Op een slecht wijze, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Yvonne gooit nu eenmaal compleet at random topics op slot. Is ze niet minder door ofzo, maar anders [afbeelding]
ga jij effe iemand anders dr reet likkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:28 schreef Maanvis het volgende:
Inso, geef hem gewoon een kusje dan is alles weer goed!
Die van jou ziet er ook appetijtelijk uit!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:29 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ga jij effe iemand anders dr reet likken.
suckup.
nee, want ik heb kontkorrels.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die van jou ziet er ook appetijtelijk uit!
Tarrelhappen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:30 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
nee, want ik heb kontkorrels..
Wat was je vraag dan? Ik heb geen normale vraag gezien, alleen maar achterlijk gescheld, kotssmilies en verongelijkt kleutergedrag. Dus zoals ik meteen al riep; probeer het eens op een normale manier.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:42 schreef RealKnuckles het volgende:
je kan wel zeggen dat ik moet kappen met dat achterlijke gedrag maar dat zeg je alleen maar omdat je niks weet te zeggen op mijn vraag
doei inso.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:18 schreef RealKnuckles het volgende:
inso trut waarom moet je altijd mijn topics dichtgooien zoals: Post *hier* mensen die vies eten
en deze blijft natuurlijk gewoon open: Post *hier* bouwvakkers die niks doen.![]()
![]()
Let met name op het dikgedrukte stukje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat was je vraag dan? Ik heb geen normale vraag gezien, alleen maar achterlijk gescheld, kotssmilies en verongelijkt kleutergedrag. Dus zoals ik meteen al riep; probeer het eens op een normale manier..
Mag nog wel een keer, zo te zien.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:50 schreef Tokay het volgende:
Dank je Inso, voor het schoonmaakwerk in Bupatih's verjaardagstopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |