quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nog een homo in de aanbieding en iemand met bijna 75.000 posts, maar die hebben allebei grotere tieten dan jijzelf.![]()
Specs wil ik! Specs!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:37 schreef Suijk het volgende:
*Staat op.
Specs? Ik ben geen computer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Specs wil ik! Specs!
Specsavers is even verderop.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:44 schreef Brighteyes het volgende:
Specs wil ik! Specs!
Is altijd al zo geweest. Directe link naar een bepaalde post. Zo'n link met een hekje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:52 schreef Bluezz het volgende:
En wrom is de datum en de tijd aanklikbaar
Is overzichtelijker schijnbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:53 schreef Suijk het volgende:
En links in een topic zijn blauw?
Ik dacht dat ik weer eens teveel gezopen had dat alles er zo vreemd uitziet, maar je kan er op klikken dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:52 schreef Bluezz het volgende:
En wrom is de datum en de tijd aanklikbaar
Ja, maar wat het nut ervan is ontgaat me.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:03 schreef Againzender het volgende:
Ik dacht dat ik weer eens teveel gezopen had dat alles er zo vreemd uitziet, maar je kan er op klikken dus
Je kunt dan een link maken naar een post, ipv alleen naar een topic.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar wat het nut ervan is ontgaat me.
Jeetje, die bold-tags lijken ook wel erg grootquote:De eerste resultaten van Slarioux' werk zijn al zichtbaar: we hebben de kleuren van enkele links aangepast. Ze zijn nu duidelijke te onderscheiden van omliggende tekst.
Dacht je nou echt dat we je zo makkelijk laten slapen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:14 schreef Blumchen het volgende:
* Eilanden kan dus niemand voorzien van een lekekr drankje..
dan ga ik maar slapen..
![]()
Hoho, niet zo snel. Er moet heel veel bier gedronken op zo'n mooie avond als vanavondquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:14 schreef Blumchen het volgende:
* Nyluzzz kan dus niemand voorzien van een lekekr drankje..
dan ga ik maar slapen..
![]()
* Blumchen geeft een breezer aan suijk..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:20 schreef Suijk het volgende:
Ik zou graag een breezer willen.
Proost! Na zo'n avond, gun ik PSV morgen ook wel een puntje.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:25 schreef pascalheister het volgende:
biertje dan maar
proost op PSV
Hebben jullie niet iets warmers nodig in het hoge noordenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:25 schreef pascalheister het volgende:
biertje dan maar
proost op PSV
Ik heb nog een vraagje scheer je je poes 's morgens of 's avonds ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:26 schreef Blumchen het volgende:
* tong80 vraagt zich af of iedereen nu voorzien is?? Dan kan ik naar mijn bedje toe..
Je hebt de hele dag zo'n beetje achter de tap gestaan, tijd voor wat ontspanning denk ik. Trustuh!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:26 schreef Blumchen het volgende:
* -Vaduz- vraagt zich af of iedereen nu voorzien is?? Dan kan ik naar mijn bedje toe..
Batterijen opgeladen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:26 schreef Blumchen het volgende:
Blumchen vraagt zich af of iedereen nu voorzien is?? Dan kan ik naar mijn bedje toe..
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraagje scheer je je poes 's morgens of 's avonds ?
van genoeg alcohol wordt je ook wel warmquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hebben jullie niet iets warmers nodig in het hoge noorden![]()
Ik ga pitten
neuh een biertje gaat er nog wel inquote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal ik maar weer afsluiten?
*kuch*quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke. 2 biertjes voor de overgebleven gasten!
Kijk eenSCH in mijn fotoboekquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:30 schreef SCH het volgende:
Ik zie net in dat fotoboek van bloempje dat ze al 21 was
Ging er toch echt vanuit dat ze niet ouder kon zijn dan 14.
Jij bent toch ook 24?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk eenSCH in mijn fotoboek
Kijk nou maarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:48 schreef SCH het volgende:
Jij bent toch ook 24?
Ieks, wie is die mevrouw achter die zonnebrilquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk nou maar
Goed planquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:57 schreef DIGGER het volgende:
SCH, hoe lang laat je de 1-3 staan, tot de volgende neuzen-Heerenveen?
Traag ben jequote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:20 schreef Bjoro het volgende:
AJAX !!
doe mij maar een bakkie !!
Mogguh dus.....
ja sorry...te laat geboren...dan krijg je dat hequote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:23 schreef Bluezz het volgende:
Traag ben je
Morgen!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:41 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen!
*douchen gaat*quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:46 schreef Bluezz het volgende:
*honger heeft*
Goed puntquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:08 schreef Eilanden het volgende:
Kan die irritante gewoonte van sommige lieden hier niet afgeschaft worden, dat zodra men Hools betreedt dat men Ajaeeeeeeeeehdinges begint te roepen?![]()
Verbaast me niets, lelijke vetklompquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
* MELDT![]()
Hey verwend Barlaeuskindje van mequote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Verbaast me niets, lelijke vetklomp
Ook al zo'n mooie clubquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen weer SCH. Vandaag is het alleen maar PSV...
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeggggggggggggggggggggquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:08 schreef Eilanden het volgende:
Kan die irritante gewoonte van sommige lieden hier niet afgeschaft worden, dat zodra men Hools betreedt dat men Ajaeeeeeeeeehdinges begint te roepen?![]()
Mogguh
Dat is PSVquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:36 schreef pascalheister het volgende:
Eindhooooovuuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
Nee hoor. Hij bedoelt FC Eindhoven. De mooiste club uit die regio.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is PSV![]()
Waar bemoei ik me ook meequote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:46 schreef Suijk het volgende:
Nee hoor. Hij bedoelt FC Eindhoven. De mooiste club uit die regio.
doe dan maar de mooiste stad van Brabantquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij bedoelt FC Eindhoven. De mooiste club uit die regio.
de rest is toch boerengehucht ??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe dan maar de mooiste enige stad van Brabant
By far!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh nee je hebt ook nog 's-Hertogenbosch...leuker dan Ehoven imo
en dat noemt zich een PSV'erquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
By far!![]()
niks mis mee, maargoed als een ajacied dat zegt weet ik genoegquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:36 schreef Suijk het volgende:
Eindhoven is geen leuke stad, dat moet je toch toegeven PH. Een philips dorp is het.
Ik heb er 18 jaar naast gewoond.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niks mis mee, maargoed als een ajacied dat zegt weet ik genoeg
Ach, iedereen die Amsterdam z'n wieg had staan is bij geboorte al verwend. Het is een voorrecht dat niet iedereen gegeven isquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey verwend Barlaeuskindje van me![]()
Toch nog knap dat het je gelukt is een kind te verwekkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:45 schreef DIGGER het volgende:
vrouwelijk geslachtsorgaan: neuzen
Tot ie later in de spiegel kijkt en nadenkt over wat zijn leven tot nu toe heeft voorgesteldquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, iedereen die Amsterdam z'n wieg had staan is bij geboorte al verwend.
Dan ziet de Amsterdammer dat hij waarlijk verwend is: tot tranen geroerd door zoveel zegeningenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Tot ie later in de spiegel kijkt en nadenkt over wat zijn leven tot nu toe heeft voorgesteld :')
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:41 schreef mitt het volgende:
na Utrecht
en vele zullen het hier met me eens zijn
Mijn vrouw was aan het internetten (lees, op het ouders forum aan het lezen)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:47 schreef Doc het volgende:
BTW ik had je gister begin van de avond gebeld maar je was in gesprek. ik probeer het vanavond weer
Lucht en leegtequote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan ziet de Amsterdammer dat hij waarlijk verwend is: tot tranen geroerd door zoveel zegeningen
Dat is Frieslandquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Lucht en leegte![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:52 schreef DIGGER het volgende:
Als je wieg bij je geboorte in IJdorp stond, kun je nog maar 1 ding doen, de provincie in vluchten, richting Gelderland bijvoorbeeld.
nee, dat is vieze lucht en leegte.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is Friesland
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:51 schreef DIGGER het volgende:
Mijn vrouw was aan het internetten (lees, op het ouders forum aan het lezen)
Succes alvastquote:Kreeg gisteren binnen 5 minuten wel weer 2 telefoontjes van bedrijven waar ik op gesprek kan, heb daarmee in totaal deze en volgende week 5 gesprekken... nu nog bij 1 van de 5 binnen komen...
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:51 schreef DIGGER het volgende:
Kreeg gisteren binnen 5 minuten wel weer 2 telefoontjes van bedrijven waar ik op gesprek kan, heb daarmee in totaal deze en volgende week 5 gesprekken... nu nog bij 1 van de 5 binnen komen...
Ik zou dan liever verklaren dat ik ten zuiden van Molde (Noorwegen) geboren ben in jouw geval.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:52 schreef VoreG het volgende:
En als je in Naarden bent geboren, ligt onder Amsterdam.
Maar dat is zo koudquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zou dan liever verklaren dat ik ten zuiden van Molde (Noorwegen) geboren ben in jouw geval.
Dan heb je het echt niet getroffenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:06 schreef zjroentje het volgende:
Je zal maar Limburger zijn.![]()
Absoluut, ben nu bij 1 geweest, in R'dam, is wel een end rijden in de spits, maar wel een rete goeie baan - ze kennen m'n huidge werkgever daar ook.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:07 schreef Dylan Dog het volgende:
En DIGGER: goed man! Zit er wat leuks bij?
Het is de nieuwe vertaling van "IJdelheid der IJdelheden"- maar Prediker zal aan een barbaar wel niet besteedt zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is Friesland
En met een zachte 'G' lullenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:06 schreef zjroentje het volgende:
Je zal maar Limburger zijn.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En met een zachte 'G' lullen
Lucht en Leegte, alles is maar Leegte.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is de nieuwe vertaling van "IJdelheid der IJdelheden"- maar Prediker zal aan een barbaar wel niet besteedt zijn.
Had je bij mijn overgrootvader moeten zijn: die was ouderlingquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is de nieuwe vertaling van "IJdelheid der IJdelheden"- maar Prediker zal aan een barbaar wel niet besteedt zijn.
Als je met een zachte G typt ben je een hele echte Limburger! Goeiesmiddags trouwens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En met een zachte 'G' lullen
goede berichten man !!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Absoluut, ben nu bij 1 geweest, in R'dam, is wel een end rijden in de spits, maar wel een rete goeie baan - ze kennen m'n huidge werkgever daar ook.
Morgen nog gesprek in Hardinxveld (bedrijf waar we momenteel ook al jaren zaken mee doen), volgende week dinsdag in Meerkerk, de woensdag in Ridderkerk en donderdag in Gorcum zelf (da's een baan vanaf thuis met klantenbezoek, zou wel lekker zijn met Glenn).
De 1e 2 zitten er echt in de maritieme hoek, dus sluiten perfect aan bij wat ik nu doe, de andere 3 zijn (deels) anders, dus dat zou ook een leuke uitdaging zijn.
SCH is de hoer van God de almachtige!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:32 schreef SCH het volgende:
Stelletje heidenen hier
Tsk, altijd maar teren op dat verleden...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:36 schreef SCH het volgende:
1-3
Ik doe m'n best, die gisteren ging voor m'n gevoel erg goedquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goede berichten man !!
suc-6 met de gesprekken iig![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAJAX!
Reken er maar niet opquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
En nu zondag de week weer helemaal wat meer kleur geven.
idd een zwarte kleur, Koeman die denkt wat Van Gaal kan kan ik ookquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
En nu zondag de week weer helemaal wat meer kleur geven.
heb ik gister toch een andere wedstrijd gezien zeker :quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:36 schreef SCH het volgende:
1-3
Sta op, als je voor P$V bent......quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Nieuwtje dan maar:
Carmen kan staan!
kloptquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:17 schreef pfaf het volgende:
Middag.
Tof.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Nieuwtje dan maar:
Carmen kan staan!
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Nieuwtje dan maar:
Carmen kan staan!
Gelukkig is dat maar twee keer per jaarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:24 schreef Bjoro het volgende:
iemand nog tips
Afscheidsgedicht van v Gaal
oh ja sorry Eilandje.....laat mij nou ook eens blij zijn als ze eindelijk eens winnen in de CL
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggggggggg
Tuurlijk en de rest mag hier maar met een droge bek zittenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:09 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi.. daar ben ik weer.. Pff ik heb een drukke dag op school.. Maar gelukkig kan ik tussen door nog even voor barvrouw spelen..
* Eilanden pakt een Sprite voor Bjoro.. beloofd is beloofd![]()
iemand anders nog wat?
* Blumchen pakt een kopje koffie voor -Vaduz-...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha de leuke barvrouw is er weer! Doe maar weer een kop koffie. Nu zal ik het verschil bierglas/koffiekop beter kunnen herkennen.
Ze staat nog niet los en probeert zich met alle macht op te trekken maar doet het niet op de verantwoorde, gemakkelijke manier. Als we haar helpen gaat ze staan en kijkt ze echt alsof ze de koningin van de wereld is, zo bijdehand...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tof.
Nu is het helaas wachten op de eerste grote klapper.
Kan nog goed herrineren dat mijn broertje de eerste dag dat hij kon staan met z'n kop tegen de verwarming viel.![]()
Heeeeeeerlijk!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:14 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* -Vaduz- pakt een kopje koffie voor -Vaduz-...![]()
bij ons werd het 5-0 tegen de Israeliersquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb ik gister toch een andere wedstrijd gezien zeker :
bij mij werd het 3-0
hou je niet van begonia's ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:21 schreef SCH het volgende:
Oh fuk, die begonia is er weer
Bloemen in een kroeg, dat gaat maar stinken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:23 schreef just me het volgende:
[..]
hou je niet van begonia's ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:27 schreef pfaf het volgende:
Ik mag in Oktober gratis SMS-chatten op SBS.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:27 schreef pfaf het volgende:
Waarom... WAAROM!?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:27 schreef pfaf het volgende:
Is iets met Caht&Dating. Zouden ze zelfs bij Vodafone weten dat ik wanhopig ben?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
schuin afsnijden en lauw water, heb je het langste plezier van ze !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:27 schreef SCH het volgende:
Bloemen in een kroeg, dat gaat maar stinken.
En na een weekje op de vuilnisbelt.......weekje is omquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schuin afsnijden en lauw water, heb je het langste plezier van ze !
jij doet er ook alles aan om dingen die lekker ruiken uit je leven te bannen hequote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:38 schreef SCH het volgende:
En na een weekje op de vuilnisbelt.......weekje is om
Nee hoor, ik hou nog steeds van Bluezzquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij doet er ook alles aan om dingen die lekker ruiken uit je leven te bannen he
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
En na een weekje op de vuilnisbelt.......weekje is om
Redelijk onaardig valt best nog mee? Ik vind mezelf eigenlijk heerlijk lomp.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:54 schreef Suijk het volgende:
Ik vind je redelijk onaardig tegen nieuwe mensen hier, sch. Je reageert alsof je bang bent voor concurrentie...
dat is slechts een illusie, dus dat telt niet !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:50 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, ik hou nog steeds van Bluezz
Alle jonge hoeltjes trekken nu ineens naar ons begoniaatje jaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:54 schreef Suijk het volgende:
Ik vind je redelijk onaardig tegen nieuwe mensen hier, sch. Je reageert alsof je bang bent voor concurrentie...
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alle jonge hoeltjes trekken nu ineens naar ons begoniaatje ja
kun je hem daarom ff wassen....help ik ons bloemetjesgordijn ff van de tosti's afquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro, we zouden het geheim houden
Nu moet ik zeker ook naar ons begoniaatje trekkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:15 schreef Blumchen het volgende:
* DIGGER zet ook bier op de tafel..
is de hand van oom agent, die stond te leunen tijdens het uitschrijven van een bonnetje !!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:17 schreef DIGGER het volgende:
Die afdruk is zo te zien van je vriendin, maar jij hebt toch niet zulke grote handen Bjoro
Ik trek wel even aan jou lieverd- maar eerst Bjoroquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker ook naar ons begoniaatje trekken
Om er daarna weer 5x afgeflikkerd te worden en elke keer weer mijn modem te moeten resetten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:04 schreef golfer het volgende:
Zo, de #%@*storing die ik had bij Multikabel is weer voorbij en ik kan weer Internetten.![]()
Jij hebt helemaal geen homofoob in je hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:48 schreef DIGGER het volgende:
Niemand die zo goed de homofoob in je naar boven weet te halen als SCH.
www.nu.nlquote:LONDEN - Volgens de Russische wetenschapper Gennady Cheurin kan overmatig vloeken impotentie veroorzaken bij mannen. Vrouwen die veel onwelvoeglijke taal uitslaan, krijgen volgens hem meer last van lichaamshaar en overmatige spierontwikkeling. Dat meldde woensdag het Britse internetpersbureau Ananova.
Dan passen jullie je maar eens een keer aan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
Maar in Den Haag beschouwen wij heel veel zaken die jij onder de noemer vloeken zult gooien, als gewone spreektaal.
Volgende keer niet meer zo hard duwen, we reden bijna de dijk afquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef Bjoro het volgende:
p.s. wat was het lekker he ??
Die Rus meot eens wat minder Wodka drinken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
www.nu.nl
Wat een pretje op de tribune bij Den Haag, zo sterft dat ras vanzelf uit natuurlijk.
soms moet je hard duwen om toch iets te voelen....weet je toch !!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Volgende keer niet meer zo hard duwen, we reden bijna de dijk af
Ik ookquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag lekker naar huis
Ja lekker lieverd, als het aan SCH ligt droog ik uit hier !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:52 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen neemt een kopje koffie.. iemand anders nog iets?
slijmbalquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:06 schreef just me het volgende:golfer is lief
Oe! Welke?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Heb alle 9 cd's gedraaid nu. Mooie oogst.
* Blumchen pakt nog een frisje voor Bjoro..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:03 schreef Bjoro het volgende:
Ja lekker lieverd, als het aan SCH ligt droog ik uit hier !
De nieuwe Elliott, die ik wel mooi vind, maar natuurlijk jammer dat we niet weten wat hij er zelf van had gemaakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oe! Welke?
De nieuwe Elliott is geniaal.![]()
zonder spritequote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
slijmbal![]()
wil jij er ook 1 ???quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:16 schreef just me het volgende:
zonder sprite
Blind kopen man!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:19 schreef pfaf het volgende:Zal eens aan het downloaden gadeslaan.
http://www.mmguide.musicmatch.com/album/album.cgi?ALBUMID=1412663
Is dit nog wat denk je? Lag voor een koopje in de Country-bak, maar vanwege tijdgebrek maar Steve Earl gekocht.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:06 schreef just me het volgende:golfer is lief
welke hole dit keerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Nueckuh?![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:28 schreef just me het volgende:
welke hole dit keer
* Blumchen vind t een goed idee dat Bjoro haar taak overneemt.. Ik ga zo koken.. en moet vanaaf dansen!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil jij er ook 1 ???
Hmzz ja maar om een beetje los te komen ga ik eerst ff streetdance doenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Blumchen, dansen doe je achter de paal.
terwijl je ingesmeerd bent met oliequote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Blumchen, dansen doe je achter de paal.
Op straat in zo'n dun pakje? Pas maar op dat je niet dichtvriest.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Hmzz ja maar om een beetje los te komen ga ik eerst ff streetdance doen![]()
Ik boycot de FRS dan ook al > 15 jaarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
6 voor 20 euro, daar heb je bij de FRS nog niet eens 1 plaat voor. En je moet wat, als je vriendin gewoon colleges heeft en verder alle vrienden / familieleden gewoon moeten werken.
Neej nie zo iets.. t is gewoon binnen.. En heb gewoon mijn normale kleding aan..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op straat in zo'n dun pakje? Pas maar op dat je niet dichtvriest.
Ook saai. Noem het dan indoordance.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:48 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Neej nie zo iets.. t is gewoon binnen.. En heb gewoon mijn normale kleding aan..![]()
* Blumchen gaan vanaaf naar indoordancequote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook saai. Noem het dan indoordance.
u heeft nog 5 minuten om te betsellen daarna zit mijn dienst erop !!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:35 schreef Blumchen het volgende:
Bloemetjesgordijn vind t een goed idee dat Bjoro haar taak overneemt.. Ik ga zo koken.. en moet vanaaf dansen!
Ikke welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:56 schreef DIGGER het volgende:
Wat een allround man ben je MM. Zet je vriendin wel eens het vuilnis buiten en plakt ze zelf haar lekke fietsbanden?
Ja maar bloementjes houden van water..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:04 schreef Bluezz het volgende:
Ieks wat gezond blumsj![]()
* geeft een flesje lauw water met een wolkje Chrystal erinquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:02 schreef Blumchen het volgende:
doe mij maar een spa blauw!
![]()
Afgelopen zaterdag 12 voor 24 eurootjesquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
6 voor 20 euro, daar heb je bij de FRS nog niet eens 1 plaat voor. En je moet wat, als je vriendin gewoon colleges heeft en verder alle vrienden / familieleden gewoon moeten werken.
Stap Hiddink op danquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:16 schreef Bjoro het volgende:wens alle psv-ers net zoveel plezier vanavond als dat de ajacieden gisteravond hadden !!
Ja, beetje spijt van die 45 minuten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:24 schreef golfer het volgende:
Zo'n live persconferentie met Van Gaal is zoooooo saai.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!
Rondje op mijn kosten!
Jij mag donderdagquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:22 schreef JaWi het volgende:
* JaWi geeft een rondje
Mooi hequote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:29 schreef VoreG het volgende:
Avond
Ja, maar wat zijn die hoeren duur tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:29 schreef Suijk het volgende:
Dag tong, heb je nog geneukt?
Jij had toch recht op hoersubsidie?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, maar wat zijn die hoeren duur tegenwoordig.
Winst Barcelona, Arsenal, een opgeblazen milaan en winst Ajaxquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:34 schreef JaWi het volgende:
Heerlijk voetbalweekend trouwens.
In Spanje nemen Real Madrid en Valencia het tegen elkaar op, in Engeland strijden Manchester United en Arsenal om de winst en in Italië ontmoeten de Milanese clubs elkaar: AC Milan - Inter.
En dan natuurlijk nog PSV - Ajax.
kreeg je geen korting ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, maar wat zijn die hoeren duur tegenwoordig.
Volledig mee eensquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Winst Barcelona, Arsenal, een opgeblazen milaan en winst Ajax
Ah heerlijk.
Nee ik zat al aan m'n quotum voor dit jaar.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij had toch recht op hoersubsidie?
Nee, en ook geen proefritquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:35 schreef just me het volgende:
[..]
kreeg je geen korting ?
Lijkt me logischquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:39 schreef rubbereend het volgende:
ik voel enige spanning voor vanavond
Coupe Nazi?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:38 schreef FrankyMcG het volgende:
* SCH gaat dadelijk naar de kapper voor een nieuwe coupe!
JustRaam is gratis sukkelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, en ook geen proefrit
Ja weet ik wel. Maar dan vertrouw ik het niet meer.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
JustRaam is gratis sukkel
alles wat geen bomen knuffelt is een arier of racistquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:51 schreef JaWi het volgende:
Ik was ook al een ariër, SCH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |