ps of moet dit in Televisie?
Ben helemaal verslaafd aan Chop Suey
quote:Daar ben ik ook geweest.
Op zondag 09 september 2001 15:55 schreef Xhorder het volgende:
Ik heb ze in 99 of 98 gezien als voorprogramma van Slayer en Sepultura. Een los optreden, headlinen konden ze toen nog niet.
Na het concert meteen hun cd gekocht.
Erg goede cd.
zekers een goed optreden. Ik snap niet waar die 3voor12 gasten die slechte recentie vandaan halen.. volgens mij hebben ze iets heel anders gehoord ofzo.
Ook deze cd (is daar al niet een topic over?) is weer zeer fijn, net als de vorige. Wat ik trpuwens ook niet begrijp is dat iedereen en alles System of a Down de stempel Nu-Metal meegeeft? Waar hebben ze dat nou weer vandaan?
quote:Wat maakt die stempel nou uit?
Op zaterdag 15 september 2001 11:10 schreef Vork het volgende:
Ik was erbij! ik was erbij!zekers een goed optreden. Ik snap niet waar die 3voor12 gasten die slechte recentie vandaan halen.. volgens mij hebben ze iets heel anders gehoord ofzo.
Ook deze cd (is daar al niet een topic over?) is weer zeer fijn, net als de vorige. Wat ik trpuwens ook niet begrijp is dat iedereen en alles System of a Down de stempel Nu-Metal meegeeft? Waar hebben ze dat nou weer vandaan?
quote:Daswaar.. Maar als iedereen nou elkaar na gaat praten in media wereld zodat Jan en Allerman roept dat het nu metal is Terwijl system of a Down helemaal géén Nu Metal maakt(!) sjah...
Op zaterdag 15 september 2001 11:20 schreef nipeng het volgende:
Wat maakt die stempel nou uit?
Zolang hun muziek maar goed is.
Doet nix af aan de muziek hoor trouwens, als ze een Grammy winnen voor de beste Polka groep van dit jaar, Kan mij het boeien,hun muziek owrdt er niet minder op
quote:Het is muziek, goede muziek. Polka metal maakt Fintroll al.
Daswaar.. Maar als iedereen nou elkaar na gaat praten in media wereld zodat Jan en Allerman roept dat het nu metal is Terwijl system of a Down helemaal géén Nu Metal maakt(!) sjah...
quote:Isdaleuk?
Op zaterdag 15 september 2001 11:27 schreef Xhorder het volgende:[..]
Het is muziek, goede muziek. Polka metal maakt Fintroll al.
quote:Die eerste cd was ook wat zenuwachtig.
Op zondag 16 september 2001 12:07 schreef Zanderrr het volgende:
Gisteren toevallig de nieuwe cd gehoord. Niet helemaal mijn stijl (beetje zenuwachtig), maar iig origineel en creatief, twee eigenschappen die ik altijd wel kan waarderen in muziek.
quote:Ik hou wel van zenuwachtige muziek...
Die eerste cd was ook wat zenuwachtig.
Maar dat ben ik juist gaan waarderen.
quote:Stond je links voorin? In dat geval, sorry...
Op zondag 16 september 2001 17:49 schreef rubll het volgende:
System of a Down is supercool!! het lowlands-concert was ook geweldig!* rubll was er ook bij op lowlands
en hebben die lui die dat 'outro' op toxicity zingen/spelen ook nog meer nummers? of andere groepen?
ik vind die armeense muziek best wel lekker melig
quote:folk metal noemt men dat
Op zondag 16 september 2001 12:56 schreef FLIPNEUS het volgende:
Vette Polka Metal![]()
quote:Oh zeur niet
Op zondag 16 september 2001 19:31 schreef metalbazzz het volgende:[..]
folk metal noemt men dat
quote:*slaat* *mept* *schopt*
Op zondag 16 september 2001 19:45 schreef Aneurism het volgende:
ty, i am downloading em rig...
quote:Is ook nog outro.... hoort achter Aereals aan... is ook bezte nummer van cd
Op zondag 16 september 2001 19:45 schreef Aneurism het volgende:
ty, i am downloading em rig...
* Scylla gaat morgen Toxicity kopen
quote:* heeft um al
Op zondag 16 september 2001 21:29 schreef Scylla het volgende:
Wauw,Chop Suey is veruit beter dan alle nummers op het debuutalbum...* Scylla gaat morgen Toxicity kopen
quote:* Scylla gaat hem dan van Slipknotje kopieren,want hij vond hem iewat tegenvallen,en heeft hem dus niet gekocht.
Op zaterdag 22 september 2001 14:45 schreef Slipknotje het volgende:[..]
* heeft um al
![]()
quote:d'oh-hooooo kopieren?? is dat niet toevallig
Op zondag 23 september 2001 19:24 schreef Scylla het volgende:[..]
* Scylla gaat hem dan van Slipknotje kopieren,want hij vond hem iewat tegenvallen,en heeft hem dus niet gekocht.
* heeft um ook gekopiet
quote:Lols.....welke klas zit jij dan?
Op zondag 23 september 2001 19:40 schreef Noodles het volgende:
sterker nog: het gem. gymnasium neemt het topic over... OMFG
Oew,nu raken we off topic...ik sprak vandaag trouwens een meisje (Amanda,red) en die echt een hele agev trui aan van SoaD,met System of a Down op de voorkant geschreven,en achterop een meesterlijke tekst,ik ben hem ff kwijt,als ik erop kom post ik hem wel ff,iets van free thinkers are..nogwat.
quote:Dat stempel geef ik ze eik ook. Kende ze alleen van CD trouwens. Ik vond het heel erg tegenvallen op LowLands. Al dat geouwehoer:"If you believe in something, and you have to go to jail for it, keep on believing!" En geneuzel zo als dat. Er waren ook wel erg veel kleine mensjes..... voor mij maakte dat System of a Down volledig "ver-NU-metalled" is....
Op zaterdag 15 september 2001 11:10 schreef Vork het volgende:
Wat ik trpuwens ook niet begrijp is dat iedereen en alles System of a Down de stempel Nu-Metal meegeeft? Waar hebben ze dat nou weer vandaan?
quote:T feit dat veel kleine miesjes het ook luisteren staat voor mij volledig los van of iets nou nu-metal is ja of de nee..
Op zondag 23 september 2001 20:17 schreef Z het volgende:
Dat stempel geef ik ze eik ook. Kende ze alleen van CD trouwens. Ik vond het heel erg tegenvallen op LowLands. Al dat geouwehoer:"If you believe in something, and you have to go to jail for it, keep on believing!" En geneuzel zo als dat. Er waren ook wel erg veel kleine mensjes..... voor mij maakte dat System of a Down volledig "ver-NU-metalled" is....
quote:5B. De 'pitfight' op het HGB feest (weet niet of je erbij was) was mijn idee... *trots*
Op zondag 23 september 2001 19:56 schreef Scylla het volgende:[..]
Lols.....welke klas zit jij dan?
Nog ff ontopic: Ik vind System of a Down wel nu-metal. Het klinkt gewoon nu-metal. Maar dan net iets anders.
quote:Stoer,dan kan je je mij misschien nog wel herinneren,die vage gast met Hawaii bloes aan,zwart haar en een met eyeliner gemaakt litteken over z'n oog
Op zondag 23 september 2001 20:27 schreef Noodles het volgende:[..]
5B. De 'pitfight' op het HGB feest (weet niet of je erbij was) was mijn idee... *trots*
![]()
Nog ff ontopic: Ik vind System of a Down wel nu-metal. Het klinkt gewoon nu-metal. Maar dan net iets anders.
Ontopic:
Nu Metal,das toch kruising tussen hiphop en trashy metal?En neit alleen dat.Afgezien dat er bij SoaD geen hiophop zit,kank me goed voorstellen datbhet nu metal is.Het is die "de kapitalistische maatschappij is kut" spirit en de het is neit echt old school metal ala Iron Maiden te noemen,dus vind ik het wel Nu Metal,ook omdat het gewoon een relatief nieuwe/jonge band is.Maar het genre maakt toch neti zoveel uit,als de muziek maar goed is,of niet?En dat is tie wel,vind ik.
daar is het veel te goed voor!!
de 1e cd ook al. En dat ze politieke onderwerpen hebben is alleen maar een plus vind ik.
quote:welke van dat soort bands heeft dat nu niet eigenlijk?
Op zondag 23 september 2001 20:59 schreef Reefer het volgende:
En dat ze politieke onderwerpen hebben is alleen maar een plus vind ik.
quote:hmm ja staat me wel wat van bij, was jij niet die gast die zn lowlands t-shirt aan mij liet zien?
Op zondag 23 september 2001 20:43 schreef Scylla het volgende:[..]
Stoer,dan kan je je mij misschien nog wel herinneren,die vage gast met Hawaii bloes aan,zwart haar en een met eyeliner gemaakt litteken over z'n oog
quote:Klopt, maar het goeie van System of a Down is dat ze politieke kritiek leveren zonder meteen prekerig te worden.
Op zondag 23 september 2001 21:00 schreef Tokus het volgende:[..]
welke van dat soort bands heeft dat nu niet eigenlijk?
quote:True en MET vette muziek en die gozer gilt ook wel uberrelaxed.
Op zondag 23 september 2001 21:03 schreef Noodles het volgende:[..]
Klopt, maar het goeie van System of a Down is dat ze politieke kritiek leveren zonder meteen prekerig te worden.
quote:Die gast heeft zo'n vette stem hij grunt en gilt en krijst en zingt, alles perfect gewoon! Kom je zelden tegen.
Op zondag 23 september 2001 21:17 schreef BananeKoning het volgende:[..]
True en MET vette muziek en die gozer gilt ook wel uberrelaxed.
En politieke teksten mogen dan wel niet standaard zijn voor een nu-metal band, maar ze onderscheiden zich van het gros van nu-metal bandjes die alleen maar zingen over hoe kut hun leven wel niet is en hoe sick ze zich wel niet voelen
quote:dangerous
Op zondag 23 september 2001 19:56 schreef Scylla het volgende:[..]
ik ben hem ff kwijt,als ik erop kom post ik hem wel ff,iets van free thinkers are..nogwat.
quote:01. Prison song
Op zondag 16 september 2001 19:37 schreef Aneurism het volgende:
Kan iemand hier de nummers neerzetten die op hun nieuwe cd staat?
Greetz,
Ac!dFog
quote:Ok ok daar heb je gelijk in maar het heeft er wel iets mee te maken denk ik. Ik vond de uitstraling en optreden op LowLands erg NU,(als dat kan....) Ben gewoon een beetje telleurgesteld!
Op zondag 23 september 2001 20:19 schreef Vork het volgende:[..]
T feit dat veel kleine miesjes het ook luisteren staat voor mij volledig los van of iets nou nu-metal is ja of de nee..
ik had chop suey gisteren gedowload en vond'em zo goed dat ik het album van mp3delivery.com gedownload heb.
en ik vind het wel in het rijtje 'nu-metal' passen. het is namelijk vernieuwende muziek (of moet er per se hip hop en rap invloeden in nu-metal zitten?).
Dank u voor uw aandacht
quote:Ik hou ook van jou
Op maandag 24 september 2001 16:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die zeggen dat ze SOAD supergoed vinden, maar de CD's niet legaal hebben...Dank u voor uw aandacht
Als ik alle cd's van bands die ik goed zou vinden origineel zou moeten hebben...da wil meneer Heijn nooit bekostigen.
Ik heb trouwens een hekel aan mensen die de muziek niet goed vinden,alleen maar omdat eht het stempel Nu-Metal heeft.Wat is er mis met Nu-Metal?Stelletje conservatievelingen!
quote:True, true!! Wijze woorden!
Op maandag 24 september 2001 17:05 schreef Scylla het volgende:[..]
Ik heb trouwens een hekel aan mensen die de muziek niet goed vinden,alleen maar omdat eht het stempel Nu-Metal heeft.Wat is er mis met Nu-Metal?Stelletje conservatievelingen!
quote:* eens met Scylla is
Op maandag 24 september 2001 17:05 schreef Scylla het volgende:[..]
Als ik alle cd's van bands die ik goed zou vinden origineel zou moeten hebben...da wil meneer Heijn nooit bekostigen.
quote:Wat een gelul...
Mag ik even zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die zeggen dat ze SOAD supergoed vinden, maar de CD's niet legaal hebben...Dank u voor uw aandacht
quote:in tegenstelling tot die mensjes hierboven, ben ik het wel met je eens Flip
Mag ik even zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die zeggen dat ze SOAD supergoed vinden, maar de CD's niet legaal hebben...
quote:Ik ben het op zich ook wel met je eens,en van echt goeie bands koop ik de cd's ook wel,maar ik heb als 15jarige scholier gewoon geen geld om al mijn muzikale behoeften te bevredigen.
Op maandag 24 september 2001 17:35 schreef Tokus het volgende:[..]
in tegenstelling tot die mensjes hierboven, ben ik het wel met je eens Flip
quote:Tja, maar wie ben jij...
Op maandag 24 september 2001 17:35 schreef Tokus het volgende:[..]
in tegenstelling tot die mensjes hierboven, ben ik het wel met je eens Flip
quote:moeten ze die krengen maar wat goedkoper maken! ik koop ook wel eens een legale cd (de laatste was Digimortal van Fear Factory) maar meestal brand ik ze gewoon want:
1. waar heb je internet en een brander anders voor
2. ik heb een nogal brede smaak, kan zo wel elk metal album gaan kopen.
3. als arme student ( ) kan ik al het geld dat ik krijg wel gebruiken en dan geef ik het liever aan andere dingen uit (zoals comics b.v.
)
ik heb gesproken!
quote:* ook eens met dit verhaal is
Op maandag 24 september 2001 17:42 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
moeten ze die krengen maar wat goedkoper maken! ik koop ook wel eens een legale cd (de laatste was Digimortal van Fear Factory) maar meestal brand ik ze gewoon want:
1. waar heb je internet en een brander anders voor
2. ik heb een nogal brede smaak, kan zo wel elk metal album gaan kopen.
3. als arme student () kan ik al het geld dat ik krijg wel gebruiken en dan geef ik het liever aan andere dingen uit (zoals comics b.v.
)
ik heb gesproken!
quote:die vraag kan ik jou ook wel stellen.
Op maandag 24 september 2001 17:39 schreef Slipknotje het volgende:[..]
Tja, maar wie ben jij...
quote:
Op maandag 24 september 2001 17:49 schreef Tokus het volgende:[..]
die vraag kan ik jou ook wel stellen.
quote:Zeik niet zo man, dr zijn meer dingen die je met je geld kan doen dan alleen cd's kopen.
Op maandag 24 september 2001 17:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
Oh zeur niet met armzalige student, wat ben ik dan? Een dikbetaalde doktor? Dachtut niet...
Is toch niet jouw probleem.
quote:Ik kan er gewoon niet tegen
Op maandag 24 september 2001 17:53 schreef Noodles het volgende:[..]
Zeik niet zo man, dr zijn meer dingen die je met je geld kan doen dan alleen cd's kopen.
quote:Nee,snap ik,maar daarvoor is vast wel een ander topic...anders maak je er 1tje aan...terug naar SoaD.
Op maandag 24 september 2001 17:55 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik kan er gewoon niet tegen
Wanneer treden ze op in Nederland?Weet iemand waar ze aan het touren zijn?Ik zoek het nu in elk geval ff op.
quote:ik heb toxicity voor fl 48,98 gekocht (bij plato was y nie meer limited)
* MuNKeY is proud
quote:*klapt*
Op maandag 24 september 2001 18:58 schreef MuNKeY het volgende:[..]
ik heb toxicity voor fl 48,98 gekocht (bij plato was y nie meer limited)
en selftitled voor fl 20,- (is nogsteeds in de aanbieding i think)
* MuNKeY is proud
Alleen voor Toxicity ben je wel genaaid
quote:those are whise words.
Op maandag 24 september 2001 17:53 schreef Noodles het volgende:[..]
Zeik niet zo man, dr zijn meer dingen die je met je geld kan doen dan alleen cd's kopen.
quote:Jeps,zag ik net ook.Nah ja,kep ze op Lowlands gezien,wel vet....vage site trouwens,en mooie woorden van Serj over 11 september.
Op maandag 24 september 2001 18:29 schreef Tokus het volgende:
op dit moment ongeveer touren ze door de US, met Slipknot.
quote:||
Op maandag 24 september 2001 19:27 schreef Scylla het volgende:[..]
Jeps,zag ik net ook.Nah ja,kep ze op Lowlands gezien,wel vet....vage site trouwens,en mooie woorden van Serj over 11 september.
(bands met 1 album uitgezonderd )
quote:Goh... das moeilijk
Op maandag 24 september 2001 20:46 schreef nietzman het volgende:
SOAD is de enigste band waarvan ik alle albums legaal heb
quote:Komende jaar in elk geval niet
Op maandag 24 september 2001 20:54 schreef BOKA het volgende:
Hmz.........
Veel gelul over cd's kopen of niet, maar ontopic blijven is blijkbaar errug lastig voor deze mensen => Maak dan een aparte tread daarover.
Niemand weet dus wanneer en OF ze naar Nederland komen.
Maar goed ze waren op Lowlands SUPERVET, ik stond in de rechterpit, dus niet waar die gitaar neerkwam. Gedeelde 1e plaats met Muse imo. Die cd vinnik ook errug goed.
quote:[flauw]
Op maandag 24 september 2001 18:58 schreef MuNKeY het volgende:[..]
en selftitled voor fl 20,- (is nogsteeds in de aanbieding i think)
* MuNKeY is proud
quote:nou das een hele prestatie, bij SOAD...
Op maandag 24 september 2001 20:46 schreef nietzman het volgende:
SOAD is de enigste band waarvan ik alle albums legaal heb
quote:pff
Op maandag 24 september 2001 22:24 schreef Tokus het volgende:[..]
nou das een hele prestatie, bij SOAD...
quote:yeah right...
Op maandag 24 september 2001 23:12 schreef nietzman het volgende:[..]
pff
jaloers kreng
quote:Ja...rechts ja!
Op maandag 24 september 2001 23:53 schreef Tokus het volgende:[..]
yeah right...
quote:ja! kutkut!
Op maandag 24 september 2001 23:53 schreef Tokus het volgende:[..]
yeah right...
Ligt de rest in dezelfde lijn? Als die zanger 'clean' zingt heeft hij echt een coole stem!!!
quote:heb de cd ook.
Op dinsdag 20 november 2001 15:27 schreef Antikal het volgende:
Chop Suey is wel vet.Ligt de rest in dezelfde lijn? Als die zanger 'clean' zingt heeft hij echt een coole stem!!!
quote:twee cd's is nog niet eens teveel van het goede.
Op dinsdag 20 november 2001 16:14 schreef evert het volgende:[..]
heb de cd ook.
chop suey vond ik heel gaaf, eerlijk gezegd vind ik een hele cd teveel van het goede. chop suey vind ik zelf het beste omdat het het meeste 'melodie' geeft (inderdaad, dat 'clean' zingen!)
En toxicity is idd errug gaaf!!
quote:Misschien omdat die tekeningen op z'n lichaam in de clip van Chop Suey! geen echte tatoeages waren, maar dat dat hentai was?
Op zondag 17 februari 2002 11:11 schreef bossie het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat die gitarist in de nieuwe singel geen tatoeages over z'n lichaam heeft !?!?!?
Die nieuwe clip is wel ongelooflijk gaaf gedaan, die moshpit aan het einde is echt cool gefilmd. .
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 17-02-2002 12:32]
* the900 is helemaal verslaafd aan Bounce (en Deer Dance)
quote:Dat is het "vage" nummer wat je hoort als je de CD laat doorlopen na Aerials.
Op zondag 17 februari 2002 18:01 schreef bossie het volgende:
Staat er bij jullie op de cd-hoes van Toxicity ook dat er een geheim liedje genaamd Arto op de cd staat.
Ik heb hem nog nooit gevonden op m'n cd.
quote:keb ff op kazaa gekeken en ik denk dat je shame on a nigga bedoelt!
Op vrijdag 21 juni 2002 11:19 schreef Groene_kwal het volgende:
Hoor net een duet van System of a down samen met Wu tang clan!! wat een ongelofelijk vette plaat!!!!op welke cd staat deze???
quote:Ja, dat is em. Wat een ongelofelijk vet nummer!!!
Op vrijdag 21 juni 2002 11:22 schreef tim-f het volgende:[..]
keb ff op kazaa gekeken en ik denk dat je shame on a nigga bedoelt!
quote:same here in het begin moest ik er echt van
Op zaterdag 22 juni 2002 23:42 schreef Machiel het volgende:
Begin ze steeds meer te waarderen ik ga maareens gauw een keer een album checken denk ikmede door het optreden wat ik op pinkpop heb gezien zei het op de buis, was ongeveer uitgezonden op de tijd dat Rammstein kwam en dus uitgezonden zou geweest zijn geworden was een zeer goede vervanging zoniet leuker
Mooie sfeer zetten ze neer iig
Doet me wel wat en er zit ook een gedachte achter is niet schreeuwen om het schreeuwen en is orgineel weinig op aan te merken
quote:Wat een Nederlands
Op zaterdag 22 juni 2002 23:42 schreef Machiel het volgende:
Begin ze steeds meer te waarderen ik ga maareens gauw een keer een album checken denk ikmede door het optreden wat ik op pinkpop heb gezien zei het op de buis, was ongeveer uitgezonden op de tijd dat Rammstein kwam en dus uitgezonden zou geweest zijn geworden was een zeer goede vervanging zoniet leuker
Mooie sfeer zetten ze neer iig
Doet me wel wat en er zit ook een gedachte achter is niet schreeuwen om het schreeuwen en is orgineel weinig op aan te merken
Ik vond de nummers juist in een paar keer luisteren goed, maar inmiddels zijn de nummers grijsgedraait en zijn de "scherpe kantjes" er voor mij alweer af :)Hopelijk komen ze daarom volgende met een ECHt nieuw album.
Het eerste wat ik van SOAD hoorde was "fuck the system", dat was redelijk vernieuwend! Geinige stemmetjes tussendoor etc. Vanaf die tijd begonnen we met de band wat nummers van hen te coveren.
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 13:36 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Het eerste wat ik van SOAD hoorde was "fuck the system", dat was redelijk vernieuwend! Geinige stemmetjes tussendoor etc. Vanaf die tijd begonnen we met de band wat nummers van hen te coveren.
Heb je thetawaves al eens geprobeerd te spelen? Mij is het gelukt
Trouwens kent iemand dat nummer Feel Good van SoaD met Kittie?
quote:of die nummers wat? op cd staan?
Weet iemand of de overige nummers zoals Starlit Eyes, Johnny, Storaged, Snowblind en Out Of Space?
ze staan op limited/special editions en als b-track op de singles van SoaD
quote:www.urbanchaosvideos.com
Op donderdag 27 maart 2003 21:24 schreef Random_hero het volgende:
Hebben jullie hun nieuwe clip al gezien (BOOM!)?
Hij is geweldig!
erg leuk idd
quote:hoe kom je erbij dat het agressieve lui zijn? door de muziek?
Op donderdag 27 maart 2003 21:41 schreef LoekB het volgende:
Waarom zijn zulke agressieve lui zo fel tegen de oorlog?
quote:Uhm daardoor komen ze idd wat agressief over op mij ja.
Op donderdag 27 maart 2003 21:45 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
hoe kom je erbij dat het agressieve lui zijn? door de muziek?
Maar was die zanger niet Irakees? .
quote:Als je wat beter naar de teksten had geluisterd had je dat al veel eerder kunnen concluderen.
Op donderdag 27 maart 2003 21:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Uhm daardoor komen ze idd wat agressief over op mij ja.
.
quote:Idd, Armeense afkomst hé.
Op donderdag 27 maart 2003 21:56 schreef LoekB het volgende:
Uhm daardoor komen ze idd wat agressief over op mij ja..
quote:Veel aggressieve bands zijn tegen een oorlog
Op donderdag 27 maart 2003 21:41 schreef LoekB het volgende:
Waarom zijn zulke agressieve lui zo fel tegen de oorlog?
en dat is goed houdt mensen van de straat enzo
quote:mooie woorden en het klopt ook nog
Op vrijdag 28 maart 2003 09:47 schreef Betse het volgende:[..]
Veel aggressieve bands zijn tegen een oorlog
en ze komen zo aggressief omdat ze boos zijn op de wereld. En dat reageren ze af in de muziek. Niet op straat, op andere mensen.en dat is goed
houdt mensen van de straat enzo
quote:maar wel mooie herrie dan
Op zaterdag 29 maart 2003 18:24 schreef knedendlid het volgende:
ik vindt het maar herrie
SOAD verveelt me gewoon niet, nooit niet, lekkere muziek als je jezelf wil afreageren en lekkere muziek om energie op te doen.
Maar SoaD is wel hele goed muziek
Alleen ze hadden NOOIT Steal this album moeten publiceren
quote:Hoezo niet? In vergelijking met Steal This Album! vind ik Toxicity maar een prutsplaatje. Ik ben juist blij dat ze met Steal This Album! hebben laten horen dat ze nog wel echte lekkere boze muziek kunnen maken.
Op zaterdag 29 maart 2003 19:38 schreef Djaser het volgende:Alleen ze hadden NOOIT Steal this album moeten publiceren
quote:So ?
Op maandag 31 maart 2003 08:54 schreef Djaser het volgende:
Ik heb er een een poll op nagekeken en daaruit blijkt ook dat Steal this Album verweg hun minst populaire album is.
Betekent dat dat wij ook allemaal Steal This Album niet leuk moeten gaan vinden omdat de gemiddelde boer uit Alabama zegt dat hij toch Toxicity leuker vindt ? Dat beslissen we zelf wel. .
quote:Sorry ik schijn wel vaker verkeerd over te komen
Zo breng je het al een stuk beter.
En dat de techniek beter is maakt niet uit als de nummers mensen niet aanspreken en raken heb je er niks aan. Bovendien is techniek nooit hun sterkste punt geweest.
* Djaser heeft nog steeds hoofdpijn van SoaD's live nummers
quote:Zekers..
Op zaterdag 29 maart 2003 18:34 schreef ArTiC het volgende:[..]
maar wel mooie herrie dan
SOAD verveelt me gewoon niet, nooit niet, lekkere muziek als je jezelf wil afreageren en lekkere muziek om energie op te doen.
quote:das niet waar, die nummers zijn de nummers die niet op toxicity gekomen omdat ze niet bij selectie/soort paste ( weet niet hoe je het moet zeggen) en ik vind steal this album goed.. gewoon lekker luistere, leuke melodietjes.. en goede teksten van sommige nummers..
Op zondag 30 maart 2003 13:13 schreef Djaser het volgende:
Ehm Steal this album is toch echt de sofste cd van hun. Ik vind daarom hun eerse cd vereweg het best. Bovendien staat op Steal this album alleen maar muziek die ze eigenlijk nooit hadden willen publiceren. Omdat ik dan ook vind dat de kwaliteit slechter is hadden ze het gewoon als bonus op een echte nieuwe cd moeten publiceren.
quote:Toxicity.
Op woensdag 11 februari 2004 18:42 schreef Georges het volgende:
Ik heb ooit een optreden van ze gezien, meen dat het Pinkpop was, was best ok. Wat is hun beste cd eigenlijk?
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:50 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Toxicity.
Toxicity is idd hun beste cd...weliswaar de enige echte goede cd, maar ach, voor hun doen is het heel wat.
Ik hoor hier en daar dat het nieuwe album is uitgesteld en pas najaar 2004 verschijnt?
quote:Hoe heet het debuutalbum dan?
Op woensdag 11 februari 2004 19:51 schreef Djaser het volgende:
De debuut plaat heerst de andere twee albums samen eruit. Dat was teminste nog eerlijke harde muziek met afwisseling wat vooral bij Toxicity ver te zoeken was.
quote:heeft geen naam.
Op woensdag 11 februari 2004 20:51 schreef Georges het volgende:[..]
Hoe heet het debuutalbum dan?
quote:Helaas een kruisje, maar dat zal wel aan mijn internet liggen hier, zucht.
Op woensdag 11 februari 2004 20:53 schreef Toadette het volgende:[..]
heeft geen naam.
Dit plaatje staat op de voorkant:
[afbeelding]
-edit- zie het plaatje nu wel.
quote:Dus zeg maar gewoon System of a Down
Op woensdag 11 februari 2004 20:53 schreef Toadette het volgende:[..]
heeft geen naam.
Dit plaatje staat op de voorkant:
[afbeelding]
quote:Ik heb het debuutalbum nog niet
Op woensdag 11 februari 2004 19:51 schreef Djaser het volgende:
De debuut plaat heerst de andere twee albums samen eruit. Dat was teminste nog eerlijke harde muziek met afwisseling wat vooral bij Toxicity ver te zoeken was.
quote:Check SOAD - Opvolger Toxicity
Op woensdag 11 februari 2004 19:27 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ik hoor hier en daar dat het nieuwe album is uitgesteld en pas najaar 2004 verschijnt?
quote:Maar niet zo hard en afwisselend als het debuut
Op woensdag 11 februari 2004 21:21 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Ik heb het debuutalbum nog niet
dus kan eigenlijk helemaal niet zeggen welke het beste is. Maar Toxicity is toch zeker wel afwisselend en ook aardig hard op z'n tijd.
quote:Mwoah da's ook maar een mening... ik vind beide albums muzikaal erg goed, de tweede cd iets beter misschien. De lyrics zijn ook erg goed en daar waardeer ik ze toch zeker ook om: dat is schaars de laatste jaren..
Op donderdag 12 februari 2004 14:05 schreef Betse het volgende:
De debuutplaat van Soad is vele malen beter dan toxicity. Veel origineler en spannender
(niet dat toxicity slecht is, maar die verveelt me snel)
quote:Ew, het was altijd al zo geweest. Ik dacht dat ze in het begin hadden gezegd april 2004.
Op woensdag 11 februari 2004 21:36 schreef onanymous het volgende:[..]
Check SOAD - Opvolger Toxicity
De lyrics van het eerste album vind ik sterker en poëtischer tov Toxicity. (v.b. mind, suite pee, p.l.u.c.k., suggestions)
De muziek is een beetje "mwah", daar is Toxicity weer beter in.
je bent een tvP vergetenquote:Op maandag 14 november 2005 14:13 schreef renz0r het volgende:
*Kick*
Vorige deel was dicht, dan eerst deze volmaken
Hynotize klinkt goed
dat gebeurt ook niet maar eigenlijk vindt ik dat niet eens zo ergquote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorlopig Hypnotize niet opvallend beter of slechter dan Mesmerize, maar ik moet een CD een keer of 7 beluisteren voor ik er echt een mening over heb.
Ik weet wel al dat geen van beide (al zijn ze leuk) voor mij in de buurt komt van SOAD of van Toxicity.
Ik denk wel dat ze samen één top-album hadden kunnen vormen (zoals ik al zei als laatste post in 't volle topicquote:Op maandag 14 november 2005 16:11 schreef wlsandman het volgende:
wat wel vast staat is dat mesmerize en hypnotize twee hele goede albums zijn en dat pleziert mij wel![]()
Toppr die cd. Ik zeg "Vicinity of Obscenity"quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Gister voor het eerst gehoord, vind op dit moment ook Mesmerize nog beter, al staan er wel een paar leuke nummertjes op Hypnotize.
Of ik hem beter vind dan Mesmerize weet ik niet, maar Hypnotize is een prima plaatquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Gister voor het eerst gehoord, vind op dit moment ook Mesmerize nog beter, al staan er wel een paar leuke nummertjes op Hypnotize.
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:53 schreef Tokus het volgende:
bij het zien van de verpakking van Hypnotize snap ik waarom de digipack van Mezmerize achterstevoren is. Je kan ze in elkaar vouwen. En het ziet er best cool uit (al gaat er wel wat zwartwit-artwork op die flap verloren omdat je dat in de hoes van Mezmerize schuift.
o ja, en tot dusver klinkt Hypnotize best goed.
Dat zou wel tof zijn. Er mag is best wel ruimte voor een Gibson SG of een Ibi Iceman in mijn collectie, haha!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:21 schreef beyond_cool het volgende:
Trouwens ook wel benieuwd naar wat er nou morgen op http://www.mezmerize-hypnotize.nl/ komt te staan ...
Heb via-via- gehoord dat er een gitaar te winnen zou zijn o_O
ok, net even met m'n gsm wat shit fotos genomen:quote:Op donderdag 17 november 2005 17:54 schreef DjDev het volgende:
[..]
Doe is een fototje
Wil ik zien...misschien ga ik ook hypnotize kopen dan
Boekje?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
ok, net even met m'n gsm wat shit fotos genomen:
[afbeelding]
hier de digipack van Hypnotize. Zoals je ziet, is deze groter dan die van Mezmerize.
Het rechtse stuk, met die circel op, is zwartwit (ook de binnenkant. daarop staat nog wel wat artwork). In het middelste stuk schuift het boekje, net als bij Mezmerize. Dit moet je in het stuk schuiven waar bij Mezmerize het boekje in zit.
en dan krijg je dit:
[afbeelding]
en dan past het artwork van de binnenzijdes van de 2 cds bij elkaar. Als je ze tegen elkaar schuift sluit het aan, als je ze iets uit elkaar schuift (zoals op bovenstaande foto) kun je het buigen zodat het normaal in je cd kast past, net als een normale dichtgeklapte digipack.
ben ik het niet mee eens, Mezmerize heeft veel beter geschreven nummers op vind ik. Vond dit maar een beetje een vullernummertjes met een paar echt leuke muziek. Maar misschien moet ik hem nog een paar keer luisteren..quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vind Hypnotize erg lekker klinken!
Misschien na een paar keer luisteren wel beter dan Mezmerize!
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:31 schreef ErikN het volgende:
ik heb een vraag;
ik lees in reviews over hypnotize dat system of a down frank zappa invloeden heeft.
nu heb ik vroeger wel eens frank zappa een kans gegeven maar ik vond het maar bagger.
kan iemand mij wat zappa nummers noemen die eventueel system of a down hebben kunnen inspireren, ik zoek een verband maar zie het niet
en zulke geniale muzikanten gaan het ook nooit worden durf ik met zekerheid te zeggen, wat zappa allemaal voor muzikanten heeft gehad en stuk voor stuk allemaal zo'n beetje de beste die er zijn, echt uitzinnig (hoef alleen maar Bozzio & Vai te noemen en ik ben al klaarquote:Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nu is SOAD muzikaal niet zo geniaal als Zappa was (of je het nu mooi vind of niet, dit valt echt niet te ontkennen)
Op Steal This Album vind ik anders aardig wat boutnummers staan.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef Conflict het volgende:
Ik heb net Hypnotyze binnen en het is echt weer een meesterwerkje. Ik heb nog nooit een niet goed nummer van ze gehoord.
VET!
dan weet je gelijk waarom ze niet op Toxicity kwamen hequote:Op donderdag 24 november 2005 14:15 schreef Eveli het volgende:
[..]
Op Steal This Album vind ik anders aardig wat boutnummers staan.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik mag sowieso niet klagen... hoef er niet voor te betalen
Serieus, dat nummer is mijn ogen juist een pluspuntquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Bog het volgende:
ik vind alleen she's like heroin een groot minpunt van hypnotize
de rest is geweldig
dat is het enigste goede nr wat hun gemaakt hebben ben zelf meer van trance en hardstyle vandaarquote:Op zondag 9 september 2001 16:13 schreef Noodles het volgende:
ik heb gehoord dat er onenigheid in de band is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Iets bekend over de nieuwe tour & concert in Nederland?
Ja en ik hoorde dus over een nieuwe tour.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat er onenigheid in de band is.
pardon? bron? help? het enige nieuws wat ik de laatste tijd heb gehoord is dat drummer john wat ruzie had met quiet riot, maar verder niets ernstigs hoop ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat er onenigheid in de band is.
hoezo niet meer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Onzin, Daron werkt nu geloof ik aan een side project, wat verder neit betekent dat er onenigheid is. Ze doen bijna allemaal aan side projects, serj heeft serjical strike, shavo met die domme numetal en rap shit van hem, en john loopt andere drummers uit te schelden.
Leuk stukje met john trouwens: http://soadfans.com/Article343. Hij praat tenminste niet over zichzelf als een god (in tegenstelling tot Shavo, die volgens een interview zijn basslines "complex" vindt!!)
When attempting to understand John Dolmayan and the considerable capabilities he already has, keep in mind that his fame as a drummer is a sensitive topic to him, due to his conviction that his band makes him great - not the other way around. "Honestly, there are a lot of better drummers out there than me. But my band is a big band, and my drumming is great because of SOAD. If I were in a boring band, you wouldn't be talking to me. I understand there's an appeal to my drumming, thank you for the compliment, but without SOAD, no one would care about me. Without SOAD, there's no John Dolmayan."
Je kan beter niet naar een eventueel concert gaan trouwens, soad concerten veel te duur voor wat ze tegenwoordig bieden. Serj heeft geen energie en kan niet meer zingen, daron staat de hele tijd stil, en er is totaal geen interactie met het publiek. In amerika natuurlijk wel, maar dit is europa he, hier spreekt niemand engels...
Die vind ik nog wel vrij acceptabel klinken. Ik heb hun optreden op Lowlands '01 meegemaakt, en dat was ook best gaafquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Geen idee, misschien omdat ze in een andere stemming spelen dan voorheen, of hij is gewoon lui... als je deze serj vergelijkt met de serj uit 2001 dan is er echt een wereld van verschil, ook qua stage presence, jammer genoeg.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2743793503004414767&q=system+of+a+down
Op dat filmpje zingt ie wel goed, maar echt energiek issie niet nee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Geen idee, misschien omdat ze in een andere stemming spelen dan voorheen, of hij is gewoon lui... als je deze serj vergelijkt met de serj uit 2001 dan is er echt een wereld van verschil, ook qua stage presence, jammer genoeg.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2743793503004414767&q=system+of+a+down
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef Longmen het volgende:
Nee he dr zijn toch geen dramatische ruzies tussen de bandleden he? :
http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?t=927
(scrollen naar geruchten)
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ze gaan nu wel tijdje (of jaartje weet nietmeer) uit elkaar, en Daron gaat een electro band doen dan
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:45 schreef Goover het volgende:
tvp, jammer dat ze ff uit elkaar zijn...
Maar goede muziek maakte ze iig! Heb alle albums liggen, ik vind alleen de eerste (SOAD) en Steal This Album wat minder.. de rest
Ik hoop het ook. Zou het erg jammer vinden als het niet zo is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:50 schreef Bloodylips het volgende:
[..]
Idd erg goede band. Hoop dat ze ooit weer bij elkaar komen
Het eerste album wat minderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:45 schreef Goover het volgende:
tvp, jammer dat ze ff uit elkaar zijn...
Maar goede muziek maakte ze iig! Heb alle albums liggen, ik vind alleen de eerste (SOAD) en Steal This Album wat minder.. de rest
INderdaad. Lekker album om regelmatig te luisteren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het eerste album wat minderDat album hakt er juist van begin tot eind in, misschien niet hun beste album. wel het album met het meeste impact.
P.L.U.C.K. is inderdaad een geweldig nummer, maar Arials en Toxicity blijft voor mij hun beste nummersquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
PLUCK is inderdaad een goed nummer. Heb het net maar weer eens een aantal x achter elkaar gedraaid.![]()
Aerialsquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:08 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
P.L.U.C.K. is inderdaad een geweldig nummer, maar Arials en Toxicity blijft voor mij hun beste nummers
Ben ik het niet mee eens, Mind vind ik heersen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:37 schreef shakaboem het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen zo geweldig vindt aan P.L.U.C.K. Ik vind de zangmelodiën van P.L.U.C.K. en Soil echt brak, maar de muziek is dan weer wel geweldig. Jammer dat Serj dat dan moet verpesten. Verder is Mind ook een bagger nummer.
Je bent al de 4e die ik met die avatar zie.. ik had hem zelf eerst ook maar werd er door een ander op aangesproken die ook dat plaatje had, toen heb ik hem maar veranderdquote:
Dan Zal ik hem ook maar eens veranderenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Je bent al de 4e die ik met die avatar zie.. ik had hem zelf eerst ook maar werd er door een ander op aangesproken die ook dat plaatje had, toen heb ik hem maar veranderd.
goed tot zeer goed nummerquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef BorisSoad het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Mr.Jack
Malakian (gitarist) begint een nieuwe band, Scars on Broadway, met Casey Chaos van Amen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:57 schreef Longmen het volgende:Hoe zit het nu met die dance cd van die gitarist, gaat dat nog door?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:30 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Malakian (gitarist) begint een nieuwe band, Scars on Broadway, met Casey Chaos van Amen.
Odajian (bassist) werkt samen met RZA van de Wu-Tang Clan aan Achozen.
Dolmayan (drummer) begint een online stripboekenwinkel.
Tankian (zanger) is bezig met een nieuw solo-album.
Verder hebben ze nog meegewerkt aan de documentaire Screamers. Waarvoor ze Souls 2005 hebben gefilmd, dus misschien komt daar binnenkort een DVD'tje van!![]()
Nee, ze houden een lange pauze om die afzonderlijke dingen te doen en het is de bedoeling dat ze daarna weer helemaal fris bij elkaar komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Maar ze zijn hopelijk nog niet uit elkaar?
Weet je eigenlijk wat er met die hand wordt bedoeld?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef BorisSoad het volgende:
Tog maar niet, kon geen betere vinden
Ik zelf wist het wel maar wilde eigenlijk weten of degene die hem gebruikten het ook wistenquote:
Ohquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:27 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Ik zelf wist het wel maar wilde eigenlijk weten of degene die hem gebruikten het ook wisten.
Edit: gebruikten als plaatje
My name is Roger.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef Hijacking het volgende:
Well hello my name is Johnny
Sweet little boy JOHNNY!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef Hijacking het volgende:
Well hello my name is Johnny
geweldig liedjequote:
Vind ik echt een brilliante reactiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Hij zei dat, omdat iemand een laars naar zijn hoofd gooide.![]()
Eerste indruk: 6/10. Het doet me niet veel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef Longmen het volgende:
Kickje. Kijk nu eens, Serj is solo:
http://www.youtube.com/watch?v=fkCfy4HiG9Q
Idd. Het is wel aardig, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Eerste indruk: 6/10. Het doet me niet veel.
Ja sorryquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef crossover het volgende:
Je bedoelt The Unthinking Majority?
Die is inderdaad wel beter. Ben benieuwd naar het volledige album, maar heb geen hoge verwachtingen.quote:
vorige week.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:09 schreef wc-eend het volgende:
Het album heet nu elect the dead.. maar wanneer precies komt die cd?
Nou ja ik dacht dat altijd een beetje tussen de regels door te lezen. Op de laatste CD zingt Daron heel veel, en dacht dat Serj daar gemengde gevoelens bij had...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het ook niet zoals SOAD klinken. Longmen waar heeft hij gezegd dat hij ze beu is dan?
quote:The causes of ineptitude,
Can be traced to my mandatory down,
The causes of my servitude,
Can be taced to the tyranny of a down,
The causes of ineptitude,
Can be traced to my mandatory down,
The causes of my servitude,
Can be traced to the tyranny of...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |