Shit man... dat heb ik ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:53 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kom ik hier in godsnaam van af! Het lijkt op nagelbijten maar dat is het niet. het gaat om het vlees dat om de nagels zit waar ik constant aan knabbel. het is vies en lelijk en pijnelijk. maar in 10 jaar tijd is dit een tik geworden zo dat ik er niet zo maar van af kom, het gaat automatisch niet eens meer bewust. iemand die het probleem kent en tips heeft?
ja man, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:09 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Shit man... dat heb ik ook![]()
Als je er een stukje vanaf hebt gebeten, kauw je dan ook nog met je voortanden op dat stukje?![]()
Heb het 9 van de 10 keer gewoon niet door... word er helemaal gek van![]()
Of je doet het onbewust en je hebt het gewoon niet doorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:58 schreef Logitik het volgende:
Gewoon niet meer doen, jezelf er op betrappen. Das de enige oplossing. Als dat niet lukt, heb jejezelf gewoon niet in de hand en heb je geen dicipline.
ja zo werkt dat niet, dit geld voor alle vingers dat het onbewust gaatquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:13 schreef GiSH het volgende:
gewoon eens beginnen met 1 vinger niet meer af te kluiven.. dan zie je resultaat, en dan maar hopen dat het motiveert voor de andere negen..
Ik knaag de hele vingertop aan gort, nagels, vlees om nagels, nagelriemen etc. etc. walgelijk ziet het eruit, ik schaam me als ik zwem ofzo, het is dan helemaal geen gezichtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:38 schreef het volgende:
ik doe dat altijd en mijn vingers zien er niet uit!
Jezus, ik dacht écht dat ik de enige was...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:24 schreef type_29 het volgende:
Hier kom je volgens mij de rest van je leven niet meer af.
Ik doe het ook en zit er niet mee, je kan je nagels ook goed als tandenstoker gebruiken.
Dus het heeft nog wel een nuttige functie.
Mijn vriend deed het ook... heel zijn nagelriemen aan gort... maar ook zijn nagels (terwijl hij die niet afbeet). In zijn nagels kwamen allemaal vage ribbels van het bijten, als je goed keek, kon je zelfs ongeveer de afdruk van zijn tanden zien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:24 schreef type_29 het volgende:
Hier kom je volgens mij de rest van je leven niet meer af.
Ik doe het ook en zit er niet mee, je kan je nagels ook goed als tandenstoker gebruiken.
Dus het heeft nog wel een nuttige functie.
Afgekloven vingers zien er toch al niet uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:56 schreef GiSH het volgende:
of topjes van latex handschoen los knipen en om je vingers doen... ziet er wel raar uit
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:18 schreef Scandalous het volgende:
Ik doe het ookHet is heel dwangmatig. Ik doe het ook als ik niks in mn handen heb. Ik steek tegenwoordig dan een vanille sigaartje op (ik rook verder niet) , dat helpt wel.
oh jah, dat doe/deed ik ook nog...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:49 schreef Tokay het volgende:
Met de nagel van mijn wijsvinger continue de velletjes rond mijn duimnagel pulken/krabben.
Oh mên, dat doe ik al vanaf dat ik kleuter was ofzo!
Tot bloedens toe, het ziet er soms echt niet uit.
Ik doe het zonder er bij na te denken, maar het is wel erger wanneer ik zenuwachtig ben.
Dat ken ik, ik heb er wel eens aagedagd om antinalebijtspul erop te smeren maar dat heeft weinig zin als ik er meestal aan loop te frunniken met mijn vingers. En om nu een tijd lang met tape ofzo eromheen te gaan lopen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:49 schreef Tokay het volgende:
Met de nagel van mijn wijsvinger continue de velletjes rond mijn duimnagel pulken/krabben.
Ik doe het zonder er bij na te denken, maar het is wel erger wanneer ik zenuwachtig ben.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:49 schreef Tokay het volgende:
Ben je emo?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:53 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kom ik hier in godsnaam van af! Het lijkt op nagelbijten maar dat is het niet. het gaat om het vlees dat om de nagels zit waar ik constant aan knabbel. het is vies en lelijk en pijnelijk. maar in 10 jaar tijd is dit een tik geworden zo dat ik er niet zo maar van af kom, het gaat automatisch niet eens meer bewust. iemand die het probleem kent en tips heeft?
lijkt me duidelijk.quote:
Hoiquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef blacktimothy12 het volgende:
haha ik heb ook al van die verneukte vingertoppen.
heb echt nog nooit iemand anders gezien/gekend die het ook heeft.
Ik ben er zelfs nog nooit een topic ofzo op internet over tegengekomen.
ik dacht echt dat het een of ander vaag iets was waar echt niemand last van het.
mn nagels heb ik egt al jaren niet meerm et een schaar geknipt
Ik heb nu de komende 5 weken 'nmavp' (niet meer aan velletjes peuteren) in m'n agenda staan. En als ik een hele dag niet heb gepeuterd, mag ik er een grote mooie krul bij zetten, en als ik wel gepeuterd heb een groot kruis. Maar als je maar een heel klein beetje gepeuterd heb mag het ook een klein kruisje zijn want anders denk je: schijt, nu komt er toch wel een kruis, en dan peuter je door.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik doe dit ook alleen nog maar. Heb nu weer 2 vingers die aan het bloeden zijn. Is hier geen oplossing voor ? Kan er echt niet vanaf blijven
Ja handig, da's allebei hel erg leker. Hmmmmm.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:57 schreef Tombert het volgende:
ken t wel een beetje maar niet zo erg,
iets erop smeren wat heel vies is ofzo? tabasco, mosterd
Censuur is het wapen van de dommequote:Op zondag 23 maart 2008 06:45 schreef starla het volgende:
haha
Haha, echt waar, hoé herkenbaar!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef p-etr-a het volgende:
Ik doe het ook al meer dan tien jaar en echt, ik weet geen oplossing. Mijn vriend spreekt me er al tijden op aan en wordt er soms zelfs heel boos om. Dan gaat hij me op m'n vingers slaan enzo, maar ik ben zoveel pijn gewend aan mijn vingers (ook bloeden e.d.) dat het niet helpt.
Ik ook. En ik trek de velletjes van mijn lippen en van mijn vingers. Ik heb een tijdje met creme gesmeerd tegen het bijten aan mijn vingers. Dat smaakte goor. Maar onbewust heb ik daar een oplossing voor gevonden, velletjes trekken met een pincet. Ik kan uren bezig zijn met de kleinste velletjes weg te pulken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik doe het altijd aan de binnenkant van m'n wang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |