abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22760193
Alemaal standaard dingen.. Niemand hier een piss fetish ofzow? Saaie boel hoor!
pi_22760486
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef erodome het volgende:

Ontopic, even denken hoor waar kick ik echt op...

Bij mijn keel gepakt worden tijdens de sex, beetje adem afsnijden.
Ontzettend bruut genomen worden, fake rape, het idee van niets te vertellen hebben...
Zweepslagen, jummyyyyyyyyyyyy
Tepelklemmen
Bondage
Gaggen
Alleen tepelklemmen is voor mij net iets te... Maar misschien komt dat nog wel

[ Bericht 1% gewijzigd door Rahja op 20-10-2004 23:08:49 ]
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
pi_22760490
Als mijn vriend mijn benen/billen (ligt aan het standje) een beetje vasthoudt... En als ik mijn vriend hoor kreunen omdat het zo lekker is... ook weer standaard denk ik
Klussen deel 1 en 2
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:10:51 #29
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_22760752
ik kick op macht hebben.. geweldig
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
  Redactie Frontpage woensdag 20 oktober 2004 @ 23:27:40 #30
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_22761189
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef erodome het volgende:
Gaggen
Zou je ff kunnen uitleggen wat 'gaggen' is ?
Ohja, ik kick erop als ze bovenop mijn hoofd zit, en ik haar helemaal moet leeglikken, zodat al haar geil over mijn gezicht stroomt...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_22761296
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:27 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ohja, ik kick erop als ze bovenop mijn hoofd zit, en ik haar helemaal moet leeglikken, zodat al haar geil over mijn gezicht stroomt...

Duidelijk genoeg
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:35:58 #32
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_22761420
quote:

[..]

doen meer dat??
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
  Redactie Frontpage woensdag 20 oktober 2004 @ 23:39:44 #33
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_22761536
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:31 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

[afbeelding]
Duidelijk genoeg
Juist, het is een balletje, en zij moet dan een hondje spelen die hem voor je zoekt en teruggeeft ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_22761610
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:39 schreef Djeez het volgende:

[..]

Juist, het is een balletje, en zij moet dan een hondje spelen die hem voor je zoekt en teruggeeft ?
Zo dus:
pi_22761633
Ik dacht dat "gaggen" een ander woord voor deepthroat was. Dat hij zijn lul heel ver in je keel steekt waardoor je bijna stikt & er slijm uit je mond begint te komen.
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
pi_22761745
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:43 schreef Rahja het volgende:
Ik dacht dat "gaggen" een ander woord voor deepthroat was. Dat hij zijn lul heel ver in je keel steekt waardoor je bijna stikt & er slijm uit je mond begint te komen.
Zou kunnen, ik ken het niet anders als bovenstaande...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 00:10:49 #37
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22762463
Hmmm.. de 'fake rape' en dan doggy-style, liefst met een tik, dat vind ik altijd wel heeeel erg spannend.........
Verder vind ik het lekker als een man zachtje in m'n clitoris bijt (die van mij is niet zo gevoelig, dus het steviger werk mag daar wel)
En verder kick ik erg op hard kreunen en dirty talk, op z'n tijd op deep throat en vooral op iemand laten kijken hoe ik met mezelf speel.. en 'em dan helemaal geil maken
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22765703
Mijn grootste kic is dat ik een handoek moet pakken om mijn gezicht af te drogen, wanneer mijn vriendin is klaargekomen tijdens het beffen
Het is wat.......
pi_22768546
als ik mijn vriendin enorm zie genieten
en over haar gezicht klaarkomen is ook zooo lekker
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:16:17 #40
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22769014
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 08:20 schreef gooddaddy het volgende:
Mijn grootste kic is dat ik een handoek moet pakken om mijn gezicht af te drogen, wanneer mijn vriendin is klaargekomen tijdens het beffen
ik vond het wel een kick om een keer bijna te verdrinken ...
en een gedeelte daarvan is idd voor herhaling vatbaar
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_22771941
quote:

[..]

Gaggen, wat grover deepthroaten...
Keelneuken dus, maar zo dat je idd wat ademtekort krijgt, wat slijm hoort daar bij, dat komt gewoon vanzelf, maar dat kan je ook gewoon binnenhouden voor het grootste deel(in films vragen ze je al dat slijm eruit te laten lopen).

Dat ding dat ze neer hebben gezet is een gag-bal, dat is ideaal om geschreeuw te verkomen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_22771975
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Gaggen, wat grover deepthroaten...
Keelneuken dus, maar zo dat je idd wat ademtekort krijgt, wat slijm hoort daar bij, dat komt gewoon vanzelf, maar dat kan je ook gewoon binnenhouden voor het grootste deel(in films vragen ze je al dat slijm eruit te laten lopen).
en dat gaat altijd goed, krijg je dan geen kotsneigingen?
pi_22772379
Nee dat gaat niet altijd goed, ben niet zo'n deepthroat-ster

Maar dan voel je dat je moet kokken en dan stop je even, zet je je keel dicht en laat je je gewoon in je mond neuken ofzo, of je gaat wat anders doen...

Een keertje kokhalsen geeft niet, maar kotsen moet voorkomen worden vind ik
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_22772766
kick: als mijn gozer sterretjes gaat zien en niet weet wat em overkomt hehe

die dacht dattie alles al gezien had en toen kwammie bij mij *patst*

deepthroaten is ook een favoriet van me, gaggen niet
pi_22772896
14jarige sletjes tegen hun huig aan spuiten. heerlijke ervaring
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_22773129
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:35 schreef innovative het volgende:
Ik hou er van dominant te zijn of een strip- en masturbatieshowtje weg te geven... Dus vriendlief mag toekijken...

Ow, en in mijn tepels knijpen, steeds harder, is ook welkom. Hoewel, liever niet als ik net ongesteld ben geweest, dan zijn ze té gevoelig...

Daarnaast, tis dan wel geen actie, maar kick ik ook op het streepje haar dat vanaf zijn schaamhaar tot aan zijn navel loopt. GEIL!!!
En daar kick ik nou op! Een masturberende vrouw! Is Innovative dan de ideale vrouw..?
pi_22781123
Ik kick enorm op een dikke vis gebruiken tijdens de sex. Een verse makreel ofzo en die dan overal en nergens in te steken.
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
pi_22781960
Klinkt een beetje raar, maar als ik een vrouw voor me zie klaarkomen, en dat ik diegene ben die daarvoor gezorgt heeft !
Sappig !!
pi_22782232
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 22:10 schreef Loontjah het volgende:
Klinkt een beetje raar, maar als ik een vrouw voor me zie klaarkomen, en dat ik diegene ben die daarvoor gezorgt heeft !
Ja, wat wazig
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 22:35:41 #50
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22782754
Ejaculerende vrouwen. Eén van de gaafste dingen die er zijn.

Geen piss of scat fetisjismes bij mij, maar ik heb toevallig net wurgsex geprobeerd met mijn vriendin. Erg heftig, ook erg slopend, maar zeker het proberen waard. Zij is wat ruwer dan ik, wil ook geslagen worden enzo. Had daar in het begin wel een beetje moeite mee, vooral in het gezicht, maar ja.. Whatever floats your boat denk ik dan maar.

Leuk forum dit.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')