quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 16:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een politiek administratie is een nieuw op te zetten overheidsinstelling die in elk bedrijf en school geïntegreerd gaat worden. Grote bedrijven krijgen per werkeenheid mensen aangewezen die over elke arbeider/student van de werkeenheid de meest gedetailleerde informatie verzamelt. Het gedrag, de uitspraken en met wie ze omgaan, de uitspraken en de frequentie waarin ze met collega's omgaan van elke werknemer wordt geanalyseerd. Bij kleine bedrijven kan men deze toewijzen aan een grotere werkeenheid zodat ze toch frequent bezocht worden. In china heeft men een dergelijke organisatie begreep ik uit een boek dat ik nu lees, maar in Nederland zou men hier een moderne variant van kunnen opzetten.
Elke maand worden werknemers met een afwijkend gedrag bij de politieke administratie op het matje geroepen en als er een patroon is, dus meerdere mensen met dezelfde gedragsafwijking zou de poolitieke registratie het mandaat moeten hebben om in te grijpen.
Ik denk dat dit een hele goede stap zou zijn in het uitbannen van terrorisme, omdat de overheid immers een veel beter beeld krijgt van de bevolking en mensen met afwijkend gedrag eruit kan lichten. Zeker met de huidige technologie moet het mogelijk zijn aan de hand van gedragsprofielen potentiële terroristen er voortijdig uit te lichten en in een heropvoedingskamp te stoppen.
zeg eh Leuke beste panda van mij in elke thread waar jij in staat neem je een zon extreem standpunt in als je zo doorgaat heb je straks kans dat dit politiek administratie orgaan jouw zal moeten op pakken wegens buitensporig opruiend gedrag. Volgens mij hadden de Stazi ook al zoiets. en deed de Gestapo ook dergelijke soorten onderzoeken voor en tijdens WW2.
Heel leuk hoor je posts maar kom eens terug waneer je echt een fatsoenlijk argument hebt
wat alle referentie kaders van het huide sociaale stelsel doorstaat.
pas dan heb je een argument inplaats van lekker de zooi te zitten zieken
Passion It Guides us. Without it we would truly be dead.