Taylor Dane?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:05 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb een vrij vage omschrijving van een nummer dat ik zoek.
Het nummer is van een zangeres, waarbij de naam Billie Piper in me opkomt, maar die is het niet. Wrs is de voornaam wel Billie of in die trant...
Ik schat het nummer op begin jaren 90, en de clip was wat seksueel getint. Ik geloof dat de zangeres in lingerie uitdagend aan het dansen was. Tja, dt onthoud je dan.
Ik kan me verder niet echt een tekst of melodie herinneren...
Iemand?
O haha je was me net voorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:33 schreef innepin het volgende:
of misschien Kiss the Rain van Billie Myers, hoewel de erotiek in de clip volgens mij meevalt -- ze zit geloof ik schaars gekleed in een kamer ofzo.
Hint: je linkt naar een open dir.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:43 schreef Doagere het volgende:
Vorige was gesloten, mijn vraag nogmaals:
[..]
Als ik me niet vergis is die nog beantwoord in het vorige topic: Help ik zoek een titel/artiest - Deel 119quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:36 schreef Rancor het volgende:
ik zoek het nummer van een axe reclame waar die jongen en die meid opstaan en de kleren bijelkaar zoeken op straat en de eindigen in de supermarkt
Doel opslaan als..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hint: je linkt naar een open dir.
Is het niet For the Love of Money van the O'Jays?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:29 schreef Fillipe het volgende:
Mensen, ik zoek het nummer wat te horen is in de commercial van "Donalds Trump Troonopvolger" (rtl4)
Zo relaxed deuntje is dat.
Zoals gezegd kwam de naam Billie Myers bekend voor, maar Kiss the rain is het niet. Na wat verder zoeken ontdekte ik "Tell me" van Billie Myers en die zocht ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:33 schreef innepin het volgende:
of misschien Kiss the Rain van Billie Myers, hoewel de erotiek in de clip volgens mij meevalt -- ze zit geloof ik schaars gekleed in een kamer ofzo.
Ik zal eens kijken iig bedankt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is het niet For the Love of Money van the O'Jays?
1 van deze?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:28 schreef reconnect het volgende:
hoe heet dat liedje aan het begin van gone in 60 seconds?
thnx voor de sitequote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:45 schreef bartrid het volgende:
[..]
1 van deze?
http://www.imdb.com/title/tt0187078/soundtrack
Help ik zoek een titel/artiest - Deel 119quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:29 schreef Fillipe het volgende:
Mensen, ik zoek het nummer wat te horen is in de commercial van "Donalds Trump Troonopvolger" (rtl4)
Zo relaxed deuntje is dat.
Dog Eat Dog - No Frontsquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:17 schreef Litso het volgende:
ik zoek een beetje beastie boys achtig nummer (misschien zijn het wel de beasty boys), mete een refrein dat ongeveer zo gaat (1 vraagteken is 1 lettergreep)
no ?, no ?, no ?? politics
no cars, just ?(rijmt op cars), <vanaf hier weet ik het helemaal niet>
Moby - Flowerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:48 schreef reconnect het volgende:
[..]
thnx voor de sitenu nog de goede vinden
(kan iemand mij helpen
)
kan hieruit kiezen:
1. Painted on My Heart - Cult
2. Machismo - Gomez
3. Flower - Moby
4. Rap - Groove Amanda
5. Leave Home - Chemical Brothers
6. Roll All Day - Ice Cube
7. Sugarless - Caviar
8. Too Sick to Pray - A3
9. Party up (Up in Here) - DMX
10. Better Days (And the Bottom Drops Out) [Remix] - Citizen King
11. Boost Me - Rabin, Trevor
het is het liedje waarmee de film begint... het lijstje was eerst groter maar heb er een aantal gedownload en die eraf gehaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |