abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60067045
Ach het WK haal je toch wel met Zuiverloon, Janmaat of Verhaegh en je geeft ze zo een kans om zich te ontwikkelen tot international

Als Melchiot en Jaliens interlands spelen kan Zuiverloon ook makkelijk dat niveau aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60067054
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:09 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje voorbarig, vind je ook niet?
Marcellis en Zuiverloon moeten het anders ook nog maar laten zien, of ze Oranje-waardig zijn.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60067101
Daar heb je de voorbereiding op het WK voor en die begint over 2 maanden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60067133
Spelers moeten zich ontwikkelen tot het niveau voor Oranje bij hun club.
Oranje is geen opleidingsinstituut.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60067152
Bij Bassie ging het goed
pi_60067308
Tsja, dan hebben wij een verschillende definitie van 'goed' denk ik
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60067355
Het gaat over nieuwe talenten de kans te geven zich te ontwikkelen tot intternational

Dat ging gewoon extreem goed onder Bassie. Het halve team dat het EK speelde is denk ik onder hem gedebuteerd.

Als Van Marwijk(wat ie niet is want hij snapt er niks van) dan laat hij de spelers boven de 29-30 afvloeien en gaat hij door met jongere spelers. Dan hoort Zuiverloon erbij als hij speelt
pi_60067432
Ooh maar ik zeg niet dat je geen spelers mag laten debuteren, dat zou nergens op slaan natuurlijk.
Ik geef alleen aan dat je spelers die het niveau (nog) niet hebben niet erbij moet halen als een soort opleidingsstage ofzo, je moet ze alleen selecteren als ze er klaar voor zijn of iniedergeval die indruk hebben gewekt bij hun club. Dat ging niet altijd vlekkeloos bij Van Basten.

Alle spelers boven de 29 laten afvloeien lijkt me niet verstandig, over 2 jaar kan je ook spelers boven de 30 met de nodige ervaring nog prima gebruiken. Een ideale mix tussen jong en oud is wat je moet vinden.
pi_60067480
Nederland heeft ervaring zat

Steek, Van Persie, Sneijder, Boula, Van der Vaart, Kuyt, Mathijsen, Heitinga en Robben hebben ervaring zat en zijn tijdens het WK in de kracht van hun leven

Zet er een stuk of 10 jongere spelers bij en je hebt een team dat mee kan doen voor de titel. Aan Van Bommel, Van Nistelrooy, Bouma, Ooyer, Melchiot heb je niks meer aan
pi_60067527
Waarom zou je aan Van Bommel niks meer hebben?
Alsof spelers die rond de 30 zijn er ineens niets meer van kunnen.

Je moet het gewoon speler voor speler bekijken.
Als je goed genoeg bent ben je jong genoeg.
pi_60067633
Steek 12
Urby
Mathijsen 35
Boula 26
Zuiverloon
De Jong 26
De Zeeuw 16
Robben 35
Van der Vaart 58
Sneijder 48
Van Persie 28

Vrijwel alle spelers hebben al minimaal 30 interlands gespeeld en dan heb je nog Babel, Hutenlaar, Heitinga, Kuyt die al een behoorlijk aantal interlands hebben gespeeld

Geef Urby, Siem, Afellay, DeGuzman, Pieters, Verhaegh, Zuiverloon, Marcellis, Vd Wiel maar een kans. Daar wordt je tegen de tijd dat het WK is een stuk beter van
pi_60067650
Van Bommel is 33 als het WK gespeeld wordt.

Geef eens voetballer die niet Zidane heet die nog uitblonk op zijn 33e of ouder?
pi_60067762
Maldini.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60067764
Phillip Cocu.

Ik beweer overigens niet dat onze selectie te jong is.
Ik vertel je alleen dat je niemand moet uitsluiten vanwege zijn leeftijd.
Nogmaals: Als je goed genoeg bent ben je jong genoeg.
pi_60067867
Cocu speelde in elk geval niet goed op zijn laatste toernooi

Landen die te veel oude spelers opstellen en niet snel genoeg vernieuwen komen zichzelf altijd tegen op een WK

Nederland heeft het geluk dat vrijwel alle belangrijke voetballers(op de spits en keeper na) makkelijk meekunnen tot het WK , daar moet je jonge voetballers bij zoeken
pi_60067892
Maldini speelde ook niet goed op het WK van 2002 en Italie zelf ook niet
pi_60067936
We moeten gewoon de beste selectie samenstellen, dat is alles wat we moeten.
Niet geforceerd een jonge speler selecteren of geforceerd een oudere speler selecteren want dat loopt ten alle tijden fouten af.
pi_60067983
Ik heb nog altijd m'n twijfels over Zuiverloon, als hij aanhaakt bij de subtop dan vind ik dat hij het knap doet. Hij mist extra/uitmuntende kwaliteiten. Engeland zal een goede leerschool zijn en dan zullen we zien of hij Oranje gaat halen.
That's all folks!
pi_60068024
Hij zal in ieder geval tegen hele goede spitsen spelen wat natuurlijk ook behoorlijk leerzaam is.
Vooral omdat ik wel denk dat WBA verdedigend elke wedstrijd onder druk komt te staan.
pi_60068074
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:05 schreef Valdivia het volgende:
We moeten gewoon de beste selectie samenstellen, dat is alles wat we moeten.
Niet geforceerd een jonge speler selecteren of geforceerd een oudere speler selecteren want dat loopt ten alle tijden fouten af.
Dit klopt niet. Landen die niet vernieuwen komen zichzelf tegen op het WK
pi_60068103
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Landen die niet vernieuwen komen zichzelf tegen op het WK
Oke, maar dit topic gaat over de speler Zuiverloon en het lijkt me verstandig niet te ver van het onderwerp af te dwalen.
pi_60071340
Edit: Zeg dan niets.

[ Bericht 94% gewijzigd door Blawh op 13-07-2008 12:38:16 ]
pi_60217055
Verrassend hoor dat hij naar Engeland gaat. Leuk voor hem maar is dat nou wel zo verstandig? Waarom doen jonge spelers dit soort dingen?
pi_60217124
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:50 schreef SCH het volgende:
Verrassend hoor dat hij naar Engeland gaat. Leuk voor hem maar is dat nou wel zo verstandig? Waarom doen jonge spelers dit soort dingen?
Omdat hij daar 10x zoveel gaat verdienen.
pi_60217151
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:55 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Omdat hij daar 10x zoveel gaat verdienen.
Is dat ook echt zo en is dat echt het enige motief? Het is natuurlijk leuk om in Engeland te spelen ook. Of denkt hij het daar ook echt te gaan maken?
pi_60217186
Bij deze club krijgt hij de meeste kansen op speeltijd, hij kon ook naar andere clubs. Dus hij kiest nog wel enigszins voor sportief perspectief. Maar het budget van de Engelse clubs is zo verschrikkelijk hoog dat het de markt wel behoorlijk verpest.
pi_60217235
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dat ook echt zo en is dat echt het enige motief? Het is natuurlijk leuk om in Engeland te spelen ook. Of denkt hij het daar ook echt te gaan maken?
Ik denk dat Zuiverloon arrogant genoeg is om dat te denken.

En misschien doet hij dat ook wel, want opzich is het best een aardige voetballer, alleen hij maakt veel te veel domme fouten.
pi_60217354
Zuiverloon is wel iets slimmer dan dat hoor. Twee jaar geleden kon hij al naar Arsenal, en een jaar geleden kon hij ook de stap maken naar een hoger niveau.

Ben benieuwd of ie het gaat redden in de Premier League.
pi_62145370
Whoa, hij schijnt uit te blinken in Engeland.

Wat reacties uit een topic over Zuiverloon op een West Bromwich Albion forum (zo kom je nog eens ergens )
quote:
we wont be able to keep him, he is that good, i expect a bid from Manchester United in the summer, and our policy seems to be that if a big four club come calling, we let them go, think PIG
quote:
He is the best player I have seen here for a long while. He is very confident in all areas of the pitch. He is good enough to pressing in attack one minute and defending back the next.
quote:
aye was brilliant everyone singing his name, you could tell he loved it aswell. Even the brummie were singing the song. What a player we have on our hands.
quote:
Enjoy him while we can because he'll be snapped up by a top 4 club in the summer.
quote:
Im 23 and i have to say i dont remember ever being as excited about a player as this kid. If he continues to progress he can go to the very top.
Hij heeft natuurlijk nog niet een seizoen volgemaakt ofzo, maar dit verrast mij toch wel. Ik heb Zuiverloon fantastische wedstrijden zien spelen (op het jeugd-ek tegen Portugal bijv.) maar ook veel te vaak vreselijke fouten zien maken. Ik ben benieuwd of hij dat niveau kan volhouden in de Premier League.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62145564
Wel opvallend, want ik vond hem vorig seizoen ronduit matig. Wel leuk en natuurlijk goed met het oog op het Nederlands elftal, want de rechtsbackpositie is nou niet echt heel goed bezet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62145837
Laat hem eerst maar eens een seizoen constant presteren, iets wat hem tot nu toe nog niet gelukt is. Daarna nog even bij WBA blijven en daarna pas naar het Nederlands elftal kijken en eventueel PL top 4. Maar die weg is nog heel lang. Wel opvallend dat die gasten zo positief zijn.
pi_62146358
Wie had dat verwacht....
pi_62146478
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:30 schreef Vidacz het volgende:
Laat hem eerst maar eens een seizoen constant presteren, iets wat hem tot nu toe nog niet gelukt is.
Amen.

Altijd die lovende woorden voor spelers die pas 4/5 wedstrijden goed hebben gespeeld. Laat hem maar eens tegen de hoger genoteerde clubs spelen en dan zullen we zien of hij zich staande weet te houden. Mijn gevoel zegt van niet aangezien ie vorig seizoen bij Heerenveen dat al amper kon.
pi_62146515
Zuiverloon is inderdaad nogal wisselvallig, hij heeft er blijkbaar zijn zinnen op gezet en kan dan heel goed voetballen. Maar de constante ontbrak tot nu steeds.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:44:22 #185
15600 BB-King
Long live the King!
pi_62160789
Hij wordt natuurlijk ook ouder/meer ervaren en misschien past het Engelse voetbal ook meer bij hem.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:35:08 #186
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62496184
man utd schijnt hem te willen halen als opvolger van neville en dat brown naar het centrum verhuist, everton heeft ook interesse
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62498477
Hij schijnt het gisteren zeer behoorlijk te hebben gedaan tegen C. Ronaldo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_62498480
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:15 schreef RayMania het volgende:
Wel opvallend, want ik vond hem vorig seizoen ronduit matig. Wel leuk en natuurlijk goed met het oog op het Nederlands elftal, want de rechtsbackpositie is nou niet echt heel goed bezet.
Hij speelt al jaren matig, nu 3 goede wedstrijden bij WBA en we hebben het al over het Nederlands elftal.
pi_62498959
Niet zo gek als je ziet dat er verder niet veel alternatieven zijn als je Kromkamp op gaat roepen en Boulahrouz en Heitinga geblesseerd waren/zijn.
pi_62499136
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 08:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij speelt al jaren matig, nu 3 goede wedstrijden bij WBA en we hebben het al over het Nederlands elftal.
Als je de PL aankan, kan je zeker ook het NL elftal aan. Wat mij betreft kan je beter Zuiverloon oproepen dan Kromkamp, Zuiverloon kan nog groeien. En we hebben nu eenmaal niet zo veel opties achterin.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62499814
voordat we hem in het NL elftal zetten... hier de 1-0.
Zuiverloon gaat een solo aan door het midden... mislukt en vervolgens alle ruimte voor Rooney om te scoren. een typische Urby fout..

de 4-0, ook al zo potdicht die flank

dan vergeet ik nog bijna het afgekeurde doelpunt waarbij hij slecht verdedigde en goed wegkwam dat de goal niet doorging. Gianni in Oranje? alsjeblieft niet zeg..
pi_62499863
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Gianni in Oranje? alsjeblieft niet zeg..
Maar Kromkamp werd gisteren na 20 minuten gewisseld omdat hij compleet werd weggespeeld door Lurling en Kwakman, ik bedoel maar.
Wat betreft rechtsbacks zit Oranje niet echt ruim. Ik begrijp trouwens niet waarom Melchiot niet i.p.v. Kromkamp is opgeroepen.

Ik vond hem in Oranje altijd goed als rechtsback.

[ Bericht 3% gewijzigd door koningdavid op 19-10-2008 12:35:42 ]
pi_62500032
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:45 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar Kromkamp werd gisteren na 20 minuten gewisseld omdat hij compleet werd weggespeeld door Lurling en Kwakman, ik bedoel meer.
Wat betreft rechtsbacks zit Oranje niet echt ruim. Ik begrijp trouwens niet waarom Melchiot niet i.p.v. Kromkamp is opgeroepen.

Ik vond hem in Oranje altijd goed als rechtsback.
Melchiot is een goeie optie idd. eigenlijk hebben we niet echt een probleem... Boulahrouz, Marcellis, Ooijer en Melchiot kunnen er allemaal prima spelen.
pi_62500531
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Landen die te veel oude spelers opstellen en niet snel genoeg vernieuwen komen zichzelf altijd tegen op een WK
Ik vraag me af of jij de laatste WK-finale eigenlijk uberhaupt wel gezien hebt. Speelden daarin niet spelers als Thuram, Cannavaro, Makelele, Cannavaro, Zidane, Totti, Camoranesi, Barthez etc. in? Ribery was zelfs veruit de jongste speler met 23 jaar, die WK-finale.
pi_62501643
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:28 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ik vraag me af of jij de laatste WK-finale eigenlijk uberhaupt wel gezien hebt. Speelden daarin niet spelers als Thuram, Cannavaro, Makelele, Cannavaro, Zidane, Totti, Camoranesi, Barthez etc. in? Ribery was zelfs veruit de jongste speler met 23 jaar, die WK-finale.
Dat zijn in de meeste gevallen wel hele goede oude spelers. Wij hebben spelers als Van Bronckhorst, Ooijer en Melchiot als ouderen, die al nooit erg goed zijn geweest.

Zuiverloon kwam inderdaad heel goed weg bij de afgekeurde goal, en hij speelde zeker niet goed. Maar moeilijker dan tegen Ronaldo ga je het ook niet meer krijgen. Bovendien is hij, in tegenstelling tot de meeste andere opties, wel op zn best als rechtsback. Ik zou nu nog de voorkeur geven aan Melchiot, maar Kromkamp boven Zuiverloon verkiezen hoeft van mij echt niet.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62502035
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:30 schreef Vidacz het volgende:
Laat hem eerst maar eens een seizoen constant presteren, iets wat hem tot nu toe nog niet gelukt is. Daarna nog even bij WBA blijven en daarna pas naar het Nederlands elftal kijken en eventueel PL top 4. Maar die weg is nog heel lang. Wel opvallend dat die gasten zo positief zijn.
Ook nu geldt dit nog. Stel dat Zuiverloon wordt opgeroepen en waardeloos speelt bij zowel Oranje als WBA, terwijl Kromkamp opeens in de vorm van zijn leven verkeert? Is het dan weer Kromkamp > Zuiverloon? Niet dat ik een fan van Kromkamp ben hoor.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:28:47 #197
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62503088
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:56 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Melchiot is een goeie optie idd. eigenlijk hebben we niet echt een probleem... Boulahrouz, Marcellis, Ooijer en Melchiot kunnen er allemaal prima spelen.
Dat hebben we weldegelijk, want op Melchiot na haalt geen van die spelers er zijn optimale rendement uit op die positie, en Melchiot is ook niet de jongste meer. Bovendien wil je als vleugelverdediger gewoon spelers die snel op kunnen stomen en een mannetje uitkappen aan de bal, geen wandelende granietblokken als Boulahrouz en Marcellis, die vertragen de opbouw alleen maar.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_67400306
quote:
Zuiverloon: "Niveau van Premier League kan ik aan"
25 maart 2009

Gianni Zuiverloon verkeert met West Bromwich Albion in grote degradatiezorgen. Toch bekijkt de 22-jarige verdediger zijn situatie van de zonnige kant. Zijn aanpassing aan het hoge niveau van de Premier League is goed verlopen en hij werkte zich in korte tijd op tot een vaste kracht bij de promovendus. "En ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat we niet degraderen", toont de jeugdinternational zich tegen FCUpdate.nl een optimist.

Zuiverloon koos vorig jaar in de zomer voor een aantrekkelijk avontuur overzee. Na goede jaren bij SC Heerenveen tekende hij een contract voor drie seizoenen bij West Bromwich Albion, dat toen net kampioen was geworden van het Championship. Bijna drie kwart jaar later lonkt de divisie lager alweer, want The Baggies staan laatste in de Premier League, ver verwijderd van een veilige plek. Komt West Bromwich tekort voor het hoogste niveau in Engeland?

Zuiverloon vindt van niet. "We zijn zeker niet het lachertje van de Premier League", stelt hij. "Over het spel ben ik tevreden. Behalve tegen de topclubs zijn wij tegen de rest meestal de betere ploeg. Alleen maken we domme fouten achterin en laten we voorin veel kansen liggen. Als we op die punten verbeteren, zijn we echt een heel aardig team. Andere teams, als Stoke of Wigan, rossen de bal alleen maar naar voren. Wij proberen meer te voetballen. Het resulteert echter nog niet in veel punten."

Het teamresultaat is inderdaad niet om over naar huis te schrijven, zijn individuele prestaties mogen er eigenlijk wel wezen. Buiten wat foutjes om maakt de Rotterdammer een stabiele indruk. "Ja, met mij het gaat wel goed, ik speel alle wedstrijden. Ook nadat ik een tijdje geblesseerd was geweest, stelde de trainer me direct weer op", aldus Zuiverloon, die geen grote problemen heeft gehad met het niveauverschil tussen de Eredivisie en de Premier League. "Ik heb me snel aangepast aan het niveau, denk ik. Ik heb het natuurlijk wel lastig gehad tegen een aantal tegenstanders, zoals Damien Duff (Newcastle United) en Cristiano Ronaldo (Manchester United). Al moet ik zeggen dat ik de duels tegen Ronaldo mee vond vallen. Maar als ik een mindere wedstrijd speel, ligt dat vaak aan mezelf."

Zuiverloon speelt wekelijks op een hoog niveau, tegen de beste aanvallers ter wereld. Toen Oranje vorige maand door blessures van John Heitinga en Khalid Boulahrouz op zoek moest naar een rechtsback, kwam bondscoach Bert van Marwijk echter niet bij hem, maar bij Ajacied Gregory van der Wiel terecht. "Natuurlijk wil ik graag in Oranje spelen, maar ik hoor dat Van der Wiel het ook gewoon erg goed doet. En voor de bondscoach is de Nederlandse competitie wellicht wat makkelijker te volgen. Daarnaast staat Van der Wiel met Ajax derde en ik met mijn club laatste. Dat speelt misschien ook wel mee."

"Maar als mijn kans komt, zal ik hem zeker pakken. Of Van Marwijk me al eens bekeken heeft? Geen idee, volgens mij niet. Naar mijn weten is alleen Arthur Numan, de teammanager van Nederland B, een keer langs geweest", aldus Zuiverloon, die zich momenteel met Oranje's schaduwteam Nederland B voorbereidt op oefenduels tegen Jong Duitsland en Jong Italië. "En dat is ook leuk. Ik zit even in een andere omgeving en kom wat oude bekenden tegen."
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:59:23 #199
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67400829
ik schat hem hoger in dan gregorius van der wiel
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_67401251
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:59 schreef Fortitudo het volgende:
ik schat hem hoger in dan gregorius van der wiel
gregorius,
pi_68894664
quote:
'PSG houdt Zuiverloon goed in de gaten'

Gianni Zuiverloon hoeft niet te vrezen voor zijn toekomst. De rechtsback stevent met zijn huidige club West Bromwich Albion af op degradatie, maar wordt volgens l'Equipe nauwlettend in de gaten gehouden door Paris Saint-Germain.

De 22-jarige Zuiverloon verruilde het Friese sc Heerenveen afgelopen zomer voor West Bromwich Albion. De promovendus staat momenteel laatste in de Premier League en stevent daarmee af op rechtstreekse degradatie. In dat geval hoopt de verdediger, die dit seizoen één van de lichtpuntjes was bij West Bromwich, op een nieuwe club.

Paris Saint-Germain, dat dit seizoen na enkele moeizame jaren weer terugkeerde in de top van de Franse competitie, ziet Zuiverloon als een potentiële aanwinst. De Fransen houden serieus rekening met een vertrek van Marcos Ceará en zien in het jeugdproduct van Feyenoord de ideale opvolger voor de Braziliaanse back.

De Parijzenaren zullen echter wel flink in de buidel moeten tasten om Zuiverloon binnen te halen. Ook enkele clubs uit de Premier League volgen de rechtback, terwijl West Bromwich naar verluidt het dubbele wil ontvangen van wat het afgelopen zomer aan Heerenveen overmaakte (3,6 miljoen euro).
  maandag 11 mei 2009 @ 10:39:51 #202
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68897341
quote:
De Parijzenaren zullen echter wel flink in de buidel moeten tasten om Zuiverloon binnen te halen. Ook enkele clubs uit de Premier League volgen de rechtsback, terwijl West Bromwich naar verluidt het dubbele wil ontvangen van wat het afgelopen zomer aan Heerenveen overmaakte (3,6 miljoen euro).
Oja, Premier League Laat ze toch verdorie eens normale bedragen en salarissen gaan betalen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68913730
Leuk dat ie het zo goed doet
pi_99305584
Nu dus naar Spanje.
pi_99307685
- doei -

[ Bericht 99% gewijzigd door Happel op 11-07-2011 15:38:50 ]
  maandag 11 juli 2011 @ 02:01:17 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99307711
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2004 21:30 schreef cultheld het volgende:
Goede back, waar Oranje hopelijk nog veel plezier aan gaat beleven. Schijnt beter te zijn dan De Jong op die leeftijd was :)
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_99308689
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2008 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je hem vorig jaar dan helemaal niet gezien bij Heerenveen?

Zuiverloon zal best international worden(zijn nauwelijks rechtsbacks met een Nederlands paspoort) maar is natuurlijk niks bijzonders
Deze zal best uitkomen, naast Greg zijn er nauwelijks rechtsback
  maandag 11 juli 2011 @ 04:01:24 #208
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_99309174
- opzouten -

[ Bericht 57% gewijzigd door Happel op 11-07-2011 15:40:13 ]
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_99309191
>>>> FB en val voor de rest wel normaal reagerende users niet lastig
pi_99320481
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2008 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Bommel is 33 als het WK gespeeld wordt.

Geef eens voetballer die niet Zidane heet die nog uitblonk op zijn 33e of ouder?
Toch speelde hij geweldig.
pi_99320558
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Toch speelde hij geweldig.
Speelde goed, vraag is alleen of het met pak hem beet Janssen niet net zo goed zou zijn gegaan en of Van Bommel nog top is volgend jaar
  maandag 11 juli 2011 @ 14:57:08 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99320661
De man die ooit wegging bij Feijenoord omdat hij niet op rechtsback wou spelen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99320707
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:57 schreef Caland het volgende:
De man die ooit wegging bij Feijenoord omdat hij niet op rechtsback wou spelen :')
Toch was hij bij Heerenveen ook al rechtsback?.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:59:32 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99320748
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Klopt :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 juli 2011 @ 15:39:41 #215
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99322272
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Volgens mij overal waar hij na Feijenoord terecht kwam.

Nu geland bij Real Mallorca. Ben benieuwd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')