Heb nu enkele versie gedownload, maar het zijn tot nu meer wat "softere" versie's :'(quote:
Op zondag 24 oktober 2004 01:02 schreef SHERMAN het volgende:
Ik haal ze beiden even om te kijken
Zou wel kicken zijn als het hem is
quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:08 schreef Guti het volgende:
Hoorde gisteravond/nacht tijdens het uitgaan een nummer dat een aantal keer gedraaid werd. Vrij nieuw nummer, met een saxofoon riedeltje erin..iemand enig idee?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:22 schreef PeRi het volgende:
Afro dynamic by Laurent Wolf - Saxo, wellicht?
Die is niet vrij nieuw hoorquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:36 schreef Guti het volgende:
Calabria van Rune was het.
Take That, met Back for good.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:41 schreef Minion het volgende:
what ever i say what ever i did ... i didn't mean it , i just want you back for ... ( want you back want you back )
Er is ook een ruigere versie van Robbie Williams...quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Take That, met Back for good.
Die heb ik nu op staanquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er is ook een ruigere versie van Robbie Williams...
Dat is Codo van de band DÖF.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:15 schreef harrie1 het volgende:
und breng die liebe mit auf ihren weg
breng die liebe liebe liebe liebe in saltburg mit
Joey B Ellis & Tynetta Hare - Go for it! (heart and fire) [1991]quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:41 schreef mariowester het volgende:
Wie kan mij helpen met de artiest en titel van dit nummer: http://www.i-wise.nl/go-for-it.mp3
Alvast bedankt!
Mario
Perfect! Hartelijk dankquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:03 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Joey B Ellis & Tynetta Hare - Go for it! (heart and fire) [1991]
Stevie Wonder - As...quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:12 schreef Teunn het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer van de Orange reclame die op dit moment op tv te zien is. Kan iemand me helpen?
Is dat hetzelfde nummer als in de spotje van dat programma gebruikt wordt (1 mannelijke zanger en 5 felle trompetten)?! Zo ja: Bill Chase - Woman Of The Darkquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:07 schreef Teunn het volgende:
Laatst bij Veronica's Lekkerste hoorde ik nog een lekker nummer (tijdens de intro van het programma). Ik weet niet of dit nummer eenmalig was, of elke uitzending te horen is. Uitgaande van het laatste hoop ik dat iemand me kan vertellen om welk nummer het gaat tijdens het begin van het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |