quote:Op zondag 16 april 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
En DG zijn haat tegen Ajax is dusdanig groot dat het zijn liefde voor Arsenal overtreft en hij daarom niet bij die historische openings/afscheidswedstrijd op 22 juli aanwezig wil zijn.![]()
Hij wijkt iig niet af van z'n principes. Is te prijzen.quote:Op zondag 16 april 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
En DG zijn haat tegen Ajax is dusdanig groot dat het zijn liefde voor Arsenal overtreft en hij daarom niet bij die historische openings/afscheidswedstrijd op 22 juli aanwezig wil zijn.![]()
En jij? Wil jij erbij zijn of heb jij diezelfde blinde haat tegen Ajax?quote:Op zondag 16 april 2006 00:33 schreef fanneke het volgende:
Hij wijkt iig niet af van z'n principes. Is te prijzen.
Wie is DG?quote:Op zondag 16 april 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
Ik haat ajax ook tot op het bot, maar mijn 'liefde' voor Arsenal stijgt daar bovenuit. En Dennis is één van mijn favoriete Arsenal spelers aller tijden. Ondanks z'n ajax verleden.quote:Op zondag 16 april 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij? Wil jij erbij zijn of heb jij diezelfde blinde haat tegen Ajax?
Dus je bent erbij op 22 juli?quote:Op zondag 16 april 2006 00:40 schreef fanneke het volgende:
Ik haat ajax ook tot op het bot, maar mijn 'liefde' voor Arsenal stijgt daar bovenuit. En Dennis is één van mijn favoriete Arsenal spelers aller tijden. Ondanks z'n ajax verleden.
Geen kaartje.quote:
Jammer voor je.quote:
Wtf is dit voor enge fotosoep?quote:Op zondag 16 april 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Zou Dennis wel eens een pilsje met hem hebben gedronken ?
[afbeelding]
Ja en de haren zeker van Patty Brard ?quote:Op zondag 16 april 2006 01:07 schreef Thetallguy het volgende:
Met George Clooney's ogen erin gephotoshopt
Dennis drinkt geen bier.quote:Op zondag 16 april 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
M'n heldquote:
Je maakt mij niet wijs dat dit geen fotosoep isquote:Op zondag 16 april 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
Fotoshoop ? Dat is GVD Charley George man. Met Liam Brady en Dennis de top 3 voor Tong van Arsenal.
Het lijkt of hier het hoofd van Kevin Spacey overheen is geplakt.quote:Op zondag 16 april 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 april 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
Fotoshoop ? Dat is GVD Charley George man. Met Liam Brady en Dennis de top 3 voor Tong van Arsenal.
Deze dag stond aan het begin van het seizoen al vast net zoals de andere themadagen bij alle andere thuiswedstrijden...quote:Op zondag 16 april 2006 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul. 200.000 fans kozen de Bergkamp dag.
Correctie,mijn liefde voor Bergkamp is niet zo groot...quote:Op zondag 16 april 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
Laat me raden: zeker omdat hij ooit bij het zo door jou gehate Ajax heeft gespeeld?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
Correctie,mijn liefde voor Bergkamp is niet zo groot...
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden: zeker omdat hij ooit bij het zo door jou gehate Ajax heeft gespeeld?
Waarom voor Palour wel?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niets specifieks met hem,met geen enkele andere speler bij Arsenal trouwens.
Zou maar voor 1 iemand naar Engeland reizen voor een testimonial en dat is voor Ray Parlour.
De dag stond gepland als "supporters-dag". De supporters hebben er vervolgens "Bergkamp-dag" van gemaakt.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deze dag stond aan het begin van het seizoen al vast net zoals de andere themadagen bij alle andere thuiswedstrijden...
Niet volgens het programmaboekje van de eerste thuiswedstrijd tegen Newcastle.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De dag stond gepland als "supporters-dag". De supporters hebben er vervolgens "Bergkamp-dag" van gemaakt.
Wel volgens de Arsenal-websitequote:Op woensdag 19 april 2006 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet volgens het programmaboekje van de eerste thuiswedstrijd tegen Newcastle.
Maar dat is in het begin van het seizoen al gebeurd volgens de AISA-mailing en het programmaboekjequote:
Daar ben je rijkelijk laat mee, want dat was vorig jaar. Op het eerstvolgende tournament doen (naast Ajax) FC Porto, Manchester United en Galatasaray mee.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:34 schreef maxamius het volgende:
ik hoorde een tijdje geleden dat bergkamp ook nog mee zou spelen tegen ajax in het amsterdam tournement. klopt dit? de kaarten zijn hier zeker allang voor uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |