Quequote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn titel was cooler!
* JaWi ook, maar niet om het voetbalquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:53 schreef SCH het volgende:
* JaWi heeft zin in vanavond.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
* pekel ook, maar niet om het voetbal.
Bioscoop metquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:56 schreef pekel het volgende:
[..].
WHTFCK!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:29 schreef JaWi het volgende:
Hier hebben ze een ierse pub waar ze Warsteiner schenken.
Dan kun je het beste bier meenemen wat je in NL niet kunt krijgen (Want Boddingtons, speckled hen, etc kun je hier wel krijgen).quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:16 schreef rubbereend het volgende:
alloo Hools
heee digger nog tips voor lekkere biertjes in Engeland want dan kunnen mijn ouders die mee terug nemen voor me
Dat wou ik zeggen. Echt een trieste vertoning.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
WHTFCK!![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:35 schreef JaWi het volgende:
[Hools] Het VBL-Café # 467: Bier, Voetbal & Wijven!.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:29 schreef JaWi het volgende:
Hier hebben ze een ierse pub waar ze Warsteiner schenken.
324quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:41 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand mij even uitlegggen wat er speciaal is aan 324?!
?? Volgens mij niksquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:41 schreef VoreG het volgende:
Lees het Fok Totals topic maar eens door.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:41 schreef VoreG het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:58 schreef SCH het volgende:
* JaWi troggelt JaWi een paar rapportjes af
dank je voor de infoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan kun je het beste bier meenemen wat je in NL niet kunt krijgen (Want Boddingtons, speckled hen, etc kun je hier wel krijgen).
Als je iets heel aparts wilt proeven:Young Double Chocolate Stout (is volgens mij in NL alleen in de pub West End in Leiden te krijgen)
Van meest kleine brouwerijen, maar je kan proberen hier wat van te zoeken: http://www.ratebeer.com/R(...)ry.asp?CountryID=240
Als je het je ouders makkelijk wilt maken haal je zaken als Mc Ewans, John Smith bitter, Newcastle brown ale etc. dat zullen ze zonder probleem vinden.
Vergeet nie tje ouders aan te gene welke soorten bier je lekker vindt (ale, stout, bitter, poter etc.) zie bv. http://www.visitbritain.c(...)eer/beer_styles.aspx
En als je het lekker vindt, kun je ze ook Cider mee laten nemen (Strongbow, Magners)
zeer zeker nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:36 schreef JaWi het volgende:
En vergeet ook niet wat mooie glazen, rubbereend.
Zelfs dan snap ik het nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lees het Fok Totals topic maar eens door.
oja, jij bent blondquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zelfs dan snap ik het niet
Donkerblondquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, jij bent blond
Krijg ik zojuist telefoon van m'n baas, kan ik toch hier blijven omdat er e.e.a. geschoven gaat worden, een deel van het kantoor toch hier in de blijft etc. , wil ie wel binnen een paar dagen van me een beslissing weten, of ik dat wel doe of niet.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:16 schreef golfer het volgende:
Sterkte Tony.
DIGGER, met al die gesprekken moet het toch wel een keer gaan lukken om er een leuke baan met toekomstperspectief aan over te houden?
even teruggelezen in de vorige hools en sterte Tonyquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:16 schreef golfer het volgende:
Sterkte Tony.
DIGGER, met al die gesprekken moet het toch wel een keer gaan lukken om er een leuke baan met toekomstperspectief aan over te houden?
Ik ga zo maar weer eens naar de sportschool om mijn goddelijke lichaam in vorm te houden.
iedereen sterkte die het nodig heeft,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Krijg ik zojuist telefoon van m'n baas, kan ik toch hier blijven omdat er e.e.a. geschoven gaat worden, een deel van het kantoor toch hier in de blijft etc. , wil ie wel binnen een paar dagen van me een beslissing weten, of ik dat wel doe of niet.....
Zit gelijk in dubio.....
Moeilijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Krijg ik zojuist telefoon van m'n baas, kan ik toch hier blijven omdat er e.e.a. geschoven gaat worden, een deel van het kantoor toch hier in de blijft etc. , wil ie wel binnen een paar dagen van me een beslissing weten, of ik dat wel doe of niet.....
Zit gelijk in dubio.....
hmm vreemd dat er nu ineens wel plek is, niet dat ze straks weer terugkomen op het oude planquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zit gelijk in dubio.....
Geprobeerd de vraag daar te beantwoorden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:22 schreef rubbereend het volgende:
Golfer kijk hier eens: Foks grote sportkwis deeltje # 3 het liefst zonder google. daar staat een vraagje voor jou
Ben je ziek?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ziek zijn is nie leuk
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:33 schreef Blumchen het volgende:
Ben je ziek?
K weet hoe t is..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]auw in buikje
![]()
liev hoor...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
K weet hoe t is..
* Blumchen pakt een kopje thee voor Bjoro.. en eenop je buik!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
groeten terug ik ben ook wegquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De groeten, ben er weer vandeu
* SCH steekt liefdevol zijn tong in een willekeurige opening van Bjoroquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:38 schreef Bjoro het volgende:
zouden andere menSCHen eenSCH een voorbeeld aan kunnen nemen !![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
* VoreG steekt liefdevol zijn tong in een willekeurige opening van Bjoro![]()
HEE HOMO!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gaat niet om mijquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:09 schreef SCH het volgende:
[..]
waar werk jij dan?
Wrom?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
HEE HOMO!Doe s lief tegen dat meisje.
Goed punt...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wrom?
K doe toch ook lief tegen jou..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wrom?
Zul je straks toch aan moeten wennenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:39 schreef Againzender het volgende:
Ik hou niet van muisjes
Heb ik daarom gevraagd?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:52 schreef Blumchen het volgende:
[..]
K doe toch ook lief tegen jou..
voor SCH
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik daarom gevraagd?
Ik doe hier de ballotage en toevallig kom jij daar doorheen![]()
Als jij nou eens de beschikbare voorraaden op maaktquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zul je straks toch aan moeten wennen
Ben er ook geen liefhebber van maarja
Alleen maar omdat ze geen piemel heeft?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik daarom gevraagd?
Ik doe hier de ballotage en toevallig kom jij daar niet doorheen
Ik zal nog eens vriendelijk zijnquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:39 schreef Againzender het volgende:
Ik hou niet van muisjes
Maar daar valt toch wat aan te doen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze geen piemel heeft?
Kan iemand deze opdringerige Christen Hools uitgooien? Ik wens niet met religie geconfronteerd te worden als ik zit te lunchen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:52 schreef SCH het volgende:
[..]
AMEN!
Dat is goed.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als jij nou eens de beschikbare voorraaden op maakt
2 april is de berekening.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is goed.
Wanneer is jou vriendin/vrouw eigenlijk uitgerekent?
Dat is inderdaad wel hendigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:06 schreef DIGGER het volgende:
Againzender heeft dus de komende maanden ook een prive chauffeusse die hem in dronkenschap veilig thuis brengt, handig hoor.
Dat is inderdaad erg handig, even geen BOB-dienstquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:06 schreef DIGGER het volgende:
Againzender heeft dus de komende maanden ook een prive chauffeusse die hem in dronkenschap veilig thuis brengt, handig hoor.
Voor mij begint het ook al op te schieten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
2 april is de berekening.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:16 schreef Bjoro het volgende:
SCH mag me niet.. is dit erg??
*proest*
Zegt de persoon met de meeste sexuele toespelingen per getypt woord.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:17 schreef SCH het volgende:
Als jullie niet allemaal zo plat geil hormonaal op dat bloempje reageren
Dat is al een stukkie eerder.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor mij begint het ook al op te schieten.
14 Januari voor ons
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:17 schreef SCH het volgende:
Als jullie niet allemaal zo plat geil hormonaal op dat bloempje reageren en die lieve bloem niet steeds vraagt wie er nog wat wil drinken, dan wil de ballotagecommissie er nog wel een keer over nadenken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:22 schreef Blumchen het volgende:
[..]
oke, ik zal niet meer vragen of iemand iets te drinken wil.. ik hoor t gewoon wel
![]()
* bier geeftquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:24 schreef Againzender het volgende:
BIER!
Moi???quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zegt de persoon met de meeste sexuele toespelingen per getypt woord.
* Blumchen geeft voreg ook bierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:25 schreef VoreG het volgende:
BIER!
Goed gedaan hoor meisje.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* SCH geeft voreg ook bier![]()
Klopt ja, maar is leuker als dat er in een maand 2 baby's in Hools geboren wordenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is al een stukkie eerder.
Vrienden van mij zijn begin januari uitgerekend, op zich wel handig voor ons, kunnen we een beetje gebruik maken van hun ervaringen. Ze zijn even oud, het is ook de eerste, en ze wonen dicht in de buurt.
Ik vraag er toch nie om.. Wil jij ze liever bier geven dan...ga je gang!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor meisje.
En daarbij.. Voreg is voorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor meisje.
Ja, de deur staat toch open!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:32 schreef VoreG het volgende:
Laten we het terras opgaan
Misschien moet je het 'kroeg' idee niet te letterlijk opvatten de hele tijd en gewoon meelullen over sex, voetbal, lekkere wijven en soms wat politiek.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:33 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik vraag er toch nie om.. Wil jij ze liever bier geven dan...ga je gang!![]()
Weet je wat ik een lekker wijf vind.. Froukje..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien moet je het 'kroeg' idee niet te letterlijk opvatten de hele tijd en gewoon meelullen over sex, voetbal, lekkere wijven en soms wat politiek.
Ze hebben zelf handjes hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:33 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik vraag er toch nie om.. Wil jij ze liever bier geven dan...ga je gang!![]()
Godverdomme, je windt me op.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Sex is tof!
Ajax![]()
Allemaal onder de tafel.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hebben zelf handjes hoor
Hell Yeah !quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Weet je wat ik een lekker wijf vind.. Froukje..
Sex is tof!
Ajax![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Weet je wat ik een lekker wijf vind.. Froukje..
Sex is tof!
Ajax![]()
Vraag dan gewoon of ze wil neuken, sukkel - voordat die anderen dat uit hun bek krijgen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Godverdomme, je windt me op.
Ik vraag niet, ik word altijd gevraagd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of ze wil neuken, sukkel - voordat die anderen dat uit hun bek krijgen.
Je leeft teveel in het verleden lieverdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vraag niet, ik word altijd gevraagd.
Sorry tiepvaut.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je leeft teveel in het verleden lieverd
Zo erg is het gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:05 schreef ErikT het volgende:
Neuken is zoooooo 2003.
tijdens t neukenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Dus Bjooooooooooro heeft me aangestoken
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:24 schreef SCH het volgende:
Wat een platte praat hier
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
[afbeelding] ga bomen/planten knuffelen.
plaagje, we hebben t overleefdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 3
Vieze praat ja. Rondje op kosten van Oyvind Storflor, de plaag van PSV!
Wat voor een blik? Grolsch?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:46 schreef pfaf het volgende:
Zo, na een half uurtje gitaar spelen en een blik in m'n studieboeken ben ik weer terug.
In mei / juni studeert ze als het goed is af. Studie duurt 4 jaar, dan is ze 23. Bij verhuizing heeft ze één jaar achterstand opgelopen, omdat ze vanuit Por niet gelijk in groep 4 kon komen, wat had gemoeten qua leeftijd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:25 schreef DIGGER het volgende:
Hoe lang is je senhora eigenlijk nog bezig, en waarom doet ze niet de huishoudschool?
Aandacht nodig ofzo?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:50 schreef Blumchen het volgende:
Sex![]()
Hmmzz neej, maar k probeer een beetje met jullie mee te praten.. dus ja..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Aandacht nodig ofzo?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:02 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Hmmzz neej, maar k probeer een beetje met jullie mee te praten.. dus ja..![]()
[afbeelding]
Christel Oomen
Hmmz Naja mijn broer was hier.. en ik vroeg t aan hem..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]vind dr niet zo bijzonder.... dan kan ik 5 lekkerdere opnoemen
je broer heeft een slechte smaakquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:14 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Hmmz Naja mijn broer was hier.. en ik vroeg t aan hem..
Ik ben weg.. Moet de bar gaan aankleden voor vanaaf.. JUNGLE
![]()
kusje voor jullie!
Toedeledokie!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:14 schreef Blumchen het volgende:
Ik ben weg.. Moet de bar gaan aankleden voor vanaaf.. JUNGLE
![]()
kusje voor jullie!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:36 schreef just me het volgende:
lekker dagje gehad, mooi weer, genoten dus!!
ik ben aan het kokenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]koud biertje erbij dan maar?
dikke kus voor jou Tonyquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Life can be a bitch
Je verheugt je op een paar dagen weg met een groep vrienden en dan wordt je in de auto gebeld dat de moeder van een goede vriendin is overleden. In het holst van de nacht rijd je terug en een zwaar aangeschoten vriend belt of je mee gaat drinken omdat PSV heeft gewonnen. Dat voetbal zo weinig kan betekenen had ik nooit verwacht. Ik ga er ff een paar daagjes tussenuit
tot binnenkort
Ik ben in Spanje verslaafd geraakt aan Futurama. En South Park heb ik ook nog lang niet alles van gezien. Deze winter ga ik me niet vervelenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:05 schreef rubbereend het volgende:South Park
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:00 schreef SCH het volgende:
En wie wil sex?
maar geloof niet dat er echt specifiek bij stond met wie het zou plaatsvinden edquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar geloof niet dat er echt specifiek bij stond met wie het zou plaatsvinden ed
Integratiequote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:11 schreef SCH het volgende:
Ugur op tv
niet zo teleurgesteld, je lijkt bloemetje wel !quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:16 schreef SCH het volgende:
![]()
![]()
Jij durftquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet zo teleurgesteld, je lijkt bloemetje wel !
Bedankt voor de waarschuwing - mijden die zenderquote:en morgen met de rose vrijdag op 3fm![]()
Nogal.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:24 schreef tong80 het volgende:
Zullen we het eens over voetballen hebben nu op de ZDF Alemania Aachen ( Erik Meier ) - Lille.
Of is dit te veel off topic ?
Zware Dikke Fietsen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:24 schreef tong80 het volgende:
Zullen we het eens over voetballen hebben nu op de ZDF Alemania Aachen ( Erik Meier ) - Lille.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:24 schreef tong80 het volgende:
Zaltbommelse dikke fokker.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Zware Dikke Fietsen?
Zeker vanochtend want ik heb het niet gezienquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:30 schreef just me het volgende:
* tong80 heeft nog naar Tong80 gezwaaid vandaag!
was een uurtje of 12 gok ik maar het geeft niet hoor dat je niet teruggezwaaid hebtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker vanochtend want ik heb het niet gezien
Risky is my middlenamequote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:24 schreef SCH het volgende:
Jij durft
Homo top 100....lekkere muziek hoor !! (althans 80%)quote:Bedankt voor de waarschuwing - mijden die zender
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:31 schreef cultheld het volgende:
Doet d'r nog iemand mee met de toto vanaaf?
Woehoe, kopbal?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:40 schreef tong80 het volgende:
Erik Meier scoor voor Aachen.
The Horrorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:33 schreef tong80 het volgende:
voor je het weet komt Blumchen binnengezwaaid[/sub]
dan wil je wel een 'kopjen koffffie' van haarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:46 schreef SCH het volgende:
laat die muts anders tussen 10.00 en 12.00 hier langskomen met haar dienblad
Veel plezier vanavond, ik hoop dat jullie winnen, dan kan die stomme ondertitel van je weg.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:03 schreef SCH het volgende:
Ik ga maar eens naar huis
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:06 schreef VoreG het volgende:
Avond
In Noord-Finland gaat de zon in de zomer niet onder, dan geldt alleen regel 1?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Het is na zessen en het is donker buiten.
Vooral als, zoals vanavond, de bezoekende fans meer geluid maken dan de eigen aanhang van F.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:07 schreef Spideyman het volgende:Niets is sterker dan dat ene woord
Ook al ben ik fan van een andere club, de sfeer in De Kuip komt toch altijd aangenaam over.
En dan nu een biertje.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:06 schreef VoreG het volgende:
Wel leuk dat sommige mensen zo kunnen happen
Ik laat me ook wel eenSCH opnaaien hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:20 schreef VoreG het volgende:
SOMMIGE!
Dat is dan ook niet erg, maar dan om gelijk te gaan happen vind ik weer erg ver gaan!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik laat me ook wel eenSCH opnaaien hoor![]()
En het is een kut-AH, want in Zuid. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:11 schreef speezend het volgende:
museumplein vind ik de beste ah, in de zomer wat lekkers halen daar, dan chillen op de heuvel. alleen op zondag is het egt druk, alle kassa's open en dan nog vet lange rijen...
Begin je al te trillen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:31 schreef pascalheister het volgende:
ik heb wel zin in een biertje, zit al 24u zonder
*pakt grolSCHjes voor Pascal, VoreG, AZ en zichzelf natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:31 schreef pascalheister het volgende:
ik heb wel zin in een biertje, zit al 24u zonder
wat zijn we blij he ??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ah ik heb gescoord.
Vat azijn lijkt mij nu meer op zijn plek voor SCHquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:26 schreef Againzender het volgende:
Moeten we al een vat bier voor SCH klaarzetten
Je kent de stamgasten intussen prima.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:42 schreef Bjoro het volgende:
*pakt grolSCHjes voor Pascal, VoreG, AZ en zichzelf natuurlijk
*zet vast een JW-tje klaar voor de uitbuiter, ZA-tje voor zijn eega en een Wocho voor Tong !
Proost !
terwijl ze nog zo leuk terugkwamenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Vat azijn lijkt mij nu meer op zijn plek voor SCH
Bloemetjesjurk had haar huiswerk achter de bar laten liggen, daarin stond wat iedereen dronkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:52 schreef golfer het volgende:
Je kent de stamgasten intussen prima.![]()
*proost*
quote:PSV doet wat veel Europese topper lieten: Winnen bij Rosenborg.
Veel Europese toppers doen wat PSV liet: De tweede ronde van de CL halen
nu kun je hem nog snel gebruiken jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:05 schreef Bjoro het volgende:
kon het niet laten om ff een leuke van vi.nl (´t wereldje) te posten:
[..]
Wel lekker rustig avondje zo, zonder dat Bloemetjesgordijn hier.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:00 schreef Bjoro het volgende:
Bloemetjesjurk had haar huiswerk achter de bar laten liggen, daarin stond wat iedereen dronk
hoop ook van harte dat ze het halen hoor !!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:07 schreef pascalheister het volgende:
nu kun je hem nog snel gebruiken ja
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Blij dat ik 10 meter effen gordijnen had besteldquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel lekker rustig avondje zo, zonder dat Bloemetjesgordijn hier.
Leuke sleutelhanger heeft ze, of moet ze daarmee aan die paal vast?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:19 schreef Bjoro het volgende:
Stond een sollicitate in de FHM:
[afbeelding]
Alleen SCH zal wel weer tegen zijn denk ik
zijn die nog groter dan Whoppersquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:18 schreef SCH het volgende:
Beerenburger voor de opblijvers
sleutels van het keldertje denk ik ??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:21 schreef SCH het volgende:
Leuke sleutelhanger heeft ze, of moet ze daarmee aan die paal vast?
Lijkt mij echt een klusje voor SCH om dat puber-forum waar knaapjes zich op aftrekken bij foto's van veel te dunne vrouwen te gaan modden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:25 schreef Suijk het volgende:
Ik zie dat er weer een moderator bij moet komen voor een subforum, welke hool zal dat op zich nemen? Het gaat om lekkere wijven keuren!
Dank je.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:18 schreef SCH het volgende:
Beerenburgje voor de opblijvers
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:32 schreef golfer het volgende:
dat puber-forum waar knaapjes zich op aftrekken
Gelukkig is dit grapje na 23 november (uit t hooffie) verleden tijdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alsof jij dat hebt verdientquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:36 schreef Eilanden het volgende:
Kom hier maar effe een afzakkertje halen....
Er is geen man overboord. Wees blij dat Zaragoza uit was. Nu nog 2 thuiswedstrijden om 6 punten te halen. En dan ben je in principe al een heel eind.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:36 schreef Eilanden het volgende:
Kom hier maar effe een afzakkertje halen....
Och ... zijn ploegie heeft ook een keertje gewonnen van tweederangs amateurs uit Isrealquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alsof jij dat hebt verdient
Maar toch nog altijd jammer .... ik bedoel het is zwaar verdiend, maar als je het zo lang volhoudt dan hoop je natuurlijk stiekem op een stuntje....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er is geen man overboord. Wees blij dat Zaragoza uit was. Nu nog 2 thuiswedstrijden om 6 punten te halen. En dan ben je in principe al een heel eind.
* Bjoro haalt biertje voor Eilandjuhquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:40 schreef Eilanden het volgende:
Och ... zijn ploegie heeft ook een keertje gewonnen van tweederangs amateurs uit Isreal.... BIER! BJORO! NU!
![]()
Ze kwamen aardig terug Tong, maar er zat echt niet meer in voor Heerenveen. Ik denk dat het uiteindelijk een verdiende overwinning voor Benfica was.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers. Trusten SCHeerenveentje. Er had meer meer in gezeten.
en een dikverdiende nederlaag van Maccabiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:53 schreef golfer het volgende:
Zoals het ook een dikverdiende overwinning voor Zaragoza was.
Golfer, als je even 10 seconden had genomen om de vorige pagina te lezen dan had je in mijn post al kunnen lezen dat ik dacht dat Zaragoza verdiend had gewonnen ... dit was een reactie op een post van Tong die dacht dat er meer in had gezeten...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:53 schreef golfer het volgende:
Zoals het ook een dikverdiende overwinning voor Zaragoza was.
Ook voor het eerst dat Ajax dat lukte.....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:55 schreef golfer het volgende:
Conclusie van een weekje Europees voetbal: alleen de traditionele Nederlandse top-3 weet weer te winnen.
Ik ga onze Europese overwinningen maar niet opnoemen, maar neem aan dat je het over dit seizoen hebt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:57 schreef Eilanden het volgende:
Ook voor het eerst dat Ajax dat lukte.....
Ik had het inderdaad niet over de Europese successen in het seizoen 1973-1974 Golfer.....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga onze Europese overwinningen maar niet opnoemen, maar neem aan dat je het over dit seizoen hebt.
u bedoelt 71-74 zeker ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:03 schreef Eilanden het volgende:
Ik had het inderdaad niet over de Europese successen in het seizoen 1973-1974 Golfer.....![]()
oude koeien die je uit de sloot kunt halen, leven tenminste nogquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:14 schreef Eilanden het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Volgens mij heb jij de kok horen fluiten, maar weet je niet waar de lepel hangtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oude koeien die je uit de sloot kunt halen, leven tenminste nog
of om in de trant van de topictitel te blijven:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:16 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij heb jij de kok horen fluiten, maar weet je niet waar de lepel hangt
Ja pa ......quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of om in de trant van de topictitel te blijven:
de melk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt
en nu naar bed Eilndje !!!
bijna de helft hiervan is ex-ajaxiedquote:
en voor ajax niet te houden want ze konden destijds naar een echte topclub, psvquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bijna de helft hiervan is ex-ajaxied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |