Niks pinchhitter, basisplaats.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef andre77 het volgende:
Hij lijkt me de ideale pinchhitter voor Oranje
idd. Doodzonde dat ie heeft bedankt voor Oranje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef andre77 het volgende:
Hij lijkt me de ideale pinchhitter voor Oranje
quote:
True.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:03 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben toch wel blij dat hij niet terug naar Ajax is gegaan. Een beter afscheid dan dit kan hij zich niet wensen.
Ach en mocht ie zich alsnog bedenken dat is hij met z'n 37 jaar nog steeds een speler die bij Ajax veel zou kunnen betekenen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:03 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben toch wel blij dat hij niet terug naar Ajax is gegaan. Een beter afscheid dan dit kan hij zich niet wensen. And the best part is still to come.
Idd Sjakie Wolfs gaat al naar de 70quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach en mocht ie zich alsnog bedenken dat is hij met z'n 37 jaar nog steeds een speler die bij Ajax veel zou kunnen betekenen.
Hij vond de goal tegen Leicester city in 1997 het mooiste.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:11 schreef Trancelocator het volgende:
Bergkamp had op de Centurions-DVD (100 goals van Bergkamp en Henry) gezegd dat hij de goal tegen Newcastle zelf niet de mooiste vond. Maar welke wel ben ik even vergeten. Het was geloof ik ook weer een typische Dennis krulbal in de kruising tijdens een Europese wedstrijd. Zou het even terug moeten zien.
Vandaag niet denk ik morgen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:49 schreef Poepoog het volgende:
Is er nog wat te zien op de TV over Bergkamp vandaag? dwz. komend uur of zo?
Whehe, ja typisch Nederland om alles wel op te hemelen. Maar das ook wel leuk...quote:Op zondag 16 april 2006 00:04 schreef Poepoog het volgende:
Viel een beetje tegen die Fandag, als ik dat item in het RTLnieuws moest geloven was heel fucking Engeland oranje
10.000 man in het oranje.quote:Op zondag 16 april 2006 00:04 schreef Poepoog het volgende:
Viel een beetje tegen die Fandag, als ik dat item in het RTLnieuws moest geloven was heel fucking Engeland oranje
Inderdaadquote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Poepoog het volgende:
Ik weet niet meer wáár ik het gelezen had, maar is het niet zo dat de eerste wedstrijd in het Emirates stadion dat daar wordt uitgepakt qua afscheid van DB?
Gelul. 200.000 fans kozen de Bergkamp dag. Ze hadden het ook aan andere grootheden uit het verleden kunnen wijden. 10.000 man in een Oranje shirtje. Hed is daar een held voor het leven.quote:Op zondag 16 april 2006 00:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, ja typisch Nederland om alles wel op te hemelen. Maar das ook wel leuk...
succes, aangezien het de eerste wedstrijd in het emirates stadium isquote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga proberen bij zijn afscheidswedstrijd te zijn.
Deze wedstrijd was het officieuze afscheid van Bergkamp.quote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Poepoog het volgende:
Ik weet niet meer wáár ik het gelezen had, maar is het niet zo dat de eerste wedstrijd in het Emirates stadion dat daar wordt uitgepakt qua afscheid van DB?
Dan verwachten we maar meer van het officiële afscheidquote:Op zondag 16 april 2006 00:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deze wedstrijd was het officieuze afscheid van Bergkamp.
Yups. Tegen Ajax zelfs.quote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Poepoog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |