quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:56 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Het is idd belachelijk dat ze in die gigantische wagens rond rijden in steden. Van mij mogen ze hun status symbolen hebben, maar als die status symbolen andere mensen benadelen mogen ze van mijn part ingrijpen. Je kan ook een kleinere zuinerige wagen kopen waar je ook mee kan patsen.
Ze verbruiken meer benzine, tuurlijk. Maar alle nadelen daarvan worden betaald door de hoge accijns op benzine.Daar kun je ze niet op pakken.
Het grootste probleem is de uitstoot, volgens het nieuwsbericht. En die is bij die dure bakken vaak minder vervuilend dan van 90% van de auto's die er op dit moment rondrijdt. Ik vind het goed dat er iets aan luchtverontreiniging wordt gedaan, maar alleen de SUV's aanpakken dat slaat gewoon nergens op. Het klinkt mij allemaal een beetje als 'ik wil ook zo'n grote auto maar ik kan het niet betalen'.
(Even voor de goede orde: ik heb niet eens een auto, ik ben gek op de trein en daar doe ik zo'n beetje alles mee, hoe slecht de trein ook voor het milieu is eigenlijk). )
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew