Oh! Jij bent echt ziek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:20 schreef SwOoSh het volgende:
ik zal der nog ff achter je auto binden en een rondje gaan rijden
Inderdaad, ik zag de effecten net nog op foto's van een immens triest gabberfeest:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:23 schreef SwOoSh het volgende:
Ik zei nog zo ghb is effectiever dan slaappillen
Muahahaha!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag de effecten net nog op foto's van een immens triest gabberfeest:
[afbeelding]
Xebroziusquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Muahahaha!
Friesland gabbers...
Hakken op klompen, dan heb je niet eens meer van die teringbeats nodig dat doet dat hout wel op die betonnen vloer![]()
![]()
.
Betekent dat, dat dit deel 2 is?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Xebrozius![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Muahahaha!
Friesland gabbers...
Hakken op klompen, dan heb je niet eens meer van die teringbeats nodig dat doet dat hout wel op die betonnen vloer![]()
![]()
.
Neeh man..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Zûk dy rûzje ofzô"![]()
Deel 2 van wat? Nee sorry, maar die gozer ken nu eenmaal nooit een normaal antwoord geven, in wat voor post dan ook. Mocht er een deel 1 zijn over wat dan ook maar dan wilde ik absoluut geen deel 2 makenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:39 schreef knowall het volgende:
[..]
Betekent dat, dat dit deel 2 is?
www.frisiangabbers.nlquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:52 schreef American_Nightmare het volgende:
www.frislangabbers.nl bestaat niet
http://www.frisiangabbers.nl/ wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:52 schreef American_Nightmare het volgende:
www.frislangabbers.nl bestaat niet
lol !quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:39 schreef knowall het volgende:
[..]
Betekent dat, dat dit deel 2 is?
quote:
IRLquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]
Hmmm lekker!
[afbeelding]
Dus zo zien friezen eruit IRL
Hoe weet jij dat zijn vriendin een negerin isquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:20 schreef SwOoSh het volgende:
ik zal der nog ff achter je auto binden en een rondje gaan rijden
Zo droog!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:51 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zijn vriendin een negerin is
Wist je dat ze daar betalen met euro's?quote:Op maandag 1 november 2004 00:39 schreef PICHT het volgende:
Hilarisch die friezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |