abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22755929
Komende zondag staat deze wedstrijd op het programma.

Game on!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22755955
Laten we dit topic nou niet volpraten met TVP's en uitslagen .
  woensdag 20 oktober 2004 @ 20:34:32 #3
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_22756155
Zou leuk zijn als Ajax met 5-0 de boot in gaat. Weg positivisme n.a.v gisteren .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_22756260
Och, ookal wint PSV, het blijft een klote-club met klote-supporters

tvp
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 20 oktober 2004 @ 21:03:18 #5
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_22757017
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:37 schreef Cheiron het volgende:

tvp
Nee Ajax dan, You'll Never Walk Alone zingen tegen Maccabi terwijl zaterdag ruim voor tijd het halve stadion leeg was .
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 20 oktober 2004 @ 21:07:46 #6
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22757148
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee Ajax dan, You'll Never Walk Alone zingen tegen Maccabi terwijl zaterdag ruim voor tijd het halve stadion leeg was .
dat was een protest . You'll Never Walk Alone was uiteraard een steunbetuiging, zelfs na die wanprestatie.

Maar goed dat het zo duidelijk te horen was

en je vergeet de wave nog op te noemen .
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_22763430
Gezocht: een goede psv-site die duidelijke strakke foto's heeft van het uitvak.... Dit ivm met ophangen van wat spandoeken...
pi_22763526
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 00:49 schreef NordKaos het volgende:
Gezocht: een goede psv-site die duidelijke strakke foto's heeft van het uitvak.... Dit ivm met ophangen van wat spandoeken...
heb je alvast een leuk voorproefje van een doek?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 21 oktober 2004 @ 00:59:36 #9
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22763667
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22763998
Ajax thuis is een leuk voorproefje voor Rosenborg thuis
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 01:25:38 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22764159
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 01:16 schreef cultheld het volgende:
Ajax thuis is een leuk voorproefje voor Rosenborg thuis
2x thuis verliezen, bedoel je?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22764173
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 01:25 schreef golfer het volgende:

[..]

2x thuis verliezen, bedoel je?
Thuis verliezen, dat hebben we heel lang geleden voor 't laatst gedaan
Wat was jullie laatste keer? Gisteren wonnen jullie he, hmmm, oh zaterdag Nou ja, toch een record, al 5 dagen ongeslagen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22764186
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 00:53 schreef F1Bas het volgende:
heb je alvast een leuk voorproefje van een doek?
Deze 2doeken en nog een doek dat we hebben gekregen van maccabi, gisteren. Hier geen foto van.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:01:28 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22767615
Het saaie maar georganiseerde psv tegen het chaotische, wisselvallige maar in potentie betere Ajax.

Kan heel aardig worden.

En de beste wint, da's Ajax.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:10:52 #15
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22767775
AD:

Niemand solt met PSV'er Alex
Maar is de meedogenloze waakhond op tijd fit?

Een 22-jarige Braziliaan met een ontzagwekkende blik en dito postuur heeft een vaste plek in de PSV-defensie gekregen. Daarom kent de Eindhovense club kopzorgen in Noorwegen: Alex vormt een vraagteken voor het Champions League-duel met Rosenborg.

Toen Alex Rodrigo Dias da Costa voor het eerst in Eindhoven was, begin dit jaar, lag de stad onder een witte deken. Sneeuw was altijd iets voor foto's, nu kleefde het aan handen en voeten. Vreemd was dat. Moet ik hier straks in korte broek voetballen?, dacht hij. Gisteren landde Alex met PSV in het Noorse Trondheim, waar het de komende maanden nog véél kouder wordt dan die paar graden die de thermometer 's avonds aangeeft. Alex snoof eens en zette zijn kraag op. Hij is naar Europa gekomen om te slagen, niet om steeds weer het klimatologische verschil met Brazilië te voelen.

Toch ontbrak hij gisteravond op de laatste training voor het Champions League-duel met Rosenborg. Alex zat op zijn hotelkamer. De kneuzing aan zijn grote teen, zaterdag opgelopen bij ADO Den Haag, is ernstiger dan die zich aanvankelijk liet aanzien. Is Alex op tijd fit? Verdoven kan niet, dat zou de coördinatie bij het lopen wegnemen. ,,We hebben kopzorgen vanwege een teenblessure van Alex. Vervelend, maar het is tegelijk een goede indicatie dat hij snel belangrijk is geworden'', zei trainer Guus Hiddink in Trondheim.

De eredivisie heeft Alex (22) leren kennen als een kolossale, betrouwbare verdediger die werkt aan zijn opbouwende capaciteiten en die met een ontzagwekkende blik de wereld in blikt. ,,Tegen Panathinaikos zag ik hem zó donker kijken dat ik dacht: nu moet de tegenstander oppassen'', zegt Wilfred Bouma, de andere helft van PSV's vaste centrale duo. ,,Alex had een elleboog geïncasseerd. Die Griek kwam zich meteen verontschuldigen. Slim van hem, anders had hij hoog moeten springen. Alex laat echt niet met zich sollen.''

Hij is, naar een beeldspraak van Hiddink, een tank met rupsbanden die tegenstanders ongenadig pijn kan doen. Kijk naar zijn gezicht, het robuuste straalt er vanaf. Kort geschoren haar, als een commando. Die indringende ogen. Wie Alex op het veld gadeslaat, ziet hem weinig lachen. Maar bij PSV weten ze beter. Daar ontwapent hij iedereen. Vorige week, toen alle internationals waren uitgevlogen, trainden de overblijvers soms twee keer per dag. Na de lunch liep Alex langs Harry van Kemenade, de 70-jarige, voormalige beheerder van het trainingscomplex. ,,Kom jongen'', riep de oer-PSV'er, ,,doe je schoenen maar aan, dan gaan wij jou eens meevoetballen leren.'' Van Kemenade zei het op z'n Oost-Brabants, daar zat geen woord Portugees tussen, maar Alex begreep de kwinkslag meteen en lachte. Binnen de Eindhovense club hebben ze Alex, en ook zijn keepende landgenoot Gomes, leren kennen als sociaal-intelligente, maar vooral heel rustige types. Dat is een stijlbreuk met meer extravagante Brazilianen als Romario en Ronaldo, of de jongelingen Marquinho en Leandro in recentere tijden. Het nachtleven van Eindhoven hoeft zich niet in de handen te wrijven, Alex en Gomes zijn naar Europa gekomen om te slagen als profvoetballer.

Alex voelt niet de druk van het verleden van PSV, door Romario en Ronaldo fraai ingekleurd in Eindhoven. ,,Als ik een spits was geweest, zoals zij, hadden de Braziliaanse kranten mij steeds vergeleken met hen. Maar ik ben verdediger. Nog steeds is er veel aandacht voor mij, want PSV is in Zuid-Amerika een grote club. Daarom wilde ik er graag heen toen die club zich bij Santos meldde. De mensen zijn trots dat ik bij het grote PSV voetbal.'' Zoals de Braziliaanse doelman Gomes moest wennen aan de druk die aanvallers op hem zetten bij terugspeelballen, zo had de verdediger tijd nodig in de één-tegen-één-gevechten waartoe Nederlandse verdedigers vaak zijn veroordeeld. In eigen land was hij de zekerheid van een onorthodoxe libero gewend. ,,Maar hij heeft zich ongelooflijk snel aangepast'', zegt Wilfred Bouma. ,,Hij staat bijna altijd goed opgesteld, dat is een kwestie van inzicht. En hij lijkt traag, maar dat is hij niet. Het mooiste voorbeeld vind ik onze uitwedstrijd bij Arsenal. Toen speelde hij een topspits als Henry uit de wedstrijd.''

Traag begint Alex wel aan veel PSV-aanvallen. Tegenstanders laten hem nogal eens vrij. Oh, wat kan de Braziliaan dan sloffen. Alsof hij zijn voeten in veel te kleine schoenen heeft moeten proppen. Met Hiddink sprak hij over zijn aanvallende taken. Hij kwam niet voor niets naar Nederland, waar nauwelijks nog topverdedigers worden opgeleid maar waar door het publiek van iedere mandekker splijtende dieptepasses worden verwacht. Alex: ,,De trainer zegt dat ik de ruimte moet opzoeken als Bouma wordt afgeschermd. Daar moest ik aan wennen. In Brazilië pak je de bal af en lever je 'm in bij de middenvelders. Ik moet het durven om richting de aanvallers te spelen.'' Hiddink: ,,Ploegen laten Alex vrij. Moeten ze vooral doen, met zijn schotkracht gaat hij er nog wel een paar scoren. Vonlanthen scoorde zaterdag zijn tweede doelpunt uit een dieptepass van Alex.''
pi_22767942
Als Ajax net zo snel die bal rond laat gaan als de eerste helft tegen Maccabi dan is ook dit psv een maatje te klein voor Ajax. Pakken ze de oude vorm van tegen Heerenveen dan komen ze van een koude kermis thuis.
pi_22768003
quote:

tvp
moet je horen wie het zegt
nee ajax is een braaf clubje
pi_22768015
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:20 schreef Chadi het volgende:
Als Ajax net zo snel die bal rond laat gaan als de eerste helft tegen Maccabi dan is ook dit psv een maatje te klein voor Ajax. Pakken ze de oude vorm van tegen Heerenveen dan komen ze van een koude kermis thuis.
noem je ook 2 verschillen op Maccabi en PSV
pi_22768191
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:25 schreef pascalheister het volgende:

[..]

noem je ook 2 verschillen op Maccabi en PSV
Nou nee het gaat niet om de ploeg tegenover Ajax maar om wat Ajax zelf doet en hoe het die wedstrijd in gaat. Ajax loopt al een hele tijd tegen zichzelf te voetballen en daar heeft de kwaliteit van de tegenstander niks mee te maken.
pi_22768769
Eitje . PSV voetbalde niet sterk tegen Rosenborg en tjah Rosenborg is nog een maatje kleiner dan Ajax .
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:19:34 #21
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22769070
De stemming is alweer snel omgeslagen na een 3-0 winst op een erg matige club waarvan zelfs Vitesse nog van weet te winnen. Ik ga nog steeds voor een 3-0 voor PSV.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_22769241
Ik ben het toch wel een beetje met Chadi eens. Speelt Ajax met hetzelfde tempo en passie als de eerste helft tegen tel aviv, dan geef ik PSV toch weinig kans.
slettebak [@] gmail.com
pi_22769281
quote:

tvp
De PSV supporters zullen Sylvie wel gaan uitschelden voor hoer. Het mag nu toch?
pi_22769311
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 12:30 schreef Smeich het volgende:

[..]

De PSV supporters zullen Sylvie wel gaan uitschelden voor hoer. Het mag nu toch?
Een hoger niveau qua originaliteit lijkt me inderdaad uitgesloten .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:36:00 #25
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22769393
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 12:32 schreef JaWi het volgende:

[..]

Een hoger niveau qua originaliteit lijkt me inderdaad uitgesloten .
Hey we hebben nog meer in huis hoor

EINDHOVUUH EINDHOVUHH EINDHOVUHHH

Voor de Theo Maassen liefhebber
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')