ik heb dus geen problemen mee maar erg lekker vind ik het niet. ik had dus gehoord dat veel meiden het dus gewoon NIET doen..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat vindt TS er zelf van?
Heb je wat te doen morgenavond?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het prima om te doen, heb er geen problemen what so ever mee
vind het zelfs wel leuk om te doen
Same herequote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
Wat vind je er niet lekker aan dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:01 schreef kreeftje het volgende:
[..]
ik heb dus geen problemen mee maar erg lekker vind ik het niet. ik had dus gehoord dat veel meiden het dus gewoon NIET doen..
ik voelde me er ongemakkelijk bij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat vind je er niet lekker aan dan?
waarom?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:06 schreef kreeftje het volgende:
[..]
ik voelde me er ongemakkelijk bij.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat voelt er ongemakkelijk?
ik heb geen idee, 1 ik schaam me donders voor mijn lichaam en 2 ben ook bang om af te gaan..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom?
wat voelt er ongemakkelijk?
handen tijdens het pijpen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:18 schreef ScienceFriction het volgende:
Je kunt toch gewoon op een geile manier vragen "lekker?"... als hij dan niks zegt doe je het goed hoor... anders geeft hij echt wel aanwijzingen. En gebruik je handen ook goed
mm ok, thanksquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan aftrekken en pijpen tegelijk.
of zijn ballen strelen, ermee spelen, je kan een heleboel doen
Heeft ie niet gelogen, hij vindt het lekker maar niet heel lekker.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:14 schreef kreeftje het volgende:
als hij ligte te kreunen, ga ik dat niet vragen. hij zegt dat hij het lekker vind terwijl hij niet klaarkomt, hetzelfde bij aftrekken..
Maar niet terwijl je bezig bent.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je niks vraagt, kom je er nooit achter wat hij wel of niet lekker vindt.
gewoon vragen, erover praten, dan kom je ergens.
Helemaal correct.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan aftrekken en pijpen tegelijk.
of zijn ballen strelen, ermee spelen, je kan een heleboel doen
Dus daarom houden vrouwen niet van dronken mannenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:35 schreef erodome het volgende:
Sperma vind ik ook niets mis mee, alhoewel ik bij voorkeur een man heb die gezond eet en geen bier ofzo drinkt, want dan is het wat bitter van smaak,
Mag ik stellen dat je er zelf ook van geniet en misschien zelfs wel heel geil ervan wordt en het sperma dus niks uitmaakt? Misschien zelfs wel geil als in een soort beloning voor het gedane werk?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:35 schreef erodome het volgende:
Vind pijpen overheerlijk, heerlijk een pik in je mond laten glijden, de man zien kronkelen van genot, zijn kreunen horen, tijdens het pijpen eens in zijn ogen kijken die wazig zijn van genot, hmmmmmmmmmm, word ik ontzettend geil van...
Sperma vind ik ook niets mis mee, alhoewel ik bij voorkeur een man heb die gezond eet en geen bier ofzo drinkt, want dan is het wat bitter van smaak, maar ook dat is prima te overleven
Dat is 1 reden, bier maakt dat sperma vrij bitter smaakt...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dus daarom houden vrouwen niet van dronken mannen
je kan toch vragen vind je het lekker?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar niet terwijl je bezig bent.![]()
Een nabeschouwing wordt ook pas gedaan als de wedstrijd afgelopen is.
[..]
Zolang die lul maar afgaat... Dan kan er toch niets mis gaan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:09 schreef kreeftje het volgende:
[..]
ik heb geen idee, 1 ik schaam me donders voor mijn lichaam en 2 ben ook bang om af te gaan..
Helaas komt mij dit bekend voor...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is 1 reden, bier maakt dat sperma vrij bitter smaakt...
Maar dronken mannen hebben wel meer nadelen, als ze echt goed dronken zijn komt hun vriendje igg niet op volle sterkte, ze neuken onregelmatig, staan niet vast op hun beentjes waardoor ze je niet kunnen steunen bij hele leuke standjes, ze denken dat ze goden zijn terwijl ze amper wat klaarkrijgen en zo nog wel meer
Maar dit geld alleen bij echt heel erg dronken zijn...
Psst, doe jij eens stil zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:46 schreef Xennia het volgende:
Als je er niet aan toe bent, moet je het ook niet doen. Dat is dan je grens
Hier zit wel wat in, maar het kan ook zijn dat Kreeftje het gewoon nog goed moet leren...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:06 schreef poepert het volgende:
van sex hoor je eigenlijk 100% te genieten maar bij jou lijkt het alsof je het doet om je vriend een plezier te doen ofzo... als dat zo is moet je het echt niet doen, krijg je spijt van.
Helemaal mee eens...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:47 schreef Xennia het volgende:
Ik lees net in een ander topic van je dat je nog nooit bent klaargekomen en je eigen lichaam dus nog niet eens goed kent. Waarom dan al overhaast aan seks beginnen?
Bedoelde meer dat je op het moment zelf zo geniet dat de smaak niet eens tot je doordringt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:45 schreef erodome het volgende:
Ja idd ik geniet er met volle teugen van, wordt ontzettend geil van lekker pijpen.
Het sperma maakt zeker wel uit, dat is geil en lekker, een soort beloning, het maakt het af he, de kroon op het werk
Met bier heb ik ook geen problemen, maar mijn vriend had één keer zo veel koffie op dat ook zijn sperma naar bier smaakte... gadverdegadver!!! Ik kan heel veel hebben, vind het niet snel vies, maar dat was me echt wat te gortig en daar heb ik ook een opmerking over gemaakt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat je op het moment zelf zo geniet dat de smaak niet eens tot je doordringt.
hollander172 een hoop bier drinkt maar vriendinnetje nooit geklaagd heeft.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:13 schreef innovative het volgende:
[..]
Met bier heb ik ook geen problemen, maar mijn vriend had één keer zo veel koffie op dat ook zijn sperma naar bier koffie smaakte... gadverdegadver!!! Ik kan heel veel hebben, vind het niet snel vies, maar dat was me echt wat te gortig en daar heb ik ook een opmerking over gemaakt.
Het NIET doen!!!..... onmogelijk, dat kan niet.... dat soort vrouwen!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:01 schreef kreeftje het volgende:
[..]
ik heb dus geen problemen mee maar erg lekker vind ik het niet. ik had dus gehoord dat veel meiden het dus gewoon NIET doen..
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:33 schreef dingendoener het volgende:
[..]
Het NIET doen!!!..... onmogelijk, dat kan niet.... dat soort vrouwen!
denken jullie dat beffen naar aardbeien smaakt ofzo...
[profiel zegt 1988, dus 16 jaarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:46 schreef Xennia het volgende:
Hoe oud ben je kreeftje? Want als ik het zo lees ben je er nog helemaal niet aan toe. Als je er niet aan toe bent, moet je het ook niet doen. Dat is dan je grens
Ja...ik vind toch wel dat wij mannen heel behulpzaam zijn tegenpver vrouwen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:51 schreef komrad het volgende:
je mag best langskomen hoor marmar
Goh, die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:51 schreef komrad het volgende:
je mag best langskomen hoor marmar
leuk toch een beetje voorspelbaarheid, de intentie van de vorige post bevestigenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Goh, die zag ik niet aankomen
ehm, ik denk dat ik maar even niets zeg, ben al berucht genoegquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:55 schreef PeterZ het volgende:
[..]
Ja...ik vind toch wel dat wij mannen heel behulpzaam zijn tegenpver vrouwen.
Ik bedoel....een vrouw zul je niet zo vaak horen zeggen
"je wilt beffen??, oh kom maar ff langs dan, dan mag je je tong wel even op mij uitproberen"
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
ehm, ik denk dat ik maar even niets zeg, ben al berucht genoeg
valt nog wel mee,............ wanneer kom je langs?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
ehm, ik denk dat ik maar even niets zeg, ben al berucht genoeg
Sperma hoef ik zelf niet zo nodig. Zeker niet als hij een tijd niet is gekomen......hoef geen mond vol bendequote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:35 schreef erodome het volgende:
Vind pijpen overheerlijk, heerlijk een pik in je mond laten glijden, de man zien kronkelen van genot, zijn kreunen horen, tijdens het pijpen eens in zijn ogen kijken die wazig zijn van genot, hmmmmmmmmmm, word ik ontzettend geil van...
Sperma vind ik ook niets mis mee, alhoewel ik bij voorkeur een man heb die gezond eet en geen bier ofzo drinkt, want dan is het wat bitter van smaak, maar ook dat is prima te overleven
Tja, klaarkomen is ook niet altijd alles, waarschijnlijk vind hij het ook lekker..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:14 schreef kreeftje het volgende:
als hij ligte te kreunen, ga ik dat niet vragen. hij zegt dat hij het lekker vind terwijl hij niet klaarkomt, hetzelfde bij aftrekken..
Ja..vind het ook wel lekuhh..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:59 schreef Boudicca het volgende:
Geen moeite met pijpen![]()
Heerlijk zelfs![]()
dus ik moet bij de kennismaking vragen of ze van bitterlemon houdt ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is 1 reden, bier maakt dat sperma vrij bitter smaakt...
Maar dronken mannen hebben wel meer nadelen, als ze echt goed dronken zijn komt hun vriendje igg niet op volle sterkte, ze neuken onregelmatig, staan niet vast op hun beentjes waardoor ze je niet kunnen steunen bij hele leuke standjes, ze denken dat ze goden zijn terwijl ze amper wat klaarkrijgen en zo nog wel meer
Maar dit geld alleen bij echt heel erg dronken zijn...
hier kan ik alleen maar op zeggen: HELEMAAL MEE EENSquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:35 schreef erodome het volgende:
Onthoud dat goed! ge-voe-lig!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:37 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, ook na het klaarkomen moet je zeker niet te heftig doorgaan, maar wees dan wat zachter en rustiger, het zaakje is dan meestal een ietwat gevoeliger.
Ik ejaculeer niet meteen na het ejaculeren nóg eens... ik weet niet wat voor superman jij in bed hebtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:10 schreef erodome het volgende:
Maar het is juist zo leuk zo nu en dan dat een man tegen het plafon schiet van gevoeligheid, het is zo verleidelijk daar misbruik van te maken
In mijn ogen ben je dan nog 12 jaar oud.......quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[profiel zegt 1988, dus 16 jaar
Niet? Mietje.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ejaculeer niet meteen na het ejaculeren nóg eens... ik weet niet wat voor superman jij in bed hebt
Een superman die tegen het plafon zit dan, aaaaaaaahhhhhhhhh niet doehoeeeeeeeenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ejaculeer niet meteen na het ejaculeren nóg eens... ik weet niet wat voor superman jij in bed hebt
een beetje superman moet dat wel kunne klarenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Mwah, een beetje 'spelen' kan best wel', enkel hebben sommige jongedames nog wel eens de neiging om het klaarkomen als een soort van aansporing op te vatten, nu eens te testen hoe hard ze in de weer kunnen gaan; als wilden ze ook de laatste restjes pus uit het ouistje drukken, zo werkt het niet helemaal, er is niks prettigs aan om tijdens of net na het klaarkomen nog een paar hardhandige, flinke zwengels aan je apparaat te krijgen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:10 schreef erodome het volgende:
Maar het is juist zo leuk zo nu en dan dat een man tegen het plafon schiet van gevoeligheid, het is zo verleidelijk daar misbruik van te maken
Hij laat jou toch ook wel genieten?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:48 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Super geweldig vind ik het niet.. Ik doe het alleen maar zodat ik mijn vriend kan zien genieten.. Zowieso vind ik het een vies idee om sperma in mn mond te krijgen..
het is heel gezond hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:48 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Super geweldig vind ik het niet.. Ik doe het alleen maar zodat ik mijn vriend kan zien genieten.. Zowieso vind ik het een vies idee om sperma in mn mond te krijgen..
een zacht mondje of 2 of liever 4 lippen daarentegenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mwah, een beetje 'spelen' kan best wel', enkel hebben sommige jongedames nog wel eens de neiging om het klaarkomen als een soort van aansporing op te vatten, nu eens te testen hoe hard ze in de weer kunnen gaan; als wilden ze ook de laatste restjes pus uit het ouistje drukken, zo werkt het niet helemaal, er is niks prettigs aan om tijdens of net na het klaarkomen nog een paar hardhandige, flinke zwengels aan je apparaat te krijgen.
vandaar dat ik mij meteen probeer te ontspannen na het klaarkomen...maar ja uit mijn ervaring weet ik dat vrouwen het nog erger hebben, wat betreft gevoeligheid...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Een superman die tegen het plafon zit dan, aaaaaaaahhhhhhhhh niet doehoeeeeeeeen
Geweldig
Als je een man opnieuw wil aansporen, direct na het klaarkomen dan moet je zachtjes doen, zijn pik verleiden zich weer op te richten, werkt ook zo blij vrouwen, heel zachtjes en niet al te direct doorgaan kan zo een volgende ronde inluiden...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mwah, een beetje 'spelen' kan best wel', enkel hebben sommige jongedames nog wel eens de neiging om het klaarkomen als een soort van aansporing op te vatten, nu eens te testen hoe hard ze in de weer kunnen gaan; als wilden ze ook de laatste restjes pus uit het ouistje drukken, zo werkt het niet helemaal, er is niks prettigs aan om tijdens of net na het klaarkomen nog een paar hardhandige, flinke zwengels aan je apparaat te krijgen.
Wil jij mijn vriendin even bellen, en het hierboven geschreven verhaal even voorlezenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:34 schreef dragonkiss het volgende:
ik weet niet, ik ben zelf een vrouw en vind het absoluut niet vervelend om mijn vriend te pijpen.
Ik vind het geweldig om te merken dat hij geniet van wat ik doe, maar vind pijpen ook intiemer dan gewoon sex. En vrouwen moeten ook niet zo zeiken over slikken want dat valt best mee, het gaat denk ik meer om het idee.waar moet je t anders zo snel laten?
Dat nummer klopt nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:38 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Wil jij mijn vriendin even bellen, en het hierboven geschreven verhaal even voorlezen
0612345678.
Net gedaan , en ze heeft helemaal geen moeite met pijpen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:38 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Wil jij mijn vriendin even bellen, en het hierboven geschreven verhaal even voorlezen
0612345678.
Dank je!
Je hoef ook niet alles te pikken..uhhh..slikken hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:56 schreef MarSuperstar het volgende:
Ik vind het niet er om mijn vriend te pijpen, meestal doe ik het met plezier, maar als ik er geen zin in heb begrijpt hij dat ook.
Slikken vind ik dan weer iets minder maar daar heeft hij ook geen problemen mee.
ja witlof is echt bah !quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:36 schreef erodome het volgende:
Er zijn wel meer dingen die ik niet lekker vind hoor, vind witlof bv niet lekker
Ohhhh snert, je bedoeld op sex gebied????
Ook daar zat dingen die niet mijn ding zijn
Nee kheb dr ook geen problemen mee.. vind t ook heerlijk.. snap nie dat sommige meiden het niet lekkerr vindenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:31 schreef Bloempje19 het volgende:
Hihi, ik begrijp egt niet dat meiden pijpen niet lekker vinden! ik vind dat egt onwijs lekker om te doen en vooral ook om te zien hoe mijn vriend hiervan geniet!
Hierbij meteen een ban-aanvraag van mij, voor jou.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:56 schreef releaze het volgende:
ik heb een gruwel hekel aan pijpen. en waarom...
ik heb het ten eerste niet zo op pikken. ik vind ze lelijk. vuurtorentjes heb ik die dingen altijd genoemd. ik vind ze ook enigszins vies, bungelt altijd maar tussen een vent z'n benen.. met zo'n haardos erbij.. En dan glimt ie eens... Tja... Ik trek er een scheef gezicht bij.
Dan heb je nog het hele sex gebeuren. Lig je lekker na een avondje of wat in bed (of niet) gaan die kleren uit... Nou heb je de kans dat het mannetje die avond gedoucht heeft, maar dat hoeft niet perse. Dat ie nog z'n ondergoed van die ochtend aan heeft. Dat ie voor het slapen gaan nog even gezellig naar de wc is geweest. Het spijt mij, maar ik vind het ranzig om dat dan in m'n mond te stoppen. Om te spelen met een eikel, waar een aantal minuten geleden nog een strraaltje avondpis doorheen is gegaan. En het smaakt dan ook niet lekker. Die pik is een beetje zout, dat vocht wat eruit komt ondefinieerbaar (ben ook altijd "bang" dat daar zeik tussen zit, uberranzig)
Nou dan heb je me eenmaal zover dat ik tussen je benen hang, moet ik gaan zuigen. Aangezien ik zelden pijp ken ik de kneepjes dus ook niet, en m'n kaken doen al snel genoeg pijn. Of je krijgt die zuiggeluidjes waar ik me eeuwig voor schaam. Ondertussen een x-aantal kokhals neigingen omdat ik niet zo goed tegen "dingen in mijn mond" kan, en het feest is gewoon over. Dan hou ik op, klaar.
Een zaadlozing heeft pas een keer in mijn mond plaatsgevonden en toen was ik hevig onder invloed van veel te veel tequila. Het smaakte daarom een beetje zoet dus niet al te erg. Maar ik moet er niet aan denken een gozer klaar te laten komen in mijn bek terwijl ik nuchter ben. Dat hou ik in eerste instantie niet vol, en ten tweede is het echt te ranzig voor woorden.
Daarnaast blijft die smaak van pik nog uren in m'n mond achter, en dat vind ik vies.
Daarnaast zit ik er psychologisch niet lekker mee in m'n vel dat "i have to go down on him". Ik vind het ergens heel erg denigrerend. Daarnaast heb ik ook een pyschologisch probleem met geile mannen (vanwege seksueel misbruik) dus dan wordt een pijpbeurt, waar een man toch meestal altijd van geniet, een hels klusje.
Maar goed.. Pijpen is dus alleen iets wat ik wel eens onder de douche zou doen.
ik zou het van een vent ook echt niet erg vinden als hij mij alleen onder de douche zou willen beffen. Bij iedere beurt vraag ik me echt weleens (en soms hardop) af, "waarom doe je dat, je weet dat ik daarmee zeik, he?"
maar goed.
UItgebreid genoeg?
Maar voor de rest gaat het allemaal wel goed met je?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:56 schreef releaze het volgende:
Heel verhaal...
genieten niet echt, maar dat is ook psychologisch.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:09 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hierbij meteen een ban-aanvraag van mij, voor jou.![]()
Zoals jij het hierboven omschrijft vindt volgens mij iedere vrouw het ranzig, en dat is voor niemand leuk!
De eerste vraag die bij mij boven komt: als jij gebeft wordt, kun je daar dan wel van genieten? En hem/haar daarna nog zoenen?
Wat is dat nou voor'n antwoord man? het is helemaal niet raar of abnormaal om pijpen niet prettig te vinden. heb nog uitgelegd waarom ook, dat ik er niet van geniet betekent niet dat het niet goed met me gaat. Word ik weer eens aangekeken op mn sexuele voorkeur. Lekker oppervlakkig.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:12 schreef MikeyMan het volgende:
Maar voor de rest gaat het allemaal wel goed met je?
Nou, niks oppervlakkig, je klinkt alleen nogal gefrustreerd, en alsof je helemaal niet van seks kan genieten... maargoed, suit yourself...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:46 schreef releaze het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor'n antwoord man? het is helemaal niet raar of abnormaal om pijpen niet prettig te vinden. heb nog uitgelegd waarom ook, dat ik er niet van geniet betekent niet dat het niet goed met me gaat. Word ik weer eens aangekeken op mn sexuele voorkeur. Lekker oppervlakkig.
inderdaad. en die heb ik nog niet gevonden, dus voorlopig ben ik afkerig er tegen over. heb al sinds dat ik ben begonnen met sex een afkeer tegen pijpen gehad, ook voordat ik die seksueel-psychologische problemen had. Pijpen is gewoon niet mijn ding, alles eraan vind ik vies.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:09 schreef lovegrrl het volgende:
<knip>
Oh God van dit verhaal krijgt iedereen een afkeer van seks
ik vind het absoluut niet vies, heb ook niet het idee dat de smaak uren in mn mond blijft hangen.
je pijpt zelden dus waarschijnlijk moet je gewoon nog aan het idee wennen maar als je er zo tegenaan kijkt kun je het misschien maar beter laten. wil je een man wel een hand schudden? misschien heeft ie een paar minuten daarvoor daarmee nog wel zn lul vastgehouden om te plassen. je hebt 1 keer een jongen in je mond laten klaarkomen, toen smaakte het zoet want je had tequila op en was dronken, dan weet je toch helemaal niet of het ranzig is als je nuchter bent? misschien moet je pas gaan pijpen als je de juiste persoon voor jou hebt gevonden, iemand waar(bij) je niet van (wat tussen zn benen zit) walgt
Voorvocht is idd ook bedoeld om de urinebuis schoon te spoelen, zodat de zaadcellen de vrije doorgang hebben en niet sterven of verzwakken door de urine...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:56 schreef releaze het volgende:
Die pik is een beetje zout, dat vocht wat eruit komt ondefinieerbaar (ben ook altijd "bang" dat daar zeik tussen zit, uberranzig)
Het smaakt naar kots??? Met wie lig jij in hemelsnaam in bed dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:04 schreef MartiniRosso het volgende:
Ik vind pijpen zo ontzettend ranzig smaken. Het smaakt een beetje naar kots, moet altijd van kokhalzen danwel kotsen.
Ik denk dat ik het bij nader inzien toch niet wil wetenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:50 schreef erodome het volgende:
Dat vraag ik me ook af....
Niet zeuren in de VS is het teken van macht, vraag maar aan Monica Lewinsky.quote:Daarnaast zit ik er psychologisch niet lekker mee in m'n vel dat "i have to go down on him". Ik vind het ergens heel erg denigrerend.
Xenniaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het bij nader inzien toch niet wil weten
Van 10 keer schoonmaker wordt het uiteindelijk alleen maar viezer. Je huid raakt telkens het beschermende talglaagje kwijt, gaat nieuw aanmaken, dat wordt opnieuw weggewassen, er wordt meer aangemaakt... Met als uiteindelijke uitkomst een hoop kaas.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:09 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hierbij meteen een ban-aanvraag van mij, voor jou.![]()
Zoals jij het hierboven omschrijft vindt volgens mij iedere vrouw het ranzig, en dat is voor niemand leuk!
De eerste vraag die bij mij boven komt: als jij gebeft wordt, kun je daar dan wel van genieten? En hem/haar daarna nog zoenen?
+ Het hygiënegedonder. Ach, schoonhouden is geen vak ofzo, je hebt er geen diploma voor nodig, en als het nodig is, kun je het 10x per dag doen....
Hoezo noem je jezelf biseksueel, omdat dat \'hip\' is ofzo?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:18 schreef releaze het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gelezen dat vele lesbiennes een gelijkwaardig gevoel hebben als het om pijpen gaat. aangezien ik ook nog eens biseksueel ben denk ik dat veel van mijn afkeer voor pijpen en pikken daar vandaan komt.
plus dat het buhlshit is.. ik ben ook bi en ik pijp net zo graag als ik bef...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoezo noem je jezelf biseksueel, omdat dat \'hip\' is ofzo?
Zoals ik je beschrijving lees ben je ofwel gewoon lesbisch (als je werkelijk een afkeer hebt van pikken, en met gewoon neuken hooguit \'minder problemen\') ofwel aseksueel (wat ook best mogelijk is, alhoewel een stuk minder hip).
Het idee dat je hebt, dat seks minder erg zou zijn als je het met \'speciale\' mensen zou doen, dat is schattig romantisch gedacht, en natuurlijk is er een grond voor; de grotere emotionele betrokkenheid, als je seks hebt met iemand waarvoor je ook werkelijk veel voelt, is inderdaad een meerwaarde, geeft een extra prettig gevoel.
Maar de seks is en blijft hetzelfde, het blijvende stinkende, soms wat onhandige lichamen die op elkaar treffen, kwalitatief kan seks qua het direkt aanspreken van die speciale lichamelijke gevoelige plekken eigenlijk nooit op tegen masturbatie (iedereen is zijn eigen perfecte minnaar), maar het is sowieso de extra gevoelens die iemand erbij heeft de seks prettig maken of niet:
Als je jezelf ingraaft in een \'ik-vind-het-niet-prettig\'-idee, zal dat een zichzelf vervullende voorspelling zijn, en kan je ook nooit genieten ervan.
Ikzelf vind beffen zelf ook niet echt een bezigheid waarvoor ik me bij een vrijtijds-hobbygroep zou aanmelden; wat echter wel heel prettig is, is om te merken welk een effect het op de ander heeft; in zekere zin de macht die je ermee op een ander kunt uitoefenen.
Misschien omdat ik me al zo lang ik me kan herinneren mezelf aangetrokken heb gevoeld tot mannen en vrouwen?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoezo noem je jezelf biseksueel, omdat dat \'hip\' is ofzo?
ik snap niet dat "omdat ik niet van pijpen hou" gelijk betekent dat ik lesbienne of asexueel moet zijn. Alsjeblieft, ga geen assumpties over mijn geaardheid maken als je werkelijk geen enkel idee heb hoe ik seksueel in elkaar steek. Einde discussie.quote:Zoals ik je beschrijving lees ben je ofwel gewoon lesbisch (als je werkelijk een afkeer hebt van pikken, en met gewoon neuken hooguit \'minder problemen\') ofwel aseksueel (wat ook best mogelijk is, alhoewel een stuk minder hip).
heel leuk en aardig, maar je weet dus niet hoe ik seksueel in elkaar steek, behalve dat wat ik hierboven heb vermeld. ik heb een probleem met pijpen. ik heb "vroeger" nooit een probleem met seks gehad, totdat er een aantal dingen op sexueel vlak gebeurd zijn die ik niet dan wel verkeerd heb verwerkt, waardoor ik een algemene afkeer voor geile mannen heb gecreeerd. het is heel jammer, maar het vergt net iemand anders dan jan in de disco om mij te kunnen laten genieten van seks omdat ik een aardige muur om mezelf heb heen gebouwd. En dat ik daar verschrikkelijk aseksueel van ben geworden, yep. Maar dat is zeker niet iets wat altijd zal aanhouden, mijn aseksualiteit is mijn bescherming (en daarnaast ook een obstakel, dat weet ik al te goed)quote:Het idee dat je hebt, dat seks minder erg zou zijn als je het met \'speciale\' mensen zou doen, dat is schattig romantisch gedacht, en natuurlijk is er een grond voor; de grotere emotionele betrokkenheid, als je seks hebt met iemand waarvoor je ook werkelijk veel voelt, is inderdaad een meerwaarde, geeft een extra prettig gevoel.
Maar de seks is en blijft hetzelfde, het blijvende stinkende, soms wat onhandige lichamen die op elkaar treffen, kwalitatief kan seks qua het direkt aanspreken van die speciale lichamelijke gevoelige plekken eigenlijk nooit op tegen masturbatie (iedereen is zijn eigen perfecte minnaar), maar het is sowieso de extra gevoelens die iemand erbij heeft de seks prettig maken of niet:
ik heb ook geen enkele behoefte om te gaan leren genieten van pijpen. Mocht het ooit voorkomen dat ik het wel plezierig ga vinden, helemaal goed, maar van mij hoeft het niet. Ik loop niet te mekkeren dat ik er niet van kan genieten, er werd gewoon gevraagd of er mensen waren die niet van pijpen hielden, dus ja, ik ben daar zo eentje van.quote:Als je jezelf ingraaft in een \'ik-vind-het-niet-prettig\'-idee, zal dat een zichzelf vervullende voorspelling zijn, en kan je ook nooit genieten ervan.
ook allemaal leuk en aardig, maar ik moet eerst een aantal dingen verwerken wil ik plezier hebben in het iemand in m'n macht hebben of ik in de macht van iemand anders zijn. Dat komt allemaal wel goed in de toekomst, daar twijfel ik helemaal niet over. Maar dat staat alsnog los van het feit dat ik pijpen vervelend vind, klaar.quote:Ikzelf vind beffen zelf ook niet echt een bezigheid waarvoor ik me bij een vrijtijds-hobbygroep zou aanmelden; wat echter wel heel prettig is, is om te merken welk een effect het op de ander heeft; in zekere zin de macht die je ermee op een ander kunt uitoefenen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:06 schreef releaze het volgende:
ik heb "vroeger" nooit een probleem met seks gehad, totdat er een aantal dingen op sexueel vlak gebeurd zijn die ik niet dan wel verkeerd heb verwerkt, waardoor ik een algemene afkeer voor geile mannen heb gecreeerd.
Heeft dit niet alles met elkaar te maken?quote:Mijn afkeer voor pikken heeft daar niks mee te maken. Ik vind het gewoon ranzig, klaar.
Dan ben ik maar een sukkel maar voor een beetje recht-op-en-neer-sex haal ik toch echt mijn neus op en zoek dan wel een ander.quote:Jammer voor m'n toekomstige vriend? Yep, maar hij heeft het maar te accepteren. Als ie het echt zo'n probleem vindt dat ik hem niet dagelijks af wil zuigen dan verlaat ie me maar, want met zo'n sukkel wil ik toch niet opgescheept zitten. Lekker oppervlakkig, punt maken over pijpen ja of nee.
Heb daar gelukkig in het verleden nooit problemen mee ervaren.
Nee ze hebben in eerste instantie niets met elkaar te maken. ik heb het NOOIT fijn gevonden.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Heeft dit niet alles met elkaar te maken?Ik kan gek zijn (ben ook maar een simpele vent) maar ik zie een behoorlijk parallel. Pijpte je voor die nare ervaringen wel?
dat zeg ik toch ook niet?quote:[..]
Dan ben ik maar een sukkel maar voor een beetje recht-op-en-neer-sex haal ik toch echt mijn neus op en zoek dan wel een ander.Ook al zou ik nog zoveel van een vrouw houden, de verlangens worden na verloop van tijd toch echt te groot. Dan kan ik twee dingen doen, de eer aan mijzelf houden en weggaan of vreemdgaan. De keus lijkt me makkelijk.
Dit bedoel ik overigens niet zozeer over het pijpen, dat hoeft nog niet eens zozeer (is ook niet echt geil als er gekaakt wordt "tijdens") maar als er sowieso alleen maar missionarisonzin uitgespookt mag worden.
Okee, point taken. Koppelde dit even aan elkaar, het lijkt er namelijk op dat je een verstoord beeld hebt inzake sex.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:56 schreef releaze het volgende:
Nee ze hebben in eerste instantie niets met elkaar te maken. ik heb het NOOIT fijn gevonden.
Als je het zelf niet fijn vind dan doe je de ander ook niet echt een plezier. Dat is mijn idee erbij overigens. Je moet iets prettig of leuk vinden om jezelf helemaal te geven maar het lijkt er op dat je je zelf voor gek houdt en daarnaast je partner ook.quote:dat zeg ik toch ook niet?
heb ook al eerder gezegd dat pijpen niet uit den boze is. onder de douche, na het douchen, in bad, whatever, als ik wat toegeeflijker ben, wil ik het wel doen, sporadisch. maar dat betekent niet dat ik het enigszins fijn vind.
Sukkelquote:ik hou er niet van om gepijpt te worden.
shoot me.
Daar heeft ze al lang antwoord op gegevenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:52 schreef fratsman het volgende:
Maarre, Releaze als een man van plan is om jou te beffen, hou je dan ook de boot af?
waar is kastanova eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar heeft ze al lang antwoord op gegeven
ik voel me ook aangetrokken tot sommige mannen, enkel niet direkt op sexueel vlak, daarom zou het nutteloos zijn om die aantrekkingskracht, als deze niet sexueel is, te kenschetsen met een wordje als biseksueelquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:06 schreef releaze het volgende:
[..]
Misschien omdat ik me al zo lang ik me kan herinneren mezelf aangetrokken heb gevoeld tot mannen en vrouwen?
ik betwijfel of ik het zo fout gezien zou hebben, door je eigen woorden nl.:quote:ik snap niet dat "omdat ik niet van pijpen hou" gelijk betekent dat ik lesbienne of asexueel moet zijn. Alsjeblieft, ga geen assumpties over mijn geaardheid maken als je werkelijk geen enkel idee heb hoe ik seksueel in elkaar steek. Einde discussie.
Iig wens ik je veel plezier met dat veilige muurtje dat je om jezelf heengebouwd hebt .. waardoor je aggressief reageerd en je afwend van mensen die misschien exact datgene zeggen wat jijzelf ook al weet.quote:En dat ik daar verschrikkelijk aseksueel van ben geworden, yep.
werken voor de kostquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
waar is kastanova eigenlijk?
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:06 schreef cleany het volgende:
ik vind het op zich ergens niet raar dat er vrouwen zijn die niet willen pijpen, maar een man (tenminste ik wel) denk als mijn vriendin bef dat ik genot bezorg, logisch toch ?, nu is het niet voor mij geweldig om te doen, maar dat doe ik voor haar, omdat je seks hebt met elkaar en niet in je eentje...even later doet ze dat bij mij ook door mij te pijpen.
Het is niet zozeer een kwestie van komt wat, hoort was, maar meer een soort van wederzijds respect, ja hoe moet ik dat zeggen ?
Op de een of andere manier wordt het dan erg eenzijdig en dan heeft de jongen neem ik aan op een gegeven moment ook zo iets van:"ja, ik zit jou nu wel oraal te plezieren...het mag best ook wel eens een keer andersom". Ik heb ook niet echt het idee dat mijn vriendin het erg vindt, want zonder dat het de bedoeling is, gaat ze aan de gang, maar dat is zij.
Ik hoop dat het een beetje leesbaar en duidelijk is...
Hier ben ik het inderdaad wel heel erg mee eens.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:06 schreef cleany het volgende:
ik vind het op zich ergens niet raar dat er vrouwen zijn die niet willen pijpen, maar een man (tenminste ik wel) denk als mijn vriendin bef dat ik genot bezorg, logisch toch ?, nu is het niet voor mij geweldig om te doen, maar dat doe ik voor haar, omdat je seks hebt met elkaar en niet in je eentje...even later doet ze dat bij mij ook door mij te pijpen.
Het is niet zozeer een kwestie van komt wat, hoort was, maar meer een soort van wederzijds respect, ja hoe moet ik dat zeggen ?
Op de een of andere manier wordt het dan erg eenzijdig en dan heeft de jongen neem ik aan op een gegeven moment ook zo iets van:"ja, ik zit jou nu wel oraal te plezieren...het mag best ook wel eens een keer andersom". Ik heb ook niet echt het idee dat mijn vriendin het erg vindt, want zonder dat het de bedoeling is, gaat ze aan de gang, maar dat is zij.
Ik hoop dat het een beetje leesbaar en duidelijk is...
Hulde.quote:Ik ben het overigens ook nooit zo eens met "als jij het niet fijn vindt, moet je het niet doen". Kijk, daar zitten grenzen aan. Verkrachting, aanranding, maar ook fetishismes waar iemand zich absoluut niet in kan vinden overschrijden die grens. Maar een keer even niet nadenken bij wat je doet en enkele lichamelijke ongemakken vergeten, of zin maken omdat de ander graag seks wil, daar ga je niet dood aan.
hola, hoe vaak moet zoiets gezegd of uitgelegd worden voordat mensen het snappen? Omdat ik niet wil pijpen betekent niet dat ik me niet sexueel tot mannen aangetrokken voel. het betekent enkel alleen dat ik niet van pijpen hou. En ik denk, ik zeg ik denk want weten doe ik het natuurlijk niet, dat dat komt omdat ik ook bisexueel ben. Er komt veel meer bij sex en aantrekkingskracht kijken dan een pik cq pijpbeurt. Dus aub, hou op.. je weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik voel me ook aangetrokken tot sommige mannen, enkel niet direkt op sexueel vlak, daarom zou het nutteloos zijn om die aantrekkingskracht, als deze niet sexueel is, te kenschetsen met een wordje als biseksueel
Jammer, die redenatie is fout. Het feit dat ik mezelf kunstmatig asexueel houd (in dit geval) heeft niks te maken met of ik pijpen nou wel of niet lekker vind. Lees m'n posts nogeens door.. alhoewel, gezien je stompzinnige replies heeft dit waarschijnlijk geen zin.quote:[..]
ik betwijfel of ik het zo fout gezien zou hebben, door je eigen woorden nl.:
[..]
aggressief reageren? het enige waar ik van baal is dat het voor sommige mensen m'n redenatie gewoon niet goed genoeg is. dat het in HUN straatje moet passen terwijl het MIJN straatje is zodat ik constant weer verantwoording moet afleggen naar iedereen. zo lijkt het in ieder geval. waarom is het zo moeilijk te accepteren dat ik ben wie ik ben en dat dat niet doorsnee is, nou jammer? waarom word ik krampachtig in conventionele hokjes geplaatst terwijl ik gewoon moeite doe om uit te leggen hoe het zit? En als ik daar dan geirriteerd van raak, waarom mag ik dat niet laten merken? Omdat ik gewoon in zo'n hokje hoor? Lekkere boel.quote:Iig wens ik je veel plezier met dat veilige muurtje dat je om jezelf heengebouwd hebt .. waardoor je aggressief reageerd en je afwend van mensen die misschien exact datgene zeggen wat jijzelf ook al weet.
Ik weet het niet, maar vind standje 69 minder geil.. ten eerste omdat je dan je EN op het doen van je vriendin moet letten, en jezelf bezig moet zijn met het beffen. Geef mij maar gewoon eerst alleen beffen en daarna (evt) pijpen, en niet tegelijk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach gewoon zeggen dat je d'r alleen beft met standje 69
Daarnaast ervaar ik het als man bij het beffen ook als een psychologisch iets, jij en jij alleen hebt controle en macht over het genot van de ander. Gezien mijn verdere interesses zal ik dit niet nader toelichtenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:17 schreef erodome het volgende:
Tja bisexueel ben ik ook, maar ik ben dol op pikken, vind ze prachtig, heerlijk...
Pijpen doe ik dan ook niet puur om hem te plezieren, maar net zo goed om mezelf te plezieren, ok er wordt niet op lichamelijke knopjes gedrukt zozeer, maar des te harder op geestelijke knopjes die ook best redelijk wat genot bewerkstelligen.
En juist dit vergeten mensen nogal eens.quote:Sex is meer dan op de juiste knopjes drukken...
Is die normaal gesproken dan beschimmeld?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:45 schreef Knorknor het volgende:
Toch doe ik het zo af en toe om m'n vriend te plezieren, maar dan alleen als ie goed schoon is!
Dat die mevrouw daar persoonlijk aangevallen wordt, maakt ze ook een beetje zelf ervan;quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:45 schreef Knorknor het volgende:
Ik vind het nergens op slaan dat Releaze zo aangevallen wordt door (bijna) iedereen hier terwijl ze gewoon eerlijk voor haar mening uitkomt. Dat is toch ook wat er gevraagd werd, of niet? Als er naar een mening gevraagd wordt, moet je deze ook accepteren, en niet afzeiken omdat het 'afwijkend' is van wat iedereen wil horen.
Dat is nog wel de slechtste smoes die ik ooit heb gehoord.quote:Het is (jammer genoeg) nou niet 1 van de meest favoriete dingen van mijn vriendin. Hoofdreden in haar geval: loschietende kaak, ze heeft erg loszittende kaakgewrichten die, als ze haar mond te ver open doet verspringen, pijnlijk en irritant
wat trek jij een lading conclusies uit een aantal posts geschreven op een behoorlijk openbaar forum. je kent het hele verhaal niet, je kan je waarschijnlijk wel bedenken dat ik niet mijn hele verhaal op het internet ga zetten (en zo niet, dan weet je het bij deze) en dat de informatie waarop jij je conclusies trekt dus onvolledig is en je conclusies dus bijvoorbaat gammel zijn. dus als jij je bevindingen gezellig wil gaan accepteren, leuk voor je maar zorg ervoor dat niet iedereen in de halve waarheid gaat geloven, in andere woorden, hou over mij op.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:02 schreef RM-rf het volgende:
knip
Right, ik ben niet blind en doof. Ik zie en hoor dat echt wel gebeuren, ook wel eens met eten en drinken. En het is behoorlijk pijnlijk. Ik ken mijn vriendin toch echt goed en weet heus wel wanneer ze liegt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 05:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is nog wel de slechtste smoes die ik ooit heb gehoord.
Je laat je eigen foppen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben het inderdaad met je eens. Ik heb ooit eens op de kermis zo'n wijnbal gekocht. Op een dag was ik het zat en wilde ik dat ding helemaal in m'n mond doen, en dat ging dus niet. Met als gevolg dat er inderdaad iets 'versprong' en soms bij gapen of eten verspringt m'n kaak nog wel eens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dat is de juiste instellingquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:02 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Lekker vind ik het niet, en liever doe ik het ook niet, maar als het me gevraagd word, heb ik er geen probleem mee.
Speel je vaak Pacman?quote:Right, ik ben niet blind en doof. Ik zie en hoor dat echt wel gebeuren, ook wel eens met eten en drinken. En het is behoorlijk pijnlijk. Ik ken mijn vriendin toch echt goed en weet heus wel wanneer ze liegt.
i agreequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:02 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Lekker vind ik het niet, en liever doe ik het ook niet, maar als het me gevraagd word, heb ik er geen probleem mee.
Ik denk dat het meer ligt aan schaamte en te veel nadenken. Zoals releaze het beschreef is het inderdaad gewoon een belachelijke, smerige handeling. Ik heb het idee dat meer vrouwen zo denken. Maar je moet juist niet denken, behalve dan misschien aan het feit dat je partner er zo van geniet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Hoe komt het toch dat veel vrouwen het niet zo lekker vinden. Ligt het aan de smaak of aan de handeling? Ik moet zelf bekennen dat ik beffen het lekkerste vind van sex.
positive thinkingquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:13 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer ligt aan schaamte en te veel nadenken. Zoals releaze het beschreef is het inderdaad gewoon een belachelijke, smerige handeling. Ik heb het idee dat meer vrouwen zo denken. Maar je moet juist niet denken, behalve dan misschien aan het feit dat je partner er zo van geniet.
Nee, beffen is lekker fris. Toch vind ik het geweldigquote:Zoals releaze het beschreef is het inderdaad gewoon een belachelijke, smerige handeling.
Ik geef toch ook helemaal geen waardeoordeel over beffen of pijpen? Heb ik ergens gezegd dat ik beffen schoner vind? Ik geef alleen aan dat er naar mijn gevoel in ieder geval veel vrouwen zijn die erg plastisch denken over de hele handeling pijpen, en het verhaal van Releaze komt daarbij mooi als voorbeeld. Ik denk dat veel vrouwen het daardoor niet of minder leuk vinden om te doen. Misschien dat vrouwen het hele "orale seks gebeuren" te veel overdenken, meer dan mannen, en daarom zo zeuren. Want face it, bij pijpen kun je nog voorkomen dat je lichaamssappen binnen krijgt door op tijd te stoppen, bij beffen is dat in zijn geheel onmogelijk omdat vrouwen de hele tijd vocht aanmaken. Dus in die zin is beffen eigenlijk viezer...quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, beffen is lekker fris. Toch vind ik het geweldig
owjah???quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:26 schreef innovative het volgende:
[..]
Dus in die zin is beffen eigenlijk viezer...
Hoop alleen dat die laatste zin niet tegen me wordt gebruikt![]()
Ach, ik begrijp je heel goed en vind het knap dat je er voor uit komt en er zo over denkt. Sex is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend en fijn en als je er aan werkt om het voor jou leuk te maken met jouw regels dan is daar niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:07 schreef releaze het volgende:
[..]
Uhm.... maak er dan ook maar van P * Z = B * X * Qquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:31 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
owjah???
Nou, dan moeten we dus een berekening gaan maken voor hoeveel keer beffen viezer is dan pijpen...
ik stel voor: P=B*X.... Hierin is P het aantal minuten dat er gepijpt dient te worden na een B aantal minuten beffen... X staat dan voor het aantal keren dat Beffen viezer is dan pijpen...
agree?![]()
t hangt ermeer vanaf wie het doetquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:20 schreef Salvad0R het volgende:
ik hou niet echt van gepijpt worden.
Of hoe je het doetquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:10 schreef Pharell het volgende:
[..]
t hangt ermeer vanaf wie het doet
Say what?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:07 schreef Euforie het volgende:
Je lul in je mond te voelen
Edit-foutjequote:Op zondag 31 oktober 2004 14:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Say what?
Ik vind het niet erg om te pijpen... T is een leuk voorspel.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:56 schreef kreeftje het volgende:
zijn er hier veel meiden die pijpen vies/niet lekker vinden? wat vinden jongens hier nou van?
Tja, je stopt toch echt iets in je mond, vrij ver in je mond meestal, dat is toch wel anders als ergens aan likken en aan lipjes enzo sabbelen, het is een totaal andere handeling en zodanig niet echt te vergelijken...quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Hoe komt het toch dat veel vrouwen het niet zo lekker vinden. Ligt het aan de smaak of aan de handeling? Ik moet zelf bekennen dat ik beffen het lekkerste vind van sex.
Anders had het allebei wel dezelfde naam gehad natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2004 13:55 schreef erodome het volgende:
Pijpen en beffen kan je niet meer met elkaar vergelijken dan dat het allebei bevrediging met de mond is, het zijn echt andere handelingen...
Zelfde bij vrouwen....quote:Op maandag 1 november 2004 13:55 schreef erodome het volgende:
Sommige mannen geven nog al wat voorvocht, wat een beetje slijmerig is, wat ook weer aversie op kan wekken, een beetje kom je meestal niet onderuit en als je die substantie niet lekker aan vind voelen op dat moment dan kan dat naar zijn denk ik.
Zelfde bij vrouwen. Er zijn ook genoeg vrouwen die de boel alleen maar bijwerken en niet helemaal kaalscheren (godzijdank).quote:Vele mannen scheren zich niet, sommige daarvan verzorgen hun haar daar ook niet wat losse haartjes met zich meebrengt die op de een of andere vage manier altijd net bij je keel terrecht komen om daar heel irritant te blijven zitten.
Ben ik dus niet helemaal met je eens.quote:Pijpen en beffen kan je niet meer met elkaar vergelijken dan dat het allebei bevrediging met de mond is, het zijn echt andere handelingen...
Same here, het plezier wat ik krijg uit een meid verwennen is groter dan zelf gepijpt worden.quote:Op maandag 1 november 2004 16:47 schreef blieblie het volgende:
Om een rare reden vind ik het super om mijn vriendin te verwennen, en hoef ik eigenlijk niet zo nodig gepijpt te worden. Om een 1 of andere reden vind ik daar niet zo heel veel aan. (bij geen van mijn exen overigens, dus het ligt niet specifiek aan haar).
Ik ben het niet mee eens met de verschillend die je noemde, zoals uitgelegd in mijn eerdere post.quote:Op maandag 1 november 2004 16:42 schreef erodome het volgende:
Je bent het niet met me eens dat pijpen anders is dan beffen??????
Heb je het beide gedaan?
Dan weet je dat je een man niet als een vrouw moet bevredigen en een man niet als een vrouw
Dan doe ik het blijkbaar toch heel anders....quote:Op maandag 1 november 2004 21:30 schreef Knorknor het volgende:
Ik denk dat het niet altijd om het idee gaat. Zoals Erodome zegt, bij het pijpen heb je een gevulde mond die je bij beffen niet hebt. Dit wekt bij mij nl kokhalzen op. Nu moet ik zeggen dat de smaak daar ook aan bijdraagt en onder dat voorvocht kom je echt niet uit, en als hij komt al helemaal niet.
Bij beffen kom je naar mijn mening wel in aanraking met vocht, maar kun je het redelijk buiten je mond houden als je dit wilt. Het komt iig niet bijna direct in je keel terecht.
Wat mij betreft kun je pijpen en beffen dus ook absoluut niet vergelijken!
Ehm... jullie smaken ook niet echt lekker daar hoorquote:Op maandag 1 november 2004 21:30 schreef Knorknor het volgende:
Ik denk dat het niet altijd om het idee gaat. Zoals Erodome zegt, bij het pijpen heb je een gevulde mond die je bij beffen niet hebt. Dit wekt bij mij nl kokhalzen op. Nu moet ik zeggen dat de smaak daar ook aan bijdraagt en onder dat voorvocht kom je echt niet uit, en als hij komt al helemaal niet.
Bij beffen kom je naar mijn mening wel in aanraking met vocht, maar kun je het redelijk buiten je mond houden als je dit wilt. Het komt iig niet bijna direct in je keel terecht.
Wat mij betreft kun je pijpen en beffen dus ook absoluut niet vergelijken!
Je weet wel dat ze genietquote:Er zijn mannen die het afschuwelijk vinden als je als dame zijnde spuit, dat is net zoals het spuiten van de man niet iets dat je zomaar in iemands gezicht moet doen zonder dat je weet of dat goed zit...
Dat vind ik zo'n onzin! Waarom zou je wél vies zijn van jezelf, maar níet van je partner?! Je bent zelf notabene degene die dat vocht produceert!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het vocht van een vrouw best wel vind smaken.. Alleen houden vrouwen er soms niet van om daarna (na het beffen) hun eigen smaak te proeven als je weer aant zoenen bent
ik kan me goed voorstellen dat vrouwen dat niet fijn vinden. tis en blijft toch je doos he, je piest ermee, word ongesteld, etc.. we vinden het ook niet allemaal lekker om ons snot en oorsmeer op te etenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:39 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin! Waarom zou je wél vies zijn van jezelf, maar níet van je partner?! Je bent zelf notabene degene die dat vocht produceert!
Als je hebt lopen rukken, het zit op je hand en je hebt niks om het aan af te vegen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe denk je eigen sperma op te kunnen drinken?
Klaar komen in de mond van je vriendin(of vriend natuurlijk) en dan die vol op je bek laten nemen?
doh?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe denk je eigen sperma op te kunnen drinken?
Klaar komen in de mond van je vriendin(of vriend natuurlijk) en dan die vol op je bek laten nemen?
Je hebt het je wel mooi gevisualiseerd he?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:23 schreef releaze het volgende:
[..]
doh?
desnoods kom je op je handen klaar en lik je het daar vanaf.. geez. op dezelfde manier als vrouwen in contact komen met hun vaginale vocht..loze vraagstelling.
Ik heb niet gezegd dat ik vies van mezelf ben. Ik zal ook gewoon zoenen als de vriendin na het pijpen me wil zoenen, geen enkel probleem...quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:39 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin! Waarom zou je wél vies zijn van jezelf, maar níet van je partner?! Je bent zelf notabene degene die dat vocht produceert!
Snot en oorsmeer wordt dan ook niet geproduceerd bij seksueel genot. Yugh, stel je voor zeg!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:44 schreef releaze het volgende:
[..]
ik kan me goed voorstellen dat vrouwen dat niet fijn vinden. tis en blijft toch je doos he, je piest ermee, word ongesteld, etc.. we vinden het ook niet allemaal lekker om ons snot en oorsmeer op te eten
mannen schijnen er ook een (psychologisch?) probleem mee te hebben hun eigen sperma te consumeren.. of zoiets heb ik gelezen. niet allemaal natuurlijk..
Ik heb ook niet gezegd dat jij zei dat je vies van jezelf bent.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik vies van mezelf ben. Ik zal ook gewoon zoenen als de vriendin na het pijpen me wil zoenen, geen enkel probleem...
Hmm okee.. Dan heb ik het verkeerd geimprementeerd (zoiets tochquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:51 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat jij zei dat je vies van jezelf bent.Ik reageerde op je citaat over vrouwen die er soms niet van houden daarna (na het beffen) hun eigen smaak te proeven als je weer aant zoenen bent...
![]()
Gewoon zorgen dat je zaakje schoon is.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:44 schreef releaze het volgende:
ik kan me goed voorstellen dat vrouwen dat niet fijn vinden. tis en blijft toch je doos he, je piest ermee, word ongesteld, etc.. we vinden het ook niet allemaal lekker om ons snot en oorsmeer op te eten
Consumeren is een groot woord maar kussen na het pijpen of beffen moet gewoon kunnen. Ik geef toe het is even raar de eerste keer maar als je gewoon goed geil bent heb je het na een tijdje niet eens meer door.quote:mannen schijnen er ook een (psychologisch?) probleem mee te hebben hun eigen sperma te consumeren.. of zoiets heb ik gelezen. niet allemaal natuurlijk..
geïnterpreteerd... weet je dat ook weer...quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm okee.. Dan heb ik het verkeerd geimprementeerd (zoiets toch). Nu ik het inderdaad goed (hoop ik) lees was het inderdaad zo
(iets met ananas...)quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:43 schreef hollander172 het volgende:
Vanmiddag nog gedaan en volgens mijn vriendin was het best te pruimen, veel vruchtensap op vanmorgen. Dat is overigens een nadeel bij vrouwen, ze kunnen weinig tot niks doen om de smaak te veranderen. Aan de andere kant is het wel lekker vertrouwd.![]()
je trekt de vergelijking an pijpen en beffen maarreh.. ben je bi?quote:Op maandag 1 november 2004 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan doe ik het blijkbaar toch heel anders....Ik vraag me trouwens ook af wie er bij goed geil worden meer nat wordt, de man of de vrouw... Zal ook per persoon verschillen.
En als je niet wilt kokhalzen, moet je hem niet zo diep in je mond nemen. Lijkt me vrij simpel.
Ik heb trouwens ook niet gezegd dat pijpen en beffen hetzelfde is. Ik vind het alleen zeker niet zo verschillend als Erodome lijkt te vinden. Je hebt in beide gevallen met een bepaalde smaak te maken, je likt in beide gevallen aan iets waar normaal urine uit komt (zal veel mensen misschien ook enigszins tegenstaan), in beide gevallen smaakt het zonder goed te wassen (vind ik) niet echt geweldig... en als je er goed over nadenkt zijn beide handelingen eigenlijk een beetje vreemde bezigheid. Allemaal redenen waardoor zowel vrouwen als ook mannen het beffen en pijpen eventueel geen fijne bezigheid vinden.
Maar het is de reactie van de vrouw die mij in het geval van beffen enorm opwindt... en de smaak ook. Voor mijn vrouw geldt andersom hetzelfde.
Heerlijk lang beffen... mmmm... totdat het geil langs d'r knieen looptquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:26 schreef erodome het volgende:
Beffen vind ik alleen maar lekkerder worden hoe langer het duurt, in het begin is de dame in kwestie misschien niet 100% schoon(echt vies is wieberen bij mij!!!), maar daarna komt het verse vocht, heerlijk geil
Klopt vind ikquote:en wat dat "niet zo doep in de mond nemen" betreft.. alleen een beetje rond de top is ook niet superfantastisch toch? (heb ik van horen zeggen..)
veel geoefend op undertaker zekerquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:20 schreef Ezmeetje het volgende:
Persoonlijk vind ik pijpen super lekker.. weet niet precies wat het zo geil maakt, maar het is gewoon gaaf om een jongen op deze manier klaar te laten komen.
Toch zijn er heel veel meisjes die pijpen nogal als een big-deal zien. Vriendinnetje vertelde me laatst zelfs dat ze lijdt aan 'penis-vrees'.. ze wil wel, maar weet niet zo goed wat en hoe.
ben het hier wel mee eens !quote:Op maandag 8 november 2004 19:38 schreef DvT het volgende:
Ik heb er geen problemen mee, maar ik snap het wel. Een vriendin van me vond het ook niks, en bij mijn vorige vriendje vond ik het ook vies om te doen. Maar dat ligt eraan of je die persoon wel leuk en schoon genoeg vind![]()
Mijn huidige vriend vind het geweldig als ik dat doe, en ik vind het ook leuk/geil om het te doen. Liever nog zelfs als 'andersom'.
Nou ik heb wel eens ooit vieze sperma gehad nou dat heb ik echt niet doorgeslikt dat heb ik uitgespuugd in de handdoek. Bij die jongen wist ik dan ook meteen daar slik ik niet bij. Maar nu bij mij vriend slik ik het wel gewoon. Er zit bijna geen smaak aan. Al vind mijn vriend zelf het altijd maar vies want ik geef hem daarna altijd expres een tongzoen.quote:Op maandag 8 november 2004 18:38 schreef Lllaura het volgende:
Slikken doe ik niet omdat ik het zelf zo lekker vind, maar meer om hém een plezier te doen...![]()
Ik vind dat altijd wel humor... nu tegenwoordig zegt hij wel is ooit voor de gein ff niet zoenenquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:18 schreef TeazNutz het volgende:
Riann,
je bent goed bezig!
En dat van die zoen is smerig inderdaad
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:44 schreef Djalet het volgende:
vind het leuk om hem te zien genieten en vind het ook niet verkeerd....
gewoon de lul van jan en alleman in je bek nemen is idd vet coolquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:25 schreef greesy het volgende:
ik vind het enorm cool om te doen.... de reacties altijd... echt gaaf, geeft je een kick.
Met dit soort dingen is het altijd hetzelfde, zolang het gebeurt is er geen gezeur en krijg je de bla bla dat het ook niet erg is als......... Maar owee als je d'r ineens mee zou stoppen.quote:Op maandag 8 november 2004 20:45 schreef slim_blondjuh het volgende:
..........maar ik denk dat ie het ook zou respecteren als ik het echt niet zou willen....![]()
hmm..quote:Op maandag 8 november 2004 18:38 schreef Lllaura het volgende:
Slikken doe ik niet omdat ik het zelf zo lekker vind, maar meer om hém een plezier te doen...![]()
Het is ook niet zo dat het me eigenlijk gruwelijk tegenstaat.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
hmm..
sjah, wat dat betreft, ik zou niets doen op seksgebied puur om hem een plezier te doen
maar then again.. ik vind ook gewoon alles leuk (op echt extreme dingen na)
Als je die zin zelf nog eens naleest, vind je dan ook niet dat het ontzettend negatief klinkt?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:27 schreef MarMar het volgende:
ik zou niets doen op seksgebied puur om hem een plezier te doen
joh nahquote:Op maandag 8 november 2004 18:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
veel geoefend op undertaker zeker![]()
omgquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je die zin zelf nog eens naleest, vind je dan ook niet dat het ontzettend negatief klinkt?
Wat maakt sex zoveel anders dan andere dingen eigenlijk? Want als dat niets anders is, zou de zin ook kunnen zijn "ik zou niets doen puur om hem een plezier te doen".
Veel mensen hebben alles voor hun man/vrouw/partner over.... maar jij dus niet.
Heb ik dat geschreven dan? Ik had het over een handeling verrichten tijdens de sex waar je op dat moment misschien even niet zoveel zin aan hebt, maar waar je je partner wel een enorm plezier mee doet. Sex is, net zoals al het andere in het leven, een beetje geven en nemen. Maar dat is aan jou dus niet besteed. Maar dat verbaast me eigenlijk ook weer totaal niet, gezien de dingen die jij schrijft.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
omg
ik weet niet hoe jouw denkbeeld is
maar ik vind bijvoorbeeld vroeg mijn nest uit komen om even een ontbijtje te maken voor hem terwijl ik liever zou blijven liggen HEEL wat anders dan tegen mijn zin in seksen..
ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik dat geschreven dan? Ik had het over een handeling verrichten tijdens de sex waar je op dat moment misschien even niet zoveel zin aan hebt, maar waar je je partner wel een enorm plezier mee doet. Sex is, net zoals al het andere in het leven, een beetje geven en nemen. Maar dat is aan jou dus niet besteed. Maar dat verbaast me eigenlijk ook weer totaal niet, gezien de dingen die jij schrijft.
Als mijn vrouw mij net gepijpt heeft dan kan het gebeuren dat ik een keer niet zoveel zin heb om haar te beffen. Als blijkt dat zij er wel echt zin aan heeft zet ik me daar dan wel overheen ja. Erg he![]()
Oftewel: hoe verdraai ik iemands woorden. Maar maakt verder niet uit. Iedereen moet gewoon doen wat ie niet laten kan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:24 schreef MarMar het volgende:
tis toch geen ruilhandel, ik pijp mijn vent wel es gewoon omdat ik daar zin in heb, zonder er iets voor terug te hoevenerg he?
Weinig, denk ikquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:34 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
zijn er ook jongens die het niet lekker vinden om het te krijgen?
Zijn er ook meisjes die het niet fijn vinden om te krijgen? En zo ja, waarom niet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:34 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
ken ze nietquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn er ook meisjes die het niet fijn vinden om te krijgen? En zo ja, waarom niet.
Hiero.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:46 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
[..]
ken ze niet![]()
maar het gaat erom dat ik wel een jongen ken die het niet lekker vind en vroeg me af of er nog meer zijn, kan het me echt niet voorstellen.
Dan mis je wel wat naar mijn idee (en zij ook trouwens)quote:Op zondag 14 november 2004 12:13 schreef fr0x het volgende:
Oh, mijn scharrel vindt het leuk om te pijpen, en ze wilt niet gebeft worden. Ik heb het ook nooit bij haar gedaan, ze wil dit gewoon niet, nou, mij best?
fr0xz
Het is mijn ervaring dat er echt ENORM veel verschil is in de manier waarop je gepijpt wordt. Het schijnt bijna een kunst te zijn om het goed te doen.quote:Op zondag 14 november 2004 12:23 schreef Shagster het volgende:
Mij doet het ook niet zoveel. Ik vind het wel lekker hoor, maar erg boeiend vind ik het ook weer niet. Gepijpt worden staat onderaan mijn lijstje.
Dat zou best eens kunnen, en mijn huidige en vorige vriendin hebben er allebei erg veel moeite gedaan en erg vaak gepolst van hoe ik het nou precies lekker vond, maar neuh.. is nooit wat uitgekomen. Het maakt mij niet zo veel uit nou, ik heb niet het gevoel dat ik wat mis.quote:Op zondag 14 november 2004 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Het is mijn ervaring dat er echt ENORM veel verschil is in de manier waarop je gepijpt wordt. Het schijnt bijna een kunst te zijn om het goed te doen.
quote:Op zondag 14 november 2004 13:32 schreef Catch22- het volgende:
Nou dat doe je wel !
moet je doenquote:Op zondag 14 november 2004 13:50 schreef Shagster het volgende:
Verdomme.
Ik zal het vandaag nog eens met d'r doornemen dan.
Dus?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:01 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]Meisje wat doe....bent net 16 !!
quote:Op zondag 14 november 2004 13:32 schreef Catch22- het volgende:
Nou dat doe je wel !
Haha.. ja ieder z'n hobby's he...quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:47 schreef UNDERTAKER het volgende:
[..]
joh nah
da kennik alleen maar beamen,
begrijp dat konniekipke inmiddels ook van de pijptechnieken van ezmee gebruik heeft mogen maken?
Zoals zo ongeveer iedere andere jongen die ze ooit in het echt gezien heeft.
Ah, een onbaatzuchtige beffer! Ik persoonlijk kan het wel waarderen als er aan mijn lollie ge*** wordtquote:Op zondag 14 november 2004 12:23 schreef Shagster het volgende:
[..]
Hiero.
Mij doet het ook niet zoveel. Ik vind het wel lekker hoor, maar erg boeiend vind ik het ook weer niet. Gepijpt worden staat onderaan mijn lijstje.
Ik bef trouwens wel heel graag.
we zullen het er maar op houden dat je de schijn nogal tegen hebtquote:Op donderdag 25 november 2004 14:10 schreef Ezmeetje het volgende:
[..]
Haha.. ja ieder z'n hobby's he...
Wel leuk dat je er zelf verhalen bij verzint, maar Konniekipke weet helemaal niks over mijn 'pijptechnieken'....![]()
Als je een vaste relatie hebt wordt het tijd je vriendin naar buiten te schoppen voor een anderquote:gebeurt helaas niet zo vaak meer
Ik vind het niet zo heel erg bijzonder...quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:34 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
het blijft wel actueel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel erg bijzonder...
Maar goed dat kan ook aan de kunsten van mijn exen liggen.
Owww... dit is een week geleden gepost
vanavond weer even hobbyen schatquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:05 schreef mystery1980 het volgende:
tis mijn grootste hobby dus zou niet weten waarom niet!
Geef je nummer eensquote:Lekker binnenkomertje toch?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:12 schreef WillowBullTerrier het volgende:
Heerlijk om te doen en neem er dan ook echt alle tijd voor
hoef echt niet gebeft te worden hoor als ik gepijpt heb.
Als hij net thuiskomt uit z'n werk en dan de slaapkamer in gaat om iets makkelijks aan te trekken ga ik graag achter hem aan om iets lekkers met hem te doen (als de kinderen tenminste uit de buurt zijn) en neem ik even een washand mee want hij moet wel schoon zijn natuurlijk. Lekker binnenkomertje toch?
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:10 schreef Ezmeetje het volgende:
[..]
Haha.. ja ieder z'n hobby's he...
Wel leuk dat je er zelf verhalen bij verzint, maar Konniekipke weet helemaal niks over mijn 'pijptechnieken'....![]()
Hmm, oefent ze haar hobby dan zo vaak uit?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:15 schreef UNDERTAKER het volgende:
[..]
we zullen het er maar op houden dat je de schijn nogal tegen hebt![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
nou mijn vriendinnetje had het helemaal niet op piemels, dat kwam dus ook doordat iemand in het verleden haar had gedwongen, ze heeft er daarna nooit meer een aangeraakt, wel sex, maar piemels raakte ze niet aan, toen we wat kregen merkte ik dat wel, maar heb er nooit veel aandacht aan besteed en gewoon mijn dingetjes gedaan en er niet over lopen zeuren tot ze er zelf over begon een keertje, daarna zijn we gewoon heel rustig doorgegaan, beetje spelen etc etc, toen is ze een keer gaan likken en keer in haar mond genomen, daarna is ze een keer voorzichtig gaan proeven en tegenwoordig kan ze naar eigen zeggen niet meer zonder en slikt ze het ook altijd door eigenlijk, ben er blij om en ik denk dat de manier waarop we het hebben gedaan goed is, gewoon lekker rustig aan en niets dwingen
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
![]()
Mede dankzij gozers zoals jij kunnen meiden die zo'n verleden met zich meedragen toch nog/weer gewoon genieten van seks.![]()
lekker dubbelzinnig ook weerquote:doorgaan, vooral doorgaan
yep yep, bij mij is al years ago en wat seks betreft ben ik zo vrij als watquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dank je wel, vind het zelf normaal om het zo te doen... maar ben er wel blij om hoor
, had even jou verhaal gelezen in begin van dit, hoop dat jij er ook weer kan van genieten (ff niet gelezen of je dat al weer doet) en dat iemand je daar bij kan helpen! kan nu ook namens mijn vriendinnetje zeggen dat het geweldig is
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
ehm nu dus wel gelezen en zie dat je het dus doet
dus om ff met barry hughes te quoten
[..]
lekker dubbelzinnig ook weer
jah ik heb er gelukkig nooit moeite mee gehadquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
yep yep, bij mij is al years ago en wat seks betreft ben ik zo vrij als watmaar is wel een gift om er weer van te kunnen genieten en der zijn er veel die dat nooit meer lukt. ik heb na die tijd ook een heel lief vriendje gehad, die heeft wel een hele grote rol gespeeld voor me in het weer leren genieten van en weer leren vertrouwen op
(het ging helaas wel een keer uit, maar sjah, shit happens
nu ook een vriend, ongeveer een half jaar, lang leve de liefde enzo
)
ook respect voor je vriendin trouwensdat ze durft te vertrouwen en te genieten, big step, i know all about that.
ach ik zal er geen hard punt van makenquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:23 schreef MarMar het volgende:
whaha en met dat ik "invoeren" klik bedenk ik me dat dat in stand ook lekker dubbelzinnig is in deze
Hmm het wordt steeds spannender... wat weet jij van mijn huidige pijp-bezigheden?!?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:15 schreef UNDERTAKER het volgende:
[..]
we zullen het er maar op houden dat je de schijn nogal tegen hebt![]()
Mag ik dan ook in je bek spuiten?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg joerve hou jij van pijpen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:19 schreef joerve het volgende:
[..]
Mag ik dan ook in je bek spuiten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |