Alvast oefenen voor vanavondquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:55 schreef golfer het volgende:
Goede titel.
Nu we het er toch over hebben, waar is dat muurbloempje?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:55 schreef JaWi het volgende:
Ariër present!
Maar dan met groene ogen en donkerblond haarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:55 schreef JaWi het volgende:
Ariër present!
Ik ben een rasechtequote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar dan met groene ogen en donkerblond haar
Neppertquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar dan met groene ogen en donkerblond haar
SCH je wordt geroepen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:20 schreef Bluezz het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
You rang?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:20 schreef Bluezz het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Dat zijn Tong zijn overburen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:38 schreef rubbereend het volgende:
heee hebben we nieuwe buren? Zou wel de TT verklaren
[afbeelding]
Break a leg.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:39 schreef Blumchen het volgende:
Shit kan ik er ook geld voor krijgen...![]()
ik ga dansen!
![]()
wil je het contant of kan ik het op mijn bonnetje bij laten schrijven ???quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:39 schreef Blumchen het volgende:
Shit kan ik er ook geld voor krijgen...![]()
ik ga dansen!
![]()
Oh, het spijt mij Sandman!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Oei, breng me niet in verband met die Belgen
Hools heeft een rekening lopen, schrijf maar gewoon bij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil je het contant of kan ik het op mijn bonnetje bij laten schrijven ???
da´s mooi..noteer mij maar voor een half uurtje dan !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:42 schreef Suijk het volgende:
Hools heeft een rekening lopen, schrijf maar gewoon bij.
Jouw balboekje is al volquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:41 schreef Bjoro het volgende:
wil je het contant of kan ik het op mijn bonnetje bij laten schrijven ???
is mijn auto nou al gewassen ??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef Bluezz het volgende:
Jouw balboekje is al vol
ben nog steeds de binnenkant aan het SCHoonbikkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef Bjoro het volgende:
is mijn auto nou al gewassen ??
die zet de nieuwe cd van de Kermisklanten op, denk ikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, zet Frans Bauer eens af, of ik roep Van Galen!
ook gelezen.....wel leuk idd...maar of dit nieuws is/was ???quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Mooi verhaal in Sportweek, van Barry.
MM luistert nu Damien Jurado
SCHtje toch, laat dat meisje toch eensquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:55 schreef SCH het volgende:
Alweer een topic voor die verwelkte bloem
SCH verman je nou eensquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:55 schreef SCH het volgende:
Alweer een topic voor die verwelkte bloem
SCH en vermannen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:15 schreef just me het volgende:
SCH verman je nou eens
Ze heeft buitenspel uitgelegd en heeft verklaard voor Ajax te zijn. 't Is een goed begin.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik heb Blumchen nog niks voetbalinhoudelijks horen zeggen hier, toch wel een vereiste.
Bluezz doet dat ook niet, maar die heeft een beroemd huis.
Maar dan moet je het ook nog onthouden, valt voor sommigen niet mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dat heb jij haar destijds uitgelegd. Dat telt niet.
Ho Ho Ho Ho!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik heb Blumchen nog niks voetbalinhoudelijks horen zeggen hier, toch wel een vereiste.
quote:Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggggggggg
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze heeft buitenspel uitgelegd en heeft verklaard voor Ajax te zijn. 't Is een goed begin.
Blumchen is voorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Furby...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Furby...
Nou je het zegt. De tekst van de 5e link als je bij google: 'buitenspel is' invult is precies hetzelfde als wat zij gisteren vertelde.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
ik verdenk d'r er dan ook van regelrecht een uitleg van internet te hebben gecopy-paste...
Blijft leuk om zinloze discussies met m aan te gaan...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Furby...![]()
Nee, dan is ie nog dommer.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Issie IRL ook zo?
dat zegt dus genoeg over het niveauquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Blumchen is voorAJAX
soms nog erger, hangt af van het tijdstipquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijft leuk om zinloze discussies met m aan te gaan...
Issie IRL ook zo?
Je bedoelt datgene wat ik gisteren ook deed in de tweede helft?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:32 schreef JaWi het volgende:
*Voetbal kijken gaan
Ik zal wel in slaap vallen.
Ik heb me nog wel vermaakt. Met bier en kijken naar ons nieuwste talentquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bedoelt datgene wat ik gisteren ook deed in de tweede helft?![]()
Succes!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:36 schreef pascalheister het volgende:
ik ga ook maar is klaarzitten voor de wedstrijd
dank je!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:35 schreef golfer het volgende:
just me, have fun en succes zo met de wedstrijd van je cluppie.
http://www.livescore.com/default.dll?page=homequote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:23 schreef golfer het volgende:
Kopje koffie komt halen om wakker te blijven bij een slaapverwekkende saaie wedstrijd.![]()
nee, nog erger.. iets met brocoli. Ben dus maar ff naar Nico's Snackbar gelopen,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:46 schreef numero_uno het volgende:
een lekkere ingezakte en veels te melige lasagna?
Guadeloupe is Farfan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.livescore.com/default.dll?page=home
Dat is leuker om te volgen
ajax aan het terugkijken op video?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:23 schreef golfer het volgende:
Kopje koffie komt halen om wakker te blijven bij een slaapverwekkende saaie wedstrijd.![]()
Waar slaat dat 'nothing else matters' op bij je eigenlijk. Je bent voor Ajax en nothing else matters, volgens jou, wat doe je nu dan debiel?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:42 schreef VoreG het volgende:
Godver.....
Dat maakt me niet zoveel uit, het is meer dat Arsenal weer gelijk speeltquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
PSV aan kop![]()
Ik ben niet alleen Ajaciedquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Waar slaat dat 'nothing else matters' op bij je eigenlijk. Je bent voor Ajax en nothing else matters, volgens jou, wat doe je nu dan debiel?
Volgens mijn schrijf je Metellica anders....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:50 schreef Bjoro het volgende:
Zet Metellica op " Nothing Else Matters".
Nog iemand een verzoeknummertje ??
wat wil je met lehmann in de goalquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit, het is meer dat Arsenal weer gelijk speelt
Wat een prutser!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat wil je met lehmann in de goal![]()
* Blumchen geeft een biertje aan t eendje!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:57 schreef rubbereend het volgende:![]()
Bier, nu zijn we in de CL ook al koploper
Doe maar Ride the Lightning, lekker voor bij dit weerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:50 schreef Bjoro het volgende:
Zet Metellica op " Nothing Else Matters".
Nog iemand een verzoeknummertje ??
Onzin.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Als MM mij weg wil hebben hier omdat ik geen verstand van VBL heb (en daar heeft ie gelijk in), ook goed.
*slachtofferrol aanvaard*
* Againzender rijkt een bier aanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:57 schreef rubbereend het volgende:![]()
het begint al te wennenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:57 schreef rubbereend het volgende:![]()
neuh dat went nooit, maar genieten blijf ik ervanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het begint al te wennen
Dank uquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh dat went nooit, maar genieten blijf ik ervan
AZ en Bloemetje dank u voor t bier.
What the Hell, rondje voor de zaak omdat we overal eerste staan
simply the bestquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd PSV.
dat is een jaartje of wat terug helemaal vernieuwdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dank u
Hopelijk is de drainage een beetje OK in dat stadion van jullie, het schijnt weer met bakken omlaag te komen in eindhoven vanavond
Geen dank! Je bent erg blij he..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh dat went nooit, maar genieten blijf ik ervan
AZ en Bloemetje dank u voor t bier.
What the Hell, rondje voor de zaak omdat we overal eerste staan
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:30 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Geen dank! Je bent erg blij he..Feli met de overwinning..
![]()
Dat dacht ik welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is een jaartje of wat terug helemaal vernieuwd
Feliciteer ik je netjes.. krijg ik zo een reactie terug..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
mag ik je trouwens zondag troosten? Dan ben ik wel jouw troostjongen!
Ik heb een blijdschapsknuffel nodig danquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Feliciteer ik je netjes.. krijg ik zo een reactie terug.. [afbeelding] Neej eendje.. ik troost jou.. ik denk dat je dat wel nodig zal hebben..
![]()
Die krijg je dan zeker van mijquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een blijdschapsknuffel nodig dan
Nu kan ik fijn slapenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Die krijg je dan zeker van mij![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu kan ik fijn slapeniedereen
en dat in hoolsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:44 schreef just me het volgende:
wat een liefde hier![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Feliciteer ik je netjes.. krijg ik zo een reactie terug.. [afbeelding] Neej eendje.. ik troost jou.. ik denk dat je dat wel nodig zal hebben..
![]()
Een kaart met wandelroutes van Nijmegen kopen omdat je je SUV niet meer in de stad mag parkerenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idee; als PSV wint trek jij wat uit, wint ajax.................. dan zien we wel, niemand wil mij wat zien uittrekken.
heeft er iemand een idee voor een smoesje om morgen bij de ANWB winkel in Nijmegen langs te moeten....?
Dat durf ik aan!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idee; als PSV wint trek jij wat uit, wint ajax.................. dan zien we wel, niemand wil mij wat zien uittrekken.
Ik zou er gewoon heen gaan en met dr afspreken!quote:heeft er iemand een idee voor een smoesje om morgen bij de ANWB winkel in Nijmegen langs te moeten....?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dat in hools
kom is hier jm krijg je een lekkere PSV knuffel![]()
![]()
je leert het ook nooit hequote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:52 schreef HarryDeBeuker het volgende:
Ik wort helemoal schijtziek van het knuffel-kroel gedoe hier de laatste tijd.![]()
Het worred tijd dat ik me weer er tegenaan gaat bemoejuh!
Opzoutuh met dat kleffe gedoe.
En blommen die pluk je, zet je in een vaassie en vervolgens pleur je ze de vullisbak in.![]()
En as ze steeds terug blijven komen, pis je er gewoon een paar keer over.
En nou wegweze met die narsis.
![]()
mag ik dan ook kiezen wat? met foto?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:48 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dat durf ik aan!
[..]
ben neit zo'n held in dat soort dingen, maar ze was toch wel erg leukquote:Ik zou er gewoon heen gaan en met dr afspreken!![]()
Gewoon doen, je hebt niks te verliezen!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:55 schreef rubbereend het volgende:
ben neit zo'n held in dat soort dingen, maar ze was toch wel erg leuk
Hey, blijf van onze Harry af !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:54 schreef Blumchen het volgende:
doe eens nie zo
![]()
Moet je gewoon doen..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
ben neit zo'n held in dat soort dingen, maar ze was toch wel erg leuk
Ik zit er neit aan.. k zou nie durven..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, blijf van onze Harry af !
Jij wel, wijviequote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:53 schreef just me het volgende:
Harry!! eikol!! mag ik even met je mee naar beneden
Je meent er geen zak van...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd PSV.
* just me gaat met Harry naar beneden..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:59 schreef HarryDeBeuker het volgende:
[..]
Jij wel, wijvie
Zal ik je weer eens ouderwets van achtere nemen.
Eerst de historie van onze harry kennen en dan reageren ok ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:58 schreef Blumchen het volgende:
Ik zit er neit aan.. k zou nie durven..![]()
en terecht.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Bloempie heeft het niet makkelijk
Harry is minequote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Harry, het kan wel ff wat minder lomp tegen Bloempie! Kan ik je misschien een heerlijk pilsje aanbieden?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hebt niks te verliezen!
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:57 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Moet je gewoon doen..Wat heb je te verliezen.. als ze je nie wil dan kom je daar gewoon niet meer
![]()
over een paar dagen krijgen we het slotstuk van de ontgroeningquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Bloempie heeft het niet makkelijk
* biertje geeftquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Bloempie ... waar blijft m'n biertje nou????
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Vet de paal in voor de echte liefhebbers, die blijkbaar verstand van VBL moeten hebben, Bluezz is gone for good hier in hools
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
over een paar dagen krijgen we het slotstuk van de ontgroeningdaar heb k zin in
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]ja dat klopt, maar t blijft lastig, k zal al mn moed bij elkaar moeten rapen......... nog maar een biertje nu
nou ja zeg, ben tot nu toe lief voor je geweest hier. Bovendien zal ik tijdens het slotstuk ook lief blijvenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
![]()
* just me heeft Harry mee naar beneden genomen en Harry is weer even stilquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:09 schreef golfer het volgende:
Shit, Harry kwam even orde op zaken stellen, zag ik?
EnBluezz
wil niet meer in Hools komen?
Wat zijn dit voor rare tijden?
Wat????? Geen glimlach erbij????quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* biertje geeft
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat????? Geen glimlach erbij????
Precies!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:11 schreef just me het volgende:
Hools zonder Bluezz is als.. een paal zonder danseres![]()
nee, k ren er ff lekker achteraanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:12 schreef just me het volgende:
hallo stelletje geile Hools..
laten jullie Bluezz zomaar weggaan ????
Brian Adams, we're gonna win !! alvast vooruitlopend op zondagquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:59 schreef Stpan het volgende:
ADRIANO!
Verder ben ik voor Thunderstruck bij m'n stormbezoekje aan Hools :w
we hebben jou toch nogquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:12 schreef just me het volgende:
hallo stelletje geile Hools..
laten jullie Bluezz zomaar weggaan ????
* just me zwaait Toewan uitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:16 schreef Toewan het volgende:
[..]
Brian Adams, we're gonna win !! alvast vooruitlopend op zondag
Je hoeft geen voetbalkenner te zijn om in Hools te komen!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Golfer, die opmerkingen van MM zijn toch gewoon waar, maar dat maakt Bluezz toch niet gelijk een niet graag geziene gast hier?
Nee tuurlijk niet, maar dat zegt hij toch ook niet. Of heb ik een paar post van MM gemist? Ik zie weinig beledigends in wat hij heeft gezegd. ( of ben ik misschien iets te nuchter voor)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
Je hoeft geen voetbalkenner te zijn om in Hools te komen!
Dit is de post van MMquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
soms kunnen dinger onaardiger aankomen als ze misschien bedoeld zijnquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar dat zegt hij toch ook niet. Of heb ik een paar post van MM gemist? Ik zie weinig beledigends in wat hij heeft gezegd. ( of ben ik misschien iets te nuchter voor)
Klopt helemaal. Laten we er maar over ophouden. Een rondje van mij voor de overgebleven Hools!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
soms kunnen dinger onaardiger aankomen als ze misschien bedoeld zijn
neukuh ?????????quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:24 schreef Eilanden het volgende:
Mensen please... het zal me echt aan m'n ballen jeuken of iemand heer veel, weinig of geen verstand van voetbal heeft. Als je maar een beetje gezellig kan babbelen hier ... meer is toch niet nodig?
Kijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Laten we er maar over ophouden. Een rondje van mij voor de overgebleven Hools!
Psies. En method mag bluezzie heel graag!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
soms kunnen dinger onaardiger aankomen als ze misschien bedoeld zijn
Niet vanavond schat ... ik heb hoofdpijnquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
neukuh ?????????
mannenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet vanavond schat ... ik heb hoofdpijn![]()
![]()
Exactly.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:24 schreef Eilanden het volgende:
Mensen please... het zal me echt aan m'n ballen jeuken of iemand heer veel, weinig of geen verstand van voetbal heeft. Als je maar een beetje gezellig kan babbelen hier ... meer is toch niet nodig?
Dat is een mietje, daar ben je zo klaar mee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:32 schreef Eilanden het volgende:
Ben je klaar met Furby Golfer?
* kijkt ff om het hoekje offie nog wel welkom isquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:29 schreef golfer het volgende:
In Hools is iedereen welkom.
Nou ja....iedereen?
mag ik?? mag ik?? waar ??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een mietje, daar ben je zo klaar mee.
*pats*quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:50 schreef rubbereend het volgende:
oke, is er nog bier hier?
proost mannenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
*pats*
halve liter voor je neus.
chanteé
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz ik ben de enige Ajacied op het moment in Hools??
*patst ook een halve liter voor haarneus*quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:52 schreef just me het volgende:
[..]
proost mannen
Ik heb ook niet veel gepost meer in Hools, maar wel gelezen (heb het ff druk met school enzo). Maar viel me op dat Lego niks meer poste..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar golfer hangt volgens mij nog ergens rond
indeed waar is Lego gebleven...................
bovendien duik jij nog eens in de zoveel pagina's nog wel op. Daarbij is Lego een van de flink postende fokkers. Maar misschien heeft t te maken met de afwezighied van Tuindwergquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel gepost meer in Hools, maar wel gelezen (heb het ff druk met school enzo). Maar viel me op dat Lego niks meer poste..
Maar ik zie hem ook nooit meer on-line staan op MSN ofzo.. Zal wel op vakantie zijn ofzo dusquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien duik jij nog eens in de zoveel pagina's nog wel op. Daarbij is Lego een van de flink postende fokkers. Maar misschien heeft t te maken met de afwezighied van Tuindwerg
op Misteryland zekerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
HELP HELP ik heb een foto van Tiesto gemaakt. Tenminste van het podium waar ie op stond
Zal wel om het podium zelf geweest zijn.
Je hebt er weinig aan he.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:59 schreef just me het volgende:
vrouwen hè...
Jep, ik was nog ff die foto's aan het doorbladeren. En kan niet anders tot de conclusie komen dat ik die foto bij Tietso heb gemaakt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op Misteryland zekerTiesto, nog 1,5 week en dan is TIC
9 uur Tijs solo
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je hebt er weinig aan he.....
Niet slaan JM
Tjah dat krijg je met saaie muziekquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:04 schreef Spideyman het volgende:
* MrDoegewoon valt in slaap op gouryella
truste hools![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep, ik was nog ff die foto's aan het doorbladeren. En kan niet anders tot de conclusie komen dat ik die foto bij Tietso heb gemaakt.
[afbeelding]
Tjah ik snap ook niet helemaal waarom ik die foto maakte. Maar bij PvD en heel even bij Tiesto stonden wel vrij voor aanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat een afstand, k sta normaal gesproken ietsje dichterbij
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:08 schreef just me het volgende:trustuh Hools!!
ik ga morgen een dagje met dochterlief op stap!
PvDquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah ik snap ook niet helemaal waarom ik die foto maakte. Maar bij PvD en heel even bij Tiesto stonden wel vrij voor aan.
Bij de Q-stage kon dat helaas niet. Was een beetje druk daaro
[afbeelding]
Welke dan??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:10 schreef rubbereend het volgende:
gouryellaeen echte tranceklassieker
hebben ze bij ID&T eindelijk eens een trance klassiekeresfeest met trance van rond 2000 en eerder doen ze het gelijk met TIC
*ookquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]veel plezier, hoe oud is je daochterlief eigenlijk?
[..]
PvD![]()
dat ziet er toch allemaal erg leuk uit, als volgend jaar ML niet gelijk is met Lowlands ga k toch echt ook naar ML
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:54 schreef rubbereend het volgende:maar golfer hangt volgens mij nog ergens rond
trance classics de 30e in de powerzone, als ik die reclame hoor dan heb k t kippenvel overal van de oude liedjes, heerlijk. Bas & Ram, JP en Spider Willem draaien. En bij studio 54 op id&t radio hoorde ik Bas en ram laatst al een speciale set daarvoor neerzetten, KIPPENVEL!!!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Welke dan??
Trouwens waar is Trance Energy gebleven is wel een kut feest maar toch een publieks trekker d8 ik zo..
jeumig, kom al jaren trouw op Dance Valley end at is heel goed te belopen. Ook een bijzonder festivalquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
*ooknaar JM
En het was m'n 1e ML en het is me heel goed bevallen. Is echt groot dat terrein. de gasten met wie ik was waren vorig jaar al geweest.
Hadden we een stuk gelopen, en ik vond het al groot. Kreeg ik te horen. "Maar er is nog een brug dat dit verbind met nog een groter terrein"
tataaaaaaaaadaaa daar is ie. Golfer hangt als een geest altijd in VBL en duikt zomaar opquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Tjah maar ik geloof dat DV een open veld is ofzo?? Floriade is natuurlijk een soort bos.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
trance classics de 30e in de powerzone, als ik die reclame hoor dan heb k t kippenvel overal van de oude liedjes, heerlijk. Bas & Ram, JP en Spider Willem draaien. En bij studio 54 op id&t radio hoorde ik Bas en ram laatst al een speciale set daarvoor neerzetten, KIPPENVEL!!!!
TE is sinds 2 jaar alleen nog in het begin van het jaar in de Jaarberus, dus ergens in februari weer
[..]
jeumig, kom al jaren trouw op Dance Valley end at is heel goed te belopen. Ook een bijzonder festival
Geen Parkzicht revival (damn waarom ben ik niet eerder geboren) maar 4 dec Thunderdomequote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:30 schreef cultheld het volgende:
Tijd voor een Parkzicht achtige revival partyAls 't toch om muziek gaat.
Ook mooiquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Geen Parkzicht revival (damn waarom ben ik niet eerder geboren) maar 4 dec Thunderdome.
DV heeft een groot vlak veld als begin (daar staan alle tenten) en daarna ligt er een heuvelachtig stuk met de beroemde maain stage met die heuvel omhoog (echt prachtig dat) en stukje verder het HQ gebeurenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah maar ik geloof dat DV een open veld is ofzo?? Floriade is natuurlijk een soort bos.
iig een niet standaard line-up. Maar wel met de helden Promo,Paul,Dano,Buzz Fuzz en Vince (plus nog een zwik dj's)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ook mooiStukken beter dan die masters sound van tegenwoordig.
Ziet er wel vet uitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DV heeft een groot vlak veld als begin (daar staan alle tenten) en daarna ligt er een heuvelachtig stuk met de beroemde maain stage met die heuvel omhoog (echt prachtig dat) en stukje verder het HQ gebeuren
overzicht, het begin veld is iets verander maar waar je daar boven die rode tent staat is tegenwoordig HQ:
[afbeelding]
HQ veld:
[afbeelding]
Ik ben hier dan ook niet om vrienden te makenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:38 schreef rubbereend het volgende:
Cultheldwelkom, volgens mij heb je niet echt veel vrienden gemaakt de laatste weken
Tjah maar het feest zelf is aardig in de soep gelopenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:42 schreef rubbereend het volgende:
dan had je naar Q base moeten gaan, dat was een vette lokatie
Ach das ook waar. Je moet zelf ook wel wat doen om een leuke dag/nacht te hebben. En er kunnen wel eens dingen fout gaan. Doe je niks aan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Hier in Hools doen we wel lief tegen elkaar cultheld (dat voor de volledigheid)
Q base is niet helemaal vlekkenloos verlopen neemaar dus zal het volgend jaar perfect gaan.
En ach heb ook de ramp DV meegemaakt maar heb me prima vermaakt
Sorry....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:57 schreef rubbereend het volgende:erik, die lange woorden zijn een beetje vervelend, ze rekken Fok! op
wees blij dat er gewonnen wordt door Nederlandse clubs. Dan mag ajax aan het einde van de rit ten minste ook nog Europees spelenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
*verlaat snel Hools![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:37 schreef golfer het volgende:
*geest*
![]()
dank je welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 07:47 schreef DivineJester het volgende:
Alle PSV'ers congratuliere enzo.
Wat een stelletje eikelsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:42 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Casema komt nu pas 12 November langs voor kabelinternet
Jezus mietje, scheld ze verrot. Dat pik je toch niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:42 schreef DIGGER het volgende:
Casema komt nu pas 12 November langs voor kabelinternet
justmuts heeft a.s. maandag weer een gesprek met P&O en ik heb met mezelf afgesproken om me voorlopig niet druk te maken! Weet je.. het werk was niet leuk meer al een poosje en ik ging de laatste tijd met veel tegenzin naar mijn werk maar.. de manier waarop het gezegd is plus het feit dat mijn directe collega helemaal niks gezegd heeft, geen aanwijzing of zo gegeven heeft, ik geloof dat dat me nog het meeste dwars zit.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:02 schreef DIGGER het volgende:
En vanavond is het weer tijd voor een nieuwe aflevering van de grote sollicitatie toernee
Hoe staat het met de TU justmuts?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:50 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer terug van de controle. Het hartje klopt hard, gaat goed allemaal
* blij *
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:50 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer terug van de controle. Het hartje klopt hard, gaat goed allemaal
* blij *
Dat is idd geweldig, van 0-3 naar 4-3, dat verdient eigenlijk 4 rondjesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:57 schreef Suijk het volgende:
Rondje op kosten van de Red Sox!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:57 schreef Suijk het volgende:
Rondje op kosten van de Red Sox!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Again wordt pappa?
Proficiat!
* FrankyMcG wil ook pappa worden over een paar jaartjesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:26 schreef Againzender het volgende:
* Eilanden jaloers isquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn collega heeft van de US een fles Bacardi O meegekregen voor mij!
1,75 liter!
Jij had weer andere Bacardi varianten!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:29 schreef Eilanden het volgende:
*Eilanden jaloers is
Drink smakelijk Franky!
Och germ! Ik zie dat arme babietje al voor me in een Heerenveen-rompertje, met een blauw-witte kamer met een levensgrote Foppe poster aan de muur!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:32 schreef SCH het volgende:
/SCH zou een hele leuke papa kunnen zijn
Die is volwassen, die moet gewoon Hools het huis uitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:35 schreef Eilanden het volgende:
Ja, de afgelopen dagen ben je je 'vaderlijke' gevoelens aan het botvieren op dat blommetje![]()
![]()
Sterkte Tony!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Life can be a bitch
Je verheugt je op een paar dagen weg met een groep vrienden en dan wordt je in de auto gebeld dat de moeder van een goede vriendin is overleden. In het holst van de nacht rijd je terug en een zwaar aangeschoten vriend belt of je mee gaat drinken omdat PSV heeft gewonnen. Dat voetbal zo weinig kan betekenen had ik nooit verwacht. Ik ga er ff een paar daagjes tussenuit
tot binnenkort
Da's naar Tony. Sterkte!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Life can be a bitch
Je verheugt je op een paar dagen weg met een groep vrienden en dan wordt je in de auto gebeld dat de moeder van een goede vriendin is overleden. In het holst van de nacht rijd je terug en een zwaar aangeschoten vriend belt of je mee gaat drinken omdat PSV heeft gewonnen. Dat voetbal zo weinig kan betekenen had ik nooit verwacht. Ik ga er ff een paar daagjes tussenuit
tot binnenkort
Onze kriebel heeft een gallophartjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:51 schreef Bluezz het volgende:
Againzender, het gegaloppeer van zo'n hartje is
En zo is het maar net!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Life can be a bitch
damm klotequote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Life can be a bitch
tot binnenkort
Nee, het 'getjoeketjoek' van zo'n hartje isquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:51 schreef Bluezz het volgende:
Againzender, het gegaloppeer van zo'n hartje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |