abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60067045
Ach het WK haal je toch wel met Zuiverloon, Janmaat of Verhaegh en je geeft ze zo een kans om zich te ontwikkelen tot international

Als Melchiot en Jaliens interlands spelen kan Zuiverloon ook makkelijk dat niveau aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60067054
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:09 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje voorbarig, vind je ook niet?
Marcellis en Zuiverloon moeten het anders ook nog maar laten zien, of ze Oranje-waardig zijn.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60067101
Daar heb je de voorbereiding op het WK voor en die begint over 2 maanden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60067133
Spelers moeten zich ontwikkelen tot het niveau voor Oranje bij hun club.
Oranje is geen opleidingsinstituut.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60067152
Bij Bassie ging het goed
pi_60067308
Tsja, dan hebben wij een verschillende definitie van 'goed' denk ik
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60067355
Het gaat over nieuwe talenten de kans te geven zich te ontwikkelen tot intternational

Dat ging gewoon extreem goed onder Bassie. Het halve team dat het EK speelde is denk ik onder hem gedebuteerd.

Als Van Marwijk(wat ie niet is want hij snapt er niks van) dan laat hij de spelers boven de 29-30 afvloeien en gaat hij door met jongere spelers. Dan hoort Zuiverloon erbij als hij speelt
pi_60067432
Ooh maar ik zeg niet dat je geen spelers mag laten debuteren, dat zou nergens op slaan natuurlijk.
Ik geef alleen aan dat je spelers die het niveau (nog) niet hebben niet erbij moet halen als een soort opleidingsstage ofzo, je moet ze alleen selecteren als ze er klaar voor zijn of iniedergeval die indruk hebben gewekt bij hun club. Dat ging niet altijd vlekkeloos bij Van Basten.

Alle spelers boven de 29 laten afvloeien lijkt me niet verstandig, over 2 jaar kan je ook spelers boven de 30 met de nodige ervaring nog prima gebruiken. Een ideale mix tussen jong en oud is wat je moet vinden.
pi_60067480
Nederland heeft ervaring zat

Steek, Van Persie, Sneijder, Boula, Van der Vaart, Kuyt, Mathijsen, Heitinga en Robben hebben ervaring zat en zijn tijdens het WK in de kracht van hun leven

Zet er een stuk of 10 jongere spelers bij en je hebt een team dat mee kan doen voor de titel. Aan Van Bommel, Van Nistelrooy, Bouma, Ooyer, Melchiot heb je niks meer aan
pi_60067527
Waarom zou je aan Van Bommel niks meer hebben?
Alsof spelers die rond de 30 zijn er ineens niets meer van kunnen.

Je moet het gewoon speler voor speler bekijken.
Als je goed genoeg bent ben je jong genoeg.
pi_60067633
Steek 12
Urby
Mathijsen 35
Boula 26
Zuiverloon
De Jong 26
De Zeeuw 16
Robben 35
Van der Vaart 58
Sneijder 48
Van Persie 28

Vrijwel alle spelers hebben al minimaal 30 interlands gespeeld en dan heb je nog Babel, Hutenlaar, Heitinga, Kuyt die al een behoorlijk aantal interlands hebben gespeeld

Geef Urby, Siem, Afellay, DeGuzman, Pieters, Verhaegh, Zuiverloon, Marcellis, Vd Wiel maar een kans. Daar wordt je tegen de tijd dat het WK is een stuk beter van
pi_60067650
Van Bommel is 33 als het WK gespeeld wordt.

Geef eens voetballer die niet Zidane heet die nog uitblonk op zijn 33e of ouder?
pi_60067762
Maldini.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60067764
Phillip Cocu.

Ik beweer overigens niet dat onze selectie te jong is.
Ik vertel je alleen dat je niemand moet uitsluiten vanwege zijn leeftijd.
Nogmaals: Als je goed genoeg bent ben je jong genoeg.
pi_60067867
Cocu speelde in elk geval niet goed op zijn laatste toernooi

Landen die te veel oude spelers opstellen en niet snel genoeg vernieuwen komen zichzelf altijd tegen op een WK

Nederland heeft het geluk dat vrijwel alle belangrijke voetballers(op de spits en keeper na) makkelijk meekunnen tot het WK , daar moet je jonge voetballers bij zoeken
pi_60067892
Maldini speelde ook niet goed op het WK van 2002 en Italie zelf ook niet
pi_60067936
We moeten gewoon de beste selectie samenstellen, dat is alles wat we moeten.
Niet geforceerd een jonge speler selecteren of geforceerd een oudere speler selecteren want dat loopt ten alle tijden fouten af.
pi_60067983
Ik heb nog altijd m'n twijfels over Zuiverloon, als hij aanhaakt bij de subtop dan vind ik dat hij het knap doet. Hij mist extra/uitmuntende kwaliteiten. Engeland zal een goede leerschool zijn en dan zullen we zien of hij Oranje gaat halen.
That's all folks!
pi_60068024
Hij zal in ieder geval tegen hele goede spitsen spelen wat natuurlijk ook behoorlijk leerzaam is.
Vooral omdat ik wel denk dat WBA verdedigend elke wedstrijd onder druk komt te staan.
pi_60068074
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:05 schreef Valdivia het volgende:
We moeten gewoon de beste selectie samenstellen, dat is alles wat we moeten.
Niet geforceerd een jonge speler selecteren of geforceerd een oudere speler selecteren want dat loopt ten alle tijden fouten af.
Dit klopt niet. Landen die niet vernieuwen komen zichzelf tegen op het WK
pi_60068103
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Landen die niet vernieuwen komen zichzelf tegen op het WK
Oke, maar dit topic gaat over de speler Zuiverloon en het lijkt me verstandig niet te ver van het onderwerp af te dwalen.
pi_60071340
Edit: Zeg dan niets.

[ Bericht 94% gewijzigd door Blawh op 13-07-2008 12:38:16 ]
pi_60217055
Verrassend hoor dat hij naar Engeland gaat. Leuk voor hem maar is dat nou wel zo verstandig? Waarom doen jonge spelers dit soort dingen?
pi_60217124
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:50 schreef SCH het volgende:
Verrassend hoor dat hij naar Engeland gaat. Leuk voor hem maar is dat nou wel zo verstandig? Waarom doen jonge spelers dit soort dingen?
Omdat hij daar 10x zoveel gaat verdienen.
pi_60217151
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:55 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Omdat hij daar 10x zoveel gaat verdienen.
Is dat ook echt zo en is dat echt het enige motief? Het is natuurlijk leuk om in Engeland te spelen ook. Of denkt hij het daar ook echt te gaan maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')