Klopt..quote:Op zondag 21 november 2004 12:34 schreef Garbageman het volgende:
In die Orissen zit toch een (aangepast) ETA uurwerk?
waar kun je deze horloge's krijgenquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:47 schreef Nec341i het volgende:
[afbeelding]
ik had liever die uit de film gehad, maar ja, die bestaat niet. misschien in de toekomst
duidelijk dat er over smaak niet te twisten valtquote:Op maandag 22 november 2004 14:16 schreef Moody het volgende:
Ja precies. Ik zou ook wel het lelijkste horloge ter wereld in mijn collectie willen hebben
Jawel hoor, hij heeft smaak... jij niet...quote:Op maandag 22 november 2004 14:21 schreef zenabi het volgende:
[..]
duidelijk dat er over smaak niet te twisten valt![]()
Lijkt verdorie wel of je een electronisch arrest uitzitquote:Op woensdag 3 november 2004 08:39 schreef Nec341i het volgende:
[..]
hij is ongeveer 3.5 cm breed en 6.5 cm lang![]()
betaalde er 331 euro voor.
prijs op ebay varieert van 150 dollar tot 450 dollar
hoop geld, maar hij valt wel op.
[afbeelding]
Die is heel mooi!quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:35 schreef Threepio het volgende:
fossil heeft ook een horloge met een display in die stijl, is door Philippe Starck ontworpen. Is ook een stuk goedkoper dan die Seiko:
[afbeelding]
Ik word wel een beetje ziek van al die imitaties hier....quote:
Goede keus!quote:Op woensdag 1 december 2004 09:26 schreef Marsepein het volgende:
Deze heb ik mijzelf afgelopen zomer kado gedaan:
[afbeelding]
Van Kevin van der Zouwen of niet. (www.sometimeago.com)quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:57 schreef Garbageman het volgende:
Nieuwe aanwinst, een Seiko Chrono uit 1977, mét doosje, model 6138-3002
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:27 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Van Kevin van der Zouwen of niet. (www.sometimeago.com)
Bedenk wel dat dit een 24-uurs horloge is, dus is het wel even wennen met aflezen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:05 schreef TheSilencer het volgende:
[afbeelding]
Wat vindt men er hier van? Wel apart ding. Is het wijs om dit met c.c. op zo'n russische / russisch/amerikaanse site aan te schaffen? Namelijk goedkoper dan in NL (en daar is het al goedkoop)...
Snel besloten..quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:23 schreef TheSilencer het volgende:
24-uurs juist wel grappig. Ik ga de site die je noemt checken... Dank!
UPDATE
Heb hem besteld bij die gast. Eens kijken of het wat is... Wilde gewoon eens een iets groter klokje dan de ORIS en stoerderder dan de Longines Ultronic...
Oris en Longines kun je niet echt vergelijken met Poljot hequote:Op dinsdag 21 december 2004 14:23 schreef TheSilencer het volgende:
24-uurs juist wel grappig. Ik ga de site die je noemt checken... Dank!
UPDATE
Heb hem besteld bij die gast. Eens kijken of het wat is... Wilde gewoon eens een iets groter klokje dan de ORIS en stoerderder dan de Longines Ultronic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |