abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 16:49:43 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22798776
Een politiek administratie is een nieuw op te zetten overheidsinstelling die in elk bedrijf en school geïntegreerd gaat worden. Grote bedrijven krijgen per werkeenheid mensen aangewezen die over elke arbeider/student van de werkeenheid de meest gedetailleerde informatie verzamelt. Het gedrag, de uitspraken en met wie ze omgaan, de uitspraken en de frequentie waarin ze met collega's omgaan van elke werknemer wordt geanalyseerd. Bij kleine bedrijven kan men deze toewijzen aan een grotere werkeenheid zodat ze toch frequent bezocht worden. In china heeft men een dergelijke organisatie begreep ik uit een boek dat ik nu lees, maar in Nederland zou men hier een moderne variant van kunnen opzetten.

Elke maand worden werknemers met een afwijkend gedrag bij de politieke administratie op het matje geroepen en als er een patroon is, dus meerdere mensen met dezelfde gedragsafwijking zou de poolitieke registratie het mandaat moeten hebben om in te grijpen.

Ik denk dat dit een hele goede stap zou zijn in het uitbannen van terrorisme, omdat de overheid immers een veel beter beeld krijgt van de bevolking en mensen met afwijkend gedrag eruit kan lichten. Zeker met de huidige technologie moet het mogelijk zijn aan de hand van gedragsprofielen potentiële terroristen er voortijdig uit te lichten en in een heropvoedingskamp te stoppen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 16:51:01 #2
105769 Zapp
Pim, Theo...jij?
pi_22798798
jij bent debiel
Van Aartsen zegt dat nu zichtbaar is geworden waar Hirsi Ali en ook de VVD al zo lang op hebben gewezen. "Ik hoop dat we in Nederland de ontkennende fase voorbij zijn. Wat past bij een weerbare democratie is werkelijk tot actie overgaan."
pi_22799335
Geweldig idee
Je kan misschien nog wat oud-Stasi medewerkers vragen voor wat tips!
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:15:31 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22799354
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:23:33 #5
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_22799491
Ben je hier om te shockeren of te ouwehoeren.
  Moderator vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:27:10 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_22799564
Je houdt er wel van de boel een beetje wakker te schudden he?
quote:
Elke maand worden werknemers met een afwijkend gedrag bij de politieke administratie op het matje geroepen
En, wat is afwijkend?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:30:27 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22799635
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:27 schreef Karina het volgende:
Je houdt er wel van de boel een beetje wakker te schudden he?
[..]

En, wat is afwijkend?
afwijkend is een parameter die door de overheid gedefiniëerd kan worden in richtlijnen aan de politieke administratie. Het kan door wereldlijke ontwikkelingen variëren natuurlijk. De risicoprofielen kunnen wijzigen, aangescherpt , of versoepeld worden. Verder is er zoveel onderzoek gedaan dat je wel degelijk een profiel kan vaststellen van terroristen in wording.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22802054
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 16:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een politiek administratie is een nieuw op te zetten overheidsinstelling die in elk bedrijf en school geïntegreerd gaat worden. Grote bedrijven krijgen per werkeenheid mensen aangewezen die over elke arbeider/student van de werkeenheid de meest gedetailleerde informatie verzamelt. Het gedrag, de uitspraken en met wie ze omgaan, de uitspraken en de frequentie waarin ze met collega's omgaan van elke werknemer wordt geanalyseerd. Bij kleine bedrijven kan men deze toewijzen aan een grotere werkeenheid zodat ze toch frequent bezocht worden. In china heeft men een dergelijke organisatie begreep ik uit een boek dat ik nu lees, maar in Nederland zou men hier een moderne variant van kunnen opzetten.

Elke maand worden werknemers met een afwijkend gedrag bij de politieke administratie op het matje geroepen en als er een patroon is, dus meerdere mensen met dezelfde gedragsafwijking zou de poolitieke registratie het mandaat moeten hebben om in te grijpen.

Ik denk dat dit een hele goede stap zou zijn in het uitbannen van terrorisme, omdat de overheid immers een veel beter beeld krijgt van de bevolking en mensen met afwijkend gedrag eruit kan lichten. Zeker met de huidige technologie moet het mogelijk zijn aan de hand van gedragsprofielen potentiële terroristen er voortijdig uit te lichten en in een heropvoedingskamp te stoppen.
zeg eh Leuke beste panda van mij in elke thread waar jij in staat neem je een zon extreem standpunt in als je zo doorgaat heb je straks kans dat dit politiek administratie orgaan jouw zal moeten op pakken wegens buitensporig opruiend gedrag. Volgens mij hadden de Stazi ook al zoiets. en deed de Gestapo ook dergelijke soorten onderzoeken voor en tijdens WW2.

Heel leuk hoor je posts maar kom eens terug waneer je echt een fatsoenlijk argument hebt
wat alle referentie kaders van het huide sociaale stelsel doorstaat.
pas dan heb je een argument inplaats van lekker de zooi te zitten zieken
Passion It Guides us. Without it we would truly be dead.
pi_22802119
Zeg BHFH, volgens mij was de arts die jou op zou moeten vangen bij je geboorte niet voorzien van armen...

Ga Zyklon-B snuiven mongeaul!
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 20:19:34 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_22802964
Ik weet nog wel een leuk boekje voor je BHFH: 1984. Kun je zien wat er van een dergelijke samenleving terecht komt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_22803090
Goed idee!

Maar waarschijnlijk ben jij wel de eerste die op het matje moet komen met je afwijkende ideeën.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2004 20:26:25 ]
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:06:15 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22805464
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 20:26 schreef k_man het volgende:
Goed idee!

Maar waarschijnlijk ben jij wel de eerste die op het matje moet komen met je afwijkende ideeën.
misschien, maar om even serieus te zijn. Onze maatschappij gaat ten gronde aan imperialistisch kapitalistisch egoïsme en deze tendens is met een stevigere greep van de overheid op de maatschappij een halt toe te roepen. Ook omdat in maatschappijen waarin de overheid een stevige greep heeft op de maatschappij de mensen an sich verbroedert. Saamhorigheid en samen werken aan het verbeteren van onze maatschappij dat zou het motto worden in plaatsen van geld, geld geld en ikke, ikke , ikke...

Verder kan het extremisme en terrorisme een halt toe worden geroepen door mijn politieke administratie.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:18:51 #13
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22809553
Viva Noord-Korea.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 14:41:26 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22818065
dat is een kromme vergelijking, natuurlijk heeft ook dat systeem zijn voordelen, maar in Noord korea is alles in het extreme en dat staat verre van wat ik voorstel. zo zou k zou geen afstand willen doen van de vrije markt economie en nog een aantal andere verworvenheden. Tevens zou ik de mensen rechten zeker willen respecteren voor zover mogelijk.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22823015
Je vergeet te melden dat de afwijkende gevallen naar een kamp gebracht moeten worden alwaar ze aan het werk gezet worden onder toezicht van een nieuw op te richten politie, op deze manier kunnen ze op een veilige manier toch nuttig werk verrichten, we moeten alleen even kijken waar dat kamp neer gezet moet worden, ik geloof dat er bij westerbork nog wel een oud kamp staat die we kunnen renoveren.
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 18:15:12 #16
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_22823131
BHfH... je spoort niet... zeg dan gelijk dat je alle rechten die je hebt over wilt dragen aan de overheid
Neerkomen wel!
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 18:16:31 #17
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22823163
De overheid kan toch het beste beslissen wat goed voor ons is lijkt me.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22823178
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 18:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De overheid kan toch het beste beslissen wat goed voor ons is lijkt me.
dat lijkt me ook :')
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_22879349
..vergeet vooral niet ook nog even A Brave New World te gaan lezen. Staan ook absoluut zinnige manieren in om veiligheid in een samenleving te vergroten.
pi_22879473
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 16:51 schreef Zapp het volgende:
jij bent debiel
Hij vind het gewoon waanzinnig gaaf om te keten. Voor zulk soort mensen heb ik waardering.
pi_22879559
Het enige probleem dat ik zie is dat we wel heel veel mensen extra nodig zullen hebben om iedereen zowel ideologisch op het rechte pad te houden én de arbeidsproductiviteit op peil houden.
pi_22880013
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 20:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik weet nog wel een leuk boekje voor je BHFH: 1984. Kun je zien wat er van een dergelijke samenleving terecht komt.
Je bent me een uurtje of 12 voor.

BHFH, maak een one-way tijdmachine en ga in de USSR leven van 1950, ok?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_22888424
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 04:26 schreef HiZ het volgende:
Het enige probleem dat ik zie is dat we wel heel veel mensen extra nodig zullen hebben om iedereen zowel ideologisch op het rechte pad te houden én de arbeidsproductiviteit op peil houden.
Iedereen heeft dan, in de beste communistische traditie, een baan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')