quote:Op woensdag 16 november 2005 23:31 schreef ErikN het volgende:
ik heb een vraag;
ik lees in reviews over hypnotize dat system of a down frank zappa invloeden heeft.
nu heb ik vroeger wel eens frank zappa een kans gegeven maar ik vond het maar bagger.
kan iemand mij wat zappa nummers noemen die eventueel system of a down hebben kunnen inspireren, ik zoek een verband maar zie het niet
en zulke geniale muzikanten gaan het ook nooit worden durf ik met zekerheid te zeggen, wat zappa allemaal voor muzikanten heeft gehad en stuk voor stuk allemaal zo'n beetje de beste die er zijn, echt uitzinnig (hoef alleen maar Bozzio & Vai te noemen en ik ben al klaarquote:Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nu is SOAD muzikaal niet zo geniaal als Zappa was (of je het nu mooi vind of niet, dit valt echt niet te ontkennen)
Op Steal This Album vind ik anders aardig wat boutnummers staan.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef Conflict het volgende:
Ik heb net Hypnotyze binnen en het is echt weer een meesterwerkje. Ik heb nog nooit een niet goed nummer van ze gehoord.
VET!
dan weet je gelijk waarom ze niet op Toxicity kwamen hequote:Op donderdag 24 november 2005 14:15 schreef Eveli het volgende:
[..]
Op Steal This Album vind ik anders aardig wat boutnummers staan.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik mag sowieso niet klagen... hoef er niet voor te betalen
Serieus, dat nummer is mijn ogen juist een pluspuntquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Bog het volgende:
ik vind alleen she's like heroin een groot minpunt van hypnotize
de rest is geweldig
dat is het enigste goede nr wat hun gemaakt hebben ben zelf meer van trance en hardstyle vandaarquote:Op zondag 9 september 2001 16:13 schreef Noodles het volgende:
ik heb gehoord dat er onenigheid in de band is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Iets bekend over de nieuwe tour & concert in Nederland?
Ja en ik hoorde dus over een nieuwe tour.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat er onenigheid in de band is.
pardon? bron? help? het enige nieuws wat ik de laatste tijd heb gehoord is dat drummer john wat ruzie had met quiet riot, maar verder niets ernstigs hoop ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat er onenigheid in de band is.
hoezo niet meer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Onzin, Daron werkt nu geloof ik aan een side project, wat verder neit betekent dat er onenigheid is. Ze doen bijna allemaal aan side projects, serj heeft serjical strike, shavo met die domme numetal en rap shit van hem, en john loopt andere drummers uit te schelden.
Leuk stukje met john trouwens: http://soadfans.com/Article343. Hij praat tenminste niet over zichzelf als een god (in tegenstelling tot Shavo, die volgens een interview zijn basslines "complex" vindt!!)
When attempting to understand John Dolmayan and the considerable capabilities he already has, keep in mind that his fame as a drummer is a sensitive topic to him, due to his conviction that his band makes him great - not the other way around. "Honestly, there are a lot of better drummers out there than me. But my band is a big band, and my drumming is great because of SOAD. If I were in a boring band, you wouldn't be talking to me. I understand there's an appeal to my drumming, thank you for the compliment, but without SOAD, no one would care about me. Without SOAD, there's no John Dolmayan."
Je kan beter niet naar een eventueel concert gaan trouwens, soad concerten veel te duur voor wat ze tegenwoordig bieden. Serj heeft geen energie en kan niet meer zingen, daron staat de hele tijd stil, en er is totaal geen interactie met het publiek. In amerika natuurlijk wel, maar dit is europa he, hier spreekt niemand engels...
Die vind ik nog wel vrij acceptabel klinken. Ik heb hun optreden op Lowlands '01 meegemaakt, en dat was ook best gaafquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Geen idee, misschien omdat ze in een andere stemming spelen dan voorheen, of hij is gewoon lui... als je deze serj vergelijkt met de serj uit 2001 dan is er echt een wereld van verschil, ook qua stage presence, jammer genoeg.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2743793503004414767&q=system+of+a+down
Op dat filmpje zingt ie wel goed, maar echt energiek issie niet nee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Geen idee, misschien omdat ze in een andere stemming spelen dan voorheen, of hij is gewoon lui... als je deze serj vergelijkt met de serj uit 2001 dan is er echt een wereld van verschil, ook qua stage presence, jammer genoeg.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2743793503004414767&q=system+of+a+down
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef Longmen het volgende:
Nee he dr zijn toch geen dramatische ruzies tussen de bandleden he? :
http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?t=927
(scrollen naar geruchten)
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ze gaan nu wel tijdje (of jaartje weet nietmeer) uit elkaar, en Daron gaat een electro band doen dan
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:45 schreef Goover het volgende:
tvp, jammer dat ze ff uit elkaar zijn...
Maar goede muziek maakte ze iig! Heb alle albums liggen, ik vind alleen de eerste (SOAD) en Steal This Album wat minder.. de rest
Ik hoop het ook. Zou het erg jammer vinden als het niet zo is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:50 schreef Bloodylips het volgende:
[..]
Idd erg goede band. Hoop dat ze ooit weer bij elkaar komen
Het eerste album wat minderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:45 schreef Goover het volgende:
tvp, jammer dat ze ff uit elkaar zijn...
Maar goede muziek maakte ze iig! Heb alle albums liggen, ik vind alleen de eerste (SOAD) en Steal This Album wat minder.. de rest
INderdaad. Lekker album om regelmatig te luisteren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het eerste album wat minderDat album hakt er juist van begin tot eind in, misschien niet hun beste album. wel het album met het meeste impact.
P.L.U.C.K. is inderdaad een geweldig nummer, maar Arials en Toxicity blijft voor mij hun beste nummersquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
PLUCK is inderdaad een goed nummer. Heb het net maar weer eens een aantal x achter elkaar gedraaid.![]()
Aerialsquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:08 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
P.L.U.C.K. is inderdaad een geweldig nummer, maar Arials en Toxicity blijft voor mij hun beste nummers
Ben ik het niet mee eens, Mind vind ik heersen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:37 schreef shakaboem het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen zo geweldig vindt aan P.L.U.C.K. Ik vind de zangmelodiën van P.L.U.C.K. en Soil echt brak, maar de muziek is dan weer wel geweldig. Jammer dat Serj dat dan moet verpesten. Verder is Mind ook een bagger nummer.
Je bent al de 4e die ik met die avatar zie.. ik had hem zelf eerst ook maar werd er door een ander op aangesproken die ook dat plaatje had, toen heb ik hem maar veranderdquote:
Dan Zal ik hem ook maar eens veranderenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Je bent al de 4e die ik met die avatar zie.. ik had hem zelf eerst ook maar werd er door een ander op aangesproken die ook dat plaatje had, toen heb ik hem maar veranderd.
goed tot zeer goed nummerquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef BorisSoad het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Mr.Jack
Malakian (gitarist) begint een nieuwe band, Scars on Broadway, met Casey Chaos van Amen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:57 schreef Longmen het volgende:Hoe zit het nu met die dance cd van die gitarist, gaat dat nog door?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:30 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Malakian (gitarist) begint een nieuwe band, Scars on Broadway, met Casey Chaos van Amen.
Odajian (bassist) werkt samen met RZA van de Wu-Tang Clan aan Achozen.
Dolmayan (drummer) begint een online stripboekenwinkel.
Tankian (zanger) is bezig met een nieuw solo-album.
Verder hebben ze nog meegewerkt aan de documentaire Screamers. Waarvoor ze Souls 2005 hebben gefilmd, dus misschien komt daar binnenkort een DVD'tje van!![]()
Nee, ze houden een lange pauze om die afzonderlijke dingen te doen en het is de bedoeling dat ze daarna weer helemaal fris bij elkaar komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Maar ze zijn hopelijk nog niet uit elkaar?
Weet je eigenlijk wat er met die hand wordt bedoeld?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef BorisSoad het volgende:
Tog maar niet, kon geen betere vinden
Ik zelf wist het wel maar wilde eigenlijk weten of degene die hem gebruikten het ook wistenquote:
Ohquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:27 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Ik zelf wist het wel maar wilde eigenlijk weten of degene die hem gebruikten het ook wisten.
Edit: gebruikten als plaatje
My name is Roger.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef Hijacking het volgende:
Well hello my name is Johnny
Sweet little boy JOHNNY!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef Hijacking het volgende:
Well hello my name is Johnny
geweldig liedjequote:
Vind ik echt een brilliante reactiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Hij zei dat, omdat iemand een laars naar zijn hoofd gooide.![]()
Eerste indruk: 6/10. Het doet me niet veel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef Longmen het volgende:
Kickje. Kijk nu eens, Serj is solo:
http://www.youtube.com/watch?v=fkCfy4HiG9Q
Idd. Het is wel aardig, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Eerste indruk: 6/10. Het doet me niet veel.
Ja sorryquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef crossover het volgende:
Je bedoelt The Unthinking Majority?
Die is inderdaad wel beter. Ben benieuwd naar het volledige album, maar heb geen hoge verwachtingen.quote:
vorige week.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:09 schreef wc-eend het volgende:
Het album heet nu elect the dead.. maar wanneer precies komt die cd?
Nou ja ik dacht dat altijd een beetje tussen de regels door te lezen. Op de laatste CD zingt Daron heel veel, en dacht dat Serj daar gemengde gevoelens bij had...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het ook niet zoals SOAD klinken. Longmen waar heeft hij gezegd dat hij ze beu is dan?
quote:The causes of ineptitude,
Can be traced to my mandatory down,
The causes of my servitude,
Can be taced to the tyranny of a down,
The causes of ineptitude,
Can be traced to my mandatory down,
The causes of my servitude,
Can be traced to the tyranny of...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |