Voor 12 uur is het morgen, zeker als je net opstaatquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:45 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen?
Ik vind het vreselijk moeilijk nu de juiste keuze(s) te maken, wil liefst zo lang mogelijk zo veel mogelijk opties open houden...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben benieuwd DIGGER.
Klote van Napoli gisteren...
Ja, doet je fluit het weer?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:22 schreef Againzender het volgende:
Aha, we zijn weer up!
Ach, ben anderzijds ook blij dat ik zo veel keuzemogelijkheden heb.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Moeilijk digger
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die pen heb ik ook gehad!
zet je yorin fm opquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik word helemaal knettergek van die nichtenmuziek op 3FM, die homo honderd, IK HAAT HOMO's, opflikkeren!![]()
![]()
![]()
![]()
Zow, dat lucht op
![]()
Ik word er ook lichtelijk onpasselijk vanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik word helemaal knettergek van die nichtenmuziek op 3FM, die homo honderd, IK HAAT HOMO's, opflikkeren!![]()
![]()
![]()
![]()
Zow, dat lucht op
![]()
Gezellige topics open jij: Het grote geilheidstopic deel/nummertje 29!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:29 schreef Blumchen het volgende:
Goedemiddag!![]()
Kan me het dubbele gevoel goed voorstellen, DIGGER, maar aan de andere kant zit je wel opeens in een soort 'luxe' positie met al die keuze mogelijkheden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Ach, ben anderzijds ook blij dat ik zo veel keuzemogelijkheden heb.
Vandaar ook het zeer dubbele gevoel.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gezellige topics open jij: Het grote geilheidstopic deel/nummertje 29!
Ik heb ook het idee dat er ineens wat collega's uit de kast willen komen...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik word er ook lichtelijk onpasselijk van
Mijn collega loopt nu met een houten knuppel te zwaaien op het ritme van The Village People. Heel eng....
Je denkt er net zo over als ik, secundair is maar betrekkelijk, primair is dat je je werk leuk vindt, door bv de afwisseling, collega's, functie inhoud, doorgroeimogelijkheden, verantwoordelijkheden etc.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me het dubbele gevoel goed voorstellen, DIGGER, maar aan de andere kant zit je wel opeens in een soort 'luxe' positie met al die keuze mogelijkheden.
In de huidige arbeidsmarkt is het voor heel veel mensen niet zo makkelijk te kiezen.
Mijn advies in dit soort zaken: nooit uitsluitend kiezen voor het materiėle en de secundaire arbeidsvoorwaarden, maar vooral je gevoel volgen.
Mocht je twijfelen over een bepaald bedrijf, dan is het ook heel goed om eens te praten met eventuele toekomstige collega's en dat dan wel zonder leidinggevenden of personeelsfunctionaris erbij.
Die heren met hun slangen toch altijd maar weer...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:45 schreef Bluezz het volgende:
En hij kan niet verplaatst worden want de heren moeten hun slangen toch ook kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |