me zo'n zeer.
Ik zat te denken aan toch nog iets met het bekken ofzo. Maar ik kom er zelf niet helemaal uit.
Ideeen? Of misschien dezelfde ervaring?
Luchtbel helemaalquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:32 schreef Luchtbel het volgende:
-knip-
LOLquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:46 schreef Luchtbel het volgende:
Loenaeen knip kon er ook nog wel bij dacht je
![]()
Lekker genieten van je mannetje hoor M@x want ook die tijd is zo voorbijquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:16 schreef m@x het volgende:
Deze nieuwe moeder wil zo graag hier posten, maar haar babietje laat het niet toe (hij weigert overdag te slapen).
Bij gebrek aan tijd voor een uitgebreidere reactie, Luchtbel
(Wat lief dat je dat vraagt zeg! Ik heb al zo enorm lang niks meer gepost, dat ik niet had verwacht dat iemand me nog kende )quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:31 schreef Martineke het volgende:
Bubblebabe hoe gaat het met jou eigenlijk?? en met je babytje?? al tijden niks meer van je gezienen stiekum ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het jou vergaan is en hoe het nu gaat
ik ben iemand vergeten terug te mailen..! *schaam!!*quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:59 schreef Rottdog het volgende:
Bubblebabe van harte met je dochter Giulia Elisabetta, wat een mooie naam
quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:35 schreef Luchtbel het volgende:
Sjeenlekker goed humeurtje ook erbij enzo
succes
Hier nog éénquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
is het nationale ongesteldsheidsdag... ikke ben ook ongesteld geworden wel is waar voor de 2de keer alweer
volgens mij doen wij aan de safeste sex die er isquote:Op maandag 1 november 2004 14:07 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Hoe doen jullie dat met vbh middellen? Een lichtere pil? Of gewoon de pil die je voorheen ook al had??
Ik slik de pil nog niet ivm met de borstvoeding.....maar de huisarts van mijn buurvrouw had tegen haar gezegd dat ze best door kon gaan met de oude (en zwaardere) pil slikken tijdens de borstvoeding..![]()
ach.. ik bel de huisarts wel, voordat ik dadelijk weer mee kan posten in het ''grote buiken topic"![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 15:29 schreef snoopy het volgende:
de sex is hier okidoki![]()
Waaaaaah, hier ook, vandaar dat er steeds in mijn achterhoofd speelde ik zal toch niet alweer zwanger zijnquote:Op maandag 1 november 2004 15:29 schreef snoopy het volgende:
de sex is hier okidoki![]()
ik dacht: zal ff een positief verhaal posten![]()
uhm.....jaquote:Op maandag 1 november 2004 15:17 schreef LadyS het volgende:
ons vieren zie je dus voorlopig NIET in het dikkebuikentopic
![]()
ik vindt het zo raar, we hebben wel sex gehad maar dat deed pijn
en ik heb een ks gehad, dus daar beneden is het allemaal nog intact
kep wel een verdoving gekregen trouwens, maar dat is het enige
![]()
Bij mij zit de boel juist strakkerderder, als ik vriendlief moet geloven. Verder zitten wij op het beschamende gemiddelde van ongeveer eens per maand, vrees ik. Vriendlief is al bijna toe aan een praatgroep (of een maitresse natuurlijk).quote:Op maandag 1 november 2004 15:56 schreef MiSs-TaKe het volgende:
oh ja, ik heb wel gevraagd aan manlief of hij nu inderdaad de zaterdageditie van de Telegraaf eromheen moet rollen om nog wat te kunnen voelen![]()
Nee dus![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op maandag 1 november 2004 15:56 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
uhm.....ja
Ik heb dan geen ks gehad, maar wel een knip van een centimeter of 10![]()
Maak daar maar vijven vanquote:Op maandag 1 november 2004 15:17 schreef LadyS het volgende:
ons vieren zie je dus voorlopig NIET in het dikkebuikentopic
Dat van die tandjes dat ken ik, al bijna 5 weken langquote:Op maandag 1 november 2004 15:53 schreef Little-Angel het volgende:
En hoe het voelt om moeder te zijn ondanks de darmkrampjes die ze de eerste weken had en de tandjes die nu doorkomen (ze is nog niet eens 12 weken) waardoor we een onderbroken nachtrust hebben..............het voelt fantastisch.
Ja uhhh, als je je in een snoepje verslikt kun je ook dood gaan...quote:Op maandag 1 november 2004 15:56 schreef MiSs-TaKe het volgende:
manlief durfde niet eerder want ze hadden hem verteld dat de baarmoeder nog open staat en dat er dan dmv sex bacterieën in kunnen komen wat dan weer dodelijk is voor mij" op zich geloof ik dat allemaal wel van die bact... maar dat het dodelijk is..
LOL, ik zei altijd:"Voel je de randjes nog schat?"quote:oh ja, ik heb wel gevraagd aan manlief of hij nu inderdaad de zaterdageditie van de Telegraaf eromheen moet rollen om nog wat te kunnen voelen![]()
Nee dus![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 16:42 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja uhhh, als je je in een snoepje verslikt kun je ook dood gaan...
[..]
LOL, ik zei altijd:"Voel je de randjes nog schat?"
we hebben de schade na nummer drie nog niet opgenomen zeg maar![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 15:56 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Een week later werd ik zo kwaad op mezelf dat het zeer deed en ik dacht "niet aanstellen, gewoon gas erop' bij wijze van dan hè![]()
Safer dan sex tijdens zwanger kan volgens mij niet, je bent immers al zwangerquote:Op maandag 1 november 2004 19:43 schreef Ladybos het volgende:
Maak er maar zes van die aan safe sex doen en ik ben nog niet eens bevallenManlief valt geloof ik niet zo op dikke buiken
No worries ! Sterilisatie stond eigenlijk al gepland voor afgelopen voorjaar. Is een weloverwogen keuzequote:Op maandag 1 november 2004 19:29 schreef Sjeen het volgende:
Oei, Phluphy, overweeg je echt sterilisatie? Dat lijkt me zo definitief en voor een vrouw bovendien geen kleine ingreep...
Lees dit niet als je een zwakke maag hebtquote:Op maandag 1 november 2004 19:48 schreef phluphy het volgende:
Luchtbel is het zo erg joh? Dan zou ik maar eens heel rap naar je HA gaan![]()
Nou ja zeg. En dan? Moet je het maar wegdenken ofzo? Het is toch hartstikke slecht als je zo lang diarree hebt?quote:Op maandag 1 november 2004 20:05 schreef Luchtbel het volgende:
Heb ik al gedaan, maar die zegt dat het tussen m'n oren zit![]()
Ik denk ff mee.. Wat denk je van Barbara, Thijs en Gjalt ?quote:Op maandag 1 november 2004 22:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik begon al met namen te gooien voor de volgende kleine
Ik denk dat jullie het gemiddelde hier aardig mee omhoog halen eerlijk gezegd!quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:23 schreef Martineke het volgende:
gos ben ik ff blij dat ik hier ken lezen dak toch niet de enige ben die nu al zo ong aan safest sex doetok we doen het wel, maar lang niet zoveel als mannetje zou willen eik, 1 a 2 x per 2 weken is niet te weinig toch?
Ik denk dat bijna iedere vrouw dat wel heeft, vooral tijdens de zwangerschap. Ik heb het tot de 37e zwangerschapsweek volgehouden om te sexen....toen durfde manlief niet meer omdat ik aam hem had gevraag voor de gein natuurlijk "En...??? kietelt hij of zij al terug???" wuahahaquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:56 schreef Martineke het volgende:
oh![]()
ik voel me af en toe al bijna slecht omdat we te weinig sexen, maar dat valt dus best mee dan?
Ja, Morgaine zit constant met alles wat ze in haar knuistjes kan krijgen in haar mond en het maakt niet uit of het nou haar vingers, knuistje, spuugdoek, mouw of pluche beest is. Ik geef haar maar steeds een buitring, eentje met zo'n waterring en een gewone zonder waterring en het lijkt dan wel of we een pitbull hebben in huis. En zo'n speen waar ze eerst of zoog daar wordt nu naar hartelust of gekouwd. En ik voel allemaal puntjes in haar mond en harde, hoge plekken ten opzichte van het gewone tandvlees.quote:Op maandag 1 november 2004 16:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat van die tandjes dat ken ik, al bijna 5 weken langDjulian begon dus met 7 weken al ineens tandjes te krijgen, nu gaan ze door komen en weer terug en dat al 5 weken lang dus, Nu zitten ze al een week goed aan de oppervlakte en ziet het er naar uit dat ze 1 dezer dagen echt door breken. Zit Morgaine ook constant met haar tong er tegen aan? en met haar knuistje tegen haar mondje te slaan?
Waar vind ik die? Want ik wil eigenlijk ook wel 20 kilo kwijt en daarna nog een stuk of 15quote:Op woensdag 3 november 2004 10:16 schreef LadyS het volgende:
de stapjes zijn idd wat kleiner hoormijn voorlopige "streef-gewichtsverlies" staat op 20 kg
daarna zien we wel verder
[positieve modus]
[/positieve modus]
* Sjeen gaat weer naar de dieetclub
Fok! Dieetclub deel 55quote:Op woensdag 3 november 2004 10:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waar vind ik die? Want ik wil eigenlijk ook wel 20 kilo kwijt en daarna nog een stuk of 15
Ik wil me alvast een beetje gaan voorbereiden, mag nu nog niet afvallen. Maar een beetje voorbereiding kan natuurlijk geen kwaad![]()
haha, nou hier Snoopy vanaf het werk hoor! Eerst ff 6000 mailtjes gedelete en nu weer bij jullie kijkenquote:Op woensdag 3 november 2004 15:28 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Ik hoop dat je eerste werkdag een beetje meeviel en dat je Morris niet te veel hebt gemist. Hoeveel dagen / uur ga je per week werken?
nog een keer SNOOPYWe kregen vandaag je post, oftewel: Danyel ontving je post. Wat een supergeweldig stoere stappers zijn dat ! Ik ben er echt heel erg blij mee en we vinden het alle 3 superlief van je
![]()
![]()
Bedankt
![]()
![]()
![]()
een hele rijpe banaan is zelfs laxerendquote:Op woensdag 3 november 2004 11:54 schreef lady-wrb het volgende:
zolang een banaan niet te rijp is schijnt het niet te verstoppen hoor! (einde off-topic)
fijn dat je moeder er is anitra! zo kom jij ook aan je rust toe.
Ja hoor, ik zeep hem lekker in en hang hem dan aan een hengeltje uit de patrijspoortquote:Op woensdag 3 november 2004 19:37 schreef phluphy het volgende:
hoe doe je dat eigenlijk, hang je'm overboord?;)
LOLquote:Op woensdag 3 november 2004 19:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zeep hem lekker in en hang hem dan aan een hengeltje uit de patrijspoort![]()
Ik ben de allerbeste zorgen-maker die er isquote:Op woensdag 3 november 2004 19:52 schreef Luchtbel het volgende:
Maken jullie je ook altijd zo snel zorgen?
Dat vind ik wel een goeie. Ik heb dat een beetje met de overbuurvrouw met een dochtertje van nu 4 maanden. En met jullie natuurlijkquote:Ik had een nieuwe methode ontwikkeld om dingen van Jolie te relativeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |