quote:Op maandag 1 november 2004 11:25 schreef Robertje het volgende:
http://www.keetsite.nl/verhalen.php?action=lezen&file=2002-4-15
Als je Fries zou kunnen zou je nog harder moeten lachenquote:Op maandag 1 november 2004 11:25 schreef Robertje het volgende:
Wat een taal is het ook, bijna net zo mooi als belgisch.quote:Op maandag 1 november 2004 11:25 schreef Robertje het volgende:
Whuahahahahquote:Op maandag 1 november 2004 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn er 25 jaar geleden nucleaire experimenten uitgevoerd daar in Winsum ofzo?
Wat een stelletje zwakzinnigen zeg...
quote:Op maandag 1 november 2004 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
OMG! Bij een van die jongens heb ik op school gezeten![]()
Neeee... Volgens mij is dat wél Harold! Ik herken die olijke kop uit duizenden!quote:Op maandag 1 november 2004 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ik zat bij die jongen helemaal inks op schoolEn hij heet geen Harold
Wil je zn MSN adres?
Gelukkig wonen ze in Frieslandquote:Op maandag 1 november 2004 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
je zal er naast wakker worden
Heeft die rechter nou een snor?quote:Op maandag 1 november 2004 15:10 schreef Freeflyer het volgende:
pfff moet je deze foto zien.. je zou er echt van schrikken
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 november 2004 17:34 schreef nonzz het volgende:
hej jongens, effe ontopic. De vriendin van onze TS is kapot en dat is al erg genoeg
Ja, ik had 154 (engelstalig)(quote:Op donderdag 11 november 2004 11:51 schreef Klonk het volgende:
doen ze wel eens aan iq testen in friesland ?
ook friezen mogen niet liegen, dat weet je bestquote:Op donderdag 11 november 2004 22:23 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ja, ik had 154 (engelstalig)()
Humorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:59 schreef wappiej het volgende:
ze kan niet meer pijpe?
[afbeelding]
Mick Jagger to the rescue
Kom op zeg! Je weet best dat personen met een IQ van 154 alleen maar waarheden verkondigenquote:Op donderdag 11 november 2004 22:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook friezen mogen niet liegen, dat weet je best![]()
loser!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:19 schreef Dabenzo het volgende:
Net had ik na 20 slaappillen voor elkaar dat mijn vriendin mij wou pijpen. Leg ik haar hoofd op mijn harde penis, val ik verdomme zelf in slaap!! en nu heeft mijn vriendin het record deepthroaten wel verbroken, alleen mijn vriendin doet nu niks meer. Ik heb al geprobeerd haar wakker te maken door heel hard met een hamer op haar hoofd te slaan, maar dat helpt niet![]()
Heeft iemand tips?
Anders schop je een 8 maanden oude topic naar boven. Dit topic blijft geweldig!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:38 schreef Flippje het volgende:
Ziek zijn jullie trouwens best wel... Iedereen maar afkraken. Denk niet dat jullie zelf ook niet geweldig zijn?
tof dat je een post doet die een oud topic nieuw leven in blaast, een nieuwe impuls geeft, en iets toevoegt!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:12 schreef Gizmo112 het volgende:
Schop
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:59 schreef wappiej het volgende:
ze kan niet meer pijpe?
[afbeelding]
Mick Jagger to the rescue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |