abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30431757
Kan ie dan niet het nederlands elftal nog even aan een WK helpen

Nee ik vind Dennis echt een wereld speler, dat overzicht
pi_30445672
Bergkamp is echt een topspeler
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:10:28 #78
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30446040
Het enige jammere aan Bergkamp is dat hij op de leeftijd dat hij op z'n top moest zijn een beetje zat weg te pieteren bij Inter, en ook in het Nederlandse elftal vele jaren matig heeft gepresteerd.
Verder een topspeler natuurlijk, briljante techniek en inzicht.
pi_30448428
Toen ie 30 was speelde hij toch bij Arsenal?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30448512
Inderdaad, maar ben je als je 30 bent op je top?
That's all folks!
pi_30449264
De meeste voetballers zijn tussen hun 27e en 30e op hun top, is altijd het verhaal.
www.thuisuiteten.nl
pi_30879455
quote:
AFSCHEID VAN MONUMENT

Arsenal geniet nog één seizoen van Highbury en Dennis Bergkamp

LONDEN, zaterdag
De man heeft iets weg van een oude rocker. Veertiger, grijs haar dat krult in zijn nek. Rauwe stem. Trots paradeert hij door de straten, waar bewoners hun voortuin verhuren aan kooplui. Iedereen mag weten wie zijn idool is. Hij draait zich om en spreidt zijn armen. „Weet je wel wat dit gekost heeft? Ik moest per letter betalen.” De tekst op zijn rug wordt zichtbaar.
Remember there’s only Dennis Bergkamp.
Maandagavond, Londen. Er wordt boven het speelveld al een dunne deken van dauw geweven als Bergkamp om zich heen kijkt en zegt: „Deze plek is zoals het moet zijn.”

Highbury. House of the spirits. Waar het gras nog groen en heilig is. Waar de banken in de kleedkamer van hout zijn. „Ik kan me voorstellen dat tegenstanders hier voor het eerst komen en denken: Jezus, waar zijn we nu beland? Dit stadion is niet supermodern, maar het heeft alles.”
Maar alles is niet genoeg. Arsenal gaat Highbury na 93 jaar verlaten. De dichtbevolkte, verouderde arbeiderswijk houdt uitbreiding tegen. Er werd een oplossing gevonden waar zelfs de verstokte fan zich in kon vinden. Op loopafstand verrijst momenteel het Emirates Stadium. Kosten: circa vijfhonderd miljoen euro. Het aantal zitplaatsen wordt bijna verdubbeld – van 38.500 naar 60.000 – en er komen 150 in plaats van 48 exclusieve skyboxen.
„De locatie is heel belangrijk voor de club. We kunnen nu zeggen dat we niet naar een andere buurt verhuizen, maar slechts naar een ander huis”, bespeelde Liam Brady, levende legende en tegenwoordig manager van de jeugdopleiding, met succes de door sentiment gedreven supporters. Uiteindelijk steunde 75 procent het ingrijpende toekomstplan.

Het huidige Home of Football zal gedeeltelijk blijven bestaan en verandert in Highbury Square. Rondom schieten zevenhonderd woningen uit de grond. De Marble Halls, waar Arsenal de notabelen ontvangt, en de wereldberoemde roodwitte gevel aan de East End met de afbeelding van het karakteristieke kanon worden gespaard. En wie straks gaat picknicken in het park, mag zich op gewijde zoden neervlijen.
Dit seizoen staat helemaal in het teken van ’The Final Salute’. Rondleidingen in het stadion zijn al voor maanden volgeboekt. Arsenal liet de foto van het eerste elftal dat op Highbury speelde in 1913 op dezelfde wijze maken, maar dan met de spelers die het voorbije seizoen afsloten. Ze dragen een jaar lang uit eerbied de originele dieprode shirts. Niet toevallig is het de kleur van Sparta Praag. Het bestuur van de Tsjechische club maakte ooit een reis door Europa, liet zich inspireren in Londen en nam de tricots mee. Pas in de jaren twintig koos de legendarische manager Herbert Chapman voor de rode shirts met witte mouwen. Hiermee dacht hij Arsenal meer allure te geven, omdat het leek of de spelers een spencer droegen.

Bergkamp staat op de historische elftalfoto, maar het Emirates Stadium komt voor hem net te laat. In principe speelt hij er nog wel de openingswedstrijd. Dat zal tevens zijn afscheid zijn. In Engeland is het gebruikelijk dat een speler na tien jaar trouwe dienst een zogeheten testimonial krijgt aangeboden.
„De club heeft me gezegd dat het ook de laatste wedstrijd op Highbury mag zijn. Maar traditie is hier heel belangrijk. Je wordt er dagelijks mee geconfronteerd. Ik vind dat het een wedstrijd van de club moet zijn en niet míjn wedstrijd. Bovendien maak ik in het nieuwe stadion nog een klein stukje van de toekomst mee. Vind ik een leuke gedachte.”
Hij zal de romantiek missen. De wandeling naar het kleinste veld van Engeland, door die smalle gang waar de elektriciteitsbuizen lukraak tegen de wit geschilderde bakstenen zijn geplakt. De toeschouwers op de eerste rij die onder de grond zitten. Ze kunnen de zijlijn aanraken. „Er zijn hier geen hekken. De grasmat is perfect, de entourage typisch Engels. Arsenal staat voor sfeer en klasse.”

Met zorg wordt de sage ingepakt, vergrendeld en verscheept. Er zouden geesten rondwaren op Highbury, zo wil het verhaal. Ooit viel een werkpaard tijdens de bouw van de North Stand van de eerste ring naar beneden. Het dier overleed en kreeg een soort zeemansgraf. Bij de renovatie in 1992 werden vreemd genoeg geen botten gevonden, maar alleen twee hoeven.
Bergkamp vertelt dat er zelfs onder het fundament van het Emirates Stadium relikwieën zijn gelegd die wellicht over honderd jaar weer worden opgegraven. „De fans hadden inspraak. Er is bijvoorbeeld een paar voetbalschoenen meegegaan, en een foto van de Back Four.” Dat is de verzamelnaam voor de oerdegelijke achter hoede die, evenals Bergkamp, aan de basis stond van de successen in de jaren negentig: Lee Dixon, Tony Adams, Martin Keown en Nigel Winterburn. De hatelijke term ’Boring Arsenal’ verdween voorgoed.
De 36-jarige Bergkamp heeft daar een groot aandeel in gehad. Nog altijd wordt hij aanbeden; door supporters, medespelers en personeel. Nu Arsenal nog op zoek is naar evenwicht, zorgt hij voor rust en redding op cruciale momenten. Zoals tegen FC Thun, de beoogde zwakke broeder in groep B van de Champions League. Bergkamp viel in en maakte op de valreep de winnende treffer. „In dat doelpunt zat alles wat je van een aanvaller kan vragen: vechtlust, vastberadenheid, klasse en koelbloedigheid”, prees manager Arsène Wenger.

Zelf is Bergkamp nooit op de loop gegaan met zijn cultstatus. „Te nuchter.” Hij voelt zich eerder opgelaten. Toen maandag het duel met Everton dreigde dood te bloeden en hij de benen mocht strekken, begon de minutenlange serenade over Dennis en zijn Wonderland. „Al die aandacht… Af en toe schaam ik me een beetje tijdens het warmlopen.”
De dankbaarheid van club en publiek voor de onmogelijke doelpunten en golden touch is immens groot. Ze schonken hem beeldende bijnamen: The Dutch Maestro, God. Thierry Henry introduceerde een nieuwe omschrijving voor prachtige doelpunten die op het trainingsveld gemaakt worden. Dat is nu een Bergkampje „Vanaf dag 1 heb ik me normaal opgesteld. Ze kunnen hier heel snel het onderscheid maken tussen spelers die naar Arsenal komen om er echt iets van te maken en spelers die nog even één of twee jaar willen meepikken. Dit is een gezonde, eerlijke club.”

Sinds het vertrek van aanvoerder Patrick Vieira is Bergkamp de laatste van een unieke generatie. „Ik heb het idee dat we opnieuw zijn begonnen. Maar in al die jaren twijfelde ik wel vaker aan het leven na een kampioenschap. Toen Marc Overmars en Emmanuel Petit vertrokken, dacht ik ook: zou het allemaal weer goed komen? Maar ik ben hier nu begonnen aan mijn elfde seizoen en nooit eindigde Arsenal lager dan de tweede plaats. En we spelen voetbal dat in Europa wordt gewaardeerd.”
Vieira, die Arsenal eveneens een decennium trouw bleef, wilde zijn droom najagen en ging naar Juventus. „Patrick was geweldig op het veld, maar ook daarbuiten. Een goede aanvoerder en een vriend van iedereen. Zijn vertrek is een groot gemis. Ik ben blij dat ik met zo’n grootheid heb samengespeeld”, aldus Bergkamp.
Wenger wordt al wekenlang op de leegte gewezen. „We zijn een gigant kwijt. Iedereen verwachtte dat ik een andere Vieira kocht. Maar als die zou bestaan, was Juventus niet bij ons gekomen. We zullen eerder een ander systeem moeten vinden in plaats van een nieuwe Vieira”, zegt de Fransman, bijna de langstzittende trainer in de clubhistorie sinds de Tweede Wereldoorlog.

In Engeland noemen ze Wenger ’De Professor’. Bergkamp roemt zijn handelsgeest en innovatieve ideologie. „Voor normale bedragen heeft hij veel spelers gehaald die voor een hoop geld weer werden verkocht. Hij blijft altijd heel rustig in zijn benadering, is meer een denker dan een professor. Niet alleen het voetbal staat bij hem centraal, maar alles eromheen. Zo heeft hij de voeding drastisch aangepast. Heel langzaam, niet zo abrupt. De gebakken eieren van het begin zijn verdwenen. Ook leuk, die typisch Engelse cultuur. Maar het is nu wat meer van deze tijd.”
Dat is Bergkamp binnenkort niet meer. Arsenal neemt na dit seizoen afscheid van twee monumenten. De beste Nederlandse aanvaller na Johan Cruyff en Marco van Basten is een deel van de club geworden. Bergkamp weet zelfs nog niet of hij ooit permanent zal terugkeren naar Amsterdam. „Mijn kinderen gaan hier naar school. Thuis praten we Nederlands, maar ze denken al in het Engels. Ik merk dat de drang niet meer zo sterk is om het leven daar weer op te pikken.”
pi_30885331

Mooi geschreven is dat vind ik
pi_30887217
Ja mooi stuk. Heel jammer dat hij er mee ophoudt. Ik had stiekem gehoopt op een afsluitjaartje bij Ajax. Die hadden em nu goed kunnen gebruiken, maar Bergkamp is in Engeland bij Arsenal volledig op zijn plaats. Denk dat het voor hemzelf het beste is. Ben heel benieuwd naar zijn afscheidswedstrijd in het nieuwe stadion.
Dus...
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:55:49 #85
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30887465
Tja, Bergkamp is dan wel niet de beste voetballer die we gehad hebben, hij is zonder twijfel de mooiste... Het lijkt wel of ie elk jaar mooiere acties maakt...
pi_30887802
mooi stuk over hem
pi_30887851
Wat hoop ik dat 'ie in ieder geval mee komt volgende week...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 26 september 2005 @ 16:09:59 #88
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30945842
Weet zeker dat de Engelsen hem een mooi en gepast afscheid geven.

Wereldvoetballer, eentje met nog steeds de best techniek en inzicht ter wereld.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31706766
Wat maakt bergkamp toch zo bijzonder...? Weet iemand het? Wat fascineert men zo aan dennis?
Groetjes thuis hé!
pi_31706860
Ik denk zijn controle over de bal en geniale inzicht. Verder is het een nuchter persoon, wars van popstergedrag.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 woensdag 26 oktober 2005 @ 19:00:40 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_31706935
Er werd afgelopen zaterdag aan het panel bij de middaguitzending bij de BBC gevraagd wie de beste voetballer ooit was uit het buitenland in de Premier Leaque. De eerste zei Zola toen Martin O'neil Bergkamp noemde zei ie oh ja, hoe kon ik hem vergeten on enj off the pitch pure briljants. En de rest beaamde dat.Bergkamp is de beste.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 26 oktober 2005 @ 19:01:52 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_31706964
Dennis maakt ook nooit normale doelpunten.Het zijnj altijd pure staaltjes van jtechniek.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31708269
klopt.. altijd zijn de goals schitterend

You expect a genius of him, but he always gives you something more
Groetjes thuis hé!
pi_31710640
Ik ga denk ik ook de dvd maar eens aanschaffen.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:15:19 #95
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31712591
Lees eens het boek "Winter Wonderland" over Dennis Bergkamp van Marie-Jose Kleef. Erg leuk .
  Trouwste user 2022 donderdag 3 november 2005 @ 16:02:07 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_31931016
Gisteren was ie weer geweldig

donderdag 3 november 2005 @ 16:04:55 #97
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_31931111
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef tong80 het volgende:
Gisteren was ie weer geweldig

Vind het nog steeds doodzonde dat ie heeft bedankt voor Oranje.
Hij is nog steeds onze beste speler.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Trouwste user 2022 donderdag 3 november 2005 @ 16:06:00 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_31931148
36 en dan zo blijven presteren.

donderdag 3 november 2005 @ 18:29:04 #99
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_31934697
Dennis is geen voetballer
maar een streelballer, ik heb nog nooit iemand gezien die zo´n prachtige techniek heeft.
Daar kunnen Maradonna, Van Basten, Cruijff, Romario, hoe geweldig die ook zijn, nog een puntje aan zuigen. Niemand aait de bal zo mooi als Dennis.

En dan nog een bescheiden mens zijn ook!

Als er een evangelie van Dennis komt, ben is een van zijn decipelen!
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
pi_32989975
mooi verhaal, wat is de bron eigenlijk?
pi_32994161
1 Dennis bier!

Hij moet mee naar Deutschland.
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:12:39 #102
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33374168
Helemaal mee eens. Vliegangst hoeft het probleem niet te zijn.
pi_33385152
Ook jammer dat die tegenwoordig zo weinig speeltijd krijgt, zal voor Bergkamp wel leuk zijn als Arsenal dit seizoen de CL wint, een prijs die hij zeker nog moet hebben.
Dan sluit hij zijn carriere op een mooie manier af, aangezien de titelaspiraties nu al aan de kant geschoven mogen worden...

Hij was mijn eerste favoriete speler, met hem ben ik opgegroeid met voetbal, 's avonds laat toch maar voetbal kijken over The premier league, wetende dat ik al lang moet slapen, of opnemen en volgende dag bekijken, en vaak alleen de wedstrijden van Arsenal om HEM te zien spelen, met Ian Wright naast hem.

De furore van oranje tijdens het wk in 98, met een ontketende Bergkamp, hoe fantastisch spelend.
Ik was fan van hem, en hoe pijnlijk was het toen ik na de wedstrijd tegen de toenmalige Joegoslavië hoorde dat Davids de nieuwe favoriet was van de Nederlandse fans.
En hoe ik Bergkamp toch maar verdedigde na die smerige trap.
Toch geen topscorer geworden dankzij Davor Süker, die later nog een teamgenoot werd.

In mijn gedachten zou Zidane zich zelfs te min voelen om in de nabijheid van Bergkamp te spelen, en in de finale zou Zidane gewoon vernederd worden door een perfect spelende Bergkamp.

Samen met Patrick Kluivert waren ze een spitsenduo van wereldformaat.
Ze voelden elkaar perfect aan, en het bewijs werd nogmaals geleverd tijdens het EK 2000 in eigen land. Zijn laatste toernooi...

Bergkamp had dan misschien geen enkele goal gemaakt tijdens heel deze campagne, maar was zoals altijd van ontzettende waarde.
Kluivert werd gedeeld topscorer door toedoen van de Ultieme schaduwspits Bergkamp.

Misschien werd het WK 02 wel gehaald als Bergkamp niet had bedankt voor de nationale elf, we zullen het nooit weten. Maar ik denk dat we wederom zouden schitteren.
pi_33385237
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
Ook jammer dat die tegenwoordig zo weinig speeltijd krijgt, zal voor Bergkamp wel leuk zijn als Arsenal dit seizoen de CL wint, een prijs die hij zeker nog moet hebben.
Nou, hij speelt juist erg vaak dit seizoen. Het is dat hij al even geblesseerd is...
That's all folks!
  zondag 25 december 2005 @ 03:08:53 #105
68638 Zwansen
pi_33388831
Arsenal en de CL winnen... Jammer maar Dennis wint de CL nooit. Of hij moet volgend jaar gaan afbouwen bij PSV ofzo.
  Trouwste user 2022 zondag 25 december 2005 @ 03:17:15 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_33388914
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
Dan sluit hij zijn carriere op een mooie manier af, aangezien de titelaspiraties nu al aan de kant geschoven mogen worden...

Hij was mijn eerste favoriete speler, met hem ben ik opgegroeid met voetbal, 's avonds laat toch maar voetbal kijken over The premier league, wetende dat ik al lang moet slapen, of opnemen en volgende dag bekijken, en vaak alleen de wedstrijden van Arsenal om HEM te zien spelen, met Ian Wright naast hem.

De furore van oranje tijdens het wk in 98, met een ontketende Bergkamp, hoe fantastisch spelend.
Ik was fan van hem, en hoe pijnlijk was het toen ik na de wedstrijd tegen de toenmalige Joegoslavië hoorde dat Davids de nieuwe favoriet was van de Nederlandse fans.
En hoe ik Bergkamp toch maar verdedigde na die smerige trap.
Toch geen topscorer geworden dankzij Davor Süker, die later nog een teamgenoot werd.

In mijn gedachten zou Zidane zich zelfs te min voelen om in de nabijheid van Bergkamp te spelen, en in de finale zou Zidane gewoon vernederd worden door een perfect spelende Bergkamp.

Samen met Patrick Kluivert waren ze een spitsenduo van wereldformaat.
Ze voelden elkaar perfect aan, en het bewijs werd nogmaals geleverd tijdens het EK 2000 in eigen land. Zijn laatste toernooi...

Bergkamp had dan misschien geen enkele goal gemaakt tijdens heel deze campagne, maar was zoals altijd van ontzettende waarde.
Kluivert werd gedeeld topscorer door toedoen van de Ultieme schaduwspits Bergkamp.

Misschien werd het WK 02 wel gehaald als Bergkamp niet had bedankt voor de nationale elf, we zullen het nooit weten. Maar ik denk dat we wederom zouden schitteren.

Ook mooi dat je Kluivert noemt.

Trouwste user 2022 zondag 25 december 2005 @ 03:18:46 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_33388928
quote:
Op zondag 25 december 2005 03:08 schreef Zwansen het volgende:
Arsenal en de CL winnen... Jammer maar Dennis wint de CL nooit. Of hij moet volgend jaar gaan afbouwen bij PSV ofzo.
Ofzo Ik hoop voor jou en voor mij dat ie de winnende maakt in de EC-1 finale

zondag 25 december 2005 @ 03:21:26 #108
68638 Zwansen
pi_33388950
quote:
Op zondag 25 december 2005 03:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ofzo Ik hoop voor jou en voor mij dat ie de winnende maakt in de EC-1 finale

Ik hoop het ook. Maar helaas zit dat er bij Arnsenal niet in, hoe graag ik het hem ook gun.
  Trouwste user 2022 zondag 25 december 2005 @ 03:22:19 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_33388956
quote:
Op zondag 25 december 2005 03:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik hoop het ook. Maar helaas zit dat er bij Arnsenal niet in, hoe graag ik het hem ook gun.
Gunner bedoel je ?

pi_33396705
Bergkamp

Heb altijd een zwak voor hem gehad.
  woensdag 28 december 2005 @ 22:26:01 #111
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33486232
quote:
Bergkamp scoort en bereikt fraaie mijlpaal

28/12/2005 21:33

Dennis Bergkamp heeft voor het eerst dit seizoen gescoord in het Premiership en bereikte daarmee een bijzondere mijlpaal. De Nederlandse aanvaller van Arsenal maakte zeventien jaar, tien maanden en acht dagen na zijn eerste competitiegoal voor Ajax zijn tweehonderdste treffer van zijn loopbaan.

De 36-jarige Amsterdammer opende de score thuis tegen Portsmouth. Na vier minuten stond Bergkamp aan het einde van een snelle counter via Matthieu Flamini en Robert Pires. Bergkamp schoot vervolgens laag raak, voor de tweehonderdste keer in zijn loopbaan in competitieverband.

Bergkamp maakte zijn doelpunten voor slechts drie clubs. Na 103 goals voor Ajax in zeven seizoenen, met een gemiddelde van 0,56 treffer per duel, speelde hij twee jaar voor Internazionale. In de stugge Serie A was Bergkamp met elf goals in 52 duels (0,21) een stuk minder op schot. Bij Arsenal, dat hij vanaf 1995 dient, krikte hij zijn gemiddelde met 86 doelpunten in 306 duels (0,28) weer iets op.
  Trouwste user 2022 woensdag 28 december 2005 @ 22:48:35 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_33487297
Mooi

woensdag 28 december 2005 @ 23:07:55 #113
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33488253
Van harte Dennis Bergkamp!

Bergkamp.
  woensdag 28 december 2005 @ 23:24:11 #114
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_33488976
Dennis, nog steeds Neerlands beste speler. Wat zou ik hem nog graag eens in Oranje zien...
  Trouwste user 2022 woensdag 28 december 2005 @ 23:40:36 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_33489713
Ja laat hem maar mee gaan naar het Moffenland.

donderdag 29 december 2005 @ 14:23:10 #116
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33504755
Dan komt er zeker een shirt met Bergkamp achterop
  Trouwste user 2022 donderdag 29 december 2005 @ 18:43:04 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_33513193
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef DeTolk het volgende:
Dan komt er zeker een shirt met Bergkamp achterop
Die heb ik al

donderdag 29 december 2005 @ 18:46:02 #118
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33513278
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die heb ik al

Welke club?
  Trouwste user 2022 donderdag 29 december 2005 @ 18:46:48 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_33513299
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Welke club?
Arsenal vorig jaar van iemand voor een lage prijs op internet gekocht

pi_33513339
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ja laat hem maar mee gaan naar het Moffenland.
En dan gewoon samen met Kluivert in de spits
  donderdag 29 december 2005 @ 18:48:43 #121
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33513359
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:48 schreef 2Drix het volgende:

[..]

En dan gewoon samen met Kluivert in de spits
Kruip jij eens terug onder je steen
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 februari 2006 @ 23:03:04 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_35348510
Hij gaat afscheid nemen met de cup met de grote oren en wordt definitief een legende

pi_35348664
die winnen ze nooit tong
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 februari 2006 @ 23:07:58 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_35348760
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:05 schreef pascalheister het volgende:
die winnen ze nooit tong
Remember Porto, Liverpool. Ook die boeren uit Eindhoven warewn ooit geen favoriet toen ze hem wonnen.

pi_35348906
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Remember Porto, Liverpool. Ook die boeren uit Eindhoven warewn ooit geen favoriet toen ze hem wonnen.

wat heeft dat er nu mee te maken
Arsenal faalt altijd als het er op aan komt
pi_35368775
Nou, gisteravond anders prima gevoetbald en dan zelfs zonder Dennis!
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:36:39 #127
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36028798
quote:
Bergkamp scoort bij rentree Van Persie

14/3/2006 17:07

Sol Campbell en Robin van Persie keerden terug op het veld. Na langdurige blessures maakten de twee dinsdagmiddag hun rentree in een oefenduel dat Arsenal afwerkte met Brighton and Hove Albion, de nummer 23 van het Championship.

Zowel Campbell als Van Persie begon in de basis. De centrale verdediger had niet meer gespeeld sinds hij op 1 februari zijn enkel kneusde, en maakte tegen Brighton de negentig minuten vol. De Nederlandse aanvaller stond een maand langer aan de zijlijn vanwege een gebroken teen. Hij kwam dinsdag tot 72 minuten.

Uitgezonderd Campbell en Van Persie, was Dennis Bergkamp de enige veelgebruikte Gunner die in actie kwam tegen Brighton, dat op zijn beurt ook aantrad met vele reserves. De Amsterdammer tekende in de 61ste minuut voor de enige goal door op aangeven van Theo Walcott van dichtbij de 1-0 binnen te koppen.
pi_36028865
De beste Nederlandse voetballer aller tijden.

Vergeet Cruyff, vergeet enkelmans - Bergkamp it is
pi_36028891
En ook nog eens een Ajacied. Kan niet beter.
pi_36959239
quote:
Bergkamp zwaait bij Arsenal af met een primeur

14/4/2006 14:50

De erewedstrijd die Dennis Bergkamp krijgt aangeboden bij Arsenal zal het eerste duel zijn dat wordt gespeeld in het nieuwe Emirates Stadium. De testimonial staat gepland voor 22 juli.

Bergkamp zet aan het einde van het huidige seizoen een punt achter zijn carrière. De 36-jarige aanvaller heeft er dan meer dan vierhonderd officiële wedstrijden voor The Gunners op zitten.

'Het zal een emotionele dag voor me worden', zegt Bergkamp op de website van Arsenal. 'De afgelopen elf jaar heb ik hier doorgebracht en heb ik het beste voetbal van mijn carrière gespeeld.'

'De wedstrijd wordt niet alleen speciaal omdat het de eerste is die wordt gespeeld in het Emirates Stadium, maar ook omdat het supporters de kans biedt om spelers van nu en uit het verleden tegelijkertijd op het veld te zien.'
Jammer dat ie nog zo weinig speelt.
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:29:28 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_36959409
Die afscheidswedstrijd op 22 juli zal dus tegen Ajax zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_36960065
quote:
The Premiership clash against West Bromwich Albion has been designated as Dennis Bergkamp Day - one of many themed matchdays to commemorate Arsenal's final season at Highbury.

The Club is co-ordinating a host of initiatives to give the famous stadium the send-off it deserves. Dennis Bergkamp Day was selected by a great number of Arsenal fans from a shortlist of ways to celebrate Highbury's glorious 93-year history.
bron: www.arsenal.com

De fans wordt zelfs opgeroepen om in oranje naar het stadion te komen
A mind with a heart of it's own
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 april 2006 @ 17:57:06 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_36960143
Ik heb nu al kippenvel

pi_36960658
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:29 schreef golfer het volgende:
daar zou ik best bij willen zijn.
pi_36960697
het is een goddelijke voetballer
pi_36980499
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:29 schreef golfer het volgende:
Ik mag hopen dat de NOS de rechten daarvan kan bemachtigen.
pi_36980557
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat de NOS de rechten daarvan kan bemachtigen.
Hopelijk zijn de engelsen beetje coulant en laten ze het ook door ons uitzenden anders moeten ze het maar live op BBC1 doen die kan als het goed is iedereen ontvangen
pi_36980677
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Hopelijk zijn de engelsen beetje coulant en laten ze het ook door ons uitzenden anders moeten ze het maar live op BBC1 doen die kan als het goed is iedereen ontvangen
Ik denk eerlijk gezegd wel dat de NOS het zal uitzenden. Het is voor iedereen duidelijk dat dat een stukje voetbalhistorie zal zijn.
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 april 2006 @ 16:44:16 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_36983319
Vandaag Dennis-Day

zaterdag 15 april 2006 @ 16:47:39 #140
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_36983415
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:44 schreef tong80 het volgende:
Vandaag Dennis-Day

hij zit alleen op de bank
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 april 2006 @ 16:51:16 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_36983536
Shit

Trouwste user 2022 zaterdag 15 april 2006 @ 16:56:33 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_36983676
Voor de wedstrijd waren er hoogtepunten te zien van Dennis. Duizenden zijn in het Oranje.

zaterdag 15 april 2006 @ 17:50:17 #143
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_36985184
Dennis scoort de 3-1
pi_36985202
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:50 schreef fanneke het volgende:
Dennis scoort de 3-1
quote:
Bergkamp scores at Bergkampday
Hopelijk zien we hier nog beelden van op tv.
pi_36985223
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36985288
Dennis Held
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 april 2006 @ 17:59:06 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_36985400

zaterdag 15 april 2006 @ 18:26:06 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_36986015
Vanavond in het Sportjournaal hopelijk beelden ervan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 april 2006 @ 18:27:35 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_36986051
Om half tien Engels voetbal op Ned-2 Anders om 23.20 uur Match of the day op de Beeb.

pi_36986069
Wat ik uit het livescore-programma op de BBC meekreeg, was Bergkamp ook geniaal bij de 2-1 , hij gaf de assist terwijl hij ook voor eigen succes had kunnen gaan. De commentator gaf Bergkamp alle credits.

Bergkamp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')