kan allebei, zie ook Sowiesoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:27 schreef _The_General_ het volgende:
dit topicNiet deze
Deze topic klinkt niet, vraag maar aan iedereen met een beetje taalgevoel..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
kan allebei, zie ook Sowieso![]()
to·pic (de ~, ~s)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Deze topic klinkt niet, vraag maar aan iedereen met een beetje taalgevoel..
Toch is het correct Nederlandsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je mag wel stage lopen op WGRquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef brechtje het volgende:
Ik zou echt super graag moderator van Flora en Fauna willen worden. Volgens me moeder hoeft er niemand bij maar ze gaat er een nachtje over slapen. Want ik zeur al 2 jaar lang om ergens een moderator van te worden. Me vader (iteejer) is ook Moderator en me moeder (Yvonne) is admin!
Ik ga er vooral 's avonds aan Fok besteden en ik heb wel genoeg post enz ervoor toch?
Of eerst een proefweek bij Flora en Fauna?
Want ik mag toch wel Moderator worden? Ben tenslotte jullie Mascotte!![]()
![]()
Ik kijk lekker niet meer in deze topic, want ben al 99,9% zeker dat er alleen stomme haat reacties komen.
Maar ik blijf duimen om een moderator te worden. In me eentje.![]()
![]()
* FritsVanEgters stelt zichzelf een vraagquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
klinkt voor geen meter inderdaadquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
* FritsVanEgters stelt zichzelf een vraag
Als deze mod kan worden, dan kan jij het ook Brechtje. Suc6.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:51 schreef Dirkh het volgende:
Aangenomen, slotje!
Valt tegen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef brechtje het volgende:
Ik kijk lekker niet meer in deze topic, want ben al 99,9% zeker dat er alleen stomme haat reacties komen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef brechtje het volgende:
Vanaf nu ben je mod van F&F, ik zal je straks de rechten geven. Komt goed.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:57 schreef brechtje het volgende:
Aangenomen?
En ik ben helemaal nergens moderator van hoor.
Daarom, wil ik moderator van Flora en Fauna worden.
Mama maak me dan Modje?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als deze mod kan worden, dan kan jij het ook Brechtje. Suc6.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |