dat zou wel erg cool zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Sonck 2x, V.d.Vaart 3x en De Ridder scoort er ook een.
Maar wij hebben Aborahquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:43 schreef Stpan het volgende:
Maar ik vrees voor jullie dat het de return van de kleine mennekes met omgekeerd evenredig grote ego's blijf. Sneijder en Vd Vaart. Het waren talenten, ze zijn nu niks, en zullen zeer waarschijnlijk nooit wat worden ook.
Van Bommel/subtopper De Jong vs. Vd Vaart/Sneijder: 3-0 denk ik.
Okee, weer iemand die van de lijst van serieus te nemen mensen gestreept kan worden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:43 schreef Stpan het volgende:
Het waren talenten, ze zijn nu niks, en zullen zeer waarschijnlijk nooit wat worden ook.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:33 schreef seezu het volgende:
Trabelsi zal moeilijk krijgen tegen Farfan
Is nog niet officieel bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Lobont eerste man geworden? Jammer jammer jammer....
Dat zou misschien wel een serieuze en leuke keuze zijn ja. Speelt ie nog vaak bij Roma?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Overigens zou Damiano Tommasi een optie zijn voor het middenveld, maar hoe serieus dat is...
Zeker het proberen waard dus.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Speelt zelden meer.
Ohw, jij beweert dat Man Utd, Arsenal, Barcelona, Real Madrid of Bayern ooit Sneijder of Vd Vaart zullen aantrekken?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
Okee, weer iemand die van de lijst van serieus te nemen mensen gestreept kan worden.
Stpan
dat ligt niet aan die wedstrijdquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:19 schreef sugarnieuws het volgende:
Waarom denkt iedereen dat wij na 1 overwinning op Maccabi weer helemaal super zijn??
Nu begin ik toch te twijfelen of je wel Ajacied bent.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:19 schreef sugarnieuws het volgende:
Wij gaan gewoon verliezen van het weekend!
Waarom denkt iedereen dat wij na 1 overwinning op Maccabi weer helemaal super zijn??
Wat een gezwets zeg. Het zit ze even niet mee en er begint al weer iemand te zaniken dat ze helemaal niks zijn. Ik zou er gewoon bijna medelijden mee krijgen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:55 schreef Stpan het volgende:
Ohw, jij beweert dat Man Utd, Arsenal, Barcelona, Real Madrid of Bayern ooit Sneijder of Vd Vaart zullen aantrekken?
Ze zijn het soort speler die in hun handen mogen klappen als ze ooit hun zakken bij Middelbrough of Fenerbahce hun zakken mogen vullen. Het wordt tijd dat Ajax zich weer eens met topspelers gaat versterken of er weer echte toppers a la Davids en Seedorf door zullen doorstromen vanuit de jeugd.
Sneijder en Vd Vaart zullen nimmer zo een carriere doorlopen als netgenoemden, en ook nimmer een Champions League winnen.
Kutlampquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:19 schreef sugarnieuws het volgende:
Wij gaan gewoon verliezen van het weekend!
MACCABI![]()
14-11-2004 dat wordt de dag jongens!
Ik beweer het al maanden, voor NL-Schotland, na NL-Schotland, voor het EK, tijdens het EK, na het EK. Maar goed, zo heel interessant vind ik het nu ook weer niet. Ik wou alleen even melden in het Ajax topic dat Ajax voorlopig Europees niks kan klaarmaken met deze 2 lichtgewichtjes. (hoewel, die Vd Vaart.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een gezwets zeg. Het zit ze even niet mee en er begint al weer iemand te zaniken dat ze helemaal niks zijn. Ik zou er gewoon bijna medelijden mee krijgen.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:06 schreef F1Bas het volgende:
Wordt het bestuur dan toch verstandig en halen ze Jaap Stam
Ajax = De mooiste club van de wereld.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:27 schreef RedGuy het volgende:
Waarom zou Jaap Stam naar Ajax komen als hij momenteel bakken met geld verdient bij een betere club Milan die bovendien wel nog in race is voor de volgende ronde in de CL en die nog wel kampioen kan worden van een beter en aantrekkelijker voetballand?
En nou niet aankomen omdat Ajax de mooiste club dan de wereld is, want die post maken 90% van het Ajax topic.
Sinds wanneer ben jij voor PSV?quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:32 schreef The_Hives het volgende:
De overwinning zal zoet smaken
En o ja: Ajax is de mooiste club van de wereld
sinds Ajax zo loopt te kloten.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij voor PSV?
he nep Ajacied, waarom ben je niet naar de wedstrijdquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:09 schreef JaWi het volgende:
Beautiful day.
Oke, dan heb ik dat even duidelijk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds Ajax zo loopt te kloten.
Volgend seizoen (of na vandaag) ben ik waarschijnlijk weer voor Ajax
![]()
![]()
Ik ga bijna nooit naar uitwedstrijdenquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:19 schreef JaWi het volgende:
En jij dan.
We pakken er drie. Is ook niet erg, toch? Staat Feyenoord ook gewoon bovenaanquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik dat even duidelijk.
Dat jullie maar met pijn en moeite een puntje uit Eindhovuuuuh mogen wegslepen (denk het niet trouwens).
Staat Feyenoord vanavond gewoon weer eerste!
Ik probeer de toppers wel mee te pakkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit naar uitwedstrijden
gewoonquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:21 schreef DivineJester het volgende:
Als ik ga, dan ga ik los naar nac enzo (tering eind met de trein). Op internet kijken vind ik niets. Ik ga wel naar het café canal plus kijken.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik probeer de toppers wel mee te pakken. Maar goed, ging nu dus even niet door.
Gelukkig is het via internet te volgen.
Ik ookquote:Ik ben hondszenuwactig.
Statisch gezien moet je nog even wachten op een kampioenschapquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik dat even duidelijk.
Dat jullie maar met pijn en moeite een puntje uit Eindhovuuuuh mogen wegslepen (denk het niet trouwens).
Ik weet niet, ik heb toch een natuurlijke aversie tegen overwinningen van Ajax. Europees kan ik ze nog wel pruimen ivm de UEFA-punten enzo, maar in de competitie, neuh toch maar niet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
We pakken er drie. Is ook niet erg, toch? Staat Feyenoord ook gewoon bovenaan
Onderschat RKC nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb toch een natuurlijke aversie tegen overwinningen van Ajax. Europees kan ik ze nog wel pruimen ivm de UEFA-punten enzo, maar in de competitie, neuh toch maar niet.
Hier nog een. Er waren nog wel kaarten over van de week en ik twijfelde nog om te gaan. Maar het is gewoon een takke eind voor mij waar ik niet echt zin in heb (Dordrecht-Amsterdam, Amsterdam-Eindhoven, Eindhoven-Amsterdam, Amsterdam-Dordrecht). Dan ga ik liever bij Sparta-Dordt kijken, met een radio op zak uiteraardquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik probeer de toppers wel mee te pakken. Maar goed, ging nu dus even niet door.
Gelukkig is het via internet te volgen. Ik ben hondszenuwactig.
De kas van PSV zeker spekkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
he nep Ajacied, waarom ben je niet naar de wedstrijd
Lastig he.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:20 schreef stukovich het volgende:
0-1 Godzijdank
en wie zet je er in de plaats danquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:00 schreef S-Two het volgende:
Misschien is het tijdens de winterstop wel tijd voor een grote uitverkoop: Maxwell (heeft dit seizoen nog geen 1 goede wedstrijd gespeelt), Sonck (lijkt me duidelijk), Sneyder (hoeft niet verkocht te worden, maar op de bank of iets dergelijks, verziekt de sfeer), vd Vaart (speelt al wel weer wat beter, maar nog steeds ver beneden de maat), Trabelsi (:r)
alles beter dan ditquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
en wie zet je er in de plaats dan
Maar dat is logisch, want wij zijn Ajaxquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:12 schreef popolon het volgende:
Maar we blijven natuurlijk de beste.
En zo is het maar net.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:12 schreef popolon het volgende:
Iets minder seizoen, kan gebeuren.
Misschien ook wel 'ns goed, nu maar hopen dat de juiste conclusies na dit seizoen getrokken worden.
Maar we blijven natuurlijk de beste.
oh wat liefquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Er moeten nog een paar woorden bij, de return van de Godenzonen op aarde. En dat al weer na een midweekje.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:00 schreef DivineJester het volgende:
Waar gaan de godenzonen eigenlijk naar terug (niet naar de ArenA in ieder geval)
En de lampjes kruipen onder hun steen wegquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:10 schreef Toewan het volgende:
[..]
Er moeten nog een paar woorden bij, de return van de Godenzonen op aarde. En dat al weer na een midweekje.
Doelstelling is om zovaak mogelijk in praatprogramma's aan bod te komen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:15 schreef pascalheister het volgende:
en zijn de doelstellingen al weer bijgesteld ?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:24 schreef VoreG het volgende:
Als Heerenveen en Roda winnen staan we 7e.
Aan het happen te zien hebben mensen in je ondertitel wel gelijk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
En de lampjes kruipen onder hun steen weg![]()
Welkom bij de club!quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef Chadi het volgende:
vanaf nu heb ik officieel een grafhekel aan die tyfus belg wat een waardeloze mentaliteit heeft die gast
Sonck vond ik echt dramatisch en ik begreep geen flikker van wat koeman daarmee wilde bewijzenquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, lekker, Lobont eerste man. Fijne blunder weer.
Gelukkig lost ie het zelf op.
Sneue constateringen vandaag:
de goals werden weggegeven
er werd niks gecreëerd
Sonck
Ja eerste HULPquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:05 schreef mitt het volgende:
Leuk ja Lobont weer eerste man
Hoe lang blijf je het volhouden dat het 90% de schuld van Sonck alleen is?quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, lekker, Lobont eerste man. Fijne blunder weer.
Gelukkig lost ie het zelf op.
Sneue constateringen vandaag:
de goals werden weggegeven
er werd niks gecreëerd
Sonck
Zijn aandeel was vandaag 80% bij beide goals.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je het volhouden dat het 90% de schuld van Sonck alleen is?![]()
Wie maakt de opstelling ook alweerquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zijn aandeel was vandaag 80% bij beide goals.
Dan moet die flutcoach optreden, doet 'ie niet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:15 schreef methodmich het volgende:
Heb je Sonck niet gezien? Alleen maar zeiken op zijn medespelers en zelf niks doen. Dan hoef je van mij niet meer te spelen hoor. Pas als Sonck verkocht wordt, ben ik tevreden.
En Hansson is echt geen versterking.
Je mag van een speler wel verwachten dat hij mee verdedigt op zijn DIRECTE tegenstander. LEE kon lopen en gaan staan waar en wanneer hij wilde. Dat is niet al te moeilijk om te begrijpen voor een voetballer bij Ajax. Zelfs een Van basten was niet te beroerd om zijn man op te vangen tot soms diep in eigen helft. Dat heet team geest en dat ontbeert die gozer helemaal.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Wie maakt de opstelling ook alweer
Keer op keer in de fout gaan, je kunt die zotte Belg weinig verwijten.
Tsjah ene beetje voetballende keer had het gewoon anders opgelost. Met je hand uit de 16 tikken en dan kan je hem desnoods over de zijlijn voetballen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:20 schreef F1Bas het volgende:
24/10/2004 - Eerste diagnose: gekwetste binnenband knie voor Lobont
(Van onze verslaggever P.)
Bogdan Lobont heeft in het duel tegen PSV een ogenschijnlijk zware knieblessure opgelopen. In een poging een bal aan de rand van het strafschopgebied te onderscheppen kwam de Roemeense keeper ongelukkig neer, waarbij hij een ogenschijnlijk zware knieblessure opliep. In tegenstelling tot vorig jaar was de elleboog van Jan Vennegoor of Hesselink eens niet in de buurt. Kermend van de pijn moest hij vervolgens met een brancard van het veld gehaald worden. Hans Vonk was zijn vervanger aangezien Stekelenburg nog niet fit is. Voordat Lobont behandeld werd weigerden de PSV-ers de bal over de lijn te schoppen, maar werd er heel "sportief" op jacht naar de 3-0 gegaan.
Denk dat ook van Hooijdonk niet echt haalbaar is. Maar wel een ideale man om erbij te hebben, zowel voor de groep als qua voetballende capaciteiten.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:31 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk zou de beste optie voor de defensie André Ooijer zijn, die echter onhaalbaar is.
Voor de spits heb ik mensen Mols en Van Hooijdonk horen opperen.
Heb ik je twee maanden terug toen 'ie gratis en voor niks kon komen ook nooit horen opperen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:35 schreef popolon het volgende:
Ik vind hem beter dan Andre: no nonsense, weg = weg, de beuk er in.
Ik mis dat een beetje bij Ajax, en dan zitten Grygera en Escude op de bank, ook al zo'n succes.
Bruggink, ideale speler.
Zou kunnen, uit beeld.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik je twee maanden terug toen 'ie gratis en voor niks kon komen ook nooit horen opperen.
En doen ze er ook niet al te moeilijk overquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
Bruggink hebben ze te makkelijk laten gaan.
Misschien Mutu halen? In Amsterdam is er coke zat...
Arnold onderschatte zichzelf ook. Aan zulke spelers heb je niets.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou kunnen, uit beeld.
Maar een aantal jaren geleden heb ik al gepost dat PSV Arnold onderschat.
Sessie met Ted Troost en klaar is Kees.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Arnold onderschatte zichzelf ook. Aan zulke spelers heb je niets.
hij is de spits hij hoort te scoren hij is toch een goede *afronder*! en volgens mij had ajax 0 doelpunten..quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je het volhouden dat het 90% de schuld van Sonck alleen is?![]()
quote:KERKRADE, 24 oktober 2004 16:22 - Bij Ajax zal men zich nog wel eens achter het oor krabben over de deze zomer afgeketste transfer van Roda-aanvaller Aruna Koné. Week in week uit bewijst de 20-jarige dat hij een geweldige speler is. Zo ook vandaag. Bijna in zijn eentje -met drie doelpunten- rolde hij FC Den Bosch op.
Vind je best lef hebben, als Feyenoorder kritiek geven op het transferbeleid van andere clubs...quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
![]()
Och mag best, de laatste jaren blinken de aangekochte spelers nou niet echt uit.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je best lef hebben, als Feyenoorder kritiek geven op het transferbeleid van andere clubs...
Kritiek? Dit is pure leedvermaak man!quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:52 schreef twi het volgende:
Vind je best lef hebben, als Feyenoorder kritiek geven op het transferbeleid van andere clubs...
Voor leedvermaak moet je zeker bij feyenoord zijn, wegwezen dusquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:59 schreef Showtime het volgende:
[..]
Kritiek? Dit is pure leedvermaak man!![]()
Mutu is uiteraard onhaalbaar voor ons.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:13 schreef RedGuy het volgende:
Mutu wil weer terug naar Italië.
Wat een gelul zeg: hij mist de bal volledig, PSV probeert te scoren en is dan onsportief? Is ook lekker, doe ik als keeper voortaan dat ikz wara gewon ben, iederen stopt en voila, gelukt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:20 schreef F1Bas het volgende:
24/10/2004 - Eerste diagnose: gekwetste binnenband knie voor Lobont
(Van onze verslaggever P.)
Voordat Lobont behandeld werd weigerden de PSV-ers de bal over de lijn te schoppen, maar werd er heel "sportief" op jacht naar de 3-0 gegaan.
Bij lobont was het niet onsportief nee dat PSV doorging, iets later in de wedstrijd, toen Maxwell geblesseerd was daarentegen wel.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg: hij mist de bal volledig, PSV probeert te scoren en is dan onsportief? Is ook lekker, doe ik als keeper voortaan dat ikz wara gewon ben, iederen stopt en voila, gelukt.
Inderdaad, het leek in eerste instantie op een "schwalbe" omdat hij zo belachelijk het strafschop gebied uit kwam rennen. Dan maar gaan liggen en doen alsof je pijn hebt en hopen dat het spel stilgelegd wordt om zo je fout te corrigeren.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg: hij mist de bal volledig, PSV probeert te scoren en is dan onsportief? Is ook lekker, doe ik als keeper voortaan dat ikz wara gewon ben, iederen stopt en voila, gelukt.
Dus wij halen ook een beer...quote:Versterking moet fysiek sterk zijn
De versterking die Ajax zoekt moet ook vooral fysiek iets extra's meebrengen. Dat liet Ronald Koeman na afloop van het duel tegen PSV weten, zo meldt De Telegraaf. Op dat vlak kwam Ajax vanmiddag tekort. Eerder werd al gemeld dat Ajax met name een spits en een controlerende middenvelder wil halen in de winterstop
De 28e staan we waarschijnlijk 8e.....quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
6e..
Dit doet pijn aan m'n ogen...
Zal ik jou eens gillend klaar laten komen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:56 schreef JaWi het volgende:
Dit is mijn club
mijn ideaal
dit is de mooiste club van allemaal
hier ligt mijn hart
mijn vreugde en verdriet
het kan dooien, het kan vriezen
we kunnen winnen of verliezen
maar een mooiere club dan deze is er niet !
Half mei, in de anonimiteit van een afgeladen leidscheplein, schikt datquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal ik jou eens gillend klaar laten komen?
Is goedquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Half mei, in de anonimiteit van een afgeladen leidscheplein, schikt dat.
Omdat hij gedurende een half uur een rustige indruk maakte?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:22 schreef Nashje het volgende:
Komende tijd Vonk in de goal zetten.
In dat half uurtje heeft ie een paar bijzonder goede reddingen gemaakt. Zolang Maarten niet 100% is mag Vonk van mij een basisplaats.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Omdat hij gedurende een half uur een rustige indruk maakte?
Stekelenburg staat enerzijds ook te trappelen om zich te bewijzen. Je kan die jongen ook kapot maken.
Klopt ja, daarom moet je hem gewoon een wedstrijd laten spelen. Misschien brengt hij dat extratje wat Ajax nodig heeft.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:38 schreef JaWi het volgende:
Dat zou dus voor 1 week zijn. En je kan iemand pas testen of hij 100% is in de wedstrijd.
Ik zie hem nog wel trainer worden in Lampegat.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:54 schreef chelloboy het volgende:
Er is niks meer aan te doen, PSV wordt kampioen.
Ronald Koeman keek vandaag goed rond, want het was de laatse keer dat die daar stond.
en als hij een balletje doorlaat wil je weer stekelenburg...quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:02 schreef HomerJ het volgende:
Ik pleit voor Vonk als 1e keeper
Wat keepte hij goed zeg
Goh, dan weet jij wel goed hé wat ik vind en wat voor typ ik benquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:11 schreef OreO het volgende:
[..]
en als hij een balletje doorlaat wil je weer stekelenburg...
ja jou typ ken ik
Zou heeeeeeeeeeeel misschien te maken kunnen hebben met het feit dat hij geblesseerd is...quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:12 schreef Sloggi het volgende:
Waarom kwam Vonk er trouwens in en niet Stekelenburg?
Aha okquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou heeeeeeeeeeeel misschien te maken kunnen hebben met het feit dat hij geblesseerd is...
Vukic, Shakhtar Donetsk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus wij halen ook een beer...
Pas maar op, dadelijk halen jullie geen Europees voetbal meerquote:1 PSV 8 7 1 0 22 25 - 5
2 Feyenoord 9 7 1 1 22 28 - 8
3 AZ 9 5 3 1 18 19 - 10
4 FC Utrecht 9 5 1 3 16 18 - 12
5 SC Heerenveen 9 5 1 3 16 16 - 15
6 Ajax 9 4 3 2 15 20 - 13
Beetje gefrustreerd, golfer?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:32 schreef golfer het volgende:
Oké, sloggi, je punt is wel duidelijk. Nu weer braaf in je Feyenoord-topicje verder spelen?
ik moet zeggen ik ben het wel met je eens, anders mag ik niet in andere topics klooienquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd, golfer?
Dit klieren hoort er gewoon bij. Als het andersom was geweest had je er trouwens niets van gezegd.
Jullie zouden het 10x zo erg doenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Komop golfer, een beetje jennen moet kunnen, ook van een f'noorder. We zouden zelf niet anders doen..
Er was met dat totaal mislukte seizoen voor f'noord vorig jaar ander niets meer aan, als een ploeg zo miserabel speelt wordt het gewoon nutteloos om daar nog commentaar op te gevenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jullie zouden het 10x zo erg doen
Volgens mij werden we elke week even hard uitgelachenquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Er was met dat totaal mislukte seizoen voor f'noord vorig jaar ander niets meer aan, als een ploeg zo miserabel speelt wordt het gewoon nutteloos om daar nog commentaar op te geven
calimero-complex!quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij werden we elke week even hard uitgelachen![]()
Ik zal anders nog steeds lachen als jullie volgende week weer verliezenquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
calimero-complex!
Ik heb daar in ieder geval niet aan meegedaanZolang je nog rivalen bent okee, maar als een v/d 2 zover is afgezakt verliest het zijn pret..
okee okee!quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zal anders nog steeds lachen als jullie volgende week weer verliezen![]()
Oh wat ben je origineel,quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:54 schreef chelloboy het volgende:
Er is niks meer aan te doen, PSV wordt kampioen.
Ronald Koeman keek vandaag goed rond, want het was de laatse keer dat die daar stond.
Dat was inderdaad een erg dwaze actie, die knie maakte een hele rare hoek vond ikquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Die circusactie van Lobont zag er echt zwaar pijnlijk uit trouwens!
Prima, alleen een beetje last van een buikgriepje.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:45 schreef just me het volgende:
* devv05 komt even langs hier..
alles goed mannen
Het gaat nog net, als die bos bloemen hier nou maar wegblijft trek ik het nog!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:45 schreef just me het volgende:
* Againzender komt even langs hier..
alles goed mannen
Vind het prima uitgemikt. Lobont geblesseerd, Stekelenburg eerste keeper, Stekelenburg raakt geblesseert, Lobont eerste keeper, Lobont raakt weer geblesseerd, Vonk speelt, Stekelenburg neemt 't dan weer een tijdje over etc. etc. Zo blijven alle drie de keepers tevreden. Prima constructiequote:Op zondag 24 oktober 2004 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een erg dwaze actie, die knie maakte een hele rare hoek vond ik
Gelukkig is Stekelenburg net weer fit, en Vonk is blijkbaar gewoon standby.
Ik had toch liever gezien dat Stekelenburg niet geblesseerd was geraaktquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:07 schreef twi het volgende:
[..]
Vind het prima uitgemikt. Lobont geblesseerd, Stekelenburg eerste keeper, Stekelenburg raakt geblesseert, Lobont eerste keeper, Lobont raakt weer geblesseerd, Vonk speelt, Stekelenburg neemt 't dan weer een tijdje over etc. etc. Zo blijven alle drie de keepers tevreden. Prima constructie
ja dat zei ik toch ook.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Goh, dan weet jij wel goed hé wat ik vind en wat voor typ ik ben![]()
Tussen stekeleburg en Lobont maakt mij niet veel uit, ik vind ze beide even goed. Maar Vonk had gewoon een paar hele goede reddingen, was zeker en kapte 3x Vennegoor of hesselink prachtig uit
tja, schattig rijmpje..... Alleen jammer dat het alle raakvlakken met de realiteit mist!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar triest,
Waarom zien we jou nooit als je verliest?
Geniet er nu nog maar even van, dat zou ik zeker doen.
Want wat er ook gebeurd, Ajax is en blijft de enige echte kampioen.
Nee die Renée de Haan troep in de Arena...quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:13 schreef Bananenman het volgende:
Het was trouwens wel héél erg 'sing-when-you're-winning' daar in het stadion hoor, allemachtig![]()
En al die carnavalsmuziek
Nee, ik heb ook geen ajacied gehoord. Be quiet ben you're loosing... nep supporters!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee die Renée de Haan troep in de Arena...
En vandaar dat jullie zo stil waren als het om Sing when you're winning ging...
Ik ken geen enkele club in Nederland waar dat niet zo is eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:13 schreef Bananenman het volgende:
Het was trouwens wel héél erg 'sing-when-you're-winning' daar in het stadion hoor, allemachtig :')
En al die carnavalsmuziek
Een relevantere vraag is waarom Koeman Sonck gewoon lekker op de rechterflank blijft zetten...........quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:37 schreef StarGazer het volgende:
Nederlaag was ingecalculeerd, maar de manier waarop was uiterst dramatisch. Totaal geen stootkracht voorin. En wrom blijft Koeman toch die Sonck het vertrouwen geven? Ik heb die gast werkelijk geen goeds zien doen.
En wie werd er toen kampioen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:37 schreef StarGazer het volgende:
Nederlaag was ingecalculeerd, maar de manier waarop was uiterst dramatisch. Totaal geen stootkracht voorin. En wrom blijft Koeman toch die Sonck het vertrouwen geven? Ik heb die gast werkelijk geen goeds zien doen. 10 punten achter nu al op Psv, ja dit gaat een heel moeilijk seizoen worden. Doet mij denken aan het seizoen 1998/1999. Met als verschil dat we toen eindigde op de zesde plek
De frustratie druipt er vanafquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:35 schreef twi het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen? Heb je namelijk nog nooit in VBL gezien tot vandaag...
Leuke tijd voor de successupporters van PSV, waarschijnlijk. Ze durven er eindelijk weer voor uit te komen...
Ach, van jou kan ik 't wel hebben hoor, maar van al die eendagsvliegen als adjes, laat je neus dan ook zien als 't niet zo goed gaat.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
De frustratie druipt er vanaf.
Maar dat mag ook wel als je 6e (ZESDE) staat.
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, van jou kan ik 't wel hebben hoor, maar van al die eendagsvliegen als adjes, laat je neus dan ook zien als 't niet zo goed gaat.
Kijk voor de gein eens in z'n historie, "toevalligerwijs" is het vorige VBL topic waarin 'ie reageerde het topic over Bayern - Ajax.
Feijenoord jah... Ach ik gun het jou wel TCquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
En wie werd er toen kampioen?
Gefrustreerde ajax supporter??quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, van jou kan ik 't wel hebben hoor, maar van al die eendagsvliegen als adjes, laat je neus dan ook zien als 't niet zo goed gaat.
Kijk voor de gein eens in z'n historie, "toevalligerwijs" is het vorige VBL topic waarin 'ie reageerde het topic over Bayern - Ajax.
quote:24/10/2004 - Lobont ruim een maand uit de roulatie
(Van onze verslaggever RvN)
Bij Studio Sport werd gemeld dat Bogdan Lobont volgens de diagnose van vandaag inderdaad de binnenband van zijn knie heeft verrekt. Hij zou daardoor ruim een maand uit de roulatie zijn.
quote:25/10/2004 - Cruijff had Rijkaard gewild ipv Van Gaal als TD
(Van onze verslaggever RvN)
BRON: De Telegraaf
In zijn wekelijkse column in De Telegraaf geeft Cruijff aan dat de zorgen van Ajax heel groot zijn, groter dan bijvoorbeeld Barcelona een jaar geleden. "Omdat Ajax in 2001 al in een diep dal zat, maar daar anderhalf jaar geleden uitgekropen is. Alleen kwam er daarna weer een val. Terwijl je voor dat moment al je oplossingen in huis had. Nu is alles weg." Cruijff doelt op Rijkaard die de rol van Technisch Directeur wel op zich had willen nemen voordat hij voor Barcelona koos. Daarnaast zijn Van Basten en Van het Schip inmiddels ook vertrokken die opvolgers van Koeman hadden kunnen worden in de ogen van de voormalig vedette.
Kerel, ik heb je hier nooit eerder gezien. Je komt alleen je lampenkop laten zien als het minder gaat met tegenstanders. Daarvoor hebben we die onconstructieve bijdragen van jou echt niet voor nodig.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:11 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Gefrustreerde ajax supporter??![]()
En btw, echt een eendagsvlieg ben ik niet, heb al jaren lang een seizoenskaart bij psv. Dus ook in tijden dat het minder ging stond ik achter mijn club!!
Ajax speelt gewoon kut op het moment, dus dan moet daar op worden gereageerd in ajax-topics!! lijkt me logisch......
![]()
Ach, die man moet ook zijn column volkrijgen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:15 schreef Suijk het volgende:
Nou Johan, doe je trainingspakkie weer aan als je het allemaal zo goed weet.
Op korte termijn los je niet al te veel op met Blind. JC heeft herhaaldelijk gezegd dat hij nooit meer een ploeg zou trainen. Overigens kan je hem geen ongelijk geven. Ik denk dat het voornamelijk aan de teamgeest en spirit ligt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Lobont geblesseerd komt helemaal niet zo slecht uit. Wat een gruwelijke blunder weer.
MAar idd, JC als trainer lijkt me wel een goed plan, of Blind of....
Iig heeft Koeman gisteren laten zien er geen fuck van te snappen, veels te laat wisselen en dan ook nog eens precies de verkeerde. Dacht ie nou echt dat dat 17 jarige jochie het verschil zou gaan maken?
Het is jammer dat op dagen waarop discussie soms het meest welkom is halve topics gevuld worden door baggerende succesfigureren. Opmerkingen, vooral constructieve bijdragen kan ik prima hebben. Maar dit is gewoon ronduit irritant.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:18 schreef Suijk het volgende:
Als we nou ipv op dat soort sneue figuren te reageren gewoon gaan negeren, dan is de lol er snel af toch?
Weet ik ook wel, maar Koeman is ook de gene niet die het op de rails gaat krijgen, zeker niet als ie tactisch niet ingrijpt gisteren. het ging allemaal wel ok voor de rust, maar na de rust is Ajax volledig gestopt met voetballen, en na de 2-0 had ie echt moeten ingrijpen, en bv Sonck eruit, De Ridder erin. Niet dat de Ridder de verlosser is van Ajax, maar die is iig gretig. En Amorah is vast een leuk spelertje, maar die trekt in 20 min echt niet een zwalkend Ajax uit de modder hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op korte termijn los je niet al te veel op met Blind. JC heeft herhaaldelijk gezegd dat hij nooit meer een ploeg zou trainen. Overigens kan je hem geen ongelijk geven. Ik denk dat het voornamelijk aan de teamgeest en spirit ligt.
Precies! Iedereen heeft het over Sneijder, VDV en Sonck.... Maar Galasek is de man die ze missen! Hij heeft de ervaring en straalt de rust uit die Ajax nodig heeft... Hoe lang is ie nog geblesseerd?quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:24 schreef JaWi het volgende:
Galasek
RoNalDJuh_KoEmAn@hotmail.comquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:35 schreef JaWi het volgende:
*topic uitprint en naar koeman mailt.
Oh, ik dacht al, ik weet dat ie geen verstand heeft van voetballen, maar om de ridder nou "MiJn SkAtJuH" te noemen....quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:41 schreef JaWi het volgende:
Die is van zijn dochter.
In 2001? Zullen we FF teruggaan naar 1998? Na een goed hersteljaar onder Olsen is er vanaf het seizoen '98/'99 alles fout gegaan wat maar kon fout gaan. De affaire De Boertjes, het oneervolle ontslag voor Olsen, miljoenenaankopen Kinkladze & Machlas die geen fuck hebben gepresteerd, Blind als de man achter de aankopen die Wouters met spelers als Verlaat, Winter (op advies van JC beiden) , Nieuwenburg opzadelde (Alleen Brian Laudrup was een topper) . De wedstrijd van de Eeuw die verloren werd, een 6e plaats in 1999, een 5e plaats in 2000. Co Adriaanse die de doelstelling had dat Ajax bij de eerste vijf diende te eindigen. Co Adriaanse met z'n suicide opstelling tegen Celtic, Co Adriaanse met z'n anti-vedette praktijken (Laudrup, Witschge & Winter). Na een opleving in 2002, met de landstitel en beker tot gevolg, en een uiterst knappe prestatie in de CL in het seizoen 2002/2003, is het vanaf eind 2003 weer huilen met de pet op. Ondanks de schaal in 2004. Dit jaar als dieptepunt een 6e plek , weinig scorend vermogen, en Zlatan die net voor sluitingstijd van de transfermarkt werd verkocht. Zonder opvolger!quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ach, die man moet ook zijn column volkrijgen.
Is ook een beetje loze informatie naar mijn mening. Nu even vanuit je luie stoel gaan zitten melden wat er in 2001 is fout gegaan.
Ik kan hem ook meer dan genoeg inspiratie geven voor zijn columns hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In 2001? Zullen we FF teruggaan naar 1998? Na een goed hersteljaar onder Olsen is er vanaf het seizoen '98/'99 alles fout gegaan wat maar kon fout gaan.
arsenal - psvquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Zielig.. om er van te voren al vanuit te gaan dat je verliest...
Geheel correct.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:27 schreef Showtime het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd, die wekelijkse column in De Telegraaf van Cruijff.
Want?quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:17 schreef keijz het volgende:
[..]
arsenal - psv
meer hoef ik niet te zeggen.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Politie zoekt tien relschoppers via Opsporing Verzocht
AMSTERDAM - Het televisieprogramma Opsporing Verzocht toont maandagavond videobeelden van tien relschoppers die zich voor, tijdens en na de voetbalwedstrijd Ajax-Juventus van 15 september ernstig hebben misdragen. De recherche zoekt deze personen op verdenking van openlijke geweldpleging, liet de politie maandag weten.
Voor aanvang van de Champions League-wedstrijd in de Amsterdam ArenA hield de politie al 23 Juventus-supporters aan, tijdens de ongeregeldheden bij het stadion nog eens 23 aanhangers van Ajax en in de dagen erna nog vier. Tien raddraaiers, die op camera zijn vastgelegd, zijn nog spoorloos. Tijdens de uitzending komen de verdachten een voor een in beeld. De politie hoopt op die manier achter de identiteit te komen.
De politie had het zwaar te verduren tijdens de ongeregeldheden. De groep relschoppers gooide met voorwerpen en sloeg met riemen. Een politieagent en diverse politiepaarden raakten gewond.
De videobeelden zijn vanaf dinsdag ook te zien op de internetpagina van de politie Amsterdam-Amstelland.
Realistisch, wil nog niet zeggen dat je je club niet onvorwaardelijk blijft steunen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Dag meneer,quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:04 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Realistisch, wil nog niet zeggen dat je je club niet onvorwaardelijk blijft steunen.
Van de ene crisis naar de andere crisisquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Hahaha Derksenzei net dat Ajax intresse heeft in Koller
Ik denk niet echt dat koller wil..
Hij is er dan wel iig aan gewendquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van de ene crisis naar de andere crisis.
Nounouquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:54 schreef Nyluzzz het volgende:
En van mij mag Hans Vonk de komende wedstrijden op doel.
Nee maar ze zitten wel midden in de winter nu..quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nounou
Een zwaluw maakt nog geen zomer
quote:FT Helsingborg [1 - 2] Halmstad
16' [0 - 1] M. Rosenberg
23' [0 - 2] M. Rosenberg
66' [1 - 2] P. Graulund
ja! Rosenberg EN Kollerquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
KOPEN DAT JONG..
Ik viel er op het einde ergens in, het ging dus om mensen die tegen het busje aanschopte en een agent kreeg een blikje op zijn hoofd en raakte verwond. Dat soort misdragingenquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:20 schreef Suijk het volgende:
Voor wat gescheld zal er toch niet een tv programma worden ingeschakeld? Er zal wel iets meer aan de hand zijn. Het gaat om 'ernstig misdragen'.
Vonk is altijd al een prima golie geweest hoor. Maakt heel weinig fouten en heeft internationale ervaring.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nounou
Een zwaluw maakt nog geen zomer
Ik heb het niet gezien, het staat wel op internet nu ook bij www.opsporingverzocht.nl en dan bij 'zaken deze week'. Ik ken ze overigens niet.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik viel er op het einde ergens in, het ging dus om mensen die tegen het busje aanschopte en een agent kreeg een blikje op zijn hoofd en raakte verwond. Dat soort misdragingen.
Tja dat welquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vonk is altijd al een prima golie geweest hoor. Maakt heel weinig fouten en heeft internationale ervaring.
Tis toch niet normaal dat ze zoiets doen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:53 schreef JaWi het volgende:
En wat een gezeur bij OV. 5 mensen die tegen een ME-busje aan trappen.
Dat je zelf plat wordt gelopen door een ME-paard maakt niet uit zeker.
Dat komt ook niet helemaal lekker over nu. Maar ik heb meegekregen wat er gebeurde tijdens de echte schermutselingen waarbij er flink gehakt en gegooid is. Dat ging zo snel dat er geen videosurveillance aanwezig was.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:53 schreef JaWi het volgende:
Ha.
Radio 1 had het ook over Koller. De club zelf scheen er oren naar te hebben. Koller zelf was ook niet eens onwillig.
En wat een gezeur bij OV. 5 mensen die tegen een ME-busje aan trappen.
Dat je zelf plat wordt gelopen door een ME-paard maakt niet uit zeker.
ow jawel hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Je kan niet eens rustig met je zoontje naar het voetbal
Galasek en Grygera spelen hier ook, das wel okay voor hem dan. En hij spreekt Nederlands, das ook okay.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:53 schreef JaWi het volgende:
Ha.
Koller zelf was ook niet eens onwillig.
Maar als hij tegen een team speelt die ik graag zie winnen (Ajax of NL), dan heb ik toch altijd wel een beetje angst van hem.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Galasek en Grygera spelen hier ook, das wel okay voor hem dan. En hij spreekt Nederlands, das ook okay.
Hij is wel precies het type speler dat we nodig hebben. Hij mist alleen zoveel kansen..
Dat is niet zo gek, hij is 2.02 en 100 kilo.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar als hij tegen een team speelt die ik graag zie winnen (Ajax of NL), dan heb ik toch altijd wel een beetje angst van hem.
Wat een onzin. Ik neem mn neefje mee, en hij ziet nooit wat van die rellen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je kan niet eens rustig met je zoontje naar het voetbal
denk het ook nietquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zou wel een mini-stuntje zijn. Toch wel de meest bekende speler in jaren die naar de HCE komt.
Maar ik denk overigens dat ie niet gaat komen,.
Ben ik het wel mee eens hoor. Hij lijkt me ook absoluut een directe versterking. Ook een goede kopper kunnen we goed gebruiken met die gemiddelde lengte van 1.60 die we nu hebben.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat hij 1 op 3 loopt in Duitsland lijkt mij eigenlijk niet issue, Zlatan was ook geen topscorer..
Wat Ajax nodig heeft is een speler die iets uitstraalt voorin, ballen kan vasthouden en kaatsen en zorgen dat er aansluiting komt met het middenveld....als je nu wedstrijden van Ajax ziet gaat het opbouwen tot de middenlijn aardig, maar dan houdt het op.
Inderdaad en zoals al werd gezegd, tegen Koller trek je niet zo snel je bek open met je 20 jaar en je 1m20quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens hoor. Hij lijkt me ook absoluut een directe versterking. Ook een goede kopper kunnen we goed gebruiken met die gemiddelde lengte van 1.60 die we nu hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |