Hoiquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef blacktimothy12 het volgende:
haha ik heb ook al van die verneukte vingertoppen.
heb echt nog nooit iemand anders gezien/gekend die het ook heeft.
Ik ben er zelfs nog nooit een topic ofzo op internet over tegengekomen.
ik dacht echt dat het een of ander vaag iets was waar echt niemand last van het.
mn nagels heb ik egt al jaren niet meerm et een schaar geknipt
Ik heb nu de komende 5 weken 'nmavp' (niet meer aan velletjes peuteren) in m'n agenda staan. En als ik een hele dag niet heb gepeuterd, mag ik er een grote mooie krul bij zetten, en als ik wel gepeuterd heb een groot kruis. Maar als je maar een heel klein beetje gepeuterd heb mag het ook een klein kruisje zijn want anders denk je: schijt, nu komt er toch wel een kruis, en dan peuter je door.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik doe dit ook alleen nog maar. Heb nu weer 2 vingers die aan het bloeden zijn. Is hier geen oplossing voor ? Kan er echt niet vanaf blijven
Ja handig, da's allebei hel erg leker. Hmmmmm.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:57 schreef Tombert het volgende:
ken t wel een beetje maar niet zo erg,
iets erop smeren wat heel vies is ofzo? tabasco, mosterd
Censuur is het wapen van de dommequote:Op zondag 23 maart 2008 06:45 schreef starla het volgende:
haha
Haha, echt waar, hoé herkenbaar!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef p-etr-a het volgende:
Ik doe het ook al meer dan tien jaar en echt, ik weet geen oplossing. Mijn vriend spreekt me er al tijden op aan en wordt er soms zelfs heel boos om. Dan gaat hij me op m'n vingers slaan enzo, maar ik ben zoveel pijn gewend aan mijn vingers (ook bloeden e.d.) dat het niet helpt.
Ik ook. En ik trek de velletjes van mijn lippen en van mijn vingers. Ik heb een tijdje met creme gesmeerd tegen het bijten aan mijn vingers. Dat smaakte goor. Maar onbewust heb ik daar een oplossing voor gevonden, velletjes trekken met een pincet. Ik kan uren bezig zijn met de kleinste velletjes weg te pulken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik doe het altijd aan de binnenkant van m'n wang.
same here, heb al veel afgeklovenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:09 schreef JediMasterLucia het volgende:
Aargh, het is weer erg de laatste tijd met dat gepiel aan die velletjes.![]()
zeker als het hard is, dan nodigt het uit om eraan te knagen.![]()
Ik weet dat ik er eigenlijk vanaf moet blijven, maar toch lukt dat niet...![]()
zucht..
Ik ben genezen!quote:
ben je dan al genezen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:48 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb de oplossing gevonden
Rawit pepers, fijnknijpen en over je vingertoppen smeren. Even aan een nagel of velletje zitten is janken geblazen. En nee handen wassen helpt nauwelijks...
heb jij het ook geprobeerd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Weet hoe je je voelt, heb 11 jaar lang geprobeerd te stoppen.
Byte-x kost maar 5 EUR. Baat het niet dan schaadt het niet.
Al ruim een maand niet meer lopen kluiven. En dat allemaal dankzij een indische maaltijd ( of nou ja, de kok kwam met die oplossing)quote:
Zie twee berichten daarboven.quote:
ik kon er niet uit opmaken of je het nu wel of niet had gebruiktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie twee berichten daarboven.![]()
Heb Byte X nog immer hier in medicijnenkastje liggen just in case.
Including week foto's met de stand van zakenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ben een gevalletje Debsterr. Heb ook precies dezelfde klachten/waarnemingen.
En het is niet leuk! Ik wil mooie handen!
We zouden hiervan ook een 30 days/nights topic moeten maken
Ik weet zeker dat ik ze minimaal even erg afbeet als jij, inclusief velletjes e.d.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik bijt zer altijd zo af, dat ik ontstekingen aan m'n vingers heb, heel pijnlijk
Ik doe hetzelfde. Nu heb ik alleen mijn rechterduim als slachtoffer, en die ziet er nu dus niet uit en doet pijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik trek ook haakjes ana de zijkant eraf, tot in mijn vlees, eerst bloeden, dan ontsteking, altijd hetzelfde liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |