Nou, hij speelt juist erg vaak dit seizoen. Het is dat hij al even geblesseerd is...quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
Ook jammer dat die tegenwoordig zo weinig speeltijd krijgt, zal voor Bergkamp wel leuk zijn als Arsenal dit seizoen de CL wint, een prijs die hij zeker nog moet hebben.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
Ook jammer dat die tegenwoordig zo weinig speeltijd krijgt, zal voor Bergkamp wel leuk zijn als Arsenal dit seizoen de CL wint, een prijs die hij zeker nog moet hebben.
Dan sluit hij zijn carriere op een mooie manier af, aangezien de titelaspiraties nu al aan de kant geschoven mogen worden...
Hij was mijn eerste favoriete speler, met hem ben ik opgegroeid met voetbal, 's avonds laat toch maar voetbal kijken over The premier league, wetende dat ik al lang moet slapen, of opnemen en volgende dag bekijken, en vaak alleen de wedstrijden van Arsenal om HEM te zien spelen, met Ian Wright naast hem.
De furore van oranje tijdens het wk in 98, met een ontketende Bergkamp, hoe fantastisch spelend.
Ik was fan van hem, en hoe pijnlijk was het toen ik na de wedstrijd tegen de toenmalige Joegoslavië hoorde dat Davids de nieuwe favoriet was van de Nederlandse fans.
En hoe ik Bergkamp toch maar verdedigde na die smerige trap.
Toch geen topscorer geworden dankzij Davor Süker, die later nog een teamgenoot werd.
In mijn gedachten zou Zidane zich zelfs te min voelen om in de nabijheid van Bergkamp te spelen, en in de finale zou Zidane gewoon vernederd worden door een perfect spelende Bergkamp.
Samen met Patrick Kluivert waren ze een spitsenduo van wereldformaat.
Ze voelden elkaar perfect aan, en het bewijs werd nogmaals geleverd tijdens het EK 2000 in eigen land. Zijn laatste toernooi...
Bergkamp had dan misschien geen enkele goal gemaakt tijdens heel deze campagne, maar was zoals altijd van ontzettende waarde.
Kluivert werd gedeeld topscorer door toedoen van de Ultieme schaduwspits Bergkamp.
Misschien werd het WK 02 wel gehaald als Bergkamp niet had bedankt voor de nationale elf, we zullen het nooit weten. Maar ik denk dat we wederom zouden schitteren.
Ofzoquote:Op zondag 25 december 2005 03:08 schreef Zwansen het volgende:
Arsenal en de CL winnen... Jammer maar Dennis wint de CL nooit. Of hij moet volgend jaar gaan afbouwen bij PSV ofzo.
Ik hoop het ook. Maar helaas zit dat er bij Arnsenal niet in, hoe graag ik het hem ook gun.quote:Op zondag 25 december 2005 03:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
OfzoIk hoop voor jou en voor mij dat ie de winnende maakt in de EC-1 finale
Gunner bedoel je ?quote:Op zondag 25 december 2005 03:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Maar helaas zit dat er bij Arnsenal niet in, hoe graag ik het hem ook gun.
quote:Bergkamp scoort en bereikt fraaie mijlpaal
28/12/2005 21:33
Dennis Bergkamp heeft voor het eerst dit seizoen gescoord in het Premiership en bereikte daarmee een bijzondere mijlpaal. De Nederlandse aanvaller van Arsenal maakte zeventien jaar, tien maanden en acht dagen na zijn eerste competitiegoal voor Ajax zijn tweehonderdste treffer van zijn loopbaan.
De 36-jarige Amsterdammer opende de score thuis tegen Portsmouth. Na vier minuten stond Bergkamp aan het einde van een snelle counter via Matthieu Flamini en Robert Pires. Bergkamp schoot vervolgens laag raak, voor de tweehonderdste keer in zijn loopbaan in competitieverband.
Bergkamp maakte zijn doelpunten voor slechts drie clubs. Na 103 goals voor Ajax in zeven seizoenen, met een gemiddelde van 0,56 treffer per duel, speelde hij twee jaar voor Internazionale. In de stugge Serie A was Bergkamp met elf goals in 52 duels (0,21) een stuk minder op schot. Bij Arsenal, dat hij vanaf 1995 dient, krikte hij zijn gemiddelde met 86 doelpunten in 306 duels (0,28) weer iets op.
Die heb ik alquote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef DeTolk het volgende:
Dan komt er zeker een shirt met Bergkamp achterop
Arsenal vorig jaar van iemand voor een lage prijs op internet gekochtquote:
En dan gewoon samen met Kluivert in de spitsquote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ja laat hem maar mee gaan naar het Moffenland.
Kruip jij eens terug onder je steenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]
En dan gewoon samen met Kluivert in de spits![]()
quote:
wat heeft dat er nu mee te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]Remember Porto, Liverpool. Ook die boeren uit Eindhoven warewn ooit geen favoriet toen ze hem wonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |