Niks pinchhitter, basisplaats.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef andre77 het volgende:
Hij lijkt me de ideale pinchhitter voor Oranje

idd. Doodzonde dat ie heeft bedankt voor Oranje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef andre77 het volgende:
Hij lijkt me de ideale pinchhitter voor Oranje

quote:

True.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:03 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben toch wel blij dat hij niet terug naar Ajax is gegaan. Een beter afscheid dan dit kan hij zich niet wensen.

Ach en mocht ie zich alsnog bedenken dat is hij met z'n 37 jaar nog steeds een speler die bij Ajax veel zou kunnen betekenen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:03 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben toch wel blij dat hij niet terug naar Ajax is gegaan. Een beter afscheid dan dit kan hij zich niet wensen. And the best part is still to come.

Idd Sjakie Wolfs gaat al naar de 70quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach en mocht ie zich alsnog bedenken dat is hij met z'n 37 jaar nog steeds een speler die bij Ajax veel zou kunnen betekenen.

Hij vond de goal tegen Leicester city in 1997 het mooiste.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:11 schreef Trancelocator het volgende:
Bergkamp had op de Centurions-DVD (100 goals van Bergkamp en Henry) gezegd dat hij de goal tegen Newcastle zelf niet de mooiste vond. Maar welke wel ben ik even vergeten. Het was geloof ik ook weer een typische Dennis krulbal in de kruising tijdens een Europese wedstrijd. Zou het even terug moeten zien.

Vandaag niet denk ik morgen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:49 schreef Poepoog het volgende:
Is er nog wat te zien op de TV over Bergkamp vandaag? dwz. komend uur of zo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |