abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22728476
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:57 schreef Kamphuys het volgende:

[..]
Maar waarom alleen die SUV's, waarom niet ALLE auto's dan? Dit is toch inconsequent?
Omdat de meeste auto's niet zo zwaar zijn als SUV's. En omdat je niet met een zware terreinwagen in een stad hoort te rijden. Je gaat toch ook niet met een kleine 1.3 benzine door ruig terrein rijden. .
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:00:53 #27
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_22728500
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:56 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Het is idd belachelijk dat ze in die gigantische wagens rond rijden in steden. Van mij mogen ze hun status symbolen hebben, maar als die status symbolen andere mensen benadelen mogen ze van mijn part ingrijpen. Je kan ook een kleinere zuinerige wagen kopen waar je ook mee kan patsen.
Ze verbruiken meer benzine, tuurlijk. Maar alle nadelen daarvan worden betaald door de hoge accijns op benzine.Daar kun je ze niet op pakken.

Het grootste probleem is de uitstoot, volgens het nieuwsbericht. En die is bij die dure bakken vaak minder vervuilend dan van 90% van de auto's die er op dit moment rondrijdt. Ik vind het goed dat er iets aan luchtverontreiniging wordt gedaan, maar alleen de SUV's aanpakken dat slaat gewoon nergens op. Het klinkt mij allemaal een beetje als 'ik wil ook zo'n grote auto maar ik kan het niet betalen'.

(Even voor de goede orde: ik heb niet eens een auto, ik ben gek op de trein en daar doe ik zo'n beetje alles mee, hoe slecht de trein ook voor het milieu is eigenlijk). )
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:00:58 #28
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_22728503
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:57 schreef Landmass het volgende:

[..]

Jij wilt terug naar de steentijd?
Nee.
...as always
pi_22728504
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:59 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Is het dan trouwens niet het CDA dat haar masker afdoet?
Idd, van GroenLINKS is het geen verassing. Van het CDA wel een beetje.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:01:27 #30
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22728519
Dubbetopic, over het wel of niet aan banden leggen van terreinwagens loopt al een topic, namelijk: Peijs stelt onderzoek naar terreinwagens in

Voor de rest zie ik niet echt wat voor masker er bij Groenlinks af is gegaan... Een slotje dus.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')