Je hebt tags!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé, een nieuw onzintopic. Zelfs eentje waar ik nog helemaal niet in heb gepost. Nou, laat ik dat dan maar doen want anders vind ik deze topic niet terug in mijn actieve topics en dat wil ik toch wel. Tevens pats-met tag-post.
Oh kijk, het is de snoodaard en overloper.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
blaat
Ja, en nu moet iedereen mij met véél meer respect bejegenen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt tags!!
Ze zien er mooi uit karboenkeltje, ze glimmen nog helemaal.![]()
Daar kom ik idd te weinig. Snel weer eens doen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:51 schreef Maanvis het volgende:
Inso, wanneer kom je weer in #onz?
Ja, zo ben ik nu eenmaal. Voor eventuele invasies heb ik ook een "welkom in de onderworpen kolonie der Nederlanden" bord in vijftien talen liggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh kijk, het is de snoodaard en overloper.
Ik ben niet eens verbaasd.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik nu eenmaal. Voor eventuele invasies heb ik ook een "welkom in de onderworpen kolonie der Nederlanden" bord in vijftien talen liggen.
Ik wil ook tags en respect.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, en nu moet iedereen mij met véél meer respect bejegenen.
Lame enzo.quote:Hej
Dit "gezeur" gaat Yin én Yang voorbij Maanviis. Het gaat het voorbij!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:08 schreef Maanvis het volgende:
Niet zo zeuren, VAC. Yin zou niets zijn zonder zijn Yang!
Er is alleen maar Yin en Yang, Snakey.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit "gezeur" gaat Yin én Yang voorbij Maanviis. Het gaat het voorbij!
Daar neem ik geen genoegen mee, Maanvis. Er is te veel gerommel tussen Yin en Yang op het moment. En dat bedoelde ik, het gerommel in de marges, Maanvis.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er is alleen maar Yin en Yang, Snakey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |