Verkeerde topicquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Jah mn chicken piri piri broodjes zijn klaar![]()
Ushermode yeah yeah yeah
Hij is er vandaag niet ...maar ik ben benieuwd. Ik zal nooit zoveel kunnen baggeren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
Zie hem als een voorbeeld.
Van hoe je het niet moet dan natuurlijk.
O dat weet ik niet. Bash topics mogen niet zag ik net, maar misshcien is dit niet persoonlijk oid.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:33 schreef Tiemie het volgende:
@Lolalalalalalalalalalala: Bashtopics waren toch alleen verboden als ze over emmykuhhh gingen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:35 schreef Lolalala het volgende:
Hallo
Ik ben er een tijdje niet geweest en ik heb vast wel wat gemist....
Maar is dit 'Ik wil geneukt worden!' niet een flame/bash topic dan?
Of mag dat dan weer wel? Is het iets anders?
Of is het met een vette knippog en begrijp ik het niet?![]()
Het maakt mij verder niet veel uit hoor, ik dacht even 'huh?'
Dit is niet aanstellen MV, het is een vraag.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:12 schreef Maanvis het volgende:
Lolala, niet zo aanstellenbashen mag alleen niet als het niet op gelijkwaardige basis gaat. Dus als ik brechtje ga bashen ofzo, of iemand met een geestelijke standvastigheid als jij iemand uit R&P de grond in gaat praten. Dan mag het niet. Nu is het alleen maar leuuuuk!
(gematigd leuk)
Wat ben je me toch ook een rokkenjager, hè.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:32 schreef Maanvis het volgende:
Het knipoogje stond er niet voor niets!?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wat ben je me toch ook een rokkenjager, hè.
Die begreep ik ook wel dearquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:32 schreef Maanvis het volgende:
Het knipoogje stond er niet voor niets!?
Sweet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
Weer ff verder gepoetst..
hey lolalala je moet BS eens vragen of die ook een tekening wil maken waar je haar gewassen is ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:48 schreef Lolalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |