quote:Op woensdag 19 april 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden: zeker omdat hij ooit bij het zo door jou gehate Ajax heeft gespeeld?
Waarom voor Palour wel?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niets specifieks met hem,met geen enkele andere speler bij Arsenal trouwens.
Zou maar voor 1 iemand naar Engeland reizen voor een testimonial en dat is voor Ray Parlour.
De dag stond gepland als "supporters-dag". De supporters hebben er vervolgens "Bergkamp-dag" van gemaakt.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deze dag stond aan het begin van het seizoen al vast net zoals de andere themadagen bij alle andere thuiswedstrijden...
Niet volgens het programmaboekje van de eerste thuiswedstrijd tegen Newcastle.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De dag stond gepland als "supporters-dag". De supporters hebben er vervolgens "Bergkamp-dag" van gemaakt.
Wel volgens de Arsenal-websitequote:Op woensdag 19 april 2006 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet volgens het programmaboekje van de eerste thuiswedstrijd tegen Newcastle.
Maar dat is in het begin van het seizoen al gebeurd volgens de AISA-mailing en het programmaboekjequote:
Daar ben je rijkelijk laat mee, want dat was vorig jaar. Op het eerstvolgende tournament doen (naast Ajax) FC Porto, Manchester United en Galatasaray mee.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:34 schreef maxamius het volgende:
ik hoorde een tijdje geleden dat bergkamp ook nog mee zou spelen tegen ajax in het amsterdam tournement. klopt dit? de kaarten zijn hier zeker allang voor uitverkocht?
prachtig. wat een mooie momenten weer. Genieten hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Fanneke wat een geweldige documentauire hè ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |