Ik wil 'm wel... je staat alleen nie in m'n MSNquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:09 schreef Frey het volgende:
De Benjamin clip is te groot om online te zetten en het is zonde om hem op te splitsen, dus wie hem wil hebben moet het mij vragen op MSN
ff toevoegen en zeggen wie je bentquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel... je staat alleen nie in m'n MSN![]()
precies....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze nu "Het Kraaiennest coupe" heeft?
Nu welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel... je staat alleen nie in m'n MSN![]()
Is al behoorlijk oud.. was van de Staatsloterij geloof ik... man kwam thuis, kon z'n vrouw niet vinden en vraagt met hoge stem.. Amy, ben je boven?!.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:09 schreef dunn0w het volgende:
Kan iemand me even uitleggen welke reclame dat precies is?
Had ze toch de loterij gewonnen en toen was ie vertrokkenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Is al behoorlijk oud.. was van de Staatsloterij geloof ik... man kwam thuis, kon z'n vrouw niet vinden en vraagt met hoge stem.. Amy, ben je boven?!.
Ik vond hem erg leuk in ieder geval..
Isabella was zwanger van Ludo en omdat ze in een inrichting zat, kreeg ze medicijnen. Volgens haar is het kind dood geboren door middel van de medicijnen die de "mannen" van Ludo haar toedienden. Vandaar dat ze ook Ludo ging kapot maken vorig seizoenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Aangezien ik er ene htijdje uit ben geweest met gtst, heb ik een vraag over het stukje voor morgen....
Heeft Isabella een kind gekregen? En wat is hie rprecies mee gebeurd....
Dat had netzo goed een droom kunnen zijn of zo. Trouwens...misschien was haar vader erbij toen Amy dood was geboren of zo???quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik had gelijk over Amyi knew it bitches
![]()
Bedankt voor je uitleg..... ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:36 schreef Dizer het volgende:
Geweldig einde![]()
Dat was natuurlijk wel te verwachten!!!
[..]
Isabella was zwanger van Ludo en omdat ze in een inrichting zat, kreeg ze medicijnen. Volgens haar is het kind dood geboren door middel van de medicijnen die de "mannen" van Ludo haar toedienden. Vandaar dat ze ook Ludo ging kapot maken vorig seizoen
Alleen nu is haar vader op bezoek.. en het lijkt alsof hij een geheim heeft dat daarmee te maken heeft. En de geruchten gaan dat haar vader Amy (haar dode dochter) heeft....
ja dat viel me ook al op. Maar hij kijkt wel vaker zo eng...... hij kan niet acteren qua uitdrukkingen in zijn gezicht.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey die ogen van Milan bij dat afscheid van Sjors![]()
Damn het was gewoon eng![]()
Dat was inderdaad wel eng!!!!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:42 schreef _bigmac_ het volgende:
maar hij is wel leukquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Hij kan gewoon helemaal niet acteren
ja, alsof ie strak stond.. En zo blij ookquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |