quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef erodome het volgende:
Ontopic, even denken hoor waar kick ik echt op...
Bij mijn keel gepakt worden tijdens de sex, beetje adem afsnijden.
Ontzettend bruut genomen worden, fake rape, het idee van niets te vertellen hebben...
Zweepslagen, jummyyyyyyyyyyyy
Tepelklemmen
Bondage
Gaggen
Zou je ff kunnen uitleggen wat 'gaggen' is ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef erodome het volgende:
Gaggen
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zou je ff kunnen uitleggen wat 'gaggen' is ?
Ohja, ik kick erop als ze bovenop mijn hoofd zit, en ik haar helemaal moet leeglikken, zodat al haar geil over mijn gezicht stroomt...
doen meer dat??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ohja, ik kick erop als ze bovenop mijn hoofd zit, en ik haar helemaal moet leeglikken, zodat al haar geil over mijn gezicht stroomt...
Juist, het is een balletje, en zij moet dan een hondje spelen die hem voor je zoekt en teruggeeft ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Duidelijk genoeg![]()
Zo dus:quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Juist, het is een balletje, en zij moet dan een hondje spelen die hem voor je zoekt en teruggeeft ?
Zou kunnen, ik ken het niet anders als bovenstaande...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:43 schreef Rahja het volgende:
Ik dacht dat "gaggen" een ander woord voor deepthroat was. Dat hij zijn lul heel ver in je keel steekt waardoor je bijna stikt & er slijm uit je mond begint te komen.
ik vond het wel een kick om een keer bijna te verdrinken ...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:20 schreef gooddaddy het volgende:
Mijn grootste kic is dat ik een handoek moet pakken om mijn gezicht af te drogen, wanneer mijn vriendin is klaargekomen tijdens het beffen
![]()
Gaggen, wat grover deepthroaten...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zou je ff kunnen uitleggen wat 'gaggen' is ?
en dat gaat altijd goed, krijg je dan geen kotsneigingen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Gaggen, wat grover deepthroaten...
Keelneuken dus, maar zo dat je idd wat ademtekort krijgt, wat slijm hoort daar bij, dat komt gewoon vanzelf, maar dat kan je ook gewoon binnenhouden voor het grootste deel(in films vragen ze je al dat slijm eruit te laten lopen).
En daar kick ik nou op! Een masturberende vrouw! Is Innovative dan de ideale vrouw..?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:35 schreef innovative het volgende:
Ik hou er van dominant te zijn of een strip- en masturbatieshowtje weg te geven... Dus vriendlief mag toekijken...
Ow, en in mijn tepels knijpen, steeds harder, is ook welkom. Hoewel, liever niet als ik net ongesteld ben geweest, dan zijn ze té gevoelig...
Daarnaast, tis dan wel geen actie, maar kick ik ook op het streepje haar dat vanaf zijn schaamhaar tot aan zijn navel loopt. GEIL!!!
Ja, wat wazigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:10 schreef Loontjah het volgende:
Klinkt een beetje raar, maar als ik een vrouw voor me zie klaarkomen, en dat ik diegene ben die daarvoor gezorgt heeft !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |