Kruip jij eens terug onder je steenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]
En dan gewoon samen met Kluivert in de spits![]()
quote:
wat heeft dat er nu mee te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]Remember Porto, Liverpool. Ook die boeren uit Eindhoven warewn ooit geen favoriet toen ze hem wonnen.
quote:Bergkamp scoort bij rentree Van Persie
14/3/2006 17:07
Sol Campbell en Robin van Persie keerden terug op het veld. Na langdurige blessures maakten de twee dinsdagmiddag hun rentree in een oefenduel dat Arsenal afwerkte met Brighton and Hove Albion, de nummer 23 van het Championship.
Zowel Campbell als Van Persie begon in de basis. De centrale verdediger had niet meer gespeeld sinds hij op 1 februari zijn enkel kneusde, en maakte tegen Brighton de negentig minuten vol. De Nederlandse aanvaller stond een maand langer aan de zijlijn vanwege een gebroken teen. Hij kwam dinsdag tot 72 minuten.
Uitgezonderd Campbell en Van Persie, was Dennis Bergkamp de enige veelgebruikte Gunner die in actie kwam tegen Brighton, dat op zijn beurt ook aantrad met vele reserves. De Amsterdammer tekende in de 61ste minuut voor de enige goal door op aangeven van Theo Walcott van dichtbij de 1-0 binnen te koppen.
Jammer dat ie nog zo weinig speelt.quote:Bergkamp zwaait bij Arsenal af met een primeur
14/4/2006 14:50
De erewedstrijd die Dennis Bergkamp krijgt aangeboden bij Arsenal zal het eerste duel zijn dat wordt gespeeld in het nieuwe Emirates Stadium. De testimonial staat gepland voor 22 juli.
Bergkamp zet aan het einde van het huidige seizoen een punt achter zijn carrière. De 36-jarige aanvaller heeft er dan meer dan vierhonderd officiële wedstrijden voor The Gunners op zitten.
'Het zal een emotionele dag voor me worden', zegt Bergkamp op de website van Arsenal. 'De afgelopen elf jaar heb ik hier doorgebracht en heb ik het beste voetbal van mijn carrière gespeeld.'
'De wedstrijd wordt niet alleen speciaal omdat het de eerste is die wordt gespeeld in het Emirates Stadium, maar ook omdat het supporters de kans biedt om spelers van nu en uit het verleden tegelijkertijd op het veld te zien.'
bron: www.arsenal.comquote:The Premiership clash against West Bromwich Albion has been designated as Dennis Bergkamp Day - one of many themed matchdays to commemorate Arsenal's final season at Highbury.
The Club is co-ordinating a host of initiatives to give the famous stadium the send-off it deserves. Dennis Bergkamp Day was selected by a great number of Arsenal fans from a shortlist of ways to celebrate Highbury's glorious 93-year history.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:29 schreef golfer het volgende:
Die afscheidswedstrijd op 22 juli zal dus tegen Ajax zijn.
Ik mag hopen dat de NOS de rechten daarvan kan bemachtigen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:29 schreef golfer het volgende:
Die afscheidswedstrijd op 22 juli zal dus tegen Ajax zijn.
Hopelijk zijn de engelsen beetje coulant en laten ze het ook door ons uitzendenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de NOS de rechten daarvan kan bemachtigen.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat de NOS het zal uitzenden. Het is voor iedereen duidelijk dat dat een stukje voetbalhistorie zal zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de engelsen beetje coulant en laten ze het ook door ons uitzendenanders moeten ze het maar live op BBC1 doen die kan als het goed is iedereen ontvangen
hij zit alleen op de bankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |